Pupsilure Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #2621 Skrevet 20. mars 2011 Fikk akkurat verdens beste nyhet En svært etterlengtet graviditet i familien med hjelp av prøverør :hjerte: Men det er fortsatt svært tidlig, så vi tør ikke å juble helt enda Håper så inderlig alt går bra!! Blir litt over ett år mellom Goffel og Lille da. Dette har vi ventet så lenge på!
Neala Skrevet 20. mars 2011 #2622 Skrevet 20. mars 2011 Ååh, så fantastisk! Blir det søskenbarn til Goffel?
captiva Skrevet 20. mars 2011 #2623 Skrevet 20. mars 2011 Ikke så rart at du er litt utålmodig mor goffel når du er syk Alle er vel det av og til. Synes det er dårlig av hun på barselgruppa å ikke si fra,burde sagt fra så dere kunne velhe om dere likevel ville kommet. det der smitter jo fort som fy,og er det verste som finnes så bra med gode nyheter!
Pupsilure Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #2624 Skrevet 21. mars 2011 Nei, det blir ikke søskenbarn, men tremenning Men han får aldri noen søskenbarn uansett, så dette blir liksom det nærmeste Goffel våknet 22, 2 og 5. Gikk fort og greit de to første gangene, men ville stå opp 5.30 så Skal egentlig til helsestasjonen i dag, men tror vi må avlyse. Jeg er visst smittefarlig i 48 timer etter siste oppkast, og det har gått ca 40 timer nå.
Dine Skrevet 21. mars 2011 #2625 Skrevet 21. mars 2011 Så bra du føler deg bedre! Og hipp hurra for familieforrøkelse!!! Veldig koselig at de fikk det til! Dårlig gjort å ikke si fra og gi deg en anledning til å backe ut, for hvem vil vel ha omgangssyken liksom?? Nei fy
Dine Skrevet 21. mars 2011 #2626 Skrevet 21. mars 2011 Er det mulig... GRATULERER MED DAGEN!!!!! Ha en strålende dag i dag og kos deg masse,masse,masse,masse!!!
Neala Skrevet 21. mars 2011 #2627 Skrevet 21. mars 2011 Pupsi!!! Gratulerer med dagen din i dag Håper du får en nydelig fin dag
Pupsilure Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #2628 Skrevet 21. mars 2011 Tusen takk, dere Nå kom akkurat mannen hjem med roser til meg
Pupsilure Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #2630 Skrevet 21. mars 2011 Og Goffel har masse underholdning i papiret de var pakket inn i Han leker og leker og leker Stor forbedring fra sist han var i kontakt med gråpapir, for da ble han livredd det
Småkjekset Skrevet 21. mars 2011 #2632 Skrevet 21. mars 2011 Gratulerer så mye med dagen Håper du får en fantastisk dag
siebaeo Skrevet 21. mars 2011 #2633 Skrevet 21. mars 2011 Gratulerer med dagen! Håper den blir superfin! Fint vær har du fått i alle fall!!
Pupsilure Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #2637 Skrevet 21. mars 2011 Tusen takk, dere søte jentene Hyggelig å ha bursdag når man får så mange hilsener Dagen har vært grei egentlig. Goffel har sovet lite, og vært litt grinete, som han pleier. Men stort sett gått bra Mannen har hjemmekontor, og er ferdig om en halvtime. Etter det er han bare min, og kan gjøre alt jeg ber han om Han skal hvertfall bli bedt om å passe baby, og dra ut å kjøpe pizza Han kan nok få lov til å rydde litt her, og hente brus til meg også Vi har verdens beste pizza-sted rett nedi veien her, (det kjenner vel Jesse og Dine til, tenker jeg) men jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg vil ha pizza eller calzone Calzonen der er dødsgod Avlyste 7 mnd kontrollen i dag, og fikk ny om en uke. Det er den dagen vi skal ha treff hos meg, men det er kl 10, så jeg er nok hjemme igjen til 11 Skal ha familieselskap her i helgen, så det er nok litt kaker igjen til mandag også I morgen er det fysio for babyen Ringte å spurte om vi burde avlyse det pga smitte, men de mente vi ikke er smitsomme lenger, så vi skal dra. Han går ikke så ofte til fysio lenger, så jeg er spent på hva hun mener om utviklingen siden sist. Mannen har noen venner med ei jente på samme alder, (litt yngre faktisk) og hun krabber, reiser seg opp etter bordet osv. Mannen snakker jo ikke med så veldig mange andre med babyer, så han tror at Goffel er skikkelig seint ute Prøver å fortelle han at det er veldig individuelt, og at han er akkurat der han skal Oj, nå roper han
Jesse Skrevet 21. mars 2011 #2638 Skrevet 21. mars 2011 Åh, nam, pizzaen der er verdens beste!! Det er ofte vi tar med en pizza derfra hvis vi har vært hos mine foreldre en tur, og vi kjøper alltid nr 7. Men calzonen er dødsgod den også
Sequax Skrevet 21. mars 2011 #2639 Skrevet 21. mars 2011 GRATULERER MED DA'N!! Håper du har kost deg masse? Helt greit med utskeielser på bursdag, altså! :blåse:
Dine Skrevet 21. mars 2011 #2640 Skrevet 21. mars 2011 Mmmm, nå ble jeg inspirert til å bestille pizzaderfra altså.. Skjønner hvor dere mener tror jeg, men jeg vet ikke hva det heter der Nr 7 sier du... Bra du får litt oppvarting på bursdagen din
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå