Dine Skrevet 18. mars 2011 #2601 Skrevet 18. mars 2011 1500kr for alt det er ikke ille Men 850kr bare for klipp synes jeg var litt mye egentlig.. Men viktig man er fornøyd ja, det er klart. *Drømmer meg bort til frisørstolen...*
pusla Skrevet 18. mars 2011 #2602 Skrevet 18. mars 2011 Bra du er mer fornøyd med håret i dag, det hjelper å få ordna det sjøl da. Jeg klipper meg 2 ganger i året og er ikke særlig glad i frisører jeg heller. Det er utrolig hvor vanskelig det kan være for enkelte å klippe noen tupper Ha en fin fredagskveld
Neytiri Skrevet 18. mars 2011 #2603 Skrevet 18. mars 2011 Jeg tok jo skole hos På Håret, og kan signere de er kjempeflinke frisører, liker også filosofien(vet ikke hvordan jeg skriver det) de har Hvis frisøren tynner håret eller retter det når du i grunn liker det i bølger/krøller så har tydeligvis ikke frisøren gjort jobben sin, for her skal man grave litt(derfor jeg ofte spør i konsultasjon før vi vasker og begynner klipping) for å finne ut hva personen vil og hva de har av tid til å ordne sveisen. Er skikkelig dumt å klippen en bobb som man er nødt til å bruke 30min på å ordne fin hvis man er småbarnsmor og kan ikke drive dullemed håret hvis du skjønner........ Har du fet hårtype, anbefaler deg å si det i konsultasjonen, man tar hensyn til det(bør) og da ofte bruker endten veldig lite produkter i stylinga eller ingen hvis kunden ønsker det. hehe må nesten le, lurer fælt på hvem det var som ga deg grønnaktige striper......var håret lyst og du skulle farge brune striper eller? ellers tar jeg absolut ikke nært, som sagt du har ikke vært hos meg før, men jeg har ikke noe i mot å ta en "hjemmeklipp" på deg hvis du eller meg treffes en dag for det Husk at vi frisører kan også gjøre feil, og jeg satt pris på de som sa de var ikke helt fornøyde, for da fikk jeg sjansen å rette opp i feilen. Heldigvis ble det mindre og mindre fordi jeg brukte god tid å kjenne hva kunden trengte før jeg satt i gang(noe sjefen min hatet da jeg brukte for lang tid per kunde), men jeg dro in ganske bra med penger så han kunne likevel ikke klage liksom!
Pupsilure Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #2604 Skrevet 19. mars 2011 Virker som du er en god frisør, Neytiri, som hører på kunden, og spør og graver! Jeg sa at jeg hadde veldig fett hår, men hun tok i mye produkter allikevel Hun spurte ikke noe særlig om hva slags stil jeg liker, men syns hintene var ganske tydelig: jeg sa jeg er livredd for å tynne håret for mye, da jeg vil at det skal se tykt ut, er kjempelei meg for å ha mistet så mye hår, og jeg ser ganske klassisk og nøytral ut. Ikke typen som har en sånn frisyre. Var ikke noe galt med klippen egentlig, bare stylingen, og den er jo fikset nå Det er veldig lenge siden jeg var på gamle jobben din, tror jeg var ca 15 år. Tror jeg hadde lyst hår og skulle ta brune striper ------ Her har vi fått omgangssyken Babyen blir levert til tante nå, og jeg har sagt fra til hun jeg skal bake dåpskake for i dag Har skikkelig dårlig samvittighet! Men hun fikk valget, hadde nok klart å lage den, men hun måtte nesten bestemme selv om hun ville ta sjansen. Hun sa at de skulle kjøpe en. Håper de får tak i! Mannen har vært våken i hele natt, med oppkast og diare. Jeg ble syk først i morges, og har hatt diare bare, helt flytende, bare vann, flere ganger Men heldigvis har jeg ikke kastet opp. Tror ikke jeg tør å spse noe heller... Mannen er ute å leverer baby og handler nå. Han skulle kjøpe Farris og yoghurt hvertfall. Og toalettpapir :gjeiper: Håper babyen holder seg frisk!! Han var ganske grei i natt da Sovnet ca 19. Våknet 3 for mat, sovnet ikke igjen, men sutret en stund, fikk enda en pupp, og sovnet. Det ble nok 1-1,5 time totalt, men han sov til 7.30 så da ble jeg fornøyd. Kjenner at jeg er rar i hodet også. Småkvalm, rar i magen og sliten...
Neytiri Skrevet 19. mars 2011 #2606 Skrevet 19. mars 2011 bra du er fornøyd nå da uff omgangsyken ja, det som er, ammer du mens du har det er det mindre sjans at Goffel får det, men er slitsomt sikkert! god bedring
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. mars 2011 #2607 Skrevet 19. mars 2011 Uff'a meg... sender masse god bedring deres vei Håper Goffel ikke blir syk!
