Pupsilure Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #2121 Skrevet 12. februar 2011 Å, takk, da skal jeg sjekke ut meitai Mannen syns vi har nok allerede, og jeg bruker ikke det jeg har engang Men men Jeg og mannen har kost oss med biff til middag, og sett på tv sammen. Goffel sover. I morgen skal jeg kanskje til mormoren min på besøk Jeg syns Goffel er så flink Hvis det er en leke han ikke får tak i med hendene, bruker han bena for å dytte den frem. Har sett det så mange ganger nå, at han gjør det helt bevisst Og når han skal drikke av flaska selv, så bommer han jo som regel på munnen, og treffer panna, og du flytter han hodet bakover, slik at han får flaskesmokken i munnen
Mammatrollet Skrevet 12. februar 2011 #2122 Skrevet 12. februar 2011 Hehe, enkelte får aldri nok av bæretøy skal jeg si deg! Se bare her! Jeg har et Moby Wrap sjal, en Ergo-baby, en babyhawk og snart skal jeg anskaffe meg en meitai til fra Go'klompen. Har fått samme kommentar jeg også fra mannen, men jeg sier bare "hvert til sitt bruk"! Noen ganger låner man kanskje bort et av bæretøyene, og da er det jo kjekt å ha noe annet å bruke. Og så peker jeg bare på gigant-super-mega-sterke pc'en hans. Ha en riktig fin lørdagskveld! Og tenk - imårra skal vi feires!
Pupsilure Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #2123 Skrevet 12. februar 2011 For en artikkel Ja, "hvert til sitt bruk" kan man jo si hvis man bruker dem, men mine ligger i stelleveska Har en moby wrap og en lommeslynge. Og en badeslynge da Badeslynga er jeg VELDIG fornøyd med Men ja, dataen hans til 17.000 som han fikk i fjor sommer kan jeg jo peke på :lur: Første morsdag
Mammatrollet Skrevet 12. februar 2011 #2124 Skrevet 12. februar 2011 (endret) Men når de ligger i stelleveska, så er de alltid tilgjengelig. Tenk om det ble krise - hjulet på vogna punkterte/falt av og du skal rekke noe. Merker jeg savner livet i by'n når dere skriver om å treffes på café og diskuterer hvem av ørten dere skal møtes på. Her er det...hold deg fast... EN! Edit: Forresten, det er en til, men den er minimalt koselig og er mer en kantine.. Endret 12. februar 2011 av Mammatrollet
pusla Skrevet 12. februar 2011 #2125 Skrevet 12. februar 2011 Men når de ligger i stelleveska, så er de alltid tilgjengelig. Tenk om det ble krise - hjulet på vogna punkterte/falt av og du skal rekke noe. Eller at man rett og slett reiser av gårde med et hjul for lite Da skulle jeg hatt bæresjal i stelleveska jeg og!
Mammatrollet Skrevet 12. februar 2011 #2126 Skrevet 12. februar 2011 Eller at man rett og slett reiser av gårde med et hjul for lite Da skulle jeg hatt bæresjal i stelleveska jeg og! Hehe, er det lov å spørre hvordan det gikk til?
Neytiri Skrevet 13. februar 2011 #2127 Skrevet 13. februar 2011 Og mannen min er sur at jeg har 4 bæretøy......sålangt jesus ville nok ikke hatt 22 stykker da Pusla jeg må le litt, var vel ikke morro å dra den bilstolen med deg tenker jeg!? Bæretøy er bare nye "hobbyen" min sa jeg til mannen
Pupsilure Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #2128 Skrevet 13. februar 2011 Gratulerer med morsdagen til alle mødre her inne Setter pris på å ha mange cafeer å velge mellom ja Hadde nok ikke klart å bo på et så lite sted, selv om det har sin sjarm det også Syns det er så deilig å bo i store oslo. Er vokst opp på et ganske lite sted, men det var allikevel veldig nært oslo. Huff, syntes synd på dag den dagen, pusla, bilseter er ikke morsomt å drasse på! Goffel våknet 1 og 5 i natt, som tydeligvis er det nye rutinen hans Mannen har tatt han fra han våknet kl 7, så jeg har sovet lenge Og nå skal jeg jammen få god frokost også Og det er ute Babyen sover på verandaen.
cypress Skrevet 13. februar 2011 #2129 Skrevet 13. februar 2011 Så deilig at du fikk sove lenge! Det fortjente du i dag på morsdagen!!
Pupsilure Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #2130 Skrevet 13. februar 2011 Ja, deilig å sove lenge en gang i blant Avtalen nå er at jeg sover lenge hver søndag Våknet ikke før 10, og da hadde jeg vondt i ryggen etter å ha ligget for lenge Har spist en omelett med bacon, purre, sjampignon og oregano, med ristet brød til. Supergodt!! Og så har jeg fått roser da Snille mannen/Goffel
Jesse Skrevet 13. februar 2011 #2131 Skrevet 13. februar 2011 Så deilig å sove lenge og med god frokost! Hørtes nydelig ut Gratulerer med morsdagen Pupsilure Ha en fortsatt strålende søndag i det fine været
Dine Skrevet 13. februar 2011 #2132 Skrevet 13. februar 2011 Så deilig å få sove lenge, det fikk jeg også Gratulerer med morsdagen, håper dagen din har vært og blir kjempe fin
pusla Skrevet 13. februar 2011 #2133 Skrevet 13. februar 2011 Hehe, er det lov å spørre hvordan det gikk til? Med en samboer som min, finnes det ikke kjedelige dager Han pakka vogna i bilen før vi dro og vi må ta av det ene hjulet for å få plass pga hundebur og sånt. Så da har det vel ikke blitt med inn i bagasjen da, tenker jeg. Det ble en morsom historie da Gratulerer så mye med første morsdagen, pupsilure Og velfortjent at du fikk sove lenge og at du fikk frokost Det er godt å bli gjort litt ekstra stas på!
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. februar 2011 #2134 Skrevet 13. februar 2011 Koselig med første morsdagsfeiring
Neytiri Skrevet 13. februar 2011 #2135 Skrevet 13. februar 2011 Så koselig morsdagsfeiring da Pupsilure.......snille mannen din
Pupsilure Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #2136 Skrevet 13. februar 2011 Ja, vi har hatt en koselig dag Har vært hos mormoren min også, sammen med resten av familien, og det var veldig hyggelig Mamma var ikke der da, men alle andre. Vi spiste marsipankake og skravlet. Goffel oppførte seg pent, men ble superovertrøtt etterhvert. Syntes så synd på han Vurderer å legge meg nå. Mannen er i seng allerede. Merker at jeg er sliten og trøtt I morgen skal vi nok gå en tur, eventuelt shopping Jeg har fått lønning. Kjøpte meg forresten en bæresele i dag Jeg har tenkt på det flere ganger, hva om det skulle begynne å brenne her, og jeg må ta med meg Goffel ut rømningsveien (klatre ned 8 etasjer på en stige http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_post-1879-1176843600.gif' alt=':daane:'> ) Hvordan i all verden skal jeg klare det? Tviler på at jeg har tid, eller får til å binde på meg bæresjal da. Så jeg kjøpte en sånn. Gav ca 120 kroner inkludert frakt. Vet ikke om den er noe bedre for barnet enn babybjørn, men det får være.
Gjest Iril Skrevet 13. februar 2011 #2137 Skrevet 13. februar 2011 Synes faktisk den så ganske riktig ut den bæreselen. Poenget er at knærne må være høyere enn rumpa, og det hadde jo babyen på bildet. Den liknet veldig på Ergo-selen, synes jeg.
Pupsilure Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #2138 Skrevet 13. februar 2011 Det var det jeg tenkte også, for jeg hadde egentlig lyst på en ergo-sele, var det jeg søkte på, og så kom jeg over denne Er spent på hvordan den ser ut når den kommer i posten om et par ukers tid
Mammatrollet Skrevet 13. februar 2011 #2139 Skrevet 13. februar 2011 Har du lest denne tråden? Var det første jeg tenkte på når du skrev det med brann! Det er helt genialt å ha noe sånt liggende, og den så ikke ille ut den du hadde bestilt. Betraktelig billigere enn ergoen også, hvis den skal brukes til nødstilfeller. Det har sin sjarm å bo på et lite sted, og ekstra godt å dra til større byer! Hehe. Har jo bodd i en stor by, og jeg ble mett av alt kjaset og maset egentlig. Heldigvis var min kjære enig.
Neala Skrevet 13. februar 2011 #2140 Skrevet 13. februar 2011 Gratulerer så mye med morsdagen, sånn helt på tampen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå