Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Gjest Ruccola
Skrevet

Oh, har du kakeblogg eller noe Pupsilure? Elsker å se på kaker andre lager!

Har bare laget to til eget bruk selv, men syns det er kjempegøy! :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noen blogg, men jeg har bilder av alle kakene på facebook da :jepp: Kan godt bli venner, hvis du vil :) Jeg syns det er kjempegøy å lage kaker! Men det har blitt lite tid til det i det site. Har en kommode full av utstyr :sjenert: Utstyret er virkelig halve jobben!!

Skrevet

Jeg har vært så flink i dag! Har vasket leker i vaskemaskinen, ulltøy og en 60 graders vask. Jeg har vasket vinduer ute og inne, vasket kjøkkenet og stuebordet. Jeg har gjort en strømpebukse sklisikker på knær og føtter. Jeg har ryddet bort babyklær som ikke passer lenger. :) Har vært uten baby i 3,5 time allerede. Tiden har gått fort! tror jeg blir nødt til å pumpe meg etterhvert. Kjenner at puppene er ganske fulle allerede!

Jeg ringte mamma, og alt var bra. Han hadde ikke villet sove, men han var blid og fornøyd. Håper han sovner greit.... :sjenert:

Skrevet

Du er flink å låne bort Goffel! Det setter nok mormoren stor pris på også. Kanskje ting endrer seg litt etter en dag sammen de to. :hjerte:

Skrevet

Ja, jeg håper det, lilljan :jepp: Ringte mamma en gang til, nå nettopp, og det går visst veldig bra :nigo: Han har vært veldig blid, sovet, spist og lekt. Skikkelig deilig med fri altså! Men savner han litt da... Tror mamma skal få ta han flere hele dager. Jeg har fått gjort mye her hjemme, og både jeg og mannen nyter stillheten. Men gleder meg til han kommer hjem også :hoppe:

Jeg har pumpet meg, og fikk ut 180 ml totalt :)

Tror jeg bør dra herfra i 17-tiden for å hente han. Bruker 45 minutter hver vei, og han bør være her hjemme senest 19.

Nå holder jeg egentlig på å vaske glassene på verandaen men måtte bare ha en liten pause. Det er kjempestor jobb :daane: Hele verandaen på 12 kvadratmeter er innglassert.

Skrevet

Å, så godt med barnevakt en hel dag da! Jeg hadde sikkert bare sovet, men du er jo kjempeflink til å få gjort masse :jepp: Og det høres jo ut som Goffel har det fint hos mormor :)

Skrevet

Åå høres digg ut, men tror jeg også hadde sovet :lol:

Skrevet

Wow, så flink du har vært!! :pls: Må være litt deilig å ha barnefri.. :fnise:

Skrevet

Nå er jeg hjemme igjen :) Goffel gråt litt på vei hjem, men ikke noe voldsomme greier. Han har vært et prakteksemplar i dag :nigo: Mamma sa at han gråt i ett minutt mens de var på tur, før han sovnet, og ellers gråt han ikke i de hele tatt :hoppe: De har hatt det kjempekoselig sammen i dag, mamma, pappa, Goffel og alle kattene :fnise: Pappa holdt den ene katten opp over Goffel, og da lo han :hjerte: Han tok også godt tak rundt halen til en katt, og mamma måtte løsne grepet hans, noe som ikke var så veldig lett. Kattene ble litt redd han.... :lol:

Ja, soving høres jo egentlig lurt ut, men når man først har stått opp er det ikke like fristende. + at jeg trenger ikke så mye søvn lenger :jepp: Men skulle gjerne sovet til jeg våknet av meg selv en dag. Det hadde vært deilig det!

Passene våre kom i posten i dag :daane: Det er to dager siden vi var på passkontoret.

Jeg ble nesten tatt i fartskontroll i dag :overrasket: Jeg kjørte litt fort, og plutselig ble jeg oppmerksom på det, og bremset ned litt. Så noen sekunder senere så jeg laseren! Og jeg som akkurat hadde slått fra meg tanken om å ringe mannen også! Hvis jeg hadde fått både fartsbot og bot for å snakke i telefon hadde jeg blitt irritert altså. På meg selv da :sjenert:

Sophie le giraf kom i posten i dag også :hoppe: Han puttet den rett i munnen og gnagde på den.

Skrevet

Så flink du har vært idag :jepp:

Deilig med barnefri, men tenker det var godt å få han hjem også ;)

Vi skal ha barnevakt for første gang, noen timer imårra, og jeg kjenner jeg gruer meg litt.. :sjenert: Jeg tviler ikke på at mamma og pappa klarer helt fint å passe henne, men tenk om hun slår seg helt vrang og bare hyler.. Men,men..en gang må være den første ;)

Skrevet

Høres ut som foreldrene dine og Goffel har hatt det kjempefint :jepp: Må være godt å vite at han kan passes av andre, greit å ha muligheten liksom uten å være redd for full krise.

Nå har jeg vært inne på FB og sett på kakene du har laget og pyntet. Så flink du er :) De var kjempeflotte og man kan se en tydelig utvikling også.

Skrevet

Ja, det er godt å få slippe han litt, men veldig godt å få han hjem igjen også :Nikke: Goffel har kost seg, og gjort noe han ikke pleier. Og mamma og pappa har kost seg sammen med han. Det kommer alle til gode, og da føles det så greit å gi han fra seg :nigo:

Skrevet

Tusen takk, pusla :klemmer: Hehe, ja man ser utviklingen, den første der er jeg skikkelig flau over :lol:

Skrevet

Mannen kom hjem med mat til oss nå. Vi hadde en Groupon-kupong på tapas. Det var 11 retter med dessert. Masse spennende mat :jepp: Mannen syntes det var sinnsykt godt, og snakket om matorgasmer og forspiste seg :lol: Jeg syntes det var greit nok bare. :sjenert: Kostet egentlig 275 kr for hver! Men vi betalte 220 for to ;) Mannen vil helt klart spise der igjen.

Det er litt gøy, for vi ville jo aldri funnet på å spise der hadde det ikke vært for tilbudet. :)

Nå er det natta, er skikkelig trøtt jeg. Får sove lenge i morgen :hoppe:

Gjest Ruccola
Skrevet

Var inn på FB...

Så nydelig Goffel er! :hjerte:

Du også forresten! :jepp:

:klemmer:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Må si meg enig med Pusla... de kakene dine er virkelig flotte :jepp:

Kanskje du skulle startet egen bedrift? ;)

Skrevet

Så flink du var i går!! Og så deilig med barnepass og greier :) Og ikke minst må jeg si det er kjempe koselig å høre at moren din koste seg sånn med Goffel (og han med henne da), for da har hun kanskje mer lyst å passe han igjen snart :) Dette lover godt altså - hipp hurra ;)

Skrevet

Så deilig at du fikk vært så effektiv mens Goffel var borte! Og veldig deilig at det gikk bra for både han og mormor :Nikke:

Ha en kjempefin dag :klem:

Skrevet

Tusen takk, Ruccola :klem:

Starte egen bedrift ja, Milla :lur: Hadde vært gøy, men tror ikke det ville vært så veldig lønsomt. Bruker fort noen timer per kake. :ler:

-----

Goffel sov i 8 timer sammenhengende i natt :tommelsmil: Han våknet 4, og fikk mat, men sleit med å få han til å sov etter det. Mannen tok han fra 6, og jeg sov til 10 :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...