Pupsilure Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #2662 Skrevet 23. mars 2011 Natten var veldig fin, han våknet 4, spiste i 10 minutter, og så sov vi videre, og så våknet han ikke før 6, og da tok mannen han Jeg sov til 7. I dag skal jeg til manuellterapeuten, så han skal til tante. Var på IKEA i går kveld, og kjøpte blant annet rullgardiner. Kjøpte faktisk hvite, for de er visst like lystette uansett farge Målene er nok ikke helt riktig, men håper det går bra De kan også kappes til, men tror det er en stor jobb.
lilljan Skrevet 23. mars 2011 #2663 Skrevet 23. mars 2011 Hei Pupsi! Jeg er visst her sjeldnere og sjeldnere og det blir flere og flere sider å oppdatere seg på. Noen ganger for jeg det bare over meg at jeg er litt lei. Og om ca 6 uker er jeg i jobb igjen så da blir det vel enda mindre tid til kg Men min gode prins fyller tre år på mandag, tenk en treåring. Det er stort for mamma'en og det. Jeg er ingen kakebaker, det er meg og toro til vanlig. Men så tenkte jeg å prøve meg på en marsipankake, med ferdig sukkerbunn og topp og ferdig lokk. Er det veldig vanskelig for en som meg? Og i dagligvarebutikkene finner jeg bare rød og grønn konditorfarge. Kunne nå tenkt meg lyseblå. Prinsen har noen playdoug trykketing med figurer som jeg kan kanskje bruke. Farge marsipanen, trykke ut og legge oppå lokket? Eller andre tips, du kreative? :
Pupsilure Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #2664 Skrevet 23. mars 2011 Hei lilljan Ikke ha dårlig samvittighet, jeg vet hvordan det er Spennende med kake da Vil anbefale deg å ta en tur på Jernia, der har de blant annet konditorfarger i mange forskjellige nyanser Playdough hørtes kjempesmart ut! Det kan funke Ellers fins det endel ferdiglaget pynt å få kjøpt også. Kom deg til Jernia, der har de mye rart. Å kjøpe ferdig bunn, dele den i to eller tre, legge på krem, og annet fyll og deretter trekke den med ferdigkjevlet marsipanlokk er ingen sak altså Det klarer du!
Pupsilure Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #2665 Skrevet 23. mars 2011 Cubus har fortsatt halv pris på ullklær, så jeg kjøpte litt mer i dag 2 bodyer i str 86/92 og en bukse i 74/80. Buksa var veldig stor i størrelsen. Da har han ullklær til høsten/vinteren Lurt å tenke litt frem i tid. Kjøpte også ullvotter til han, og en ullstrømpebukse til meg i str 164 Passet fint. Gav 350 kr for alt sammen I dag skal vi spise indisk mat Kjøpte ferdiglagde nan da. Mannen har tatt bilen til jobb i dag, så han kommer hjem litt tidligere. Skal google raita nå, og se om jeg har ingrediensene
Tinio Skrevet 23. mars 2011 #2666 Skrevet 23. mars 2011 Jøss, du må jo være liten og nett som kan kjøpe deg strømpebukser på barneavdelingen!
Pupsilure Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #2667 Skrevet 23. mars 2011 Har alltid kunne kjøpe klær i barneavdelingen jeg Vel, ikke som høygravid kanskje da Syns ikke jeg er så spesielt liten, men det går jo opp til 164 cm, og det er jeg Har på meg ullstrømpebuksen nå, og den ser akkurat ut som en tights. Lurer på om jeg kan bruke den under kjoler og sånn! Har egentlig masse å gjøre her, men en litt ustabil baby i vogna gjør at jeg må sitte her å holde vakt. Orker ikke å sette igang med noe jeg ikke får fullført. Han begynner garantert å skrike hvis jeg reiser meg opp
Dine Skrevet 23. mars 2011 #2668 Skrevet 23. mars 2011 hehe, morsomt med mer ulltøy Kanskje jeg også bør kjøpe litt mer..
pusla Skrevet 24. mars 2011 #2669 Skrevet 24. mars 2011 Orker ikke å sette igang med noe jeg ikke får fullført. Han begynner garantert å skrike hvis jeg reiser meg opp Utrolig hvordan de bare vet når det ikke passer og så slår de til Kjekt med ulltøy på salg da! Og så greit å kunne raske med seg fra barneavdelingen!
Pupsilure Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #2670 Skrevet 24. mars 2011 Flinke Goffel sovnet i det sekunde jeg la han ned i senga i går kveld kl 19, våknet 1, men jeg gikk ikke inn, sovnet etter 1 minutt med sutring. Begynte å skrike kl 2.30, og da fikk han puppen. Og så våknet han 10 sekunder etter vekkerklokka til mannen kl 6 Jeg rakk akkurat å si til mannen at det var fint han ikke hadde våknet enda, og at han bare skulle la Goffel sove Nå sover han ute i vogna. Så ut som han ikke ville sovne, jeg vugget litt på vogna. Men så gikk jeg inn igjen, og tenkte at han skulle få skrike litt først, men så kom det aldri noe skrik Håper han fortsetter å sove, for vi skal på cafe med barselgruppa kl 11-11.30. Vil helst ha en våken og opplagt unge med meg Mannen hang opp den ene rullgardinen i går, og det ble veldig fint Goffel setter seg opp i krabbestilling hele tiden nå Det er deilig å være i permisjon altså! Cafebesøk, og barseltreff hele tiden
Pupsilure Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #2671 Skrevet 24. mars 2011 Hjemme igjen fra hyggelig cafebesøk Men blir litt irritert. En dame kom bort til oss og sa at hun syns det var kjempeslitsomt å høre på ungene våre bråke i en halvtime, men hun skjønte at vi ikke kunne gjøre noe med det. Hun sa det i et skikkelig surt tonefall. For det første; du sier det selv, vi får ikke gjort noe med det, så hva er vitsen med å komme bort å snakke til oss? For det andre får du sitte hjemme i din egen stue med kaffekoppen din da hvis du ikke orker å høre på bråk fra andre mennesker At det går an! Ikke bråkte de spesielt mye heller, og det er en cafe der det alltid er masse barnevogner.