Pupsilure Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #2610 Skrevet 19. mars 2011 Takk dere Fy søren jeg har vært dårlig altså!! Nå har jeg akkurat kastet opp, og føler meg bedre Først var det feberen som var verst, jeg frøys så sinnsykt, lå å skalv, tok en varm dusj, pakket meg godt inn, hadde varmepute. Men ingenting hjalp. Tok to paracet, og da ble feberen svakere, men jeg ble enda mer kvalm Har vært skikkelig kvalm i en times tid nå, og endelig kastet jeg opp. Helt grusomt å kaste opp, men føler meg bedre etterpå Tok en postafen også, men den kom nok muligens opp igjen. Vet ikke hvordan jeg skulle klart å passe på Goffel nå!? Håper jeg ikke får han tilbake før han skal legge seg... Føler meg ganske grei akkurat nå, men det snur vel fort Mannen er like dårlig, så ikke noe hjelp i han. Jeg håper ikke dette skal vare i mange dager
Gjest Iril Skrevet 19. mars 2011 #2611 Skrevet 19. mars 2011 Vet ikke hvordan jeg skulle klart å passe på Goffel nå!? Man klarer det når man må, men du er heldig som har avlastning. I romjula hadde jeg skikkelig høy feber og var veldig dårlig, mannen hadde bihulebetennelse og var like dårlig, men vi hadde ingen som kunne passe ham, så da må man bare. Da var jo Murmel nesten nyfødt også, så han sov heldigvis mye, men det var utrolig slitsomt. Håper dere blir fort friske!
Sequax Skrevet 19. mars 2011 #2612 Skrevet 19. mars 2011 Så flott at Goffel har fått barnehageplass! God helg!
Jesse Skrevet 19. mars 2011 #2613 Skrevet 19. mars 2011 God bedring Håper Goffel slipper unna ihvertfall, omgangssyken er noe dritt!! (bokstavelig talt )
Neytiri Skrevet 19. mars 2011 #2615 Skrevet 19. mars 2011 uff så kjipt å være så syk, heldig du er som har noen til å passe Goffel, for som Iril sier, hvis man må så må man ikke sant.....men godt å kunne få hjelp hvis det er mulighet til det!
lilljan Skrevet 19. mars 2011 #2616 Skrevet 19. mars 2011 Huff da, det der er helt forferdelig. Så på fb at Goffel også va blitt dårlig. Håper dere er fort kvitt fa..skapet.
Pupsilure Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #2617 Skrevet 20. mars 2011 Hei dere Tror faktisk jeg er bedre jeg I dag har jeg spist, drukket og ryddet litt her. Ikke kvalm, ikke vondt i magen. Natten har vært fin egentlig. Goffel sovnet ca 19.30. Han våknet ca 24 og fikk mat, våknet igjen 3, og ville stå opp 6. Mannen stod opp med han. Jeg sov videre til 10. Litt glad for at Goffel våknet en gang ekstra i natt, for jeg er redd for melkeproduksjonen min + at han må få i seg væske siden han også muligens er syk. Han kastet opp skikkelig i går kveld. Helt sinnsyke mengder! Mesteparten kom heldigvis på meg, og jeg måtte gå rett i dusjen (dagens 3. dusj ) men mye havna også i sofaen ellers har jeg ikke sett noen tegn på at han er syk, så det kan ha vært gulp også Nå tok han akkurat tak i duken, og dro den ned! Må visst begynne å barnesikre litt her hjemme Er litt småirritert på hun som smittet meg Var på barselgruppe på fredag, og rett før vi går inn døra hennes sier hun; alle som har vært i kontakt med oss i det siste har fått omgangssyken, men heldigvis hadde hun bare hatt det i en dag selv, mens moren hennes hadde ligget syk i over en uke. Nå skrev hun på facebook i går at mannen hennes var blitt syk samtidig som oss. Så regner med at det kom derfra Burde vel kanskje sagt at jeg ikke ville være med allikevel, men syns det ville vært litt rart også da. Og hadde jo ikke trodd at vi faktisk skulle bli syke
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. mars 2011 #2618 Skrevet 20. mars 2011 Herlighet.. burde hun ikke latt være å ta inn masse besøk om alle rundt har blitt syke. Også omgangssyken som er så smittsom da
Mokkon83 Skrevet 20. mars 2011 #2619 Skrevet 20. mars 2011 rart hun ikke sa fra før ettersom andre hadde blitt syk etter kontakt med henne... da kan man jo ta stilling til det før en kommer om en vil utsette seg for det eller ikke..! godt du ble bra igjen fort, håper Goffel blir fort bra og at mannen din ikke har blitt smittet... ha en fortsatt fin søndag
Pupsilure Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #2620 Skrevet 20. mars 2011 Takk dere Mannen er i aller høyeste grad smittet Begynte faktisk hos han, 10 timer før meg, eller noe sånt. Så derfor kan det jo hende at det ikke kom fra barselgruppa? Goffel er grinete, og jeg har ekstra liten tålmodighet... Skjønner ikke hvorfor han griner sånn! Virker egentlig ikke som han er syk. Men han er innmari utålmodig. Nå får jeg han ikke til å sove. Blir gal av all sutringen... Uff, føler meg slem i tillegg. Liker ikke å ha så dårlig tålmodighet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå