Dine Skrevet 13. april 2011 #2921 Skrevet 13. april 2011 Da skal den settes i kjøleskapet! Utrolig slitsomt å bake med en baby i hus som krever oppmerksomhet!! Men nå er det gjort, selv om det ble blant det styggeste kakene jeg har sett. Jaja, bare den smaker godt, så skal det bli bedre neste gang Kan jeg forresten fryse sjokoladekake i plastfolie? Har ikke aluminiumsfolie og lagde to kaker i går, så må fryse den ene..
Pupsilure Skrevet 13. april 2011 Forfatter #2922 Skrevet 13. april 2011 Ja, vil tro du kan fryse i plastfolie ----- Nå er vi hjemme igjen. Goffel bæsjet seg ut rett før vi skulle tas bilde av, så jeg måtte ta på han reserveklærne Heldigvis var de greie nok, men ikke like fine som det han bæsjet på
Neytiri Skrevet 13. april 2011 #2923 Skrevet 13. april 2011 uffameg, bæsj og mere bæsj, høres ut som det kunne være tenner hvis han bæsjer og sikler mer en normalt. uff så kjipt han bæsjet ut klærne, vi har ikke hatt lekkasjer etter vi startet fast føde, har han så løs bæsj? eller for små bleier? Fikk dere bare tatt bilder med et klesskifte? så kjipt!
Pupsilure Skrevet 13. april 2011 Forfatter #2924 Skrevet 13. april 2011 Det er ikke så ofte vi har lekkasjer, men noen ganger er det fordi bleiene er for fulle. Han bæsjer masse Men nå var det fordi det var så løst. Helt flytende avføring Var flaks at jeg hadde med reserveklær som var fine nok til å ta bilde i! Tenkte ikke på å ta med noen Men har jo alltid et skift med meg, og det pleier å være stygge klær! Nå sover han i vogna i sommerdress Det er så varmt her. Og spesielt på verandaen med så mye glass. Har noen av vinduene åpne, men fortsatt varmt. Han ligger i vognpose da Han var så søt med en liten matros sommerdress på Tror det ble endel fine bilder da! Tok noen av oss alle tre, men mest av bare Goffel. Prisen er ikke spesielt hyggelig Tror ikke vi har råd til å kjøpe noe som helst... Men vi får se
Neytiri Skrevet 13. april 2011 #2925 Skrevet 13. april 2011 Hehe bæsjeungen deres altså..... Diaré eller sånn flytende bæsj er tegn på tenner... Du kjenner ingen som prøver komme seg opp? Er det fame dere tok bilder?
Pupsilure Skrevet 13. april 2011 Forfatter #2926 Skrevet 13. april 2011 Fame ja Fikk gavekort på fotografering og et bilde med ramme i 20x25 Blir nok litt kjøpepress på visningstimen tenker jeg Tenner har vi nesten sluttet å tenke på De kommer jo aldri! Nå har jeg laget kakepynt til en kake jeg skal ha med meg på søndag. Skal møte noen gamle venninner, og lager en tema-kake har ikke sagt til dem at jeg skal bake, for plutselig kommer det noe i veien Har begynt å planlegge bryllupskaken til 29. april også
Mokkon83 Skrevet 13. april 2011 #2927 Skrevet 13. april 2011 uffda... tenker dere fikk litt småpanikk da ja.. når skal dere på visningstime? husker noen i familien min nevnte dette med gratistime hos fame... at det var veldig dyrt å kjøpe bildene..
Pupsilure Skrevet 13. april 2011 Forfatter #2928 Skrevet 13. april 2011 Visningtime om et par uker Ja, det er altfor dyrt dessverre Men skal nok kjøpe et bilde 20x25 til ca 1000 kr i tillegg til det vi får gratis.
Neytiri Skrevet 13. april 2011 #2929 Skrevet 13. april 2011 ja har hørt fame har lokket folk å kjøpe ja, og de er dyre! Dere får forberede dere på forhånd Bumba begynnte jo med "tenner" ved 3mnd, men første kom ikke gjennom før 8mnd........så skjønner frustrasjonen der!
Pupsilure Skrevet 14. april 2011 Forfatter #2930 Skrevet 14. april 2011 Han fikk noen hvite prikker i munnen ved 3 mnd han også, og jeg var sikker på at det skulle komme en tann da Slitsom natt! Han våknet 1,4 og 5. den siste ammingen, kl 5, tror jeg at jeg sovnet sittende Deilig vær i dag Vi skal til byen med tanta til Goffel Skal gå herfra om litt over en time. Men usikker på hvordan jeg skal gjøre det med søvn før den tid Han holder nok ikke ut stort lenger. Han lå våken i senga da mannen kom inn til han 6.50. Men tror ikke han var våken så lenge før det egentlig. Han pleier å gi lyd fra seg I stad dyttet han seg bakover helt fra stua og inn i et hjørne på soverommet sitt. Og da ble han fortvilet
Pupsilure Skrevet 14. april 2011 Forfatter #2931 Skrevet 14. april 2011 Må bare si en ting til dere kake-interesserte: plunger cutters og silikonformer For noen geniale produkter!!
Dine Skrevet 14. april 2011 #2932 Skrevet 14. april 2011 Tusen takk for strålende kakehjelp i går!! Alle synes kaken var god og ikke minst fin, så det var jo hyggelig.. Men skal klare det ENDA bedre til dåpen selvfølgelig, for det ble ikke sånn jeg hadde ønsket.. Og så skal jeg ha flere farger så klart, for den ble jo rosa.. Har du link til en god selger med bra pris på mange farger? Kos dere i byn i dag!
Pupsilure Skrevet 14. april 2011 Forfatter #2933 Skrevet 14. april 2011 (endret) Så hyggelig at kaken ble vellykket Skal finne farger til deg etterpå Har vært i byen og det var hyggelig Spiste kinamat Endret 14. april 2011 av Pupsilure
Sequax Skrevet 14. april 2011 #2934 Skrevet 14. april 2011 Hei, Pupsi! C hadde en skikkelig "drit-gjennom-bleie-og-pysj"-natt i går....Yummy!! Bading av baby klokka fire på natta er stas...
Dine Skrevet 14. april 2011 #2935 Skrevet 14. april 2011 (endret) Nå har jeg redigert Endret 14. april 2011 av Dine
Pupsilure Skrevet 14. april 2011 Forfatter #2936 Skrevet 14. april 2011 (endret) Farger ja, skal titte med en gang Bade baby midt på natten ja, Sequax Det har vi sluppet heldigvis! Men har hatt nok av andre bæsjeepisoder. Oppover veggen og rennende ned bak kommoden, på speilet, på små nysgjerrige hender, i badevannet, på sofaen osv osv Endret 14. april 2011 av Pupsilure
Pupsilure Skrevet 14. april 2011 Forfatter #2937 Skrevet 14. april 2011 Farger Dette er et veldig bra kjøp! På jernia må du gi ca 300-350 kr for 8 stk (men de er riktignok større, men greit å ha små bokser for de tørker ut etterhvert)
pusla Skrevet 14. april 2011 #2938 Skrevet 14. april 2011 Å møte på ekser er ikke noe stas nei, men jeg kunne ha møtt alle eksene mine med hevet hode nå. Iallefall hvis jeg hadde hatt barnevogna med Jeg har liksom blitt litt tøffere etter tulla kom Så flinke dere er med baking og pynting! Jeg pynter ikke, har ikke hatt interessen for det enda. Men jeg elsker å bake da. Kanskje jeg skulle forsøkt en gang? Mye dyrt utstyr å skaffe for å forsøke en gang kanskje? Fame-fotografene holder jeg meg langt unna, nettopp fordi jeg har hørt at de skor seg på disse gavekortene. Og så kommer man på visningstimen og bildene er såååå fine også må man bare ha noe og det er utrolig dyrt. Men er du standhaftig så går det nok fint Ha en fin natt
Dine Skrevet 14. april 2011 #2939 Skrevet 14. april 2011 Da har jeg kjøpt farger også Har du linker til bamsene du kjøpte og de blomstene man stanser ut også..? Og hvordan lager du blomstene du er så flink til å lage?
Jesse Skrevet 14. april 2011 #2940 Skrevet 14. april 2011 Jeg skjønner vi har vært heldige med bæsjinga her Du må slutte å anbefale så mye kaketing, det blir så dyrt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå