Pupsilure Skrevet 2. november 2011 Forfatter #4381 Skrevet 2. november 2011 (endret) Ne, man kan ikke bare stable, man må ha pinner inni kaken, og pappplater mellom dem Jeg bruker enten grillspyd, store sugerør, eller spesielle pinner som er til dette formålet Men må innrømme at jeg har stablet to kaker uten støtte. Da har jeg hatt en sjokoladekake nederst, og sukkerbrød øverst. Endret 2. november 2011 av Pupsilure
Pupsilure Skrevet 2. november 2011 Forfatter #4382 Skrevet 2. november 2011 Nå har den ene spissen på Goffels første jeksel kommet frem men det mangler en tann mellom den og de han har fra før da. Trodde de kom i "riktig" rekkefølge jeg... Han er så søt og god, den lille prinsen min Hun i bhg sa i dag at han sier bil og tikk-takk (klokke) men jeg har aldri hørt det. Gleder meg til kakepyntlaging på søndag
cypress Skrevet 2. november 2011 #4383 Skrevet 2. november 2011 Innom og oppdaterer meg litt. Huff, så ekkel opplevelse når du følte deg så rar! Kanskje du burde sjekke det opp hos legen? Det kan jo være noe annet enn p-pillene?? Jeg har NULL peilig altså, men en blodprøve vil vel kunne gi svar på om hormonene er litt på tur?
Pupsilure Skrevet 3. november 2011 Forfatter #4384 Skrevet 3. november 2011 Ja, skal kontakte legen hvis det skjer flere ganger. Føler meg helt fin igjen nå Goffelgutten er i bhg, og leker med barna Og jeg skal på jobb om en time. Har fått gjort masse husarbeid nå Tenker mannen blir fornøyd når han kommer hjem. Goffel har blitt så flink til å spise med skje nå! Men jeg må holde bollen for han da, ellers blir det bare søl Det er så koselig å være mamma til en sånn liten rampegutt Han sier og gjør så mye rart, og er utrolig søt! Han er fortsatt like opptatt av å åpne og lukke skuffer/skap, og å sette på lokket på ting. Og så har han begynt å løpe litt
pusla Skrevet 3. november 2011 #4385 Skrevet 3. november 2011 Så flink han er som spiser med skje! Her øves det ;-) Jeg skulle gjerne hengt rundt dere mens dere lager kakepynt på søndag, men tror ikke jeg får lov av sambo
Pupsilure Skrevet 4. november 2011 Forfatter #4386 Skrevet 4. november 2011 Jeg har vært i litt dårlig form i det siste. Tror det er bivirkninger av p-ringen. Har hetetokter, er småsvimmel, surrete, og rar. Sa jeg skulle dra til lege hvis det skjedde noe mer, men det er så diffust, og vanskelig å forklare, og plagene varierer, så jeg vet liksom ikke.... Syntes det var ekkelt på jobb i går, siden jeg gir medisiner og allting Og starten av vakten i dag var kjip, men så følte jeg meg plutselig bedre, og har vært fin siden. Skal man dra til lege med slikt? Jeg har også fått flæsesopp Har begynt med Canesten. Det er visst også en bivirkning av p-ringen. Jeg har gått på den i 5-6 år tidligere, men da hadde jeg ingen bivirkninger. Goffel sover, og mannen er på fredagspils med jobben. Lille vennen var så sliten i dag, stakkars Fikk dårlig samvittighet for at jeg ikke rakk å hente han før 16... Jeg sluttet 15, men måtte handle og sånn. Var mange barn igjen, og hun som jobber der virket veldig sliten hun også. Hun lempet han over dørgrinda til meg nesten før jeg hadde kommet inn, og sa hadet nesten før jeg fikk spurt om noe som helst Hun er veldig grei ellers, så det er helt ok at hun har dårlige dager hun også Det er tre stk som jobber der, og hun ene er sykemeldt, så de har mye å gjøre. Det leies ikke inn vikar ved sykdom Jeg spurte.
Gjest Ruccola Skrevet 4. november 2011 #4387 Skrevet 4. november 2011 Jeg har vært i litt dårlig form i det siste. Tror det er bivirkninger av p-ringen. Har hetetokter, er småsvimmel, surrete, og rar. Sa jeg skulle dra til lege hvis det skjedde noe mer, men det er så diffust, og vanskelig å forklare, og plagene varierer, så jeg vet liksom ikke.... Syntes det var ekkelt på jobb i går, siden jeg gir medisiner og allting Og starten av vakten i dag var kjip, men så følte jeg meg plutselig bedre, og har vært fin siden. Skal man dra til lege med slikt? Goffel sover, og mannen er på fredagspils med jobben. Lille vennen var så sliten i dag, stakkars Fikk dårlig samvittighet for at jeg ikke rakk å hente han før 16... Jeg sluttet 15, men måtte handle og sånn. Var mange barn igjen, og hun som jobber der virket veldig sliten hun også. Hun lempet han over dørgrinda til meg nesten før jeg hadde kommet inn, og sa hadet nesten før jeg fikk spurt om noe som helst Hun er veldig grei ellers, så det er helt ok at hun har dårlige dager hun også Det er tre stk som jobber der, og hun ene er sykemeldt, så de har mye å gjøre. Det leies ikke inn vikar ved sykdom Jeg spurte. Jeg ville ihvertfall fått sjekket blodtrykket og blodprosenten Ta å få deg en hastetime du, kroppen din prøver å si ifra om at noe ikke er riktig Så lenge man er dekket med nok voksne i forhold til antall barn så må man ikke leie inn vikarer. men det sliter veldig på de voksne å vere færre en vanlig ja
Pupsilure Skrevet 5. november 2011 Forfatter #4388 Skrevet 5. november 2011 Til vanlig er de tre voksne og ni barn, men nå har de bare vært to i ca to uker. Da jeg hentet kl 16 i går var hun alene med 6-7 barn. Da hadde kollegaen hennes gått hjem kl 14 eller 15. Ja, bør nok dra til legen, men jeg ser det an litt til Er jo uansett ikke åpent før mandag. Jeg stod opp med Goffel i dag, og vi har hatt en veldig hyggelig dag. Badet han, spiste frokost, lekte og malte to bilder (og tripp trapp stol ) med fingermaling. Det er julegave til mormor og bestemor Og så har vi gått tur, og han har sovet. Veldig grinete da han våknet. Snart skal jeg på jobb.
siebaeo Skrevet 5. november 2011 #4389 Skrevet 5. november 2011 Hei du! Ser ut som jeg må ta med meg Bolla i morgen... Hva tror du om det? Enten har jeg mulighet tidlig og være ferdig sånn i tolvtia (litt tidlig kanskje..?) eller sånn fra ca 14.30.. Såe.. Hva synes du?
siebaeo Skrevet 5. november 2011 #4390 Skrevet 5. november 2011 Tidlig kan jeg komme uten Bolla forøvrig. I to-tretia skal Bolla sove så da er han forhåpentligvis satt ut av spill en times tid.
Pupsilure Skrevet 5. november 2011 Forfatter #4391 Skrevet 5. november 2011 Bare å ta med seg Bolla Skal du bruke marsipan eller MMF?
siebaeo Skrevet 5. november 2011 #4393 Skrevet 5. november 2011 Mmf tenkte jeg. Fikk ikke helt til marsipanlokket.. Skal stikke innom kakebutikken og kjøpe sort mmf! eller marsipan.. Til Pingu Da kommer vi ca 14.30! Gleder meg!
captiva Skrevet 5. november 2011 #4394 Skrevet 5. november 2011 Å,9 barn og 3 voksne er perfekt! Trodde nesten ikke det fantes så små avd lenger. Der jeg jobber er vi 4 voksne på 16 barn (1&2 åringer) Lenge siden jeg har skrevet på kg nå,er bare inne å leser
Gjest Marmot Skrevet 5. november 2011 #4395 Skrevet 5. november 2011 På Murmel sin avdeling er de 11 barn (fra 2009 og 2010) og fire voksne. Jeg er veldig fornøyd med det altså!
Neytiri Skrevet 5. november 2011 #4396 Skrevet 5. november 2011 Her blir det 10 barn på 3 voksne der Bumba starter, alle under 2 år(2010), virker veldig fint altså
pusla Skrevet 5. november 2011 #4397 Skrevet 5. november 2011 Her er det også ni barn og tre voksne, og når en av de var på kurs noen dager var det en annen der i stedet. Så det er veldig bra! Skjønner godt at du ikke liker å bli møtt så kort av en sliten ansatt. Kos deg med kakepyntlaging i morra!
Pupsilure Skrevet 6. november 2011 Forfatter #4399 Skrevet 6. november 2011 Gleder meg til å lage litt kakepynt igjen Jeg blir "tante" til en liten baby meget snart, så må nok lage en kake da Får lage både rosa og blått. Og så skal jeg nok hjelpe Siebaeo litt med pingu Goffel har sutret mye i dag. Han har fått to nye tenner! kanskje det gjør vondt? Visste at han holdt på å få en jeksel, men ble overrasket da jeg oppdaget en tann ved siden av en av tennene nede (skulle ønske hver tann hadde sitt navn, hadde blitt lettere å forklare ) Nå har jeg spist pizza til frokost, og skal ta en liten ryddesjau før jeg får besøk av Bolla og Siebaeo Håper Goffel kommer hjem før de drar, så han kan hilse på Bolla. Goffel og Pappa er på barselbesøk
Pupsilure Skrevet 6. november 2011 Forfatter #4400 Skrevet 6. november 2011 Tenk at han fikk sin første tann 10 mnd gammel, og nå er han 14,5 mnd og har 9 tenner allerede Vi har vært veldig heldige, har ikke vært mye problemer når tennene har kommet, og flere har kommet som en overraskelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå