Jesse Skrevet 7. april 2011 #2841 Skrevet 7. april 2011 Jeg spurte om hun var 14 år, men hun var visst 15 FINN er genialt God bedring Håper dere snart er friske igjen, så dere kan nyte det deilige vårværet
Pupsilure Skrevet 7. april 2011 Forfatter #2843 Skrevet 7. april 2011 Nå har jeg vært å kjøpt Simovogna til 2000 kr Den var veldig fin Og så har jeg hentet en hokus pokus stol som skulle gis bort Den er visst ca 40 år gammel Må bygges sammen, så er ikke helt sikker på hvordan den ser ut enda, men jeg syns de stolene er kjempekule! Vet at alle ikke er enige
Neytiri Skrevet 7. april 2011 #2844 Skrevet 7. april 2011 Nå har jeg vært å kjøpt Simovogna til 2000 kr Den var veldig fin Og så har jeg hentet en hokus pokus stol som skulle gis bort Den er visst ca 40 år gammel Må bygges sammen, så er ikke helt sikker på hvordan den ser ut enda, men jeg syns de stolene er kjempekule! Vet at alle ikke er enige var det rettet mot meg eller........jeg er nok ikke fan du vet at de er helt like i dag som de var for flere 10årsiden hvor gammel var simovogna?? Mannen skal hente silvercrossen på søndag tror du er litt dilla på vogner jeg
Pupsilure Skrevet 8. april 2011 Forfatter #2845 Skrevet 8. april 2011 Haha, var rettet mot deg ja :fnise: Simovogna er nesten to år gammel Den er kjempefin Mye bedre enn den jeg skal selge! Vogndilla ja Men nå holder det altså. Har en fin Simo og en fin Xplory. Og har brukt 8000 totalt. Jeg har vært på bading nå. Var 33 grader i vannet Straks kommer de som skal se på vogna. Håper de kjøper den!
Neytiri Skrevet 8. april 2011 #2846 Skrevet 8. april 2011 Haha, var rettet mot deg ja :fnise: Simovogna er nesten to år gammel Den er kjempefin Mye bedre enn den jeg skal selge! Vogndilla ja Men nå holder det altså. Har en fin Simo og en fin Xplory. Og har brukt 8000 totalt. Jeg har vært på bading nå. Var 33 grader i vannet Straks kommer de som skal se på vogna. Håper de kjøper den! vi brukte ca 7000norske på combi vogna vår, så blir det 1000kr mer for gamle silvercrossen....synes ikke det er så ille jeg....men har fått et par kommentarer ohh så deilig, har du svømt?
Pupsilure Skrevet 8. april 2011 Forfatter #2847 Skrevet 8. april 2011 Ja, fått litt kommentarer jeg også, men syns virkelig ikke det er galt! Jeg har to veldig forskjellige typer vogner. Og begge er kjøpt brukt, og kan kanskje selges igjen, eventuelt brukes på neste barn. trenger jeg spørre hvem som kommenterer? :fnise: Ja, jeg har svømt Og gjort masse øvelser i vannet. Det er med fysioterapeut, så det er god oppfølging. Jeg gikk til henne i svangerskapet, så hun kjenner meg godt. Nå er vogna solgt. Kjøpte den for 650, og solgte den for 1000 I tillegg beholdt jeg vognposen og regntrekket som fulhgte med selv. Men var mange som var interessert, så føler ikke at jeg har lurt noen akkurat. Var en helt grei vogn til 1000 kr. Men fint å tjene litt på det selv
pusla Skrevet 8. april 2011 #2848 Skrevet 8. april 2011 Skikkelig kremmer du, som selger ting dyrer enn du kjøper dem for. Det hadde jeg aldri tenkt på engang
Pupsilure Skrevet 8. april 2011 Forfatter #2849 Skrevet 8. april 2011 Puh, jeg er sliten!! Har gjort så mye i huset i dag. Støvsugd hele leiligheten inkludert gulvlister, vasket stua og badet med den nye maskinen, brettet sammen 3 maskiner med klær, satt på tre nye maskiner med klær, kokt to omganger med flasker, laget 5 glass med sviskemos, passet på baby som ikke vil sove, og vasket masse overflater. Mannen kom hjem mye tidligere enn planlagt, for han droppet treningen i dag. Han sov nesten ikke noe i natt, så han orket ikke å trene. Han sliter med å sove ganske ofte egentlig. Nå spiser jeg sjokolade Og drikker pepsi max
Pupsilure Skrevet 8. april 2011 Forfatter #2850 Skrevet 8. april 2011 Skikkelig kremmer du, som selger ting dyrer enn du kjøper dem for. Det hadde jeg aldri tenkt på engang Hehe, så lenge folk er villig til å betale, så gjør jeg det jeg Har ganske god oversikt over hva ting går for. Både Simovogn og ergosele er ting som blir solgt raskt, og som man kan ta seg godt betalt for. For ikke å snakke om tripp trapp stoler
pusla Skrevet 8. april 2011 #2851 Skrevet 8. april 2011 Så flink du har vært i dag Kjekt å vite, for ergo-sela mi skal nok legges ut etterhvert. Men foreløpig har jeg veldig glede av den da. Jeg følger litt med på Finn jeg og, for å se litt på priser. Greit å vite før man skal selge selv. Kos deg videre med godteri og fredag
Neytiri Skrevet 8. april 2011 #2852 Skrevet 8. april 2011 Ja, fått litt kommentarer jeg også, men syns virkelig ikke det er galt! Jeg har to veldig forskjellige typer vogner. Og begge er kjøpt brukt, og kan kanskje selges igjen, eventuelt brukes på neste barn. trenger jeg spørre hvem som kommenterer? :fnise: Ja, jeg har svømt Og gjort masse øvelser i vannet. Det er med fysioterapeut, så det er god oppfølging. Jeg gikk til henne i svangerskapet, så hun kjenner meg godt. Nå er vogna solgt. Kjøpte den for 650, og solgte den for 1000 I tillegg beholdt jeg vognposen og regntrekket som fulhgte med selv. Men var mange som var interessert, så føler ikke at jeg har lurt noen akkurat. Var en helt grei vogn til 1000 kr. Men fint å tjene litt på det selv haha nei du trenger ikke spørre hvem har kommentert det Haha du tjente på vogna, så flink du er å få det til! og så flink du har vært, fått skikkelig ryddemania du! Håper mannen setter pris på rent hus
Neala Skrevet 8. april 2011 #2853 Skrevet 8. april 2011 Jeg lagde nettopp min første MMF, og jeg synes det var sykt vanskelig å kna inn melisen! Fikk ikke inn alt, så da regner jeg bare med at den blir vanskelig å kjevle ut og ta på kaken i morgen..? Føler at jeg må ha gjort noe feil, men jeg sjekket oppskriften sikkert ti ganger Rene treningsøkten, jo!
