Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så synd at du ikke får kommet! :( Hvis jeg ikke får den ekstravakten, så kan vi ta det lørdag istedenfor :) Jeg fikk så utrolig lite i lønning sist gang, at jeg er nødt til å jobbe litt ekstra, men det er få dager å velge mellom, og lørdag kveld er jo best betalt ;) Kanskje vi sees hos pusla :) Jeg jobber egentlig til 15, og må hente Goffel i bhg før jeg kommer, men skal prøve å fikse noe :)

Ja men jeg skjønner jo det :) Ja vi ses da kanskje hos Pusla, hvis ikke så ringer jeg deg, skal nemlig ta stolen din med så må noen gang denne uken få gitt deg den ihvertfall.

:hug:

Skrevet

Jeg har fri på onsdag, så du kan komme til meg da, hvis det passer. Skal bare på møte fra 13-15. Kan sikkert en av de andre dagene også. Håper jeg får til å komme til pusla, men det ser egentlig litt dårlig ut...

Jeg prøver å selge noen ting på finn nå, og alle ber meg om å komme å møte dem i sentrum og slikt. Jeg gidder ikke det :fnise: orker ikke å ta banen frem og tilbake (sikkert 20 min hver vei) og betale for det, for å selge en ting til 100 kr :roll:

Skrevet

"Må hentes av kjøper" ser jeg mange skriver i annonsene sine ;)

Skrevet

Jeg kan igrunn skjønne at du ikke gidder å drive med så mye ekstra-service for noe du skal selge for en hundrings. Jeg synes mange er litt sånn på finn.no at de forventer alt mulig som kjøper egentlig.

Så synd at du kanskje ikke får kommet i morgen :tristbla: Hvis du ikke slutter før kl 15, så blir det jo ikke noen vitsi nei, så jeg skjønner jo at det ikke er så enkelt. Synd hvis ikke Dine heller kan, men jeg håper at jeg får noen på besøk iallefall (ser ut som Neytiri kan da!) :) Hvis ikke, leverer jeg tulla i barnehagen og legger meg rett ut på sofaen, tror jeg :fnise:

Lage kakepynt føler jeg ikke appellerer helt til meg, jeg vil sikkert bare være i veien i såfall :sjenert:

Skrevet

Ja skal se etter frisør time først så kan jeg se om vi stopper innom onsdag da ;) pusla vi kommer uansett vi :)

Skrevet

Vi har vært i koselig bursdagsselskap i dag :) Men mannen og Goffel gikk hjem tidlig, for Goffel er syk. Han har 39 i feber. Jeg syns han har vært varm i hele dag, og mistenkte feber, men vi ville ikke måle for han hater det. Jeg har ringt jobben og sagt at jeg må være hjemme i morgen :( Lurer på om jeg skal ta han med til legen i morgen, mistenker ørebetennelse igjen, men det gjør ikke legen noe med. Tror kanskje Goffel er et såkalt "ørebarn" :sukk:

Skrevet

Huff, så mye sykdom hos dere :( huser du forresten om det startet etter at du sluttet å amme? Men det var vel da han begynte i barnehagen og, så ikke godt å si hva som er årsaken da.

Skrevet

Ja, det startet samtidig som jeg sluttet å amme, og han begynte i bhg... Skulle litt ønske jeg ammet fortsatt, med tanke på antistoffer. MYE sykdom ja! Han har vel vært syk 5-6 ganger de siste to mnd. Og jeg har vært syk 3 ganger :daane:

Skrevet

Sikkert ingen trøst nå, men nå utvikler han nok et steinhardt imunforsvar ;) Tenk, så jobbes der hardt i den lille kroppen hans for å styrke forsvaret. Hehe, ser for meg at de trener i kroppen hans. Blir litt av noen muskelbunter etterhvert :ler: Kjedelig at du er mye syk og, men har skjønt at det hører med. Tror "alle" går igjennom det en eller annen gang. Kanskje du får bedre forsvar du og :)

Skrevet

Huff, så kjedelig med mye sykdom da :tristbla: Dere har virkelig fått dosen og vel så det etter Goffels barnehagestart! Kanskje han er et sånt barn som får mye ørebetennelser ja, det er ikke noe kjekt da.

Håper det går bedre i dag og at du får legetime om det er nødvendig :klemmer:

Skrevet

Kjedelig med så mye sykdom. :klem: Her var det også sykdom i ett sett etter barnehagestart, men det ser ut som om det har roet seg litt nå. Håper det gjør det hos dere også. God bedring til Goffel. :klemmer:

Skrevet

Innom og oppdaterer meg litt, etter en lang fraværende periode her inne på KG :)

Synes virkelig at dere har hatt deres dose med sykdom nå altså! :tristbla: Får håpe dette er noe som går fort over.. Jeg var "ørebarn" når jeg var liten, men har heldigvis aldri problemer nå lenger, så det er ihvertfall noe som man kan vokse av seg!

Tenkte å høre med deg om du har noen linker til noen fine sider med kakeinspirasjon? Det er jo en jungel der ute, ser meg helt blind hver gang jeg leter..:ler: Har begynt å planlegge bursdagskaken til J, men det er ikke lett å bestemme seg for hvordan man vil ha den!

Ha en fin mandagskveld Pupsilure :klemmer:

Skrevet

Takk dere :klem: Utrolig kjedelig med så mye sykdom!! Men han er i god form nå heldigvis, så det blir bhg og jobb i morgen :nigo:

Jesse: Jeg liker denne siden veldig godt :)

Skrevet (endret)

Takk for link, der var det mye stilig :jepp:

Edit: Satser på at jeg går for en sånn eller en sånn, det kan da ikke være noen sak.. Haha ;):ironi: Jeg skjønner ikke at noen har tålmodighet til noe sånn, jeg hadde nok kasta kaka ut av vinduet lenge før jeg var ferdig :ler:

Endret av Jesse
Skrevet

Hei hei! :)

innom og hilser på! godt at goffel har blitt friskere :klemmer:

hvis det er en trøst så skal vi andre også gjennom det når det er tid for barnehage :)

Skrevet

Edit: Satser på at jeg går for en sånn eller en sånn, det kan da ikke være noen sak.. Haha ;):ironi:

OMG :daane: Alle ære til de som faktisk klarer å lage noe sånt og beholde sinnstilstanden etterpå :pls:

Takk for i går, kjempekoselig å se dere igjen :klem1: Goffern er en kjekkas og ganske så akvtiv, jeg ser nå at jeg har et rolig barn :fnise:

Skrevet

For noen sinnsyke kaker, Jesse :daane: Tror ikke man skal ha som mål å lage noe sånt :fnise: Den siste der ser jo ikke ekte ut engang, altfor rette kanter. Hender at det ikke er ekte kake inni, men isopor :opplyser:

Hjelper faktisk litt å tenke at andre skal gjennom det samme ja, Mokkon :fnise:

Takk for hyggelig treff, Pusla :klem: Tulla di var blitt så stor, og så stødig!! Goffel var langt fra så stødig da han først begynte å gå! Tok mange uker. Han er aktiv ja :fnise::roll: Så det er ganske slitsomt å være på besøk med han. Men hjemme har vi barnesikret nesten alt, så han kan gjøre hva han vil.

Skrevet

Jeg ligger fortsatt i sengen :lol: Skal på møte kl 13, så bør vel tenke på å stå opp.

I går følte jeg meg litt rar. Jeg var veldig stresset, uten grunn, og surret veldig. Rotet bort ting, skalv litt på hendene, og var ikke meg selv. Følte meg veldig urolig innvendig. Følte at jeg hadde glemt noe viktig, eller at noe var galt, men jeg visste ikke hva. Måtte ringe mannen, og han fikk roet meg litt, og sa at han trodde det var hormoner pga p-ringen. Han sa at jeg har blitt sånn før. Det ble litt bedre etter det. Og gikk fint på jobb. Jeg gir mye medisiner på jobb, så er ikke noe greit når jeg føler meg sånn! Har ikke opplevd det på veldig lenge.

Var forresten en tur innom fretex i går, og kjøpte en tripp trapp stol til 75 kr :fnise: Skal fikse den litt, og selge den igjen :nigo: Da jeg kom inn døra der, så jeg at de filmet :daane: jeg vet ikke hva det var, prøvde å unngå det rommet de var i. Masse filmfolk :daane:

Skrevet

Men når man setter kaker oppå hverandre sånn, har man noe mellom dem for at ikke det skal bli for tungt for den nederste? Eller kan man bare bake sukkerbrød-kaker på den måten, kanskje? Det veier jo ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...