Pupsilure Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #2741 Skrevet 30. mars 2011 Det var smart, pusla Jeg kan egentlig både onsdag og torsdag. Onsdag skal vi dit uansett for vi skal til fotograf, men da er mannen med, og han må jo komme seg tilbake til hjemmekontoret sitt, så da må det bli torsdag. Håper flere kan ja
pusla Skrevet 30. mars 2011 #2742 Skrevet 30. mars 2011 Da sier vi torsdag og så får vi håpe flere vil være med Skal skrive i boka til HopsiDeisi jeg, så kanskje hun kan være hos foreldrene sine da.
Dine Skrevet 31. mars 2011 #2743 Skrevet 31. mars 2011 Jeg skulle gjerne blitt med, men neste uke kan jeg ikke Må bli neste gang
Pupsilure Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #2744 Skrevet 31. mars 2011 (endret) Rampebabyen våknet 23, 2, 4 og 5.30 Merker godt at søvnen min er blitt mer oppdelt enn vanlig. Vet ikke hvorfor han våknet. Tror ikke han var sulten. Men puppen er jo det eneste som fungerer så... Går heldigvis raskt da. Er tilbake i sengen min etter ca 15 minutter Og sovner igjen med en gang. Endret 31. mars 2011 av Pupsilure
Dine Skrevet 31. mars 2011 #2745 Skrevet 31. mars 2011 Kan jo alltids være mareritt? Da er det nok bare nærheten og lukten til mamma som funker... Kanskje?
Pupsilure Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #2746 Skrevet 31. mars 2011 Ja, kan jo være mareritt Eller litt tett nese. Han hadde mye buser i dag morges. Men planen i natt er å la han skrike et par minutter før jeg går inn. Det har funket før. Men jeg er så i ørska når jeg blir vekket at jeg går rett inn med en gang uten å tenke meg om.
Neytiri Skrevet 31. mars 2011 #2747 Skrevet 31. mars 2011 Stakar lille Goffel, håper han ikke er blitt tett i nesa da..... mannen min sier alltid når jeg har sagt at bare puppen funker at JA han hadde også likt å ligge inntil puppene mine hele natta
pusla Skrevet 31. mars 2011 #2748 Skrevet 31. mars 2011 mannen min sier alltid når jeg har sagt at bare puppen funker at JA han hadde også likt å ligge inntil puppene mine hele natta Jeg har lært meg å vente litt når tulla kommer med lyder om natta, jeg spratt også opp med en gang som du gjør før. Men så har jeg skjønt at hun ofte sover, men bare drømmer/er litt urolig. Så kan sikkert være verdt å prøve Tett nese kan være plagsomt for de små, så håper han snart blir bedre
Pupsilure Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #2749 Skrevet 31. mars 2011 Ja, har erfart det før, at hvis jeg venter litt, så kan han roe seg. Og da våkner han gjerne ikke på samme tidspunkt natta etter. Men hvis han får pupp da, våkner han nesten alltid til samme tid Tror ikke han er forkjølet eller noe, men han har mye buser, og jeg får ikke lov å fjerne dem, han skriker og vrir seg så sinnsykt. Blir litt grøt inni nesa også
Pupsilure Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #2750 Skrevet 31. mars 2011 Goffern sier mamamama så ofte nå Mest når han er sint da Han setter seg også opp i krabbestilling hele tiden, og er flink til å legge seg forsiktig ned fra den også. I starten falt han hardt ned. Han har sugd innmari mye i dag. I dag morges fikk jeg han opp i senga til meg når mannen dro kl 7, og da var han helt gal etter puppen, selv om han fikk mat kl 5.30. Han fant først kinnet mitt, og sugde masse på det Mannen skulle klemme meg hadet, og valgte selvfølgelig den siden med masse babysikkel på Jeg var så trøtt og i ørska at jeg ikke skjønte noenting. Babyen tømte begge puppene, og fortsatte å lete. Hadde han vært yngre ville jeg gjettet på øking. Men tenker heller tenner?? Han har suttet mer på leker i dag også, og litt på fingrene sine. Smurte på litt dentinox da han skulle sove, for han jamret seg så fælt, og hadde hendene i munnen. Er det forresten holdbarhetsdato på dentinox? Har hatt samme flaska i ca 4 mnd nå, og jeg putter jeg fingeren nedi. Kan det bli bakterievekst? Er jo sprit i den...
pusla Skrevet 31. mars 2011 #2751 Skrevet 31. mars 2011 Er det forresten holdbarhetsdato på dentinox? Har hatt samme flaska i ca 4 mnd nå, og jeg putter jeg fingeren nedi. Kan det bli bakterievekst? Er jo sprit i den... Hm, det lurer i grunn jeg på og. Har hatt samme flaska en stund jeg og.
Pupsilure Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #2752 Skrevet 31. mars 2011 Pusla: jeg kan visst ikke torsdag allikevel, men onsdag. Hadde flyttet fotograferingen til torsdag fordi mannen skal gi blod på onsdag. Og så hadde jeg glemt å skrive det i kalenderen... Så jeg kan møte dere på onsdag, hvis det passer
Dine Skrevet 1. april 2011 #2754 Skrevet 1. april 2011 Sjekket om jeg kan på onsdag, for jeg har lyst å treffe dere jeg også, men da skal jeg bli med en venninne og prøve brudekjoler! Hun gifter seg ikke før neste år, men det er jo stas å se på kjoler for det da Hun har aldri truffet Lilletassen fordi hun bor i utlandet, så det blir koselig Vi blir med en annen gang
Jesse Skrevet 1. april 2011 #2755 Skrevet 1. april 2011 Jeg har et lite kakespørsmål til deg jeg Jeg har laget en kake, trukket den med MMF og så skal jeg ha denne sløyfa av MMF på toppen. Har laget den ferdig, og den er nogelunde stiv (den holder seg oppreist ihvertfall) Kaka står jo nå i kjøleskapet (i en plast-kakeeske som jeg kjøpte på et bakeri), og jeg skal levere kaka til hun som skal få den imorgen. Hvordan ville du gjort det med sløyfa for at den skal holde seg stiv? Jeg er litt redd for at hvis jeg monterer den på kaka og setter den i kjøleskapet så blir den myk igjen. Noen erfaring med å holde MMF pynt så stiv som mulig?
Dine Skrevet 1. april 2011 #2756 Skrevet 1. april 2011 Har du linken til selgeren du kjøpte badeslyngen av? Vet ikke hva badeslynge er på engelsk, så finner ikke noen ting..
Pupsilure Skrevet 1. april 2011 Forfatter #2757 Skrevet 1. april 2011 Har bare kort tid akkurat nå. Men Dine: http://cgi.ebay.com/Black-Mesh-MD-Native-Pouch-Baby-Sling-Bundle-Love-/370442440835?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5640171083 Svarer deg Jesse siden
Pupsilure Skrevet 1. april 2011 Forfatter #2758 Skrevet 1. april 2011 Svarte deg i boka di Jesse ----- Goffel våknet to ganger i natt, 1, og 4.30. Og han skreik 6.15, rett etter at mannens vekkerklokka ringte, så mulig at den vekker han! Han måtte være med meg på bassengtreningen i dag, og det gikk ganske bra. Han var veldig snill mens jeg var i vannet, men etterhvert ble han ganske sinna. Han var nok ganske varm, og trøtt, og kanskje tørst. Damene stilte seg i kø i det de kom opp av vannet, for å hilse på Goffern som ble holdt av instruktøren Og de hjalp meg litt i garderoben, så jeg fikk dusjet raskt. Jeg gav han puppen i garderoben, og en dame skrøyt av meg Hun syntes jeg var kjempeflink som ammet fortsatt! Har blitt skrytt av fordi jeg ammer en gang før også. Syns det er merkelig, men veldig hyggelig!! Etter badingen dro vi hjem, og han duppet av ved puppen, men jeg måtte vekke han fordi vi skulle på tur. Han sovnet i vogna på tur, og sov i ca en time. Vi gikk helt fra meg og til nærmeste store senter Det var et stykke, men godt å komme seg ut, og jeg gikk med ei i barselgruppa, så det ble jo skravling hele veien Tok t-banen hjem igjen Jeg hentet tre pakker på posten i dag. Masse leker og kakeutstyr
Pupsilure Skrevet 1. april 2011 Forfatter #2759 Skrevet 1. april 2011 Det har vært en rar dag. Goffel sov i en times tid 11-12. Og en halvtime i 15.30 tiden. Han har vært litt sutrete, spesielt i 14 tiden. Han sovnet uten noe sutring nå kl 19. Er litt spent på hvordan natten blir! Jeg er skikkelig sulten nå!! Mannen lager biff og ovnsstekte poteter til oss igjen
Becky1 Skrevet 1. april 2011 #2760 Skrevet 1. april 2011 Ååå, så glad på Becky sine vegne Tøffe jenta! Tusen takk søte deg Dette er faktisk nesten 40 sider siden. Hva har skjedd siden det? Veldig kort fortalt. Føler jeg har gått glipp av mye nå. Så stor Goffel har blitt. Så på bilder på facbook. Han er ordentlig pen Hvordan går det med sovinga hans? Har dere gjennomført flere skrikekurer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå