Gjest Krizzy Skrevet 3. april 2011 #2781 Skrevet 3. april 2011 Blir sulten av å lese her! Du? Har babyen din begynt å spise brød?
Pupsilure Skrevet 4. april 2011 Forfatter #2782 Skrevet 4. april 2011 Han har fått brød noen ganger, men han er ikke så innmari glad i det. Men muffinssmuler gikk ned på høykant i går ----- Natten var grei. Han våknet 2 og 4. Og ville stå opp nøyaktig 6 Mannen tok han som vanlig til 7. Og så fikk jeg han opp i senga til meg, og ammet han og koste der. Og så fikk han grøt, og ut i vogna for å sove. Han sovnet ganske lett i dag. Men tenker han våkner når som helst, og å må jeg ut å riste på vogna. I dag skal vi på besøk til ei venninne med baby og valp. Gleder meg til å se valpen hennes. De har akkurat fått den Håper Goffel kan sove lenge, så han er uthvilt på besøk. Blir jo ikke så lett å få han til å sove når vi er borte
Dine Skrevet 4. april 2011 #2783 Skrevet 4. april 2011 Kos seg på besøk med baby og valp! Kusinen min har akkurat fått en liten hund og den er så nydelig!
pusla Skrevet 4. april 2011 #2784 Skrevet 4. april 2011 Å, valper er nydelige da! Jeg husker fortsatt tida med hunden vår når han var helt liten, det var utrolig gøy (og slitsomt, nesten som å ha en baby ). Når du har gitt Goffel brød, har du gitt han smuler bare da? Eller har du dyppet brødet i melk? Jeg lurer på om jeg skal forsøke litt oppbløta brødbiter snart. Kos deg i dag da, på besøk
Pupsilure Skrevet 4. april 2011 Forfatter #2785 Skrevet 4. april 2011 Jeg har gitt han små biter. Litt mindre enn 1x1 cm kanskje. Og dyppet i melk ja Kan være at han ikke har likt kornene, eller pålegget, siden muffinsen gikk rett ned. Han sover fortsatt Nærmer seg 2 timer nå, uten oppvåkning.
Dine Skrevet 4. april 2011 #2786 Skrevet 4. april 2011 Så flink han er! Her hadde nok tassen sovet i strekk også hadde det ikke vært for den dumme bilen som bråker sånn
Gjest Krizzy Skrevet 4. april 2011 #2787 Skrevet 4. april 2011 (endret) Dyppet i morsmelk eller MME? Flink han er som spiser muffinssmuler! Endret 4. april 2011 av Krizzy
Pupsilure Skrevet 4. april 2011 Forfatter #2788 Skrevet 4. april 2011 Dyppet i MME ----- I dag har han hilst på lille valpen, og to babyjenter Valpen slikket han på hendene, og han ble litt skeptisk, men ikke noe gråting. Nå er han overtrøtt, men mannen holder han våken til han skal legge seg. Prøvde å bysse på vogna lenge, men det funket ikke, og det er jo så kort tid til han kan legge seg så. han er i greit humør, men trøtt. Lenge siden han sov.
Dine Skrevet 4. april 2011 #2789 Skrevet 4. april 2011 Så spennende med slikking på hendene av hunden da
Pupsilure Skrevet 4. april 2011 Forfatter #2790 Skrevet 4. april 2011 Lille vennen, stakkars, er forkjølet Han har gulpet skikkelig, hoster, nesa renner, og han føler seg nok litt dårlig. Tror han gulpet sånn fordi han hadde snørr i halsen. Han har brekt seg noen ganger i dag. Så da blir det ikke babysang på oss i morgen. Æsj... Hadde gledet meg. Merket at nesa hans rant litt mer enn vanlig på besøk i stad. Men skjønte ikke at han var forkjølet før i kveld. Ble nødt til å suge nesa hans. Han skriker av all sin kraft, og kjemper imot Stakkars! Han syns vel bare jeg er slem. Han sov en time i vogna si mens vi var på besøk i stad. Og var nok litt overtrøtt da vi kom hjem, men jeg ville få i han litt grøt først, og da bikket det over. Endte med at jeg måtte forte meg å gå tur, for at han skulle sove litt. Gikk 50 minutter, og han sov mesteparten av tiden. Fornøyd med at jeg kom meg ut Har ikke spist noe usunt i dag heller
Pupsilure Skrevet 5. april 2011 Forfatter #2792 Skrevet 5. april 2011 Huff, han er skikkelig forkjølet nå At det er mulig å ha så mye snørr i en så liten nese Blir ikke babysang i dag, og ikke treff med pusla i morgen Håper han er fin til fotograferingen på torsdag da Men han har sovet ganske greit i natt, hadde forventet at det skulle bli verre Våknet 24, 3 og 5.30. Nå sover han ute. Han er godt påkledd, og ligger i lammeskinnspose. Sikkert godt med frisk luft for han Selvfølgelig er jeg tom for nesesugerhylser. Så jeg tror jeg må på apoteket Og jeg tror ikke de har det på det nærmeste apoteket, så jeg må litt lenger. Hvis det er vanskelig å få han til å sove neste lur går vi kanskje tur. Ellers så tar jeg bilen. Liker ikke å ta han med ut blant folk, i tilfelle det smitter, men er nødt til å kjøpe det.
Dine Skrevet 5. april 2011 #2793 Skrevet 5. april 2011 Uff, stakkars Goffel! Tassen har også snørr og hoster litt for tiden, men han virker ikke ordentlig forkjølt hvertfall.. Du må jo nesten bare dra ut og kjøpe det, for det er utrolig hva en "åpen" nese gjør Merket det på tassen i går da jeg brukte nesesugeren - han ble myyye gladere etterpå (etter skrikingen selvfølgelig) fordi han pustet bedre. God bedring Goffel
Pupsilure Skrevet 5. april 2011 Forfatter #2795 Skrevet 5. april 2011 Han er litt sutrete i dag, stakkars. Har sovet 1,5 time på morgenen, 45 minutter i 11 tiden, og han skal straks legge seg igjen nå. Han vil ikke ligge noe særlig på magen i dag. Sikkert ekkelt for han. Men nytter jo ikke å legge han på ryggen heller, for han snur seg jo med det samme han legges ned Gav han akkurat brød med makrell i tomat og han spiste masse Han drakk også 100 ml eplejuice fra tåteflaska si selv. Han har spist mye i dag, nesten mer enn vanlig. Litt rart egentlig. Jeg skulle så gjerne fått farget håret og dusjet, men tør ikke. Får vente til mannen kommer hjem i 18 tiden. Kjedelig vær ute! Da Goffel sov ute i stad bråket det og vekket han, jeg ble litt irritert, men så så jeg at de koster veiene her, og da ble jeg litt glad istedenfor Nå skal det bli så fint å gå tur
Dine Skrevet 5. april 2011 #2796 Skrevet 5. april 2011 Hehe, da kom de sikkert fra meg i går til deg og kostet :gjeiper: Kjedelig at de vekker babyene, men godt at de fikser opp fortauene litt.. Mye bedre å gå merket jeg, så da får man liksom bite seg i det.. Mmmm, makrell i tomat er digg synes jeg!
Pupsilure Skrevet 5. april 2011 Forfatter #2797 Skrevet 5. april 2011 Jeg som trodde vi måtte vente en stund på nykostede fortau Gleder meg til å trille. Goffel likte makrell i tomat han også Kjempegøy å gi han ny mat! I går spiste han yoghurt fra barneglass for første gang. Syns det er litt rart at det finnes, siden det ikke er anbefalt før 10-12 mnd Han sovnet uten vugging nå Jeg tok en liten prat med han først, og sa hva han skulle. Og så la jeg han ned og gikk inn. Har bestilt bæreselen i blå og lagt ut den andre til salgs. Fikk en henvendelse med en gang, så det er jo fint Men tror jeg vil vente med å selge den til jeg har fått den nye i posten. Det kan jo fort ta litt tid. Mannen skal hente dampmaskinen min fra Tvins på posten i dag Angrer egentlig allerede Blir vel sikkert ikke brukt, tenker jeg Får bare se reklamen for den innimellom, så får jeg nok lyst til å bruke den Den ser jo skikkelig bra ut Jeg fikk mail fra opptaakskontoret på skolen jeg har søkt på. De manglet noen papirer. Tror dessverre ikke jeg klarer å få tak i disse papirene Må sendes inn innen 10 dager...
pusla Skrevet 5. april 2011 #2798 Skrevet 5. april 2011 Huff, stakkars Goffel som er forkjøla Dumt at vi ikke får møtt hverandre, men det tar vi igjen. Tulla er også litt småforkjøla, jeg har nok smitta henne Måtte bruke nesesugeren i dag tidlig jeg og, og som hun hylte. Hun virkelig hater det. Men det blir jo bra etterpå da Jeg synes også det er rart at de selger babyyoghurt når det sies at de ikke skal ha det Men jeg har nå kjøpt det jeg da, for de ville vel ikke fått lov å selge det om det var farlig for dem? Masse god bedring til gutten din
Gjest Iril Skrevet 5. april 2011 #2799 Skrevet 5. april 2011 Jeg synes også det er rart at de selger babyyoghurt når det sies at de ikke skal ha det Men jeg har nå kjøpt det jeg da, for de ville vel ikke fått lov å selge det om det var farlig for dem? Det selges jo en god del som ikke akkurat er ufarlig da, så det tror jeg nok de hadde. Så lenge det ikke er direkte giftig, finnes det ingen "godkjenning" av mat. Bare tenk på alle de skadelige stoffene som finnes i f.eks. godterier beregnet på barn. Aner ingenting om yoghurt altså, så det kan godt være den er ufarlig. Hvorfor skal de ikke ha det?
Pupsilure Skrevet 5. april 2011 Forfatter #2800 Skrevet 5. april 2011 Goffel har feber, 38,3, og mannen er stressa og redd for feberkramper Jeg er litt mer avslappet, som vanlig. Hjelper ingenting å gå rundt å være redd Han er i grei form, men snørra renner hele tide, og han hoster og nyser. Stakkars lille nurket mitt Nå bader han med pappa mens jeg spiser middag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå