Pupsilure Skrevet 29. september 2011 Forfatter #4161 Skrevet 29. september 2011 Takk, Dine Gleder oss veldig! Skal leke i badeland, og spise i buffeen Og så skal vi gå i land i Tyskland da, og kanskje få shoppet litt! Og det skal sikkert krabbes over hele båten Goffel har vært i ganske god form i dag, ikke fått noe smertestillende. Han sov i 1 time. Og vi har vært ute å lekt i sandkassa. Husker hvorfor jeg IKKE jobber i barnehage Vi har ogå lekt masse inne med nesten alle lekene hans. Jeg tømte alle utover gulvet på rommet hans, og så ryddet vi og sorterte litt. Og han har spist kjempemye i dag! To brødskiver uten skorper, en banan, masse yoghurt med blåbærmos i, litt havregrøt, en halv hamburger, mer yoghurt. Og det siste måltidet skal han få snart. Eller nest siste er det vel, for han får jo alltid 150 ml velling på rommet sitt.
pusla Skrevet 29. september 2011 #4162 Skrevet 29. september 2011 Godt å høre at GOffel har det bedre og at dere har hatt en fin dag Å, Kieltur er så koselig! God tur, kos dere masse
Småkjekset Skrevet 29. september 2011 #4163 Skrevet 29. september 2011 God tur! Håper dere får det fantastisk
Dine Skrevet 1. oktober 2011 #4166 Skrevet 1. oktober 2011 Nå håper jeg dere har kost dere med en deilig frokost og hadde en flott kveld i går. Goffel krabber vel rundt omkring nå og storkoser seg i all oppmerksomheten han får tenker jeg
Pupsilure Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #4167 Skrevet 2. oktober 2011 Hjemme igjen etter en slitsom, men koselig tur I går var vi i land i Kiel, og etter det var vi på badeland i båten Kjempegøy å bade med Goffel! Han fant ut at det var gøy/deilig å ligge med ørene under vann, og ville gjøre det hele tiden. Han lente seg bakover når jeg holdt han, og når ørene kom under vann lukket han øynene Det var i boblebadet. I garderoben puttet jeg han inni et garderobeskap, og han er jo så glad i dører, så han lukket seg selv inne, og hadde det veldig gøy med å åpne døra opp og igjen Passet godt på han, så det ikke skulle skje noe, og han hadde det kjempegøy Nettene har gått relativt greit. Han har sovnet lett i reisesenga, men han har styra så fælt i søvna at jeg og mannen har fått minimalt med søvn. Han stønner, grynter, kommer med noen små skrik, snur seg frem og tilbake, og frem igjen, stønner litt mer, skriker litt mer enn små skrik. Ja, sånn holder han på heeeele natta Kombinert med vonde båtsenger har det vært slitsomme netter. Hjemme merker vi ikke alt dette da vi har døra lukket, og han sover i andre enden av leiligheten. Men vi har spist masse god mat, og det har vært veldig hyggelig å samles alle sammen
Tinio Skrevet 3. oktober 2011 #4168 Skrevet 3. oktober 2011 Ser for meg Goffel som ligger med lukkede øyne og slapper av i boblebadet med ørene under vann! Høres ut som slitsomme netter ja, det er utrolig hvor mye de styrer og bråker i søvne. Du skulle hatt med deg ørepropper! ;)Det hjelper mot sånne smålyder, mens barneskrik og brannalarm hører du godt likevel. Ha en god mandag!
Pupsilure Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #4169 Skrevet 3. oktober 2011 Ja, han så ganske avslappet og søt ut de andre menneskene i boblebadet tittet veldig på han, og smilte Ørepropper var lurt! Var ikke klar over at han styrer SÅ fælt i søvne ---- Nå har jeg vært på min første spinningtime Det gikk bedre enn forventet, men blir nok ganske støl i rumpa i morgen. Fy søren for noen vonde seter Instruktøren syntes jeg var veldig tøff som prøvde meg på akkurat denne timen, siden det var første gangen min. Det var visst en tøff spinningtime. Men jeg syntes det gikk ganske bra jeg! Enten er jeg i bedre form enn jeg tror, eller så jukset jeg veldig mye Tenker vel det siste Goffel er i barnehagen for første gang på ca 10 dager. Går nok greit, siden jeg ikke har hørt noe. Jeg skal rydde her, pakke skikkelig ut etter turen, lage noen sider til fotoalbumet (har hentet bilder på postkontoret), og ta livet med ro Har fri i dag. Jobber 6 dager resten av uken, og deretter har jeg en uke ferie!
Pupsilure Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #4170 Skrevet 3. oktober 2011 Glemte å nevne det beste: 58,7 på vekta i dag Er minst 1,5 år siden jeg så et så lavt tall.
Tinio Skrevet 3. oktober 2011 #4171 Skrevet 3. oktober 2011 Nesten det samme veier jeg nå, bare 500 g mindre! Men jeg har jobbet for å komme meg opp dit da, med knallhard styrketrening og MYE sunn mat. Endelig har jeg fått litt rumpe igjen, den forsvant nemlig da jeg var gravid. Flink du er som har kommet deg tilbake til den gamle vekten din!
Pupsilure Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #4172 Skrevet 3. oktober 2011 Plutselig så jeg en ny tann Den har brutt gjennom i dag, og han har et lite sår der. Det har gått helt fint i barnehagen i dag, bare grått litt da han ble trøtt. Sovet og spist bra Han var veldig blid da jeg hentet han, lekte så rolig og fint hjemme med meg Da klokken ble 18.30 sa jeg til han at lekene skulle legge seg, og at vi måtte rydde opp. Da kom surleppa frem, og han så veldig lei seg ut. Han krabbet bort til meg, og la seg oppå meg, og ville kose! Koset i et par minutter faktisk! Han kommer svært sjeldent bort for å kose! Lurer på hvorfor han reagerte sånn... Han sovnet raskt etter en flaske med velling. Jeg står å holder på han til han sovner, og så sniker jeg meg bort. I dag måtte han snu seg og se om jeg fortatt var der, etter at jeg hadde tatt bort hånden. Det gjør han noen ganger. Virker som han har litt seperasjonsangst.
Mokkon83 Skrevet 3. oktober 2011 #4173 Skrevet 3. oktober 2011 Hørtes ut som en herlig tur! bortsett fra natta da... Skikkelig spreking du da!!
Pupsilure Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #4174 Skrevet 3. oktober 2011 Gjett hvem som har fått seg en Brio Happy Duo!! Ikke lilla da
siebaeo Skrevet 4. oktober 2011 #4175 Skrevet 4. oktober 2011 Yey for spinning og vekta!! (og tann selvfølgelig ) vi går hver vår vei på vektskalaen om dagen Kanskje vi måtes på spinn en dag? Sist jeg var på spinn kom det en dame inn med sykkelhjelm. Dessverre la hun den bare på siden av sykkelen. Det hadde jo vært HYSTERISK KULT om hun tok den på!! Jeg holdt på å si det til henne etterpå Etterhvert som du blir kjent med sykkelen og timene vil du nok legge på litt, og så blir det tøffere OG formen blir enda bedre! Jeg ELSKER spinning! Grattis med vogn!
Gjest Marmot Skrevet 4. oktober 2011 #4176 Skrevet 4. oktober 2011 Gjett hvem som har fått seg en Brio Happy Duo!! Ikke lilla da Hvorfor? Den er jo nice, jeg er fremdeles hinsides forelsket i min.
Pupsilure Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #4177 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg er syyyyk Fått forkjølelse/influensa igjen. Vært frisk i to uker bare, og selv da hostet jeg Merket små symptomer i går, og det ble ille etter jobb i dag. Har nettopp ringt jobben og sagt at jeg ikke kommer i morgen, og sendt melding til legen og bedt om legetime for å få sykemelding i morgen. Det må ha gått 16 dager siden forrige egenmelding før man kan bruke en ny en, så da må jeg ha sykemelding. Jo, vogna: fikk plutselig lyst til å prøve denne Happy-vogna dere snakker så varmt om, så kjøpte en brukt en til 600 kr Den er brun, og det fulgte med bag, regntrekk, insektsnett og ekstra seler. Bagen tenker jeg å selge. Kanskje jeg kan få 300 kr for den? Vogna ser kjempefin ut, tekstilene er helt fine. Understellet derimot er slitent, veldig slitent. Det knirker noe helt sinnsykt, og det var derfor den var så billig. Jeg har smurt den masse, men det hjelper ikke. Den skal jo brukes til sovevogn uansett, så det gjør ikke så mye. Har ikke bestemt meg for om jeg selger Simoen enda. Og da var kreftene mine brukt opp Jeg vil ikke være syk :sur:
Pupsilure Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #4178 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har ferie neste uke, og vil gjerne få til et treff! Noen som kan tirsdag, torsdag eller fredag? kan eventuelt onsdag, men da må jeg flytte en fysiotime Samme for meg hvor vi møtes! Har bare lyst til å se dere igjen
Pupsilure Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #4179 Skrevet 5. oktober 2011 Æsj, i går fikk jeg vite at når vi skal rehabilitere badet om 1-2 år så blir vi uten bad i 6 uker, og uten vann i 3 uker For ikke å glemme betongboring i 6 uker Jeg er glad jeg er hjemme i dag, føler meg ikke bra i det hele tatt. Jeg har byttet vakt med en kollega til helgen, så da MÅ jeg være i form til å jobbe. Forrige runde var jeg syk så lenge, så nå prøver jeg å hvile mest mulig. Orker ikke det igjen! De siste 4 ukene har det vært mye sykdom hos oss! Heldigvis liker Goffel å leke med skyvedørsgarderoben på soverommet. I går etter jobb, var jeg så sliten og dårlig at jeg bare måtte legge meg i senga, og la Goffel leke med skyvedørene han holdt på til mannen kom hjem og kunne overta han. Han får også lov til å leke med nattbordskuffene mine. Han står på tærne og titter oppi. Tar ut en ting og holder den stolt opp i lufta og sier "der". Så lukker han skuffen igjen, og åpner den og putter tingen nedi igjen Men i går skjedde det noe dumt... Mens jeg lå i senga og var syk hadde han fått tak i en pakke tyggis Jeg tror han spiste en, for plutselig begynte han å smatte og hoste litt. Jeg løp bort og stakk fingrene i munnen hans. Deretter luktet jeg inn i munnen hans, men kunne ikke kjenne lukten av tyggis Så jeg vet ikke hva som skjedde.
Neala Skrevet 5. oktober 2011 #4180 Skrevet 5. oktober 2011 Gjett hvem som har fått seg en Brio Happy Duo!! Ikke lilla da Hurra Du kommer til å elske den
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå