Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor blir du flau når babyen din hyler? Han er jo bare en baby, det er sånn de kommuniserer. Jeg er helt sikker på at du er den ENESTE på bassengtreningen som tenker at det er noe å være flau over. :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gikk kjempebra :nigo: Han skrek ikke i det hele tatt! Blir flau hvis han setter igang skikkelig, selv om det bare er teit. :Nikke: Tenker at han forstyrrer veldig, og at de tenker at ungen min er vanskelig og jeg er dårlig mor som ikke klarer å roe han :sjenert:

Nå er det pupp og sove i vogna i en time, så skal vi på cafe med jentene fra barselgruppa :)

Skrevet

Enig med Iril! Det er nok ingen som tenker at det er pinlig eller rart!!

Kan du ikke ta med noen leker til han og matta f eks? Eller må han sitte fastspent kanskje..?

Skrevet

Litt sent ute der :fnise: Så bra at det gikk bra!! :)

Skrevet

Nå må jeg si jeg er imponert her :nigo: La han ut i vogna, han hylte i et minutt, og så sovnet han :) Trengte ikke å gjøre noe som helst. Men jeg la kosekluten over ansiktet hans da. Bør jeg være forsiktig med det??

Gjest Ruccola
Skrevet

Goffel er så stor at han regulerer det nok selv ;)

Er vel verre med mindre spebarn tenker jeg ;)

Skrevet

Kjøpte akkurat en Groupon-kupong på barneklær hos Lillemartine.no. Gav 200 kr for gavekort på 500 kr :) Tilbudet varer kun i dag da. De har masse fint der, bl.a. ullklær :jepp: Si fra hvis jeg skal sende link til noen :)

Skrevet

Jeg vil gjerne ha link! :hoppe:

Skrevet

Blir flau hvis han setter igang skikkelig, selv om det bare er teit. :Nikke: Tenker at han forstyrrer veldig, og at de tenker at ungen min er vanskelig og jeg er dårlig mor som ikke klarer å roe han :sjenert:

Sånn er jeg og :sjenert: Egentlig teit, for jeg tenker jo ikke sånn hvis jeg er sammen med noen som har en baby som gråter.

Kos dere på kafe :)

Det tilbudet på groupon var interesssant, men så har jeg ikke tilgang til e-posten min her, så da ryker det :forvirret:

Skrevet

Har sendt dere mailer :)

Cafeturen gikk sånn halvveis bra. Han ble grinete etterhvert, men ikke noe hyling. Det er så morsomt å hilse på de andre babyene og mammane :nigo: Goffel og den andre gutten (navnebroren til Murmel ;) ) byttelånte leker, og ville ha det den andre hadde hele tiden :ler:

Jeg fikk handlet litt mat etterpå, og nå leker han litt før det er ut for å sove :)

God helg :strix:

Skrevet

Fant mailadressen din på facebook :sjenert: var det feil?

Skrevet

Nå har jeg lagt babyen ut, måtte vugge litt denne gangen da... Og så har jeg smakt på den nye lakris-yoghurtisen :sikle: Ganske god ja :jepp:

Gjest Ruccola
Skrevet

Trodde ikke jeg hadde mailen min liggende på facebook... har ikke fått noe mail da ihvertfall :vetikke:

Har du rett person på FB nå da? :lur: lett å gå i surr :)

Skrevet

Haha, tror det er rett :ler::overrasket: Poster den her isteden da. (Man får 60 kr hvis noen du har sendt linken til kjøper et eller annet, derfor jeg helst ville maile den ;) )

Skrevet

Babyen våknet 4.30 i dag, og da var visst natten over :rolleyes: Tok han ikke opp før 6 da. Han var tydelig trøtt fortsatt, så ble lagt ut kl 6.50 etter å ha fått grøt og morgenstell. Måtte vugge på vogna denne gangen, men ikke lenge.

Selv om 4.30 er svært tidlig, så har han i det minste vært flink og sovet hele natten. Så jeg skal vel egentlig ikke klage. Kanskje bedre å måtte stå opp grytidlig enn å bli vekket flere ganger i løpet av natten?

Huff, dette er mitt største problem akkurat nå, mens det i Japan ligger mennesker innesperret i bygninger, folk har mistet alt, og mange er døde. :sjenert: Syns jeg har det svært godt!!

Gjest ~Milla~
Skrevet

Vi er absolutt heldige som bor i Norge, det har jeg tenkt mange mange ganger når man ser og hører om alle katastrofene der ute i den store verden :jepp:

Skrevet

Innom for å ønske en gooood helg :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...