Neytiri Skrevet 30. april 2011 #3102 Skrevet 30. april 2011 Takk, dine ----- Huff, jeg og vogner Kan kjøpe en gammel Simo classic exclusive (ligner på silvercross) for 1000 kr Tør ikke å nevne det for mannen en gang. Han sier garantert nei. Har SÅ lyst på! oi er ikke det kjempebra pris da??? de er jo superflotte de classiske Simo og Emmaljunga vognenen jeg har sett da!
Pupsilure Skrevet 30. april 2011 Forfatter #3103 Skrevet 30. april 2011 (endret) Jo, de er kjempefine Men tør ikke nevne det for mannen Og jeg har jo ingen plan for vogna heller. Vet ikke når jeg skulle brukt den Hvis noen andre av dere vil kjøpe den, så si fra ----- Nå har vi kommet hjem fra date Goffel har vært kjempesnill, og tanta hans klarte å legge han Han skrek ikke i det hele tatt, bare sovnet Jeg og mannen fikk først hver vår fotbehandling ved siden av hverandre. Og deretter fikk vi massasje i samme rom. Han fikk thaimassasje med varme stener, og jeg fikk urtebolle (?) Jaja, det var nå thaimassasje det også, med noen slags varme poser (med urter i?) som hun klasket litt rundtomkring på meg Underveis i fotbehandlingen fikk vi servert hver vår kopp med oppskåret frukt. Og etter massasjen fikk vi sitte i et avslapningsrom, og da fikk vi også frukt, og vann. Syns det er utrolig koselig med sånn ekstra service! Det koster dem så lite, og jeg setter veldig stor pris på det! Det var et koselig sted, veldig gjennomført stil. (Minnet veldig om det stedet du var på, Dine.) Etterpå gikk vi til solli plass der vi spiste på en italiensk restaurant. Vi hadde jo kupponger, og kunne velge hva vi ville på menyen. Deilig å ikke tenke på prisen i det hele tatt Mannen tok blåskjell og jeg tok parmaskinke + melon til forrett. Til middag spiste jeg indrefilet med fløte og peppersaus, og mannen tok pizza. Og så tok vi is til dessert. Forretten min var kjempestor Turte ikke å spise opp. Men hovedretten var faktisk ikke så stor som forventet. Ble mett altså Var litt dyrt der, men vi betalte 250 kr for alt via sweetdeal Drikke kom i tillegg da, så vi klarte å bruke 250 kr i tillegg Endret 30. april 2011 av Pupsilure
cypress Skrevet 30. april 2011 #3104 Skrevet 30. april 2011 Var dere på Amundsen og Nobile eller hva det heter? Jeg har gått forbi det ørti ganger, men aldri spist der. Var det god mat? Det hørtes koselig ut med kjærestedag!! Gleder meg til A er gammel nok til å ha barnevakt i flere timer!!
Neytiri Skrevet 30. april 2011 #3105 Skrevet 30. april 2011 hehe jeg skjønner du er ivrig med en sånn vogn, men tenk da hvor morro det blir neste gang dere får barn.....da vet du at du har lyst på sånn vogn fra starten og kan da få bruk for det en lenger tid ohh hørtes ut som en skikkelig koselig date
Pupsilure Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #3106 Skrevet 1. mai 2011 Ja, det var der, Cypress Det var greit nok, men drar ikke tilbake. Ville nok ikke kjøpt en ny kuppong engang Det var litt lite koselig der inne syntes jeg. Harde, små stoler, blant annet. Maten var forsåvidt god. Jeg er i utgangspunktet ikke noe glad i italiensk mat. Hvis jeg skal spise ute vil jeg helst ha indisk, eventuelt kinesisk eller en skikkelige biff Veldig koselig med en date ja Ja, jeg skal helt klart ha en sånn vogn neste gang! Fikk enda en mail om at vogna er kjempefin, og at han håpet mannen min sa ja... Jeg har sovet lenge. Helt til 10.40 Våknet en gang i natt, kl 00.15.
Pupsilure Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #3107 Skrevet 1. mai 2011 Utviklingen går så fort Nå krabber han langt uten å få magen nedi gulvet. Han åler seg også noen ganger. Han har krabbet fra stuen og inn på kjøkkenet i dag, og han har åpnet noen skuffer, og rota litt nedi... Han prøver å ta tak i ting som ligger høyt oppe. F.eks på sofaen! Og han drar i snora på persienna. Han har også lekt litt med babyen i speilet på soverommet vårt Måtte ta bilde av "dem"
Dine Skrevet 1. mai 2011 #3108 Skrevet 1. mai 2011 Så flink han er!!! Vi tok også bilde av Lilletassen ved speilet, da vi var i Gøteborg, så det ser ut som vi har to
Pupsilure Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #3109 Skrevet 1. mai 2011 I dag har vi senket bunnen på senga. 8,5 måned gammel Kunne nok gjort det før, men han har jo ikke reist seg opp etter noe enda, så jeg har utsatt det litt. Blir så mye tyngre å legge han ned og løfte han opp nå. Gruer meg spesielt til nattammingen. Men følte det var på tide. Han viser stor interesse for å reise seg nå, og krabbingen kom jo nesten over natten. For en uke siden kom han seg ikke frem i det hele tatt, og nå krabber han perfekt bortover Og ganske fort, og lange avstander. Reisestolen kom i posten i går Den var veldig fin! Min lenke
pusla Skrevet 1. mai 2011 #3110 Skrevet 1. mai 2011 Goffel er kjempesøt også så flink som han er Høres ut som utviklingen går i et rasende tempo om dagen ja, det er artig da! Hørtes ut som en koselig dag med mannen din. Man trenger litt tid sånn sammen. Får kanske bli litt flinkere til å benytte meg av disse dealene jeg også. er jo ofte veldig bra priser. Også må jeg ikke glemme å si at jeg er imponert over den kaka du lagde til fredag altså!! Den var kjempefin og toro-kaka smakte godt også
Pupsilure Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #3111 Skrevet 1. mai 2011 Tusen takk, pusla Det er gøy å bake! (pynte ) Koselig å treffe dere igjen! Nå er vognposen min ferdig! Men, så kom jeg på at jeg har glemt hull til seler Symaskinen er pakket bort, så kommer ikke til å gjøre det i dag. Bilder kommer plutselig!!
Neala Skrevet 1. mai 2011 #3112 Skrevet 1. mai 2011 Kjempefin vognpose Blir nesten inspirert jeg, nå!
Pupsilure Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #3113 Skrevet 1. mai 2011 Tusen takk! Jeg er ingen sydame altså, første gang jeg prøver meg på noe sånt. Og jeg burde nok tatt litt mål og sånn. Men den ble grei. Og kult stoff Kjøpt på panduro.
Neala Skrevet 1. mai 2011 #3114 Skrevet 1. mai 2011 Ja, det skrev jeg jo på facebook, tenkte å spørre! Kanskje jeg skal titte litt på stoff jeg også da, men jeg tror jeg skal få mamma til å sy Jeg synes ikke det finnes noen vognposer som passer nå som været blir varmere. NH er så varm av seg, og jeg vil jo ikke at hun skal renne helt bort!
Pupsilure Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #3116 Skrevet 2. mai 2011 Tusen takk, Spatula ---- Goffel våknet 3 og 5 i natt. Hadde forventet at det skulle bli flere oppvåkninger, siden det nok er litt uvant for han at vi har senken sengebunnen. Han ville stå opp nøyaktig 7 Skal hvertfall ikke klage på det
Gjest Iril Skrevet 2. mai 2011 #3118 Skrevet 2. mai 2011 7 er jo et passende tidspunkt å stå opp på, sammenliknet med 5. Spiser han fortsatt når han våkner om natta eller?
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. mai 2011 #3119 Skrevet 2. mai 2011 Kjempe fin vognpose Også så smart reisestol Han er en skikkelig sjarmør lille Goffel
Pupsilure Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #3120 Skrevet 2. mai 2011 Ja, 7 er jeg fornøyd med. 5 er aaalt for tidlig... Ja, jeg gir han mat, men kan visst også bare holde på han, så roer han seg og sovner. Men jeg syns det er lettere å dra ut puppen Får se om vi prøver på avvenning snart. Jeg begynner jo å jobbe om en mnd. Tusen takk, Milla
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå