Dine Skrevet 26. februar 2011 #2301 Skrevet 26. februar 2011 Hehe, må bare le litt av Goffel altså.. Men så godt han sover ute nå etter ny bleie Ha en flott lørdag!!
Pupsilure Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #2303 Skrevet 26. februar 2011 Bæsj er ekkelt Jeg driver å bestiller bilder nå. Har lyst på nesten alle bildene jeg har tatt Men skjønner at det blir litt voldsomt. Gutten er bare 6 mnd, og jeg har fylt et stort album allerede. Så tenker det holder med 100 bilder til 99 kr. Vet ikke hva det koster om jeg kjøper flere heller?
pusla Skrevet 26. februar 2011 #2304 Skrevet 26. februar 2011 Jeg synes også det kan være vanskelig å lukte bæsjen når de har klær og bleie på. Det er mange som sier at det lukter verre når de starter med litt fast føde, men jeg synes ikke det har blitt noe enklere å lukte, jeg Det er litt ekkelt ja, men jeg tror vi har verre bæsjebleier i vente :gjeiper: Vi har også tatt hauger av bilder, men sånn om noen år så er det vel ikke gøy å kikke på 200 bilder av ansiktet til babyen som er nesten like heller Så det gjelder å finne et riktig utvalg, ja
Pupsilure Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #2305 Skrevet 26. februar 2011 Håper ikke det blir verre enn dette, for den er helt brun og fast Noen som blir med på kino på torsdag? Gullivers reiser 3D
pusla Skrevet 26. februar 2011 #2306 Skrevet 26. februar 2011 Æsj, torsdag skal jeg besøke ei venninne med baby Eller altså, det er jo koselig da, bare synd det faller på samme dag
Dine Skrevet 26. februar 2011 #2307 Skrevet 26. februar 2011 Åh, på torsdag har lilletassen 6 ukers kontroll (selv om han er 8 uker i morgen..) og så er det muligens barselgruppe.. Men en annen gang Om jeg tør flere sånne turer da
Dine Skrevet 26. februar 2011 #2308 Skrevet 26. februar 2011 Du, nå har jeg prøvd å fremkalle bilder på snapfish i en time her.. Jeg velger 100 bilder, men så får jeg ikke lagt det i handlekurv og betalt..! Så jeg får faktisk ikke fremkalt virker det som.. Skjønner ingenting.. Hvordan gjør du det??
Pupsilure Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #2309 Skrevet 26. februar 2011 Hmmm, jeg fikk bestilt i stad jeg Er du i handlekurven og velger antall og slikt? Husker ikke akkurat hva det står, men det er ikke noe annerledes enn andre nettbutikker. Jeg betalte med paypal da, for jeg gadd ikke gå å hente kortet mitt. Men har betalt med visa to ganger før Lurer på om Goffel er litt syk jeg. Han har vært rar i hele dag. Målte tempen og den var 37,5. Han pleier å ha 36,6 mener jeg å huske. Men jeg er ikke sikker. Han sovnet kjempefort, og har vært veldig rar i hele dag. Har ikke smilt noe særlig, og ikke grått noe spesielt mye heller. Tror jeg må følge ekstra godt med i natt! Sist han hadde feber sov han i 10 timer uten å våkne.
Dine Skrevet 26. februar 2011 #2310 Skrevet 26. februar 2011 Problemet er at jeg ikke får lagt til bildene slik at jeg får opp alternativet Legg i handlekurv.. Legg til handlekurv alternativet forsvinner når jeg legger til bilder.. Det er der før jeg velger bildene, men så forsvinner det altså så for jeg legger til bilder.. Snodig! (Og ikke minst ekstremt irriterende..)
Britt Banditt Skrevet 26. februar 2011 #2311 Skrevet 26. februar 2011 Jeg lo HØYT da jeg leste om all bæsjen! (Mammahumor? )
Michelin Skrevet 26. februar 2011 #2312 Skrevet 26. februar 2011 Bæsj er ekkelt Helt enig, jobber i barnehage på 0-3 års avdeling, så har opplevd noen episoder. Men oppkast er verre.
Pupsilure Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #2313 Skrevet 26. februar 2011 Jeg laster opp et album, og klikker så på de bildene jeg vil ha og trykker på noe sånt som legge til handlekurv. Og da kommer jeg rett inn i handlekurven for å velge antall. Kan prøve igjen, og se hva som skjer. Kanskje jeg kan forklare mer detaljert da Veldig irriterende ja!! Bæsj er morro!
cypress Skrevet 27. februar 2011 #2314 Skrevet 27. februar 2011 Vi begynner med barselgrupper neste uke, så jeg har heller ikke anledning til å bli med på kino dessverre. Uka etter kanskje?
Pupsilure Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #2316 Skrevet 27. februar 2011 Ok, da kan vi prøve uken etter istedenfor Natten var kjip Han våknet 23.30, 02, 04 og 05. Siste gangen ville jeg ikke gi han puppen, for da var det bare en time siden sist. Tror ikke det var sult som vekket han noen av gangene egentlig, men det var det eneste som roet han. Vet ikke hva jeg skulle gjort hvis jeg ikke ammet!! Vi holdt på fra 5-6.30. Da la jeg en leke i senga hans og gikk å la meg. Han skreik 7.10, og da var det mannens tur Han sov fra 8.30-10.30, og sovnet igjen 13.
Neytiri Skrevet 27. februar 2011 #2317 Skrevet 27. februar 2011 Er du sikker på at den urolige søvnen ikke bare er utviklingsprang??? Her har vi hatt 2-3 uker av urolig søvn både dag og natt.....eller sånn av og på.....ble verre når Bumba ble forskjøla..... men plutselig har det blitt bra søvn igjen.....endelig får hun 3 timer i strekk på dagen som hun ikke har hatt på lenge...........og siden hun har begynnt å rulle noe voldsomt og prøve mer og mer å sette seg opp så tenker jeg det må være utviklingsprang.
Pupsilure Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #2318 Skrevet 27. februar 2011 Har tenkt på utviklingssprang ja Helt tydelig at han har utviklet seg mye i det siste. Men fikk litt følelsen av at det var luftsmerter i natt
Neytiri Skrevet 27. februar 2011 #2319 Skrevet 27. februar 2011 ok, ja ikke lett å gjette det altså.......her har vi trodd luft i magen, men så kjenner jeg ikke henne klipe seg sammen som en reke som hun pleier hvis det er luft...... Men han sover bra på dagen eller?
Pupsilure Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #2320 Skrevet 27. februar 2011 Ja, han har sovet bra på dagen i dag Først to timer, så 1 time og 15 minutter. Men han promper masse. Kan være fordi jeg drakk ca 1 liter brus i går? Tror jeg skal være litt mer forsiktig med det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå