Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

1 liter brus ja, er nok ikke så lurt med for mye brus....her kan jeg få en halvliter og det er det....men jeg drikker i utgangspunktet aldri mye brus, jeg klarer ikke så mye kulsyre.

så deilig han sov så bra da!

helga rundt 27mars skal jeg være hos svigers, skal på babyshower til en du kjenner faktisk :nigo: kanskje vi kunne tatt et treff mens jeg er der? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det høres hyggelig ut!! :nigo: Får du muligheten til å dra inn til byen og møte alle sammen, eller vil du komme til meg? Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvem som er gravid! Eneste felles venn vi har på fb er vel KH?

Ja, 1 liter var vel kanskje litt voldsomt :sjenert::fnise: Gjør ikke det igjen...

Gjest ~Milla~
Skrevet

Godt luften kommer ut iallefall ;)

Håper søndagen er fin!

Skrevet

Ja, det høres hyggelig ut!! :nigo: Får du muligheten til å dra inn til byen og møte alle sammen, eller vil du komme til meg? Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvem som er gravid! Eneste felles venn vi har på fb er vel KH?

Ja, 1 liter var vel kanskje litt voldsomt :sjenert::fnise: Gjør ikke det igjen...

Ja hun er gravid, var vel halvveis ved jul :)

vet ikke om jeg får kommet meg helt inntil sentrum, men kommer meg til deg ihvertfall :)

:fnise: er lett å drikke mye hvis man har veldig lyst altså!

Skrevet

Visste ikke at hun var gravid! Sjekket fb hennes, og hun er ikke akkurat aktiv ;) Hva blir det?

Vi kan jo møtes hos meg, og hvis flere har lyst til å komme hit også, så er de velkomne :) Hvilken dag blir best for deg?

Skrevet

Visste ikke at hun var gravid! Sjekket fb hennes, og hun er ikke akkurat aktiv ;) Hva blir det?

Vi kan jo møtes hos meg, og hvis flere har lyst til å komme hit også, så er de velkomne :) Hvilken dag blir best for deg?

Nei Hun er ikke akkurat aktiv, jeg fant ut gjennom svigerinne mi :)

Vet ikke hva det blir, har ikke spurt enda... Tror de ble gravide fortere en planlagt, men hun virker veldig spennt!

Hmm jeg tror faktisk mandag 28 mars er best, for da kan jeg kjøre hjem etter det :) hvis det passer deg da???

Skrevet

Det passer fint :nigo: Gleder meg!

--------

Natten var slik: Våknet 22.30, men roet seg selv, skreik igjen kl 1.20 og fikk mat, skreik igjen kl 3.30. Prøvde dentinox, byssing, vann, men ingenting hjalp så det endte med puppen. Skreik igjen kl 4.15, men roet seg selv. Ville opp 5.50. Mannen tok han til 7.

Nå sover han i vogna. Jeg bør farge håret, men er usikker på om jeg tør å gjøre det mens han sover :klo: Mannen farget øyenvippene mine i går, og jeg tok bryna selv. Føler meg så mye finere med en gang :nigo: Men håret er ille nå!

Jeg skal til manuellterapeuten min etterpå. Hun har vært bortreist, så har ikke vært der på et par uker.

Skrevet

Oppdaget akkurat at jeg har en melkeblemme på puppen. Den er nå blitt mye større enn den har vært før. Den er på størrelse med et knappenålshode. Den har vært til og fra siden fødselen. Men den har heldigvis aldri vært vond da. Har aldri hatt noe betennelse eller noe sånt. Fikk lyst til å stikke hull på den, men har ikke noe jeg føler er sterilt nok.

Har i hårfarge nå, og skal være superrask med å dusje, og ha døren åpen.

Skrevet

Så koselig med treff igjen, kan jeg melde meg på også..? ;)

Hvordan oppdager man en melkeblemme? Og hva er det egentlig..? Hva gjør den liksom..?

Så spennende med hårfarging! Du, jeg har fortsatt ikke samlet meg sammen og fått farget øyevippene.. Herlighet.. Og det er hvertfall 4 måneder siden jeg kjøpte fargen..

Skrevet

Ja, bare bli med Dine :jepp:

Melkeblemme er en hvit prikk på brystvorten. Kan ikke så mye mer enn det :sjenert: Tror det er en tilstopning av en melkekanal.

Da syns jeg det er på tide å farge vippene :ler: Sminker du deg hver dag?

Skrevet

Da blir jeg med :Nikke:

Sminker meg ikke hvis jeg bare er hjemme, men blir hver dag ja.. Maskara og litt farge til øyenbryn må til, da er jeg fornøyd.. Og så blir det litt ekstra hvis jeg skal noe spesielt :)

Skrevet

Jeg sminker meg bare hvis jeg skal ut, og føler meg stygg hele dagen hjemme :ler: Men det hjelper masse med farge på vipper og bryn!! :nigo:

Skrevet

Ok gleder meg til treff da :) Ja Dine bli med, har lyst å se lilletass igjen aka Dokka :nigo:

Pupsilure: ta en titt på den her siden Min lenke Er bra tips der.....selv forsøkte jeg:

Dersom du har fått en slik prikk, kan du forsøke å ta soyaolje eller annen matolje, på et papirammeinnlegg/ kompress/ tøystykke og la det ligge på brystknoppen i ca en time. Ha gjerne på litt varme omslag. Forsøk så å trykke rundt prikken (som du trykker på en kvise).

da når jeg begynnte å amme da........men ihvertfalll det funket syntes jeg :)

Skrevet

Hehe, dokka ja.. ;) Fiiine dokka mi!! :nigo: Gleder oss allerede!!

Føler meg ikke så veldig fresh når jeg er hjemme jeg heller.. Og så får jeg nesten litt dårlig samvittighet for mannen også, fordi han er jo på jobb og ser fine damer hele tiden, så kommer han hjem til en kone som fortsatt har grorudpalme, koseklær og gulp over seg.. Nei uff..

Skrevet

Hehe, dokka ja.. ;) Fiiine dokka mi!! :nigo: Gleder oss allerede!!

Føler meg ikke så veldig fresh når jeg er hjemme jeg heller.. Og så får jeg nesten litt dårlig samvittighet for mannen også, fordi han er jo på jobb og ser fine damer hele tiden, så kommer han hjem til en kone som fortsatt har grorudpalme, koseklær og gulp over seg.. Nei uff..

uffda, vettu hva, trikset her er etter barnet er i seng så tar du en dusj med ÅPEN dør........IT WORKS EVERY TIME :ler:

Skrevet

Hehe, problemet er ikke at jeg ikke rekker å dusje, men jeg blir litt sånn at jeg føler dessverre det ikk er så mye poeng i å fikse seg med vanlig klær og sånn hvis jeg allikevel sitter og ammer omtrent hele dagen eller får gulp på meg uansett.. Så olabukse blir liksom litt utelukket da og kosebukse er jo sååå mye diggere å gå i... ;)

Skrevet

Hehe, problemet er ikke at jeg ikke rekker å dusje, men jeg blir litt sånn at jeg føler dessverre det ikk er så mye poeng i å fikse seg med vanlig klær og sånn hvis jeg allikevel sitter og ammer omtrent hele dagen eller får gulp på meg uansett.. Så olabukse blir liksom litt utelukket da og kosebukse er jo sååå mye diggere å gå i... ;)

for å si det sånn, tror nok mannen din skjønner det! Du er jo nybakt mor!

Synes du virka veldig fin og sprek på treff.......i grunn mer en meg og jeg har vært mor mye lenger :sjenert:

Skrevet

Tusen takk Neytiri :klem:

Jeg ble inspirert av dette snakket og er nå iført både maskara, øyenbrynsfarge fra hennes :fnise: og øredobber fra Cecilie Melli som jeg fikk i bursdagsgave av en venninne ;) Grorudpalmen er vekk også, erstattet av en høy hestehale og et par spenner.. Det skal også sies at jeg skal til en venninne i ettermiddag med lilletassen og hilse på, så jeg vil jo se liiiiitt fresh ut da..

Skrevet (endret)

Syns synd på mannen noen ganger jeg også! Men tror han er blitt vant til det. Var jo sånn i svangerskapet også. :sjenert: Og så tenker jeg at han sikkert setter ekstra pris på det når jeg pynter meg litt :jepp:

Har prøvd trikset med olje før, har også prøvd å stikke hull, men det har ikke fungert. Og jeg har ikke noe plager, så tror jeg bare lar den være :vetikke: Men takk for tipset :klemmer:

---

Nå har vi gått tur med Simovogna. Fy så tungt! :daane: Trodde jeg skulle dø på vei opp igjen. Fikk ikke babyen til å sove ute, så jeg bestemte meg plutselig for å gå i butikken. Han sovnet på vei ned, våknet da vi kom inn, og sovnet igjen rett før vi kom hjem. Syns det er rart at han ikke alltid sover i vogna lenger. Nå var han tydelig trøtt i tillegg, men ville ikke sove, selv om vogna ristet som bare det :klo:

Heldigvis sovnet han før vi kom hjem, og jeg fikk satt han sovende ut på verandaen :5: Jeg har spist litt (mye....) nå, og slapper av litt før vi kal ut igjen.

Jeg går jo til manuellterapeut nå, og hun gir meg masse øvelser. Men jeg gjør ikke øvelsene mine :flau: Jeg var sånn i svangerskapet også, fikk øvelser, og gjorde dem aldri, selv om jeg vet at jeg bør. Nå sitter jeg å planlegger hva jeg skal si hvis hun spør, lurer på å skylde på influensa :daane: Kan noen snakke litt fornuft til meg?? :kjefte: Jeg har masse tid. Jeg har en fin treningsmatte. Jeg har ingen unnskyldning egentlig.....

Endret av Pupsilure
Skrevet

Du får vel bare legge deg flat og innrømme ovenfor manuelterapeuten at du ikke har vært noe flink. Å finne unnskyldninger er jo egentlig ikke noe vitsi, for det er jo for deg du bør gjøre øvelsene og ikke hun behandleren! Også får du bare bli flinkere da vet du :tommel:

Hadde vært koselig å være med på treffet i slutten av mars, men du får jo se an hvor mange og hvem du vil ha hjemme hos deg, da.

Jeg også går rundt og ser ut som en dass når jeg ikke skal noe. Tror ikke samboeren bryr seg egentlig, han har alltid vært veldig avslappa sånn. Men jeg dusjer hver dag da - legger tulla midt i dobbeltsenga med lyset på, da storkoser hun seg og ser fascinert i taket :fnise:

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...