Pupsilure Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #2281 Skrevet 25. februar 2011 Hehe, var i butikken i går kveld Men det ble muffins med nonstop og frukt Flere av jentene kan ikke komme pga sykdom, så vi blir bare tre da. Men sikkert koselig allikevel. Fine å høre om dine erfaringer med epilepsi, GUNS Hadde du krampeanfall? Kom de ofte? Hvordan opplevdes det? Hva slags medisiner brukte du? Siebaeo: Jeg kjøpte en bæresele på eBay som ser klin lik ut som ergo baby carrier. Eller, bildet så likt ut, den jeg fikk i posten så helt annerledes og ubrukelig ut Har fått svar fra selgeren at de vil ha bilde, og at de skal løse problemet for meg. Tenker han får sjokk hvis han ber meg sende den tilbake, og oppdager hva fraktkostnaden er Jeg har solgt bæresjalet mitt til Becky, så nå har jeg kun en lommeslynge, som jeg ikke bruker. Og hadde trengt en sele som er lett å ta av og på, spesielt hvis det skulle bli brann, og vi må rømme ut rømningsveien, 8 etasjer ned på stige Goffel har vært flink i natt! :hoppe: Han sovnet ca 20. Jeg våknet 1 og ble bekymret fordi jeg ikke hadde hørt noe. Tittet inn til han, og han pustet Lå våken litt til, og gikk inn med en gang jeg hørte litt gråt. Han gråt i søvne, og hadde gitt seg før jeg var på rommet hans. Men da tok jeg han likesågodt opp og gav han mat i søvne kl 1.30. Så vekket han meg 4.40 og fikk mat. Og han stod opp sammen med pappa kl 6.45 Nå leker han på gulvet. de morsomste lekene nå er de med mest mulig lyd. Veldig slitsomt å høre på for meg Han viser helt tydelig hvilke leker han vil ha. Og han blir fort lei
Neala Skrevet 25. februar 2011 #2282 Skrevet 25. februar 2011 Jeg hadde krampeanfall ja. De kom veldig ujevnt. For å si det sånn så var det fire år mellom første og andre, og en måned mellom andre og tredje. Jeg fikk heller ikke medisiner, for de klarte ikke å lokalisere hvor i hjernen min anfallene oppsto. Jeg var flere ganger på EEG, der en gang var søvndeprevert, men ikke klarte de å utløse anfall og ikke så de noe på målingene. Så det ble et par år for meg der jeg måtte leve under ganske strenge rammer når det gjaldt mat, søvn, aktivitet, alkohol, tv, pc, og SPESIELT tv-spill. Men jeg kom meg gjennom det og er frisk som en fisk i dag
Neala Skrevet 25. februar 2011 #2283 Skrevet 25. februar 2011 Og hvordan det opplevdes ja! Jeg syntes det var grusomt. Men jeg tror det var mye fordi jeg blant annet fikk anfall på ungdomsklubben forran alle vennene mine, hadde innetider som jeg syntes var urimelige, ikke fikk sitte så lenge med pc og tv, osv. Og de første døgnene etter et anfall var helt forferdelige. Da kunne jeg sove i tre døgn fordi jeg var så tom i kroppen. Men jeg tror det var verre for de rundt meg akkurat med tanke på anfallene. Lillebror var førstemann til å se at jeg hadde et anfall da vi spilte tv-spill, og flere ganger senere var han den som oppdaget at jeg lå å ristet.
Pupsilure Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #2284 Skrevet 25. februar 2011 Men er det sikkert at du er frisk nå, GUNS? Og vet du om man alltid kan se det på EEG om man har epilepsi?
Neala Skrevet 25. februar 2011 #2285 Skrevet 25. februar 2011 Man regnes som frisk etter et år uten anfall, og diagnosen fjernes etter tre år. Jeg kan selvfølgelig ikke være helt sikker på at jeg ikke kommer til å få flere anfall, men sjansen er veldig liten Og det kan ikke alltid ses på EEG, for det gjorde det ikke med meg.
Dine Skrevet 25. februar 2011 #2286 Skrevet 25. februar 2011 Muffins med nonstop og frukt hørtes skikkelig digg ut.. Mmmm Når får dere vite ang EEGen til Goffel?
pusla Skrevet 25. februar 2011 #2287 Skrevet 25. februar 2011 Jeg har også en god følelse på den EEG'n. Og så flink han var da Morsomt å lese om utviklingen hans, det går virkelig fort når de er i den alderen! Kos deg med besøk i dag
siebaeo Skrevet 25. februar 2011 #2289 Skrevet 25. februar 2011 Så dumt med den bæreselen da! Litt spesielt å sende noe annet enn det som er på bildet.. Jeg har akkurat vært ute og hentet enorme alpinski med Bolla på magen i en Angelpack! Jeg måtte vente litt på butikken og da var han lei, så jeg måtte ta han ut en stund, og så sette han inn igjen. Satte han på stående uten problem. Og hadde ikke noe sted å legge han eller noe sånt. Den er virkelig enkel å ta av og på.
Dine Skrevet 25. februar 2011 #2290 Skrevet 25. februar 2011 Hva var den siden med 100 bilder til 100kroner? Har lyst å fremkalle litt bilder, så da er jo det en flott mulighet
Dine Skrevet 25. februar 2011 #2291 Skrevet 25. februar 2011 Fant ut av det, så nå laster jeg opp nesten 1400 bilder og skal bestille så vi har til både oss selv, gi bort og ikke minst dagboken jeg lager til Lilletassen (babybok) Takk for tips, satser på det funker Forresten, skal prøve å legge til bilde på kontakter på tlf (htc), men det går ikke.. Har du gjort det? Hvordan i såfall? Får det liksom ikke til.. Kontaktene er lagret på simkort forresten..
Pupsilure Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #2292 Skrevet 25. februar 2011 Goffel er stuptrøtt, men klarer ikke å sove! Så fort vogna står stille vræler han Sleit veldig i stad også, han har bare sovet 1x1 time i dag. Jeg orker ikke å stå der ute å vugge mer... Jeg skjønner ikke hvorfor! Han pleier å sovne lett ute. Fikk svar fra ebay selgeren, og de sender meg en ny en i morgen
Pupsilure Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #2293 Skrevet 25. februar 2011 Dine: Vi får nok svar på EEGen til uken De så på det samme dag, og resultatet blir endt til fastlegen. Jeg har dessverre ingen erfaring med å legge bilder til kontakter Har ikke utforsket telefonen min helt enda, til mannens store fortvilelse Han kan ikke skjønne hvorfor! Han elsker dingser, og jeg er kun interessert i å ringe, sende sms og titte litt på nettet. Driter i applikasjoner, osv. Goffel sovnet heldigvis. Måtte sitte ute lenge og vugge på han.Nå er det best han sover i over en time. Det var koselig med babybesøk Hadde ei lita jente på 5,5 mnd her, og ei på 9 mnd. Hun største kysset Goffel på kinnet Tror det var fordi han hadde en leke hun ville ha De var så søte!! Nå kommer straks mannen hjem Lurer på hva vi skal ha til middag. Jeg har kun spist et rundstykke i dag... Og muffins, nonstop og mango da Nå begynte flyalarmen igjen Skjønner ikke hva det er med han!!
Jesse Skrevet 25. februar 2011 #2294 Skrevet 25. februar 2011 Forresten, skal prøve å legge til bilde på kontakter på tlf (htc), men det går ikke.. Har du gjort det? Hvordan i såfall? Får det liksom ikke til.. Kontaktene er lagret på simkort forresten.. Nå har ikke jeg HTC, men på min samsung telefon går det ikke an å legge til bilder på kontakten med mindre du lagrer nummeret på telefonen, og ikke på simkortet Hørtes så koselig ut med babybesøk Håper du får en fin helg Pupsilure
Neytiri Skrevet 25. februar 2011 #2295 Skrevet 25. februar 2011 (endret) Så bra timen gikk fint, håper han ikke har epilepsi da! Så kos med sånt besøk, han er nå sjarmør han Goffel Du Pupsilure, DET er for lite mat!! Endret 25. februar 2011 av Neytiri
Pupsilure Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #2296 Skrevet 25. februar 2011 Ja, jeg vet, det er altfor lite mat! Har fått i meg enda et rundstykke, og to ostesmørbrød. Men føler meg ganske rar Merker at det er blitt for mye sukker i dag. Goffel plages av noe. Han har bare sovet i 2 timer på dagtid. Han sovnet etter litt styr kl 19, og sov i 30 minutter. Våknet igjen og var vanskelig å roe. Nå skreik han akkurat igjen, høyt, men det må ha vært i søvne, for det ble stille igjen fort. Enten er det tenner eller magen. Han bør bæsje snart. Trodde det skulle komme i løpet av dagen, for jeg målte tempen i stad (han var litt varm i 11 tiden) og da kom det litt bæsj. Jeg kjenner også at det skjer noe i munnen hans. Det forandrer seg stadig, men det er like før, tror jeg. Mannen dro ut igjen, for å møte venner. Sjeldent han gjør det, så det er helt greit. Men hadde vært hyggelig å ha han her når Goffel er vanskelig...
Pupsilure Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #2297 Skrevet 26. februar 2011 Goffel sov fra 19, våknet 19.30. Sovnet igjen 20 og våknet 24. Fikk pupp. Våknet 4, fikk pupp, men ville ikke roe seg igjen. Måtte ty til flaske, for jeg fikk en følelse av at han var mer sulten og begge pupper var tomme. Han drakk hele flaska, 200 ml. Og sovnet kl 5.30. Sov til 8.10 Nå har jeg lagt en leke i senga hans for å se hvor lenge jeg kan drøye det. Venninnene mine som var her i går lar babyene leke i senga si om morgenen, og så sovner dem igjen. Jeg er egentlig imot det, men prøvde nå allikevel. Nå er han lei
Pupsilure Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #2298 Skrevet 26. februar 2011 Stakkars liten, han hadde bæsj overalt og gjennom klærne!! Jeg syns det er vanskelig å lukte det jeg. Det lukter forferdelig når bleia tas av, men med bleie på kjenner jeg nesten ingenting. Han endte opp med bæsj fra rumpa og ned, og tok selvfølgelig i det med hendene også Ble en tur i dusjen med mamman sin. Følte meg rimelig ekkel selv også Lurer på når han bæsjet, og håper art det ikke skjedde i 4 tiden, at det var derfor han var vanskelig da Nå sover han ute i vogna. Vi trillet på verandaen, og jeg tittet på han hele tiden. Så bare det ene øyet og det var åpent, men skjønte etterhvert at det andre var lukket og at gutten sov
Pupsilure Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #2299 Skrevet 26. februar 2011 Glemte å si at han tok selvfølgelig på speilet over stellebordet, så etter at jeg hadde dusjet oss så jeg at det var bæsj på det også
cypress Skrevet 26. februar 2011 #2300 Skrevet 26. februar 2011 Huff, jeg har foreløpig til gode å oppleve sånne bæsjekriser.. Men de kommer vel tidsnok!! Håper du har en fin helg!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå