Devilina Skrevet 15. mars 2011 #2561 Skrevet 15. mars 2011 Å babysang er så kos bare synd det var siste gang for oss på mandag Misunner deg IKKE den ferieturen du.....
Pupsilure Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #2562 Skrevet 15. mars 2011 Ikke oppkast, men gulp. Ca 20 små porsjoner med gulp. Ganske sikker på at det var grøten, for i dag er det helt fint. Han får vanligvis havregrøt med banan og aprikos, mens den grøten jeg tror han ikke tåler er hvetegrøt med eple En gutt i barselgruppa gulper mye mer hvis han får banan! Nå har han spist middag i tripp trapp stolen Tror vi bør begynne å spise på kjøkkenet. Foreløpig har det vært i sofaen foran tven, men det syns jeg er en stygg vane som jeg ikke ønsker at han skal få Har vært litt lei meg for at jeg har så gammel stol at babyryggn ikke passer, men han hadde ikke trengt den faktisk. Han lener seg kun fremover. Flere med babyer som er kjempefrustrerte fordi de ikke klarer å komme seg dit de vil??
Pupsilure Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #2563 Skrevet 16. mars 2011 Goffel sovnet veldig raskt i går kveld, ca kl 19. Våknet 23, tilbød puppen etter litt gråting, men han var ikke veldig interessert. Så hostet han endel. Tror han er litt syk. La han ned igjen og han skrek litt, og sovnet. Han våknet igjen 3 og fikk puppen, og 5. Sov til 5.45. Nå prøver han å sovne i senga si. Jeg har lest bok for han, og lagt han ned. Han motarbeider dette veldig. men skal prøve i hele dag. Dersom det ikke fungerer blir det vogna uten dressen i morgen
Pupsilure Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #2564 Skrevet 16. mars 2011 Jeg gav opp og la han ut. Han har på seg en annen dress, og sovnet svært raskt, uten byssing. Fikk en god nyhet i går da Har jo vært ganske irritert for at mannen bruker så mye tid på styret i borettslaget. Han er bare vara, og trenger egentlig ikke møte opp på noe særlig, men gjør det allikevel. De får litt penger for det, alt etter hvor mye de er med. Vi så for oss rundt 6000 kr for året som har vært, men han fikk 19 000 Og nå skal han muligens bli styremedlem, og da får han enda mer penger pga mer ansvar, men omtrent like mange oppgaver, siden han uansett har stilt opp på alt Så jeg skal ikke klage så mye mer Venter spent på svar på barnehagesøknaden!!
Britt Banditt Skrevet 16. mars 2011 #2565 Skrevet 16. mars 2011 Flere med babyer som er kjempefrustrerte fordi de ikke klarer å komme seg dit de vil?? Her er det vel heller mammaen som er frustrert fordi babyen kommer seg dit mamma ikke vil
Neytiri Skrevet 16. mars 2011 #2566 Skrevet 16. mars 2011 Her er det vel heller mammaen som er frustrert fordi babyen kommer seg dit mamma ikke vil vi er sånn midt i mellom......Bumba er frustert hun ikke kommer seg mot en leke, men så ruller hun og ruller og får tak i den og er glad, går jeg på kjøkkenet og kommer tilbake er hun der jeg ikke vil at hun skal være, ved noen ledninger
Pupsilure Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #2567 Skrevet 16. mars 2011 Goffel er kjempefrustrert! Bare klager på gulvet. Men han vil ikke ligge på ryggen mer enn ett sekund Dytter seg langt bakover, og plutselig var alle lekene borte Æsj, jeg fikk akkurat bæsj i ansiktet... Nå skal vi ut å trille tur med Dine og Lilletassen Det er så deilig vær!
Sequax Skrevet 16. mars 2011 #2568 Skrevet 16. mars 2011 Hurra for 19000 kroner! Plutselig lønte det seg jo at mannen var på styremøter! Digg! Du får tørke av bæsjen og komme deg ut i sola, Pupsi! Jeg venter på hjemmebesøk fra helsesøster! Håper lille C har lagt på seg godt...det bør han ha gjort, så mye MME han har fått! Ha en god dag!
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. mars 2011 #2569 Skrevet 16. mars 2011 Skulle bare mangle at han får betalt Kos dere på trilletur
Pupsilure Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #2570 Skrevet 16. mars 2011 Har vært på kjempehyggelig trilletur og cafebesøk Tror vi var borte i ca 3 timer. Og da jeg kom hjem fikk jeg en svært god nyhet; Goffel har fått barnehageplass i den barnehagen han hadde mest lyst på
Pupsilure Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #2572 Skrevet 16. mars 2011 Takk Har du hørt noe enda? Jeg har ikke fått i posten enda, men sjekket på nettet.
Pupsilure Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #2574 Skrevet 16. mars 2011 alltin tror jeg det var. googlet bare elektronisk søknad barnehage, eller noe sånt, og logget meg inn på siden der
pusla Skrevet 16. mars 2011 #2575 Skrevet 16. mars 2011 for barnehageplass!! Jeg tror det er for tidlig for oss, for i følge kommunens nettside kommer svar i mai. Men jeg kan jo alltids logge meg inn og sjekke.
Jesse Skrevet 16. mars 2011 #2577 Skrevet 16. mars 2011 Gratulerer med barnehageplass Så deilig at det er i orden
captiva Skrevet 16. mars 2011 #2578 Skrevet 16. mars 2011 Altinn var nede frem til i morra typisk. Pusla: i mai???? det var sent,trodde opptaksdatoene var felles for alle kommuner.
Pupsilure Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #2579 Skrevet 16. mars 2011 Selvfølgelig måtte det jeg har fryktet skje, dagens 2. bæsjeepisode; Goffel bæsjet i badevannet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå