Neytiri Skrevet 2. mars 2011 #2381 Skrevet 2. mars 2011 Hurra for at mammaen din har lyst å passe det sier mye Pupsilure!! Hvordan går det med deg å ikke amme hele dagen da???? Jeg hadde ikke klart det siden jeg får ikke alt ut når jeg pumper Men du, bæsjlekkasje når vi startet med fast føde så ble bæsjen såpass fastere at det lekker ikke lenger her........heldigvis. Synes du medium Stonz holder på Goffel??? Jeg er usikker om det blir stort nok for Bumba, men hun er bare 9cm på sålen.......hmmmm
Pupsilure Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #2382 Skrevet 2. mars 2011 Tror det går greit å ikke amme hele dagen Kan eventuelt pumpe ut litt. Bæsjelekkasjer er kjedelig altså! Bæsjen er kjempefast, men bleiene blir for fulle. Den var allerede helt full av urin, og når det kommer masse bæsj i tillegg, så tyter det ut. Kanskje den ikke er helt stram nok også? Det er 7-15 kg (eller noe sånt) så ganske stor bleie. Prøver oss frem med billig-bleier nå. Landlord og Coop. Er ikke helt sikker på størrelsene på stonz. Har ikke lest så mye om dem, men siden det er enten S, M eller L, vil jeg tro at M er best til han nå. ---- Lurer på om jeg skal vekke han nå... Jeg får så innmari dårlig tid Men å vekke han er vel det dummeste jeg gjør. Eventuelt ta en superrask dusj med begge dørene åpne Det høres kaldt ut
Neytiri Skrevet 2. mars 2011 #2383 Skrevet 2. mars 2011 ok, ja her har jeg for mye melk, den gangen vi hadde barnepass i 4 timer gledet jeg meg skikkelig til å komme hjem, ikke fordi jeg savnet Bumba så fælt, men puppa var såååå sprengte Vi har Landlord bleier nå, er helt ok bleier, men jeg er alt for glad i Pampers....og libero får hun utslett av. Synes faktisk det er vanskelig å få landlord bleiene stramme nok, min er ikke så rund på magen enda men ikke opplevd lekasje........men nå er min sånn at hun tydeligvis kan kontrollere pressinga si nå.......så hun venter til hun får ny bleie, evt gråter til vi bytter og så med engang presser vurderer å sette henne på koppen straks hun klarer å sitte for tydeligvis at denne jenta her skal ikke ha en bæsjebleie opp ryggen lenger, hvis hun trenger å bæsje mer så venter hun til enda en ny bleie si ifra hvordan du liker coop bleieene??? jeg har lyst å prøve de da de er best i test bleier. ok ja....hhmmmm stonz er jo også når de begynner å gå sant? da vil kanskje medium holde.........er de for varme på sommerene forresten? har ikke du babycall??? jeg ville bare hoppet i dusjen, han er nå bare på terrassen.......her hadde jeg ikke gjort det da hun er på verandaen fremme ved huset.
Pupsilure Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #2384 Skrevet 2. mars 2011 Vi har ikke babycall, men kunne ønske jeg hadde det noen ganger ja Det løste seg greit, han våknet akkurat da jeg hadde tenkt til å gå i dusjen Ja, skal si fra hva jeg syns om bleiene. Jeg liker også pampers best Mens mannen liker Libero. Coop og Landlord er veldig like! Og minner mer om Libero enn Pampers. Han har hatt på Landlord når vi har hatt begge bæsjeuhellene... Så flink Bumba er da!! Imponerende -------- Nå er vi tilbake fra cafetur. Ble visst bare jeg og ei til. Hun ene var syk, og hun andre dukket ikke opp Men var veldig koselig da Har ikke sett dem på over 5 mnd Gutten hennes er en mnd eldre enn Goffel, og har fått to tenner, og åler seg rundt Guttene holdt hverandre i hendene og ville ta hverandres leker Syns det er veldig gøy at han interesserer seg for andre barn! I morgen skal vi til byen for å skaffe pass http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Si fra hvis noen vil møte oss på cafe Skal en tur til Søstrene Grene hvertfall, og kanskje se om jeg finner noen leker. Han trenger noen nye Og så har jeg lyst til å spise indisk mat på Tika Tika
Dine Skrevet 2. mars 2011 #2385 Skrevet 2. mars 2011 Så morsomt med interaksjon mellom babyene altså Blir moro når jeg ser lilletassen litt mer opptatt av andre babyer I morgen skal vi på 6 ukerskontroll (selv om han ble 8 uker på søndag...), men mulig at vi kan treffes i byn etter det.. Må nesten bare se det an litt, ift formen og sånn. I de siste dagene har jeg sovet så lite og da blir jeg så sliten, så da orker jeg liksom ikke noe.. Siden du skal til byn i morgen allikevel, så kan jeg jo si fra i morgen formiddag? Vi skal være på hs 9:30, så må se an etter det i såfall
Pupsilure Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #2386 Skrevet 2. mars 2011 Ja, bare si fra hvis dere har lyst til å møte oss Regner med at vi tar banen innover i 10-11 tiden. ----- Fikk mensen i dag Så da får jeg vel kanskje ikke dratt på bassengtreningen på fredag da
Pupsilure Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #2387 Skrevet 2. mars 2011 Rare Goffel, han sov to timer i vogna fra 2-4, så var han våken en kort stund og ville sove mer. Ble mye frem og tilbake, for han ville ikke sove, men var trøtt. Så kom pappan hjem, og da ville han hvertfall ikke sove! Pappa er så morsom!! Han lyser opp når han kommer inn døra, og lager masse rare lyder for å få oppmerksomhet mens pappa kler av seg yttertøyet Endte med at han sov til halv åtte i vogna Og da var han grinete fortsatt Ble et kort bad, og i seng. Han lå og tullet i senga i en halvtimes tid, og så sovnet han. Gråt/sutret ikke i det hele tatt. Bare sparket og romsterte.' Jeg var en tur på Barnas Hus i kveld og brukte opp en tilgodelapp. Kjøpte en morsom leke, og en Joha ulldress. mMn er litt i tvil om jeg skal beholde ulldressen, den er i str 70 og passer perfekt nå, men hvor lenge liksom? Den kostet 450 kr. Sjekket litt på nettet og så en nettbutikk som har den på salg til litt under 300, og 79 i frakt, og de har str 80 (det hadde ikke Barnas Hus...) Var visst ikke noe problem å bytte, sa hun i butikken.
Dine Skrevet 3. mars 2011 #2388 Skrevet 3. mars 2011 Så bra du fikk brukt tilgodelappen Det spørs om vi får muligheten til å komme oss lenger enn til helsestasjonen, for lilletassen er veldig utålmodig for tiden og skal henge i puppen og maser hele tiden.. Så tror nok kanskje vi holder oss hjemme Men dere får kose dere med passkjøp (hvordan gjør man det med bilde av babyen egentlig?) Vi trenger jo pass til vår tass også i løpet av året..
Pupsilure Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #2389 Skrevet 3. mars 2011 Ja, dere får bli hjemme og amme Jeg har tatt bilde av han hos fotograf. 140 kr for 4 passbilder som oppfyller de strenge kravene til politiet Tok dem hos fotografen ved siden av det sushi-stedet Natten var fin igjen Han våknet 01.30 for mat, og 4. Var litt sutring i 5 tiden også, men han roet seg selv. Stod opp 6.
Sequax Skrevet 3. mars 2011 #2391 Skrevet 3. mars 2011 Hei, Pupsi!! Nå har det snart gått en time siden gutten sugde på pupp og ikke fikk MME... Håper melka han fikk av meg gjør ham mett en stund så jeg kan legge ham til puppen igjen når han våkner. Takk for gode råd i boka mi!
