Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOW!! Så flink han er!!! Han er tidlig ute til å være gutt - så all ære til nydelige Goffel ;)

Bra du klarer å kose deg fordi han koser seg også ;) Digg med litt alenetid også..

*Krysser fingrene for at du finner ut hvilke eksamener du trenger*

Skrevet

Det er veldig morsomt å være mamma til en liten gutt som tar sine første skritt altså :hjerte: Han er så søt :hoppe: Lurer på hvor raskt det går fremover nå, hvor lang tid det tar før han går mer enn han krabber. Det er vel kanskje forskjellig fra barn til barn.

Leste at det tok to måneder før jeg var helt trygg. Begynte å gå da jeg var nøyaktig 11 måneder, men ble ikke 100 % trygg før jeg var 13 måneder. Regner med at det går litt raskere for Goffel egentlig, siden han er eldre.

I morgen jobber jeg dagvakt, så da får han er lang dag i barnehagen. Håper det fortsetter å gå så bra :sjenert:

Skrevet

Så rare måltider i bhg til goffel..skjønner at det ødelegger matrutinene deres.

Det vanlige er lunsj ca 11 for de små,enten brød eller varm mat,så soving. Og brød/yoghurt/,frukt ved 14.30.

Bra han koser seg :nigo:

Skrevet

:klappe: ååååååå så flink Gofflus er!!!! Gleder meg til å se Bumba følge etter ham, når vet jeg ikke enda da.......ikke så veldig ivrig å stå selv.

Jeg trodde også bhg hadde lunsj ved 11 og så soving.....

Skrevet

Ja, det er litt rart det der... Men troooor det er fordi de små legger seg ved 10-10.30 tiden. Goffel har pleid å sove ca 11.

Skrevet

Endrer seg sikkert når de barna blir litt eldre tenker jeg :)

Skrevet

:hoppe: for Goffels første skritt!! Så flink han er :bolledeig:

Høres ut som barnehagen er fint for han nå og at det går veldig fint :jepp: Jeg skjønner at det blir dumt med måltidene, det hørtes litt rart ut, synes jeg. I tullas barnehage er det frokost kl 8 hvis de kommer så tidlig, lunsj kl 11 og frukt kl 14. Men det kan jo bli litt tett mellom middag og kveldsmat hvis jeg må hente litt sent, så vi får se hvordan vi rigger det til :)

Må være deilig å ha litt tid alene mens Goffel koser seg i barnehagen! :klemmer:

Skrevet

Hurra for Goffel som kan GÅ!! :strix: Kan tenke meg du er stolt mamma :rodmer: Jeg kommer til å bli helt overmessig stolt kjenner jeg :fnise: Men det ER jo stort da! :klem: til dere begge!

Skrevet

Ja, jeg er veldig stolt! Det er stort :jepp: han er så flink. Tenk at for et år siden var en en liten hjelpesløs fuglunge, som knirket og pep. Og nå hørte jeg han akkurat si "hei" til pappan sin da han ble tatt opp, og han kan gå alene. :yvonne:

Skrevet

Forresten; i morges veide jeg 59,9 igjen :overrasket: Var godt å se det tallet igjen! Har så stort ønske om å komme meg ned til 56-57... Kanskje jeg kan klare det denne gangen? Det er jo ikke så mye det er snakk om, så det bør jo være mulig.

Skrevet

Så flink Goffel er!! Skjønner godt du er stolt mamma :strix:

Skrevet

Forresten; i morges veide jeg 59,9 igjen :overrasket: Var godt å se det tallet igjen! Har så stort ønske om å komme meg ned til 56-57... Kanskje jeg kan klare det denne gangen? Det er jo ikke så mye det er snakk om, så det bør jo være mulig.

You can do it!!!! :heiajente:

Kan han gå!!!???? :nigo: så gøy!!!

Her har det bare vært 2-4 stkritt en 2-3 ganger, men ikke vist noen int. for å gå. Går fortere å krabbe vettu :ler:

Skrevet

Ja, han begynt å gå :rodmer: Men krabber mest da :ler: Det er jo mye lettere og raskere ;)

Han hadde tatt 7-8 skritt i barnehagen i dag. Hun som jobber der mener at han går skikkelig meget snart.

I dag hadde han en lang dag. Ble levert ca 8.30 og hentet 16.45. Han var den siste ungen igjen i avdelingen sin.... Jeg savnet han skikkelig på vei hjem!

Han hadde ikke grått i det hele tatt da pappan leverte. Og han hadde oppført seg helt eksemplarisk hele dagen :hjerte: De sier at de kan stille klokka etter sovingen hans; 1 time og 20 minutter :fnise: Han spiser ikke så mye grøt kl 9.30, men spiser 2 brødskiver + frukt kl 13.30.

De er så koselige de som jobber der :) Jeg får lyst til å være mye i barnehagen bare for å skravle med dem :lol:

I morgen skal jeg på trening kl 10 og personalmøte på jobben kl 13. Tenker å ha Goffel i barnehagen 9-15.30.

Jeg begynner forresten å bli syk, tror jeg. Våknet med vond hals, som ikke har blitt noe bedre.

Skrevet

Har fått svar fra høyskolen og jeg trenger følgende fag for å få studiekompetansen: matematikk, historie, norsk (hovedmål/sidemål/muntlig) og naturfag. Jeg slipper engelsk og samfunnsfag :hoppe:

6 eksamener, og så er det stor sjanse for at jeg kommer inn på høgskolen til høsten :nigo: Tror jeg melder meg opp til to stk nå. Hvilke skal jeg velge? Kanskje lurt å ta noe ganske lett så jeg ikke mister motivasjonen? :sjenert: Nynorsk hvertfall :jepp:

Skrevet

Så flott du fikk svar på skolegreiene da! For meg hadde jeg tatt matematikk, er det jeg alltid er best i, men endten kan man det eller ikke hvis du skjønner hva jeg mener. Nynorsk er ganske lett for meg ihvertfall, så for dere norske burde det nå være "lett" ??

Skrevet

Matte er det eneste faget jeg ikke har funnet tallkodene på, så det tør jeg ikke. + at jeg er dritdårlig i matte! :daane::ler: Mannen er enda verre enn meg, kan ikke plusse sammen to tall engang, så får nok ikke noe hjelp av han :fnise:

Men norsk skriftlig og nynorsk da kanskje :vetikke: Kan tenke på det i en uke til :) Bør vel sjekke hvordan datoene for eksamen passer for meg også.

Skrevet

:ler: ja se der hvor forskjellig vi folk er! var det ikke Jesse som sa at norsk muntlig var vanskeligst :klo:

jaja du finner sikkert ut av det, men dette ble nå spennende Pupsilure :hoppe:

Skrevet

Har fått svar fra høyskolen og jeg trenger følgende fag for å få studiekompetansen: matematikk, historie, norsk (hovedmål/sidemål/muntlig) og naturfag. Jeg slipper engelsk og samfunnsfag :hoppe:

6 eksamener, og så er det stor sjanse for at jeg kommer inn på høgskolen til høsten :nigo: Tror jeg melder meg opp til to stk nå. Hvilke skal jeg velge? Kanskje lurt å ta noe ganske lett så jeg ikke mister motivasjonen? :sjenert: Nynorsk hvertfall :jepp:

Holy crap!! All ære til deg som orker å ta de fagene på så kort tid... gikk selv allmennfag og det var noe ork og ha enkelte av fagene i tre år :ler:

Men du er klar over at norsken er 2 eller 3 bøker? Og at det er et fag som går over 10 timer i uka? :klo: Det er i alle fall det for de som går på påbygging allmenfag ;) For de skal ha alle tre årene på et år ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...