Pupsilure Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #2672 Skrevet 24. mars 2011 Grønn slimete bæsj!! Lille søtnosen min er så god Nå har vi ledd masse av at jeg har tatt fingeren min på innsiden av kinnet hans Filmet det. Babylatter er så morsomt! Han har en periode nå der han ler veldig av at vi sier ord, f.eks BIL. BÅT. ROSA. TANN.
Dine Skrevet 24. mars 2011 #2674 Skrevet 24. mars 2011 Hahaha, søte Goffel! Han er jo så nydelig uansett, men ekstra morsom når han ler da Gleder meg til min baby ler skikkelig også..
Pupsilure Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #2675 Skrevet 24. mars 2011 Tante kan ikke passe han i morgen, så da tror jeg at jeg dropper bassengtreningen. Kan eventuelt ta han med men... Har egentlig mer lyst til å gå tur ute i det fine været.
pusla Skrevet 24. mars 2011 #2676 Skrevet 24. mars 2011 Så morsomt at han er lett å underholde da! Latter er helskjønt Her er tulla veldig blid, men hun er fryktelig kostbar på latteren. De vanlige tinga som babyer ler av, ser hun bare sjokkert ut av. Kanskje jeg får prøve å si BIL.BÅT og sånt jeg og Jeg skjønner heller ikke hva hun dama på kafeen ville oppnå ved å si at det var slitsomt, men at dere ikke får gjort noe med det Sånne folk får heller gå plasser uten babyer da!
Neytiri Skrevet 24. mars 2011 #2677 Skrevet 24. mars 2011 Herrigud for en håpløs kjrring da! Folk sier dumme ting innimellom og hva skulle hun liksom opp å fra det! Søte Goffel, her er det morsomt hvis jeg later som jeg fnyser, gjesper, eller skremmer med et peek-a-boo Knallvær der og ja, så bra! Noe vi bør ta med oss til mandag??
Pupsilure Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #2678 Skrevet 25. mars 2011 (endret) Neida, dere trenger ikke ta med noe Jeg har kake og brus Hvor mange av dere kommer? I natt sov han fra 19.15-5.15! 10 timer. Han sutret litt i 1 tiden, men gav seg fort, så jeg gikk ikke inn. Sånne netter liker jeg La han ned igjen etter maten, og han var stille en liten stund, men så begynte han å sutre, og mannen stod opp med han kl 6, og jeg sov til 7 Vi har begynt med flere fine rutiner nå, og jeg er så fornøyd med det! Hver kveld før han skal bades, rydder vi opp lekene. Putter en og en oppi lekekassa. Syns det er fint at han blir vant til det tidlig. Og alle måltider spises i tripp trapp stolen. Han har en leke på bordet når måltidet starter, men den kastes fort på gulvet, og da blir den liggende der. kanskje han lærer å passe bedre på den etterhvert. Vil ikke at han skal kaste ned, og jeg plukke opp hele tiden. Og han får en kopp med vann og sugerør til hvert måltid, og nå har han lært seg å drikke av sugerør Flinken! Jeg har også lagt masse kluter på kjøkkenet, og ansiktet, hendene og bordet vaskes med en gang. Og plastikksmekka hans vaskes også mens han sitter i stolen sin og ser på. Igjen, dette med å rydde opp Må egentlig ut i dag, for jeg må ta noen kopier til skolesøknaden. Må sende den inn innen onsdag, og er ganske opptatt fremover. Og så må jeg vaske og rydde litt her. Får jo familiebesøk i morgen. Kakepynten er nesten ferdig, og jeg tror den blir fiiin Endret 25. mars 2011 av Pupsilure
pusla Skrevet 25. mars 2011 #2679 Skrevet 25. mars 2011 Å, det hørtes ut som en deilig natt Flinke Goffel! Jeg kommer ikke på mandag Jeg har lyst, men så blir det et lite treff med to venninner på mandag. Hun ene har kreft og er under strålebehandling, så jeg har ikke sett henne på veldig lenge. Og da vil jeg gjerne prioritere det. Men jeg blir med på treffet i april da Kos dere i fredagssola i dag
Dine Skrevet 25. mars 2011 #2680 Skrevet 25. mars 2011 Herregud, hva er det som er galt med folk egentlig?? Komme bort til en gjeng med småbarnsmødre og si det der?? Hva er poenget? Hun sa det jo selv, det er jo ikke noe dere får gjort med det, så hvorfor i det hele tatt bry seg med det? Nei fy.. Da kan hun like gjerne bli hjemme eller gå derfra hvis hun ikke tåler barn/babyer.. Jeg kommer fortsatt veldig gjerne Gleder meg! Har du lyst å sende meg PM med hvordan jeg går fra banen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå