Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

uff god bedring snuppa.

jeg vet ingeting om de skolegreiene, men er sikker på at du klarer det når du først setter deg et mål. MEn kan jeg spørre, er det så viktig å bli ferdig med alt til neste skoleår? altså kunne du ikke gitt deg mer tid? :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk, søte jenter :klem: Følte meg bedre i går etter å ha tatt paracet og masse nesespray, men nå er jeg like ille igjen... Men håper jeg er i form til jobben i morgen, for da skal jeg være med på et viktig møte.

Neytiri: Tja, jeg MÅ jo ikke bli ferdig til høsten, men det hadde vært godt å komme igang med studiet jeg vil begynne på ettersom det tar 3-4 år :sjenert: Men må innrømme at tanken på å vente ett år til er deilig :jepp: Får vel se hvordan det går med de to eksamnene jeg skal ta i november, og om jeg føler at jeg orker å ta norsk muntlig, historie, naturfag og matte til våren ;)

Skrevet

Goffel har begynt å gå mer, og i går tok han ti skritt flere ganger. Han slapp seg også, mens han holdt fast i veggen, snudde seg litt, og gikk flere skritt. Han ikke sett det før, kun at vi har satt han på beina, og lokket han til oss.

Han ler noen ganger mens han går, det er veldig tydelig at han liker det, og blir stolt.

Han har også lært hva nese og øre er. Hvis vi ber han ta på mammas nese, så gjør han nettopp det :hjerte:

Skrevet

Stakkars Lille hadde falt tre ganger i barnehagen og har kul i panna og hoven leppe :( Så skikkelig stygt ut...

Han har gått mye hjemme i dag, og jeg har fått filmet litt også :hjerte:

Huff, jeg har gjort noe dumt :klaske: Vasket en ulldress på vanlig vaskeprogram og nå er den ødelagt :sukk: Visste ikke at det var ull, trodde det var fleece eller noe jeg <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_sjenert.gif' alt=':sjenert:'> Og det verste av at er at den er innerforet til en dyr Troll dress, så nå er jo selve dressen altfor tynn. Jeg skyndte meg å legge den i balsam, og har strekt den masse, så den er blitt betydelig bedre, men ikke bra nok, tror jeg. Den skal jo festes inni den andre dressen, så da må den være like stor.

Skrevet

Er det et husmortriks å legge ull i balsam? Jeg har nylig ødelagt en nøstebarn-body på vanlig vaskeprogram...

Skrevet

Jepp, legg den i balsam og kaldt vann i en times tid, og så strekk plagget. Tror man skal bruke ganske mye balsam, en halv flaske eller noe.

Det er utrolig kjipt! Og så har jeg ingen andre å skylde på enn meg selv :ler:

Skrevet

Det er utrolig kjipt! Og så har jeg ingen andre å skylde på enn meg selv :ler:

Det er vel kanskje det verste ;)

Skrevet

Nå har jeg gitt opp ulldressen :sukk: Den er str 74 nå, sånn ca. Så den passer ikke Goffel. Enten så sparer jeg den til neste barn, eller gir den bort/selger den på finn. Det er jo fortsatt en fin ulldress, som fint kan brukes uten ytterdressen, den er bare litt tovet.

Ytterdressen er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre med. Den er rød, så jeg vet ikke om jeg vil bruke den til Goffel :vetikke: Vi har arvet den. Den er altfor stor nå, men kanskje han kan bruke den til våren :)

Jeg er hjemme i dag også, har akkurat tatt en paracet og nesespray. Kjedelig og slitsomt å være syk :(

Skrevet

Vi er også litt syke :( Utrolig kjedelig!

Håper du blir bedre fort og at du finner en innerdress som vil passe ;)

Kjedelig det der med ull altså....

God helg Pupsilurefamilien :klem:

Skrevet

Så kjedelig med sykdom - håper du blir raskt bedre :klemmer:

Jeg har vært hjemme syk en stund nå, og har kommet godt inn i alle dagtid-såpene - dagens høydepunkt er The Real Housewifes of NY og Tori og Dean i Hollywood.... :lol:

Håper du blir frisk fort, så du slipper å begynne å se på slikt :ler:

Så søt Goffel er! Tenk at han har begynt å gå da, og han høres så søt ut, som synes det er så morsomt at han ler litt når han gjør det!

Flinke tassen :hjerte:

Skrevet

Har fått med meg dr. phil og Oprah da, hvis det teller :ler: Og Days of our lives :opplyser:

Goffel sier skje :rodmer: "Ge". Helt tydelig at det betyr skje, for han sier det hver gang vi peker på skje og sier skje. Og han sier ikke den lyden i andre sammenhenger.

Fikk bilder i posten i dag. Jeg har sagt fra at jeg ikke hadde fått dem, og det ble laget nye, som ble sendt i dag, og så plutselig fikk jeg en duplikatmelding i dag :daane: Så da har bildene mine ligget på postkontoret hele tiden. Jeg har ikke fått den første hentelappen, og postkassen vår er låst, så ingen kan ha stjålet den heller. Nå får jeg jo dobbelt opp med bilder, og har dårlig samvittighet. Har jo bare betalt for ett sett. :( Men det var jo virkelig ikke min feil.

Skal alltids klare å få gitt bort de ekstra bildene, er nok av familiemedlemmer som vil ha bilde av Skjønningen :hjerte:

Skrevet

Fikk bilder i posten i dag. Jeg har sagt fra at jeg ikke hadde fått dem, og det ble laget nye, som ble sendt i dag, og så plutselig fikk jeg en duplikatmelding i dag :daane: Så da har bildene mine ligget på postkontoret hele tiden. Jeg har ikke fått den første hentelappen, og postkassen vår er låst, så ingen kan ha stjålet den heller. Nå får jeg jo dobbelt opp med bilder, og har dårlig samvittighet. Har jo bare betalt for ett sett. :( Men det var jo virkelig ikke min feil.

Skal alltids klare å få gitt bort de ekstra bildene, er nok av familiemedlemmer som vil ha bilde av Skjønningen :hjerte:

Det er ikke din feil nei, og hadde fotoselskapet giddet å sjekket hadde de jo funnet dem med et tastetrykk siden det er sporing på pakker ;)

Latskap kaller man sånt ;)

Du får lage kalendere i julagaver, med bilder til familien ;)

Skrevet

God bedring og god helg fra oss :hug:

Virkelig latskap av det fotoselskapet da... men, greit med ekstra gratis bilder da :fnise:

Skrevet

Nei, det var virkelig ikke min feil, og jeg får bare glede meg over at jeg fikk dobbelt så mange bilder :hjerte: Jeg er god kunde hos dem, og bestiller alltid derfra...

I dag stod jeg opp tidlig med Goffel, 8.11. Og mannen sov lenge. gleder meg til det er min tur i morgen :nigo: Han var ganske bråkete i dag, uten at jeg vet hvorfor.

Snart får vi besøk av en kollega av mannen med ei datter på 16 mnd. Hun skravler visst masse! Gleder meg til å høre! og i kveld kommer mamma for å passe Goffel mens jeg og mannen drar ut for å spise indisk mat :sikle:

I morgen får vi besøk av et vennepar, som ikke har møtt Goffel enda.

Skrevet

Det var hyggelig med besøk :)

Herregud, så flink Goffel er til å gå nå! Det er vel ca en ukes tid siden han tok sine første skritt. Da var det 3-5 skritt mens noen stod og tok han imot. Deretter utviklet det seg til 10-15 skritt, og han ble stadig tøffere. I dag telte jeg 32 skritt! Og han går uten at noen oppmuntrer han til det. Han bare begynner å gå mot noe han vil ha tak i :hjerte: Han er kjempeflink! :rodmer:

Gjetter at han går mer enn han krabber om en uke.

Skrevet

Å, så flink han er blitt til å gå :hoppe: Han går nok mest snart ja :jepp: Utrolig hvor fort det går med disse små når de først knekker kodene.

Skrevet

I dag har han faktisk gått mer enn han krabber :overrasket: Eller omtrent like mye. Men så har han ikke vært våken mer enn to timer heller da :lol: Pappan vekket han kl 10 :daane:

Vi spiste indisk mat på Planet Bollywood i går, og jeg tror det er det beste jeg har spist noensinne!! :sikle: Det er så godt at jeg kan ikke beskrive det med ord. Alt var perfekt. Supergod forrett (onion pakora), fantastisk hovedrett (garlic chicken tikka), hvitløksnan med masse koriander på, og melon/mangobiter med is og krem, og mangosaus til dessert. Indisk mat er alltid supergodt, men måltidet i går var det beste jeg har smakt.

Skrevet

Deilig med flere bilder!! Du får gi de litt bort i julegaver og sånn - bilder er jo alltid koselig å få :)

Moro at han går!! Så flink han er :rodmer:

Fikk forresten strømpebuksene denne uken og de er jo superfine!! Tror jeg må kjøpe noen til julegaver... Takk for at du tipset meg om de ;)

Eller leggings er det jo ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...