Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper det :nigo: Har ikke prøvd den med barn oppi enda. Men liker utseendet på den veldig godt da :) Lurer på om man kan levere inn vogner på reperasjon noe sted, skulle gjerne hatt noen til å se på understellet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammelt er understellet? Problemet med Happy er at understellene frem til 2010 (muligens 2009) er skikkelig crappy.

Skrevet

Det er fra 2008. Ja, det er dårlig, men vognen skal brukes til barnehagesoving, så ikke sikkert det gjør så mye. :)

Skrevet

Jeg har ferie neste uke, og vil gjerne få til et treff! :nigo: Noen som kan tirsdag, torsdag eller fredag? kan eventuelt onsdag, men da må jeg flytte en fysiotime :)

Samme for meg hvor vi møtes! :) Har bare lyst til å se dere igjen :kose:

Hvis du vil kan du gjerne komme hit tirsdag eller fredag ;) Tror rett og slett ikke jeg orker å ta turen inn til Oslo, hvis du/dere heller vil dere der. Har ikke vært helt i form den siste uka. Men det har jo ikke du heller.

Skrevet

Hvis du vil kan du gjerne komme hit tirsdag eller fredag ;) Tror rett og slett ikke jeg orker å ta turen inn til Oslo, hvis du/dere heller vil dere der. Har ikke vært helt i form den siste uka. Men det har jo ikke du heller.

Ja, vi kan godt komme til deg en tur, har jo ikke fått vært hos deg enda :klem: Men jeg vil gjerne ha med meg noen av de andre jentene. Er det flere som kan en av de dagene? :)

Skrevet

Hei på deg, Pupsi!! :vinke: Hvordan går det med deg og Goffel? :)

Skrevet

Hei Sequax :goodbye: Vi er syke begge to, så går vel egentlig ikke så bra :ler: Jeg er skikkelig forkjølet og fungerer ikke uten paracet og otrivin. Og Goffel har problemer med avføringen. Tror jeg tar han med til legen i morgen, hvis jeg orker. Det er mistanke om matallergi :( Han er blitt forkjølet han også, oppdaget det da jeg hentet han i barnehagen i dag...

Ellers så har jeg endelig fått kjøpt brukte norskbøker, og kan begynne å lese til eksamnene mine i november :nigo:

Skrevet

Uffda!!! God bedring til dere begge!

Når skal du ha eksamen? Jeg har tre eksamener i nov/des....Nervene er der alt...:sjokkbla:

Får håpe det ikke er noen matallergi...

Skrevet

Det er 24. og 30. november :( Norsk skriftlig og sidemål. Angrer på at jeg meldte meg opp. Har mistet litt lysten på å studere videre... Sikkert fordi jeg ser det som nesten uoverkommelig å ta alle studiekompetansefagene som privatist :sukk: Må ta norsk muntlig, historie, naturfag og matte i tillegg til de to jeg skal ta i november.

Skrevet

Har du ikke karakter i det hele tatt i disse fagene, eller skal du forbedre? :klo:

Jeg skjønner hvordan du har det...det er mye lesing her også....og snittet er jo så høyt!! Gruer meg til eksamenene...det blir jo så oppstykka pga C og jobb, også. Har du kommet deg gjennom pensum?

Hold ut, Pupsilure! Du vil jo faktisk studere, ellers hadde du ikke begynt med dette i det hele tatt! Kanskje veien er humpete og lang, men gud bedre så stolte vi kan være når vi kommer inn på studiet vi vil! :jepp:

Skrevet

Nei, har ikke karakterer fra før. :( Angrer på at jeg ikke tok påbygning da jeg var ferdig med utdannelsen min.

Du har helt rett i at jeg har veldig lyst til det egentlig! Men det føles tungt nå :sjenert:

Skrevet

Du klarer de eksamenene så lett som bare det Pupsi!! :jepp: Og det er så deilig når man er ferdig! (eller, jeg kan vel bare si at det er veldig deilig å være neeesten ferdig!!)

Som jeg har sagt før, jeg leste absolutt ingenting til norsk og nynorsk skriftlig, og jeg klarte å få en 4´er! Du bør selvfølgelig lese det du klarer, men min erfaring er at det alltids er en eller annen typisk "stiloppgave" man kan velge, og hvis du da kan sjangertrekkene (for novelle, artikkel, kåseri, essay osv..) så klarer man alltids å få skrevet noe! :jepp: Det skal myyye til for å stryke i norsk vil jeg tro :jepp:

You can do it :duskedame:

God bedring forresten :klemmer: Håper dere finner ut av magen til Goffel snart, og at det ikke er matallergi..

Skrevet

Nei, har ikke karakterer fra før. :( Angrer på at jeg ikke tok påbygning da jeg var ferdig med utdannelsen min.

Du har helt rett i at jeg har veldig lyst til det egentlig! Men det føles tungt nå :sjenert:

Blanke ark! Nå må du sørge for riktig fargerike stifter, så greier du det! Bruk tid på å lese; les så mye du orker! Da jeg ikke kom inn på UiO på det jeg ville i år, føltes det også helt umulig å skulle ta opp x antall fag, for å forbedre.....Men nå er jeg i gang, og jeg gir meg ikke på tørre møkka, og det skal ikke du heller, hvis du virkelig vil! :klem: (tror du kommer til å angre i det lange løp om du ikke følger drømmene dine....)

• Liker 1
Skrevet

Det skal myyye til for å stryke i norsk vil jeg tro :jepp:

Helt sant. Mannen min skrev bokmål, med vilje, på nynorsk-eksamen og han fikk 3. :fnise:

Jeg har tro på at du klarer dette, Pupsi. Det er kjipt mens det står på, men se på det som trening. Om du skal studere må du sikkert gjennom tunge fag flere ganger. :klemmer:

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende ord :klemmer: Dere er gode!! :kose:

Har faktisk begynt å lese i dag. Har lest et kapittel som handlet om retorikk. men så måtte jeg gi meg, for jeg er jo ikke frisk, og kjente et stort press i hodet. har ikke tatt paracet i dag, men masse nesespray. Våknet to ganger i natt for å fylle på nesesprayen :(

Ute er det deilig vær, og jeg lufter litt, og pusler med småting her hjemme. Men er ikke så mye jeg orker.

Skrevet

Og der fikk jeg solgt hardbagen for 400 kr :nigo: Så da gav jeg liksom bare 200 for vogna ;) Skal sende den, og har pakket den godt inn. Angret litt med en gang, på at jeg hadde sagt ja til å sende, men gikk ganske greit å pakke inn. Man kan visst slå sammen bagen så den blir ganske flat. :jepp:

Skrevet

Skjønner ikke at du får til å kjøpe noe så billig. Vi trenger også barnehagevogn, men alle de billige blir solgt alt for fort til at vi rekker å komme oss til Oslo. :kjefte:

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende ord :klemmer: Dere er gode!! :kose:

Har faktisk begynt å lese i dag. Har lest et kapittel som handlet om retorikk. men så måtte jeg gi meg, for jeg er jo ikke frisk, og kjente et stort press i hodet. har ikke tatt paracet i dag, men masse nesespray. Våknet to ganger i natt for å fylle på nesesprayen :(

Ute er det deilig vær, og jeg lufter litt, og pusler med småting her hjemme. Men er ikke så mye jeg orker.

Flink jente!!!! :blomst:

Skrevet

Skjønner ikke at du får til å kjøpe noe så billig. Vi trenger også barnehagevogn, men alle de billige blir solgt alt for fort til at vi rekker å komme oss til Oslo. :kjefte:

Har litt flaks noen ganger ;) Og så er det jo en fordel å bo i oslo da :) Hva slags barnehagevogn ser du etter?

Skrevet

En hva som helst som er i god nok stand til at barnehagen kan trille den på tur. Type Simo/Brio eller noe liknende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...