Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

hehe bare pass deg å ikke ønske xplory igjen etter noen dager med ny vogn :lol: fikk du bra penger for den eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nei, ingen ny Xplory i hus. ;) Fikk 3500 for den, så det er jeg veldig fornøyd med :nigo:

Skrevet

Du er en racer på dette med å kjøpe billig og selge dyrt, det skal du ha ;) Har du tenkt på å bli bilselger ellernoe? :fnise:

Må si du er tøff som solgte Xploryen altså! Det vil sitte langt inne for meg å selge den første vogna; altfor mange gode minner. Hvilken vogn skal du kjøpe ny da? Har du bestemt deg enda?

Skrevet

Haha, ja, jeg er ganske god på det ;) Gav 2000 for den jeg solgte nå for 3500 :gjeiper: Og den "nye" Happyen tjener jeg 500 på når jeg selger den på søndag. Pappa har holdt på slik med biler i mange år, kanskje jeg har lært noe :lol:

Tror jeg skal ha denne men har ikke bestemt meg enda :hjerte:

Skrevet

Du har helt klart arvet de salgsgenene av faren din altså :jepp: Jeg er helt håpløs, når folk pruter på finn.no, så blir jeg litt sånn "javel, det er greit det..." :fnise:

Å, den vogna var kjempefin!! NÅ fikk jeg også litt lyst på ny :lol:

Skrevet (endret)

Men jeg pruter ikke selv asså, så tøff er jeg ikke. Men jeg takker stort sett pent nei når andre gjør det. Han i dag prøvde seg to ganger, men jeg sa at vogna ble lagt ut i dag, og at det helt sikkert kom noen andre som ville gi full pris. hadde vært noe annet hvis den hadde ligget ute en måned liksom. Han skjønte det. Men prøvde en gang til senere :klaske:

Ja, den er fin :rodmer: Nå har jeg vært på Barnashus en tur og plaget en selger der i en halvtime :lol: Fått oppklart masse! Visste dere at man kan levere vogner til service der? Det koster 250 kr per halvtime + deler.

Så på en dritkul vogn som man kunne slå sammen med en hånd. Hun bare dro i en snor eller noe, og hele vognen klappet sammen :overrasket: Men vil ikke ha den da.

Lekte masse med to Happyvogner, den ene med svingbarehjul, og den andre med lufthjul. Er VELDIG i tvil om hvilken type jeg skal velge!!

Endret av Pupsilure
Skrevet

Jeg pruter ofte på finn.no :fnise: Noen blir kjempesure, men som oftest så får jeg spisen ned. Ser selvsagt an hvor lenge produktet har ligget ute før jeg prøver meg.

Så hyggelig at du muligens kommer til meg på tirsdag da :)

Skrevet

Vi har service her på barnebutikken, er vogna under garanti enda så er det gratis, ellers er det vel 200ca tror jeg det var. Må innom med min da kalesjen er noe rar....

lufthjul eller svingbare, hmmm jeg er mer glad i lufthjul jeg da....så tipper du ender opp med svingbare :lol:

Skrevet

Har mest lyst på svingbare egentlig, men ble i tvil i går :klo: Tror jeg tar en tur til babyshop nå, og prøver igjen. Og med ungen oppi :jepp:

Er forresten frisk igjen :strix: ikke 100 % Men føler meg veldig mye bedre. Gjorde det i går kveld også. Skal på jobb i dag.

Skrevet

Nå er jeg happy :lur::strix:

Goffer ligger ute å sover i en splitter ny, svart, Brio Happy med svingbare hjul fra Babyshop :rodmer:

Skrevet

:strix: :strix: :strix:

Nå er du med i Brio Happy-mafiaen til meg og Marmot :ler:

Skrevet

Grattis med ny vogn :hoppe:

Nå er jeg spent på ditt neste stunt, for det er sikkert ikke helt slutt på vogn-kjøpene dine enda ;)

Skrevet

Tusen takk :nigo: Neste stunt :overrasket: Det må i så fall bli en joggevogn, men kan ikke helt se for meg megselv og Goffern på joggetur :lol:

Herregud som Goffel spiser :daane: I dag har han spist:

2 porsjoner grøt kl 8.30

3 brødskiver kl 12

En middagsporsjon kl 14.30

En banan, 4 svisker og et middagsglass fra Nestle kl 18

150 ml velling kl 19

Jeg syns det er veldig mye for en så liten kropp :sjenert:

Han er så søt nå :rodmer: Det er han alltid da :ler: Han går mer enn han krabber nå. Løper nesten avgårde :hjerte: Han snur seg rundt stående, og kan gå over små terskler og allting.

Han tar av seg sokkene heeeele tiden :daane: Vi har nesten gitt helt opp å få han til å ha dem på. Han bruker tøfler inne noen ganger, når de ikke ligger igjen i barnehagen. Det virker som han tar dem av fordi han vil sette på dem igjen. Han er veldig opptatt av å sette sammen ting som hører sammen.

Noen ganger når han ligger på stellebordet tar han tærne inn i munnen, begge føttene samtidig, og så ler han :skratte: Han er SÅ søt når han gjør det!

Skrevet

Du vet, TFK Joggster Twist er ganske fin :lol:

Ja, det ser ut som Goffel spiser godt :jepp: Jeg har jo et matvrak selv, men det er nesten godt å se at Goffel spiser mer enn henne. Hender jo jeg bekymrer meg for at hun får for mye mat, men de skal jo ikke gå sultne heller.

De øver sikkert på å ta av og på sko i barnehagen, det gjør de iallefall i tullas bhg. Og hun forsøker å ta på sokkene selv, men hun er ikke i nærhten da :fnise:

Hvordan jobber du 31. oktober? Det blir et lite treff hos meg ser det ut som!

Skrevet

Marmot: Det er en svart Brio Happy Harmony (med svarte sirkelmønstre). :rodmer: Grått understell med swivelhjul.

Pusla: Ble litt småforelsket i denne da jeg så den på Barnas hus. Den kunne slås sammen med en hånd :jepp:

Jeg jobber 7-15 den dagen.... Men kan kanskje få ordnet noe. :)

Skrevet

Altså, Goffel spiser mer enn MEG også :daane: Kanskje derfor han har problemer med magen?? Bør jeg begrense det litt...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...