Pupsilure Skrevet 9. april 2011 Forfatter #2854 Skrevet 9. april 2011 Ja, det kan være litt vanskelig å kna inn melisen ja Pleier å få mannen til å hjelpe meg :gjeiper: Ta på mer melis i dag mens du kjevler, ofte er den ganske klissete inni. Det er strev å lage MMF, men den er god å jobbe med, og lage bokstaver og figurer. Flinke Goffern!! Han sovnet ca 19.30 i går, uten noe sutring. Han sov 7 timer før han fikk mat, og så sov han 4 timer til, til 7.10! Han som alltid står opp 6, og helst vil opp 5.30. Det er to ting som er annerledes, og det er at mannen ikke stod opp 6 som han pleier, og at Gofflus hadde problemer med søvnen på dagtid, men han sov forsåvidt omtrent 4 timer som han trenger. Så har vel ikke noe å si... Nå sitter han i Hokus Pokus stolen sin og kjører bil De stolene er så fiiine! dessverre var ikke dette et så veldig fint eksemplar, men det er jo litt sjarm i at den er ca 40 år gammel da Den er i fin stand, men den er blå og rød, og veldig plastikk. Fantastisk vær ute i dag også Tror jeg skal gå tur til et kjøpesenter. Ca en times tur. Og så tar jeg t-banen hjem igjen da
Pupsilure Skrevet 9. april 2011 Forfatter #2855 Skrevet 9. april 2011 Se på tv-shop igjen Og de har en penn som fyller inn riper på biler. Ser skikkelif bra ut! Den koster 399,- Men jeg sjekket selvfølgelig ebay, og kjøpte den der for 6,93 :gjeiper:
Neala Skrevet 9. april 2011 #2856 Skrevet 9. april 2011 Takk Pupsi Så flink Goffel er! Deilig med så mye sammenhengende søvn! Håper du får en strålende dag
Neytiri Skrevet 9. april 2011 #2857 Skrevet 9. april 2011 Ja, det kan være litt vanskelig å kna inn melisen ja Pleier å få mannen til å hjelpe meg :gjeiper: Ta på mer melis i dag mens du kjevler, ofte er den ganske klissete inni. Det er strev å lage MMF, men den er god å jobbe med, og lage bokstaver og figurer. Flinke Goffern!! Han sovnet ca 19.30 i går, uten noe sutring. Han sov 7 timer før han fikk mat, og så sov han 4 timer til, til 7.10! Han som alltid står opp 6, og helst vil opp 5.30. Det er to ting som er annerledes, og det er at mannen ikke stod opp 6 som han pleier, og at Gofflus hadde problemer med søvnen på dagtid, men han sov forsåvidt omtrent 4 timer som han trenger. Så har vel ikke noe å si... Nå sitter han i Hokus Pokus stolen sin og kjører bil De stolene er så fiiine! dessverre var ikke dette et så veldig fint eksemplar, men det er jo litt sjarm i at den er ca 40 år gammel da Den er i fin stand, men den er blå og rød, og veldig plastikk. Fantastisk vær ute i dag også Tror jeg skal gå tur til et kjøpesenter. Ca en times tur. Og så tar jeg t-banen hjem igjen da flink gutt! deilig sånn på en lørdag da! Skal du kvitte deg med tripp trapp stolen eller er hokus pokus stolen mer for å leke bil med? Mannen liker jo hokus pokus da alle de satt i sånn.....og hann synes det var dritkult dere hadde en som var så gammel og lurte på hvilket stand den er i..........er den hele plastik eller? ja været er nuuuuuudelig, kos deg masse på tur, det vil nok Gofflus like
Pupsilure Skrevet 9. april 2011 Forfatter #2858 Skrevet 9. april 2011 Tenker å sette Hokus Pokus stolen hos mamma er veldig fornøyd med tripp trappen, og vil fortsette å bruke den. Hokus pokus stolen er i god stand, kan ta bilder av den, hvis dere vil se Hele er plastikk ja Skal vaske den ned skikkelig. Tenker å bruke den nye maskinen min
Pupsilure Skrevet 9. april 2011 Forfatter #2859 Skrevet 9. april 2011 Min lenke Min lenke Min lenke Min lenke Min lenke
Neytiri Skrevet 9. april 2011 #2860 Skrevet 9. april 2011 hehehe se der ja, mannen min sier den var sååååååååååå kul.........blir du sur hvis jeg sier jeg er ikke enig begynner å bli litt missunnelig på maskina di altså, men når jeg sa det til mannen fikk jeg med engang OG HVA KOSTER SÅNT DA!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå