Gjest Krizzy Skrevet 6. februar 2011 #2001 Skrevet 6. februar 2011 Er det noen babyer og mammaer som vil være med på babykino på torsdag og se Winter's Bone kl 13 på Saga? Og kanskje litt skravling på cafe før eller etter? Er du oslomamma, også?
Pupsilure Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #2002 Skrevet 6. februar 2011 Nå har han sovet i 1,5 time i vogna, bæsjet masse, fått grøt, og ligger å skravler. Jeg gav han masse grøt to ganger i går, og har ikke fått noen reaksjon Så tror jeg trygt kan gi det fremover Kanskje han aldri har reagert på det I går fikk han sviskemos, grøt X2, MME + pupp flere ganger. Tenker å gjøre det til en rutine Han er blitt så flink til å drikke selv av tåteflaske! Skal bare holde den selv hele tiden Og han er utrolig flink til å styre den inn i munnen, og drikke.
Pupsilure Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #2003 Skrevet 6. februar 2011 Krizzy; jeg stjal tickeren din Ble så nysgjerrig på om de var akkurat like gamle, og det viser seg at du fødte to dager før meg
Gjest Krizzy Skrevet 6. februar 2011 #2004 Skrevet 6. februar 2011 Når hadde du termin? Jeg fødte to dager over... De er så nærme hverandre, så nærme...
Pupsilure Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #2005 Skrevet 6. februar 2011 Jeg fødte ni dager over :gjeiper: Så jeg hadde nok termin fem dager før deg. Den 10.
Dine Skrevet 6. februar 2011 #2006 Skrevet 6. februar 2011 Jeg skulle gjerne vært med, men Lilletassen har fysiotime torsdag! Kan evt uken etter eller en annen dag? Kan ikke mandag (i morgen er det vanlig kontroll og første barselgruppemøte) eller torsdag, men ellers er jeg åpen
Pupsilure Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #2007 Skrevet 6. februar 2011 Jeg kan onsdag også Men filmen høres kanskje litt kjedelig ut eller? http://www.oslokino.no/incoming/article382345.ece Har vært på så mange kjedelige babykino-filmer altså Men går kanskje noe bedre uken etter, ellers så hadde det vært hyggelig med cafebesøk uanset da, for de som har lyst
Dine Skrevet 6. februar 2011 #2008 Skrevet 6. februar 2011 Kan på onsdag ja Vi kan jo se an om vi drar på kino, café eller går tur (ettersom hvor mange andre blir med og hva de ønsker?)
Pupsilure Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #2009 Skrevet 6. februar 2011 Ok, da sier vi onsdag da Blir koselig!! Håper Cypress tør å bevege seg ut med lille A. Hadde vært gøy å hilse på...
Dine Skrevet 6. februar 2011 #2010 Skrevet 6. februar 2011 Ja, det hadde vært moro Onsdag, its a date
Gjest Krizzy Skrevet 6. februar 2011 #2011 Skrevet 6. februar 2011 Jeg fødte ni dager over :gjeiper: Så jeg hadde nok termin fem dager før deg. Den 10. Hvordan var det å vente så lenge? Min startet rett over midnatt på dag 40+1.
pusla Skrevet 6. februar 2011 #2012 Skrevet 6. februar 2011 Jeg blir gjerne med på noe på onsdag, hvis det er greit for dere.
Dine Skrevet 6. februar 2011 #2013 Skrevet 6. februar 2011 Jeg blir gjerne med på noe på onsdag, hvis det er greit for dere. Kjempe koselig
Pupsilure Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #2014 Skrevet 6. februar 2011 Bare hyggelig at du blir med pusla Det var forferdelig kjedelig å vente så lenge, krizzy Til slutt trodde jeg aldri han skulle komme. Var på overtidskontroll den dagen han ble født, og da hadde jeg svake rier (hadde blitt strippet på sykehuset kvelden før). Jordmor syntes det var noe rart, og sendte meg til ul. Og der så de at Lille Vennen ikke hadde snudd seg Og det ble keisersnitt noen timer senere Har spist lapskaus nå Men tok litt mye pepper i da... Goffel er så morsom og flink nå Vi har lekt masse og tullet med han i kveld. Og han ler seg nesten ihjel av mannen Filmet dem litt. Han har ledd noen ganger uten at vi har gjort noe også, han så ikke på oss engang, så kanskje han tenkte på noe morsomt? Han er så flink til å ta opp ting, og leke med dem. Syns det virkelig blir morsommere og morsommere med baby!!
Gjest Krizzy Skrevet 6. februar 2011 #2015 Skrevet 6. februar 2011 Bare hyggelig at du blir med pusla Det var forferdelig kjedelig å vente så lenge, krizzy Til slutt trodde jeg aldri han skulle komme. Var på overtidskontroll den dagen han ble født, og da hadde jeg svake rier (hadde blitt strippet på sykehuset kvelden før). Jordmor syntes det var noe rart, og sendte meg til ul. Og der så de at Lille Vennen ikke hadde snudd seg Og det ble keisersnitt noen timer senere Uff. Men nå er han nesten et halvt år, da!
Pupsilure Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #2016 Skrevet 6. februar 2011 Tiden går så fort at det er helt skummelt! Snart et halvt år gammel. Lille babyen min Savner å ha en nyfødt baby, men det var jo egentlig ikke mye kos heller, med all skrikingen... Nå har vi det jo superfint!
Dine Skrevet 6. februar 2011 #2017 Skrevet 6. februar 2011 Det er så godt å høre at det bare blir morsommere og morsommere med baby Koser meg masse nå også, men det er fint å vite at det blir bare bedre og bedre!
Pupsilure Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #2018 Skrevet 6. februar 2011 Nå har vi hatt skriking i en time her. Og mannen bestemte seg plutselig for en skrikekur igjen, uten å informere meg. Kjeftet på han, for jeg liker ikke måten han gjør det på. Skal Goffern ha skrikekur må vi være enige om det på forhånd, han kan ikke bare bestemme seg selv, og nekte meg å komme inn på rommet, og vi kan ikke drive å diskutere sånt mens babyen skriker Det virker som om babyen har blitt vant til byssing fra vognen for å sove. Nå har han sovet ute et par dager, og da har vi ristet litt på vogna. Før det sovnet han ganske greit på egenhånd. Virker som vi må riste mer og mer for at han skal sovne. Jeg er enig i at det er dumt at han må bysses i søvn, men jeg vil gjerne ha han sovende ute i vogna, det fungerer så bra. Sa til mannen at vi får prate mer om det i morgen. Det beste er selvfølgelig at han lærer seg å sovne helt uten noe byssing eller pupp. http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_jupp2.gif' alt=':jepp:'> Og det klarer han også. Men det blir så fort ødelagt igjen hvis vi er mye ute på tur og han sovner mange ganger i vogna eller bilstolen (blir jo byssing da) eller han sovner ofte ved puppen. Da glemmer han litt hvordan han sovner på egenhånd igjen... Men så tenker jeg, hvor mye gjør det meg at jeg bysser han i søvn? Så lenge man ikke må holde på så altfor lenge, eller han ikke sovner igjen hvis han våkner på natta, så er det vel greit. Syns ikke det er noe greit å måtte diskutere sånt foran Goffel når han skriker!!
pusla Skrevet 6. februar 2011 #2019 Skrevet 6. februar 2011 til deg, skjønner at det er dårlig timing å diskutere sånt når skrikinga pågår. Jeg vet ikke helt jeg, jeg tenker at vi noen ganger er litt for opptatt av at babyene ikke skal ha noen uvaner og at alt skal gå av seg selv. Jeg tenker mer at hvis noe fungerer og ikke er stress for en selv, så kan man vel gjør det sånn en stund. De er jo gjennom faser og ting forandres hele tiden. Her sovna tulla bare i fanget mitt en stund, hver kveld før vi la henne over i senga. Men nå sovner hun fint av seg selv,uten at vi har trengt å gjøre så mye for det. Håper dere får tatt en god prat om dette når dere begge er uthvilt og Goffel er rolig
siebaeo Skrevet 6. februar 2011 #2020 Skrevet 6. februar 2011 Jeg kan onsdag også Men filmen høres kanskje litt kjedelig ut eller? http://www.oslokino.no/incoming/article382345.ece Har vært på så mange kjedelige babykino-filmer altså Men går kanskje noe bedre uken etter, ellers så hadde det vært hyggelig med cafebesøk uanset da, for de som har lyst Tror de at man blir helt lam i hodet av å være nybakt mamma?? For det stemmer jo Neida.. men litt suste er man jo. MEN, hvorfor alle disse kjedelige filmene? Er det noe de har fått på billigsalg og ikke blir kvitt?? ( I crack myselv up!) Spøk til side, jeg vurderer å si fra.. Den filmen der har gått lenge som babykino tror jeg. Evt er det jeg som har sjekket framover for litt siden Noen som sa ammetåke..? Jeg har en fast avtale på torsdager så jeg kan ikke. Men blir gjerne med en annen gang! Onsdag skal vi på 3mnd kontroll men følger med på hvor dere skal og ser om jeg evt stikker innom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå