Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ååå, jeg gleder meg til bryllupskake altså :sjarmor:

Kino alene er faktisk ganske digg, jeg har gjort det et par ganger for mange år sida. Man sitter jo der i mørket uansett, så det er jo veldig greit egentlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bryllupsnakket her inne gjør meg bare sur at jeg bor langt unna, dessuten har vi babysvømming, men heldigvis ikke før kl14 så jeg får med meg bryllupet!

Skrevet

Ja, kjedelig at du bor så langt unna :kose:

Skrevet

Ja, kjedelig at du bor så langt unna :kose:

kan ikke du sende en bit med fedex da :lol:

Skrevet

Å, skal dere ha bryllupstreff? Så koselig :) Tematreff er så koselig. Da kan dere pynte dere, og selvsagt babyene deres :jepp: Hvis dere gjør det, håper jeg noen av dere legger ut bilder på facebook. Og av bryllupskaken selvsagt. MMF er kjempegodt :jepp:

(selv skal jeg ha søsteren min på besøk, så dette var ingen fisking etter invitasjon altså :fnise: )

Skrevet (endret)

Glemte svare på en ting ang dramaet på jobben din. Det blir ofte sånn i kvinnedominerte yrker. Mye slarving. (eller, vel... mannen er kjempesur pga ei på jobben hans som er elendig i jobben sin. Forskjellen er kanskje at han gjør noe med det. Gått til sjefen og klagd blant annet) Jeg er forresten sånn selv. Irriterer meg grønn over folk som gjør en dårlig jobb og snakker med de andre om det. Burde heve meg over det, men er så kjedelig når andres dårlige jobb går utover meg.

Men det jeg skulle si er du kanskje ikke bryr deg så mye om dette nå som du har fått barn. Jeg merker at jeg ikke irritere meg over ting jeg irriterte meg over før. Har rett og slett viktigere ting å fokusere på :jepp:

Endret av Becky1
Skrevet

Jeg kjenner alt til sladring og slarving på jobben, og folk som ikke gjør jobben sin, fra min tidligere arbeidsplass.. Mislikte sterkt å jobbe der fordi ingen klarte å holde kjeft om noen ting, og bare gikk bak ryggen på hverandre..Usj..

Så koselig at dere skal ha bryllupstreff, har ikke fått med meg det jeg, er et skikkelig surrehue om dagen :fnise: Du må legge ut bilde av kaka på face da :jepp:

Åh, dere er så HELDIGE som skal ut å reise snart :sol:

Ha en god natt Pupsilure :klemmer:

Skrevet

Sladring, ohhhh yes jeg vet hva det er på arbeidsplass :rolleyes: er utrolig synd at folk ikke kan være voksne, og ja jeg kan nok si jeg har gjort det selv før........ikke stolt av det!

Skrevet

Regner med det blir en flott kake altså.. ;) Du er jo så flink! Var og tittet på Cacas i byn i går og det var mye fint.. Men sååå glad for at jeg vet om Ebay, for ting jeg har kjøpt til rundt 60 kr der koster 250 kr i butikken...

Gleder oss til i morgen! :Nikke:

Skrevet

Åååe, jeg vil også på bryllupstreff!! :sukk: Jeg har jo ikke giftet meg så jeg trenger litt inspirasjon :fnise: Men en jeg får lage meg en kake selv og se på det med min kjære. Kanskje han får ideer :fnise:

Håper dere får det hyggelig! Vil også se bilder!! :hoppe:

:klem:

Skrevet

Når jeg leser om sladring og baksnakking på jobb er jeg glad jeg jobber på et sted med 95% menn :fnise:

Kos dere i morgen :klem:

Skrevet

Gleder meg til å se/høre mer om bryllupskaken :jepp:

Kanskje jeg skulle ha laget noe for meg selv jeg også ;)

Skrevet

Når jeg leser om sladring og baksnakking på jobb er jeg glad jeg jobber på et sted med 95% menn :fnise:

er en fordel det altså!

Jeg lærte mye av det som skjedde når jeg ble gravid, og jeg vet hvor mye det kan såre og ødelegge for folk med sladring og baksnakking. Så jeg skal virkelig ta meg sammen den dagen jeg begynner å jobbe igjen....vil ikke delta i noe sånt!

Skrevet

Goffel våknet 23 og 3 i natt. Og ville stå opp 5. Mannen stod opp med han, og jeg sov til 10 :nigo:

I dag har vi vært hos fysio :) Har fått beskjed om å trene på at han griper ting med venstre hånd (han bruker høyre mest) og at han skal se mer til høyre side.

Jeg holder på med kaken nå :rodmer: Gleder meg til bryllupet i morgen :hoppe: Dere er inviterte alle sammen, så bare å bli med :jepp: Det er hos Dine.

Becky: Jeg har tenkt på det, at jeg kanskje bryr meg mindre om sånt nå som jeg har fått barn. :jepp: Håper det!

Linelia: Kunne tenkt meg en jobb med masse menn jeg også.

Dine: Cacas er dyrt ja! :daane: Men gøy å titte for å få tips til hva man skal kjøpe på eBay da :ler:

Nå venter jeg og Goffel på venninnene våre :nigo:

Skrevet

Lucky you!!!!

Prøv helsevesenet da... fy faen, noen kvinnfolk der kunne du ha fått gratis av meg. Sluttet i en jobb på grunn av det jeg... og da snakker vi kjerring i 50-60 åra. Verre enn en barnehage!!! :kjefte:

Skrevet

Vi har sett på bryllup i dag, hos Dine :rodmer: Veldig hyggelig :jepp:

Ellers har vi ikke gjort stort. Goffel øver veldig på å leke med store ting som bord og stoler og slikt. Han vil gjerne stå, men skjønner ikke hvordan han skal prøve å reise seg. :ler:

Skrevet

Tusen takk for i går og NYDELIG kake!!! Mannen klarte ikke dy seg og smakte han også og han likte den veldig òg! ;) Kjempe flink er du!

Vi må i ordne litt før vi skal avgårde til venneparet vårt, så jeg får bli med og svømme en annen dag.. :Nikke: Dere må kose dere masse og herlige Goffel er jo så nydelig må jeg bare si en gang til.. Var så stas å ha han sittende i sofaen ved siden av meg i går ;)

Skrevet

Hyggelig at mannen likte den også :nigo: Det var som sagt Toro :ler: Har fått mye skryt for Toros gulrotkake tidligere også. Brukte den i den ene etasjen på bryllupskaka mi også :lol:

Da får vi heller svømme en annen dag :) Drar muligens med ei fra barselgruppa i dag.

Goffel sov til 7.15 i dag også :nigo: Men til gjengjeld var han våken både 2, 4 og 5 i natt :rolleyes: Den siste gangen fikk han ikke puppen, jeg bare tok han opp litt, og holdt hånden på han til han sovnet, og det fungerte :)

Tante skal passe han fra 13-20 i dag. Jeg og mannen skal på massasje og middag :rodmer: Vi skal ha to massasjer hver. 60 minutters full kropp (han med varme steiner) og 80 minutters fotpleie/massasje. Og så skal vi spise 3 retters italiiensk. Jeg er ikke så veldig glad i italiensk, men det er mannen :hjerte: Han vet ikke hva vi skal :)

Alt kostet forresten 1250 kr, to behandlinger hver + middag :nigo: Syns det var billig! Det er sweetdeal-kupponger.

Skrevet

Takk, dine :)

-----

Huff, jeg og vogner :sjenert:

Kan kjøpe en gammel Simo classic exclusive (ligner på silvercross) for 1000 kr :daane: Tør ikke å nevne det for mannen en gang. Han sier garantert nei. Har SÅ lyst på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...