Pupsilure Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #2392 Skrevet 3. mars 2011 Hvilken nettbutikk hadde nedsatt på ulltøy? Min lenke Hei, Pupsi!! Nå har det snart gått en time siden gutten sugde på pupp og ikke fikk MME... Håper melka han fikk av meg gjør ham mett en stund så jeg kan legge ham til puppen igjen når han våkner. Takk for gode råd i boka mi! -------- Vi fikk ordnet oss pass, og tittet litt i byen, men han ble overtrøtt ganske fort, så da måtte vi dra hjem. Utrolig slitsomt at han ikke vil sove i vogna på tur lenger! Gjorde et impulskjøp i dag Kjøpte en kaiser saueskinnspose til bilstol/liten vogn. Den var nedsatt fra 1000 til 600, men det stod 500 på hengeren den hang på, noe som var en feil. Og han sa at jeg kunne få den for det. Jeg tittet egentlig bare, da en selger kom bort å kommenterte at kaiser hadde de beste posene Jeg har allerede en pose, som jeg har kjøpt brukt. Men den er egentlig for stor for vogna mi... Denne nye passet perfekt, og ser mye finere ut. Tør ikke si det til mannen Blir vel nødt til å selge den gamle på finn. Men har lyst til å beholde den også, for den er fin å ha i Simovogna. Vi prøver å spare opp litt penger fordi jeg kanskje skal studere til høsten, men så bruker jeg endel penger allikevel
pusla Skrevet 3. mars 2011 #2393 Skrevet 3. mars 2011 Takk for lenke Den nettbutikken hadde jeg utrolig nok ikke vært inne på før. Jeg forstår det der med å handle når man egentlig ikke skal. Det finnes jo så mye fint til babyer at det er utrolig vanskelig å la være
Pupsilure Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #2394 Skrevet 3. mars 2011 Nå kjøpte jeg to stk brune Joha ulldresser fra den nettbutikken til 661 kr inkludert frakt. Hadde lyst på to.... Han sover jo uten dyne, så greit å ha gode klær å pakke han inn i på natten også
pusla Skrevet 3. mars 2011 #2395 Skrevet 3. mars 2011 Ja, de ulldressene er fine Men jeg må bare skjerpe meg - klarte å la være å kjøpe noe der i stad, så nå må jeg bare beholde viljestyrken
Dine Skrevet 3. mars 2011 #2396 Skrevet 3. mars 2011 Så bra dere fikk ordnet pass! Og moro med nye klær og pose (de fra Kaiser er kjempe fine ja!)
Pupsilure Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #2397 Skrevet 3. mars 2011 Jeg har hatt så voldsom appetitt i det siste Sulten og lyst på noe hele tiden! I dag har jeg vært ganske flink, men de andre dagene har det blitt mye mat, og noen ganger litt godteri. Nå fantaserer jeg om oreokake Googlet oppskrift, og det ser ut til at jeg kan klare å lage det. Det er fastelavn på søndag og da skulle vi jo ha boller, men jeg skal høre med mannen om vi kan ta kake istedenfor Babyen vil ikke sove...
Pupsilure Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #2398 Skrevet 3. mars 2011 (endret) Mannen ville absolutt ha fastelavnsbollene sine, så da får oreokaken vente Litt lei meg for at jeg må droppe bassengtreningen i morgen, hadde gledet meg! Det er så gøy, og så deilig å være i vannet. Men jeg blør masse. Lurer på hva vi skal finne på for noe i morgen da... Nå er det natta. Litt vel tidlig, men jeg og mannen legger oss tidligere og tidligere Blir vel litt tv i senga Endret 3. mars 2011 av Pupsilure
siebaeo Skrevet 3. mars 2011 #2399 Skrevet 3. mars 2011 Ja her er det oreocake i overflod.. Det er faktisk utrolig enkelt å lage. Fastelavensboller hørtes godt ut også! Holder jeg på å bli frisk nå som jeg klarer å drømme om fastelavensboller..?
Neala Skrevet 3. mars 2011 #2400 Skrevet 3. mars 2011 Gjett om jeg skal lage fastelavensboller i helgen! Nam
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå