Småkjekset Skrevet 8. mai 2011 #3181 Skrevet 8. mai 2011 Håper flyturen har gått greit for dere alle, og at dere får en fantastisk ferie
Mokkon83 Skrevet 9. mai 2011 #3182 Skrevet 9. mai 2011 Kos dere masse på ferie!! Jeg er sikker på at flyturen gikk kjempebra!! Er overbevist om at dere kommer til å ha en herlig ferie Gleder meg til å høre om den! (kanskje jeg får noen tips til vi skal reise i desember )
Dine Skrevet 9. mai 2011 #3183 Skrevet 9. mai 2011 Håper alt går bra i deilige syden og at flyturen gikk bra for både liten og stor! Kos dere masse med god mat og drikke - det fortjener dere!!
Pupsilure Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #3190 Skrevet 11. mai 2011 Prøver å skrive mer nå. Ikke så god nettilgang her allikevel. Må stå på et bestemt sted i resepsjonen hotellet er så nytt og noen ting som ikke er på plass enda. Det er varmt og godt her. Og det er ca 35 grader i det oppvarmede bassenget inne! flyturen gikk bra. Det var 11 babyer på flyet og alle bråket litt. Men min var ganske snill. Han sov en time på puppen, og en halvtime i bæreselen på gardermoen. Nettene her nede har vært fine. Omtrent som hjemme. Men vi har holdt han oppe mye lengre på kveldene, og han har hatt flere lurer. Våkner fortsatt tidlig om morgenen. Hotellet og rommet vårt er fint. Vi har veranda som er like stor som rommet. Ca 30 kvadratmeter! Og vi har sjøutsikt. Vi spiser dessert etter hvert måltid men vekta viser fortsatt 59,9. god mat. Buffet til alle måltider. Vi bytter på å stå opp tidlig. I dag er det min tur Det er meldt dårlig vær i dag... Men vi har jo et fint innendørs basseng, og play Station 3 på rommet
Dine Skrevet 11. mai 2011 #3191 Skrevet 11. mai 2011 Oi, playstation 3 på rommet! Ikke verst Godt å høre dere har det bra!! Så fint at flyturen gikk bra - det var vel det du gruet deg mest til? Hvordan går det å holde han oppe lenger om kvelden? Hvilken vogn bruker dere forresten? Greit å ta i mot tips til vi reiser Fortsatt god tur og kos dere masse, masse!!!!
Småkjekset Skrevet 11. mai 2011 #3192 Skrevet 11. mai 2011 Høres ut som om dere har det flott Ikke misunnelig i det hele tatt Håper dere får en fortsatt fin ferie, og nyter dagene og hverandre
Mokkon83 Skrevet 12. mai 2011 #3193 Skrevet 12. mai 2011 oioi! mulig det er et dumt spm...men sto det ps3 på rommet eller hadde dere den med? hørtes deilig ut med ferie og sommer! er jo forsåvidt ferie å gå hjemme på en måte, men deilig å slippe å lage middag og vaske!! masse klemmer
Pupsilure Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #3194 Skrevet 12. mai 2011 Play Station stod her Vi har med simovogna, og er veldig glad for det! Han sovner lett i den. Nå har han dessverre blitt forkjølet syns så synd på han! Vi har hatt en slitsom natt. Han har nok vært overtrøtt også. Så nå skal vi gå tilbake til å legge han i 19 tiden igjen. Litt kjedelig for meg og mannen, men sånn er det å ha barn.
pusla Skrevet 12. mai 2011 #3195 Skrevet 12. mai 2011 Godt å lese at flytur har gått fint og at dere koser dere Men stakkars liten da, som har blitt forkjøla Det er nok ikke noe særlig i varmen for en så liten gutt. God bedring til han og håper at han fort blir frisk! Kos dere masse videre
Becky1 Skrevet 12. mai 2011 #3196 Skrevet 12. mai 2011 Hvordan fikk du med deg at det var 11 babyer på flyet?
Pupsilure Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #3197 Skrevet 12. mai 2011 Hehe, piloten sa det. at vi var så heldige å ha 11 babyer ombord. Tenker de barnløse tenkte jippi
Becky1 Skrevet 12. mai 2011 #3198 Skrevet 12. mai 2011 Hehe, piloten sa det. at vi var så heldige å ha 11 babyer ombord. Tenker de barnløse tenkte jippi Deilig for dere at det var fler enn dere og deilig at Goflus var rolig
Neytiri Skrevet 12. mai 2011 #3199 Skrevet 12. mai 2011 Ja ferie med baby blir anarledes.... Ikke like mye spontant kjente jeg. Men dere har jo fint hotell å bo på, det må være et plus!
Pupsilure Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #3200 Skrevet 13. mai 2011 Ja, å ha fint hotell betyr mye!! Vi er jo bare her hele tiden. Har ikke shoppet noe som helst.... Mannen sover lenge i dag. Babyen er syk, og jeg kjeder meg litt. Bedre vær i dag, så skal nok sole meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå