Dine Skrevet 10. februar 2011 #2081 Skrevet 10. februar 2011 Det er jo kjempe bra at han ikke reagerer på brusen!! Da har du hvertfall et alternativ å kose deg med og du som gledet deg sånn til å drikke det igjen Håper du koser deg masse i dag med rydding og kortlaging Skal prøve meg på det samme nå som Lilletassen endelig sover for seg selv litt.. Har vært utrolig klengete både i går og i dag, så blir spennende å se hvor lenge det går å ligge for seg selv i dag..
pusla Skrevet 10. februar 2011 #2082 Skrevet 10. februar 2011 for at Goffel tåler brus! Det er litt digg å kunne kose seg med innimellom ja Her er det litt det samme som hos Neytiri, at bæsjen er mer fast nå med litt fast føde, så mindre fare for lekkasje. Men nå bruker jo vi coop bleiene og de har hatt lite lekkasjer uansett. Deilig å få litt alenetid når babyen sover ute ja Jeg har det samme akkurat nå, men sitter og kvinner meg opp for å støvsuge litt.
Jesse Skrevet 10. februar 2011 #2083 Skrevet 10. februar 2011 (endret) Så deilig at du kan drikke brus igjen! Jeg trodde at snuppa reagerte på det i begynnelsen, men når går det helt fint å drikke brus Forresten, så utrolig nydelig Goffel er på bildene du har på face! Håper du har hatt en fin dag Endret 10. februar 2011 av Jesse
Pupsilure Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #2084 Skrevet 10. februar 2011 Kjempedeilig å kunne drikke brus igjen ja Men holder meg til 7up en stund. Selv om jeg drømmer om Pepsi. Tusen takk, Jesse Nå kom mannen hjem, og gutta leker og herjer Mannen blåser opp i lufta og Goffel ler seg nesten i hjel Han har så rar latter Høres ut som noen som pusser vindu Vi har holdt oss inne i dag. Har jo kommet så ekstremt mye snø. Har fått gjort det jeg skulle i huset i dag også. Og vi har koset oss masse, lekt og spist. Lurer litt på hvor jeg skal sette grensen for fast føde? Han er så glad i mat, og blir liksom aldri mett Er tre måltider + pupp/MME passende? Og sånn ca mengde som et 4mnd glass? Sliter litt med å få i han vann ved siden av. Hjelper litt når han får holde flaska selv, men han får ikke i seg så mye vann da heller.
siebaeo Skrevet 10. februar 2011 #2085 Skrevet 10. februar 2011 Nå kom mannen hjem, og gutta leker og herjer Mannen blåser opp i lufta og Goffel ler seg nesten i hjel Han har så rar latter Høres ut som noen som pusser vindu Vi har holdt oss inne i dag. Har jo kommet så ekstremt mye snø. Har fått gjort det jeg skulle i huset i dag også. Og vi har koset oss masse, lekt og spist. Bolla lager også en sånn vinduspusselyd Hikster liksom litt. Og av og til får han til å etterligne vanlig latter. De må jo øve seg så får de det nok til til slutt Lurt av dere å holde dere inne! Det var et MARERITT ute!! Trilling var uaktuelt så det ble trikken i dag.. Gleder meg til det smelter bort.. Bra dere hadde treffet i går!
Spatula Skrevet 10. februar 2011 #2086 Skrevet 10. februar 2011 Du kan prøve med litt mer, hvis han vil ha mer kan godt hende at han trenger noe skjeer mer bare Poppel spiser grøt + MME til frokost, så får hun litt grøt+MME til lunsj, middag + vann og grøt+MME til kvelds.. Får hun et helt måltid med MME alene ca 170 ml kommer det bare opp igjen å hun blir urolig. Hun er mer aktiv nå enn tidligere, så hun trenger helt klart mer fast føde Du må bare prøve deg frem, de sier fra når det er nok.
Pupsilure Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2089 Skrevet 11. februar 2011 Har vært litt redd for å gi han for mye mat, men skal prøve å se hvor mye han vil ha Vinduspusselatter er kjempemorsomt Du gikk akkurat glipp av det på onsdag, pusla. Jeg og cypress snakket om Dunstan Baby Language, og jeg laget "neh" lyden. Det syntes Goffel var veldig morsomt og lo hver gang jeg laget lyden I natt sov han fra 20-05 Det er 9 timer http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_4chsmu1.gif' alt=':nigo:'> Heldigvis la jeg meg tidlig selv. Ble skikkelig trøtt rundt 19, så jeg la meg så fort han var i seng, og sovnet litt før 21. Han fikk mat kl 5, og sov videre til 7. Jeg lurer på om jeg holder på å bli syk jeg http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_post-1879-1176843600.gif' alt=':daane:'> Er ekstra sliten, og vondt i kroppen. Litt snørrete også. Føler på meg at jeg blir syk nå. Godt det er helg, så mannen er hjemme! Men han kommer hjem veldig sent i dag, pga overtid og trening, så får ingen hjelp med Goffel.
Dine Skrevet 11. februar 2011 #2090 Skrevet 11. februar 2011 Kjedelig å bli syk!! Jeg var jo det flere ganger i fjor... Men kan du ta mer nå som du ammer og ikke er gravid? Hostesaft, nesespray etc? Morsomt med vinduspusserlatter
Pupsilure Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2091 Skrevet 11. februar 2011 Er ikke blitt skikkelig syk enda, men tror det kommer Er faktisk ikke sikker på om jeg kan ta hostesaft og nesespray Nå har jeg lagt Goffel. Han er noen ganger vanskelig å legge i vogna, mens andre ganger bare legger jeg han ned og går inn. Nå måtte jeg trille litt. Godt vi har stor veranda Og der skrek han igjen
Pupsilure Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2092 Skrevet 11. februar 2011 Har hodepine nå Føler meg tett i hodet og rar i kroppen. Skulle ønske mannen var her. Han jobber til ca 18, så trening og handling. med reisevei er han ikke hjemme før ca 21.30. Goffel sover i vogna, men våkner stadig så jeg får ikke sovet noe. Har jo sovet så masse i natt, så egentlig burde jeg vært uthvilt. Fikk først 8 timer, så ca 1,5.
Dine Skrevet 11. februar 2011 #2093 Skrevet 11. februar 2011 Er jo ikke rart du føler deg sliten og trøtt hvis du brygger på noe.. Da trenger man ekstra søvn og hvile! Har dere c vitaminer? Kjøper sånne rør i Sverige hver gang vi er der Du kan evt få et rør hvis du vil? Så kanskje det går fortere over?
captiva Skrevet 11. februar 2011 #2094 Skrevet 11. februar 2011 Huff,fælt å være alene med babyen når man ikke er i form MÅ mannen trene da??? God bedring
lilljan Skrevet 11. februar 2011 #2095 Skrevet 11. februar 2011 Huff da! Håper det er noe som går fort over! Hvis du blir verre eller trenger hvile kan mannen din ta seg fri. Syk barnepasser tror jeg gir han fri med lønn også!
pusla Skrevet 11. februar 2011 #2096 Skrevet 11. februar 2011 Så dumt at jeg gikk glipp av vinduspusselatteren på onsdag da! Huff, høres ut som du brygger på noe, det er ekstra kjedelig når man skal ta vare på en baby. Kanskje mannen din kan droppe treningen i kveld? God bedring
Pupsilure Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2097 Skrevet 11. februar 2011 Takk Ja, vi har c-vitaminer, skal ta det Ellers takk, Dine Mannen MÅ ikke trene, men det hjelper ikke så innmari mye om han dropper det, for Goffel legger seg 20, og mannen er tidligst hjemme 19 uansett, og det er best om jeg tar leggingen pga amming Hvis jeg blir så dårlig at jeg ikke klarer å passe på han får mannen dra hjem fra jobb ja Syns Goffel kjentes litt varm ut, så skal ta tempen snart. Hvis han har feber tror jeg nesten jeg ber mannen komme hjem uansett pga det som skjedde sist gang!
siebaeo Skrevet 11. februar 2011 #2098 Skrevet 11. februar 2011 Huff, ikke bli syk! Håper dere ikke får influensa! Du skulle hatt trillehjelp så du fikk sovet litt..
Pupsilure Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #2099 Skrevet 11. februar 2011 tviler på at jeg får noen til å trille i det været her goffel hadde ikke feber
Dine Skrevet 11. februar 2011 #2100 Skrevet 11. februar 2011 Så bra du har c vitaminer Det kan jo hjelpe litt hvertfall.. Jeg har tatt en "bombe" noen ganger: 2 c vitaminer på 1000mg stk. 1 paracet 1 ibux Det hjalp faktisk - jeg følte meg mye bedre begge gangene.. Men vet ikke om vi kan ta Ibux når vi ammer? Håper ikke Goffel blir dårlig også!!! Hipp hurra for ingen feber
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå