Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lurer nesten på å ta en Dine, og melde meg inn for å så gå å angre :gjeiper: :lol:

hehe morsomt. Det gikk faktisk veldig bra å angre. Jeg sa det ble for dyrt og det godtok hun bedre enn forventet. Jeg var klar til kamp og mulig hun så det, for jeg fikk tilbake pengene (måtte legge ut for 1 mnd). Var hun som tok deg i mot svensk, liten og mørk? Hun er nok en god selger ja... hehe

Skrevet

Jepp, var henne! Hun har nok gått på selgerkurs ja! Føltes nesten som å være i en slitsom butikk i syden :ler:

Skrevet

Enda en fin natt! Men det skal sies at han våknet og skreik i ca ett minutt to ganger, men han roet seg selv :)

Jeg er faktisk litt støl i magen :tommelsmil: Hadde ikke trodd det, for det var så dårlig trening. Men godt å være litt støl.

Babyen står i hoppestolen sin nå, og hører på Mikkes klubbhus cden ;) Han elsker den!

Kl 10 skal jeg til tannlegen, og deretter rett på besøk til masse babyer og mammaer :nigo: Jeg har bakt rosa og blå minimuffins. Sånne små som egentlig kun er en munnfull. Men jeg fylte de litt vel mye :ler:

Husker ikke om jeg har skrevet det, men Goffel går rundt bordet nå. Han holder seg godt fast og flytter begge bena :rodmer: Hvis jeg legger noe spennende på bordet begynner han å gå med en gang. Herregud, så fort det går!! For en måned siden kunne han bare ligge og dytte seg bakover. Og så kom plutselig krabbingen, og reise seg opp, og nå går han hvis han holder seg fast i noe! :kose:

Skrevet

Lilletassen elsker også Disney og Mikkes klubbhus! Vi har cden i bilen, for hvis han blir skikkelig utålmodig så setter vi på den. Det funker noen ganger, så :tommelopp: til det, hehe. Blir litt mye Mikkes klubbhus her hjemme kanskje, men det tar jeg igjen når han blir litt større og vi kan gjøre mer. Føler det står litt fast på hva som er morsomt og han forstår + hva jeg har tålmodighet til.. Vi ser forsåvidt frustrerte fruer sammen også, det skal man kanskje ikke si høyt det.. :sjenert:

Skrevet (endret)

:fnise: Blir litt tv her også.

Flinke babyen sovnet uten byssing! Det er sjeldent for tiden. Jeg har observert at han har blitt skikkelig grinete rundt 8.30 i det siste, så i dag kom jeg han litt i forkjøpet og la han kl 8. Først bysset jeg litt, men han bare lå å tittet, og da tenkte jeg at han får skrike litt først, så jeg gikk inn, og så sovnet han :tommelopp: Det er nemlig vanskelig å få han til å sovne med byssing med mindre han skriker. For ellers kan han ligge å titte i evigheter :ler:

Har fått sminket meg, og gjort litt småting siden babyen sover. Prøver å vekke mannen så sent som mulig. Han må få sove litt han også. Jeg må dra 9.30, så jeg sa til mannen at han fikk sove til 9-9.30.

Tror jeg skal kjøpe meg noen nye briller. Hvertfall solbriller. Har fått 6 prøveinfatninger hjem i posten, og det var faktisk 4 par jeg likte :hoppe: Trenger egentlig ingen av delene, har både briller og solbriller med styrke. Men solbrillene er jeg ikke fornøyd med. De er alt for løse, kan ikke se ned uten at de ramler av :frustrert:

Har kjøpt noe på finn som ikke har dukket opp i posten :sukk: Vet ikke om det er selgeren eller posten som har skylden. Nå har det blitt sendt mailer fram og tilbake og hun har tilbudt seg å betale tilbake halve beløpet da. kjedelig! Opplevde også at en ting datt ut av pakka nå nylig. Hun hadde stappet den altfor full. Men der tilbudte hun seg å betale tilbake med en gang da. Det var en wean machine. Skulle gjerne hatt den. :sur: Lurer på hvor det blir av pakker og ting som aldri kommer frem? Har snakket med posten men de finner ingen av delene.

Endret av Pupsilure
Gjest Ruccola
Skrevet

Du skal ikke betale halve for en vare du ikke har fått!!!!!!!!!!!!!

Har hun sendt pakken med sporing er det posten sitt ansvar, har hun sendt den som brev er det hennes sitt ansvar!

(Så sant du ikke har godtatt vanlig brevpost uten sporing da, da skal dele vel gjerne dele....)

Skrevet

Så flink Goffel er, så det hjalp å legge han tidliger på kvelden?

Wean machine kjøpte jeg i går! Sååå fornøyd... Og så lett om man bare tar med seg frukt ut, er jo skje og alt med :)

Skrevet

Så utrolig kjedelig med ting som ikke dukker opp! Har opplevd selv at det er fulle pakker, men heldigvis aldri noe som ikke har dukket opp (bank i bordet!)

Hvilken treningstime var du på i går som gjorde deg støl i magen? Jeg har bare hatt egentrening jeg, for jeg har så dårlig kondis for tiden at jeg synes det er pinlig å delta på timer :sjenert:

Skrevet

Jeg trener i skogen...syns egentlig trening er jækla kjedelig, men å gå tur i skogen er bare deilig. Trener derfor uten å tenke på det i en og en halv time, oppover og nedover. Blir svett i panna og glad i hjertet! :ler:

Skrevet

Jeg vet at det egentlig er hennes ansvar, men tviler på at jeg kommer noe særlig langt med det. Hun hadde sikkert nektet å betale, og hva gjør jeg da :vetikke: Og jeg sa aldri til henne at jeg ville ha den sendt med sporing, og jeg visste jo at den ble sendt uten. Så tar litt skyld der. Men ble glad for å få halve beløpet tilbake hvertfall. Håper den dukker opp! Men tviler, for det er en måned siden hun sendte den, og den skulle vært her før vi dro på ferie.

Goffel var superflink og sov 2 timer og 15 minutter i morges!! :daane: kanskje det var lurt å legge han før han viste tegn?

Vi har møtt babyer og mammaer og det var veldig koselig :hjerte:

Nå skal jeg kose meg med grillet kylling, varmt rundstykke med meierismør og brus :sikle:

Skrevet

Og jeg hadde hull i tennene :sur: Tre stk :daane:

Skrevet

Jeg har kjøpt solkort på Elixia. 240 minutter for 480 kr :) Da blir det vel 8 halvtimer tenker jeg. Har bestilt solariumskrem på eBay. Jeg skal bli bruuuun :sol::hoppe:

Får vel dra dit en tur i morgen og snakke med den lille hissige svensken :rolleyes:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Orker du ta en titt inne i dagboken min.. der du spurte om lille M skriker/gråter mye!? :sjenert:

Skrevet

Og jeg hadde hull i tennene :sur: Tre stk :daane:

Jeg gruer meg sånn til jeg skal til tannlegen neste gang.. Bare utsetter og utsetter det :( Jeg har sånn grine-i-flere-uker-i-forveien-tannlegeskrekk... :(

Gjest Marmot
Skrevet

Jeg gruer meg sånn til jeg skal til tannlegen neste gang.. Bare utsetter og utsetter det :( Jeg har sånn grine-i-flere-uker-i-forveien-tannlegeskrekk... :(

Sånn er jeg også. :tristbla:

Skrevet

12 timer i natt også :hoppe::strix: Flink Gofflus! :hjerte:

Nå tar han første lur i vogna. Måtte bysse litt, men ikke så altfor mye.

Lurer på hva vi skal i dag :klo: Er nødt til å finne på noe hver dag, ellers kjeder han seg og småsutrer hele tiden. Jeg blir GAL av den lyden! :daane:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...