Gå til innhold

Pupsilures verden

Pupsilure

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neida, er for de med en liten en inni magen også :jepp: :jepp: Eller de som ønsker seg en liten en inni magen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle synes jeg som har lyst, koselig å sette ansikt ved de man snakker medd i hverdagen på nett :Nikke:

Ja nå er jeg usikker på hvor vi kan være med barnevogner?? ideer Pupsilure??

Får vel finne en dag fleste kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil være med!! Men på dagtid jobber jeg da... :sjenert: Jeg kan tidligst kl 16. Eller hvis det blir lunsj må jeg være kjempekjapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet dere på lista, så prøver vi å finne en dag sammen som passer for flest mulig :) Hvis det er flere som vil være med så er det veldig koselig!! :nigo:

For en natt :dåne: Sov fra 23.45-00.45 og 3.45-4.00 og 5.30-6.30. Er glad jeg sov to timer på kvelden også! Hadde en følelse av at natten kom til å bli kjip.

Tror det har vært luftplager, men ikke helt sikker. Han har nok økedøgn også for nå gav jeg han mat igjen selv om det bare var en time siden han spiste, og han ble rolig etterpå.

Dessverre kan vi ikke bli hjemme og sove, for jeg har en avtale kl 11. Men satser på å være hjemme til 14, og da skal det soves! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med treff - jeg blir også gjerne med om jeg kan og får lov.. :) Min lille tass er jo ikke ute helt enda, men hvis det er for gravide også hadde det vært kjempe koselig!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, det hadde vært kjekt å være med på noe sånt. Bare synd jeg bor i nærheten av Bergen, blir jo litt langt å reise :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du kan ta turen til oslo for vår del altså :rolleyes:

:fnise:

Jeg er litt nedstemt jeg :sjenert: Syns det er så innmari tøft å få så lite søvn, og så lite rutiner. Lever i kaos, selv med en mann som er kjempeflink og hjelper meg masse, og et ryddig hjem. Jeg merker at jeg er skikkelig lei av å sove på sofaen, og å aldri vite om jeg kommer til å sove om natten eller ikke. Jeg er også vanvittig lei av at babyen skriker sånn, og er så sinna. Jeg tror jeg har fått en vanskelig unge. Spesielt da mannen kom hjem i dag og fortalte at en kollega kom på besøk på jobben med sin tre uker gamle jente, som sover 5-9 timer sammenhengende, og kun gråter når hun er sulten. Hun var ikke sliten i det hele tatt, og alt var bare fint :roll: Hadde et lite sammenbrudd her nå. Er skikkelig lei av alt! Klarer ikke å finne glede i at jeg har en nydelig, frisk liten baby som var høyt ønsket engang. Og det gir meg jo skikkelig dårlig samvittighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok helt normalt det du føler, men jeg skjønner veldig godt at du får dårlig samvittighet. :klemmer:

Har dere et ekstrarom dere evt. kunne satt inn en seng? Eller plass til en seng på stua? Så slipper du sove på sofaen i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :klem:

Vi har avtalt at mannen tar sofaen i natt, og jeg sengen :) Og at jeg skal dra ut om kveldene. Selv om mannen har han fra 17.30 til vi legger oss, så føles det ikke som om jeg har fri, for jeg sitter jo her sammen med dem, og det er amming og skriking. Så fra mandag så drar jeg ut når mannen kommer hjem. Tar en tur på ikea, eller i matbutikken, eller noe annet. Og i kveld prøver vi morsmelkerstatning til det siste måltidet for å se om han sover bedre da. Og jeg drikker fenikkel te nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Neytiri :klem:

:sukk:

Det er tøft med liten baby...

I dag har Goffel sovet nesten hele dagen. Han sov fra ca 9-10 og 11-13 og 14-17 og 19-21. 21 vekket jeg han og nå holder vi han våken, for at han skal bli trøtt til natten. Jeg leste at mange hadde god effekt av å vekke dem etter 2 timer, og holde dem våkne minst 30 minutter. Og å gi dem mat kjempeofte på dagtid, for da får de samlet opp mat til natten, og trenger ikke mat like ofte om natten :) Jeg skal virkelig prøve ut dette! Nå blir morgendagen litt rar fordi vi skal på kino, men på søndag skal jeg virkelig prøve! :jepp: :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...