Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gratulerer med dagen Goffel!!! :rodmer: Tenk at han er et år allerede... Så fort tiden går!!

Endret av cypress
Skrevet (endret)

Tusen takk, alle sammen :rodmer:

Det har ikke vært noe feiring enda, men vi gleder oss til i morgen :rodmer: Goffel var hos tante i noen timer også, så jeg fikk bakt. Jeg har bakt to høye kaker og dekket dem med glasur. Og jeg har laget masse pynt. Veldig fornøyd med pynten og den ene kaka... Den andre kaka falt helt fra hverandre :( Men har lappet den sammen så godt jeg kan :sur: Vet nesten ikke om jeg tør å stable den lille kaken oppå den. Men tar nok sjansen :sjenert: Heldigvis er det ikke en kake jeg skal selge. Men vil jo at gutten min skal få en perfekt kake til bursdagen sin da :hjerte:

Jeg har så tannverk! Har nesten ikke fått spist i dag, og ble veldig uvel, og måtte legge meg ned.

Mannen har kjøpt hagemøbler til oss, så jeg gleder meg til å ordne med dem i morgen. :nigo:

I morgen skal jeg stå opp tidlig og dusje, ordne meg, vaske gulvene, blåse opp ballonger, henge opp pynt, trekke begge kakene med marsipan, stable kakene og lime på kakepynt. Puh... Og så kommer gjestene kl 14.

Søndag er det barnebursdag kl 13 :)

Endret av Pupsilure
Skrevet

Kaka er ferdig :danser: Det er så voldsomt mye jobb med to-etasjes kaker!

Hadde ikke tenkt til å sikre den med pinner nedi kaka, men gjorde det allikevel. Fikk puttet et brett under den øverste også, selv om det så dritvanskelig ut. Og den nederste kaka var blitt ganske så fast og solid i kjøleskapet (håper den ikke er blitt tørr også :overrasket: Så den tålte fint vekta av den øverste.

Noe ujevnheter på begge kakene, men ikke så altfor verst egentlig.

Fikk dekket begge med grønn marsipan, og lagt på pynten. Dere får se bilder, har vel de fleste på fb, tror jeg :)

Nå sover den lille gutten, og mannen, og jeg skal vaske leiligheten :roll:

Goffel er ikke baby lenger :):tristbla:

Skrevet

Vi har hatt en kjempekoselig bursdag! :rodmer: Vi ble ikke så mange som fryktet, faktisk ikke mer enn ca 12. Vi spiste kake, åpnet pakker, og så på filmen :hjerte:

Goffel fikk masse fint. Penger, klær, leker.

Nå er jeg sliten! :)

Skrevet

Må si det her og; den kaka ble jo råfin!!!! Håper den var god også da! :)

Skrevet

Tusen takk :nigo: Ja, den ble kjempegod :sikle: Begge kakene ble saftige, og fyllet var også godt. I gulrotkaka var det philadelfiaost + melis som glasur, og et lag med banan. Og i sjokoladekaka var det en ferdigpose med smørkrem + krem. Den ble mektig, men god! :hoppe:

Skrevet

herrigud så fiiiiiiiin kaken ble altså!!!! herremin dette kan du snuppa!

Skrevet

Tusen takk, Neytiri og Småkjekset :klem:

Nå har babygjestene og mammane reist. Var kjempehyggelig selskap! Men veldig bråkete og kaotisk :fnise: Det var 6 babyer og 7 voksne. Tør ikke å tenke på hvordan det ville vært hvis de som takket nei hadde kommet, hadde blitt for mange tror jeg :sjenert: Veldig mange takket nei pga sykdom og andre ting i går og i dag. Alle tre fra barselgruppa, venninne K, en annen venninne K, venninne P, og Dine.

Barna lekte så fint sammen, og vi voksne fikk skravlet :)

Neytiri klippet håret til Goffel for første gang :nigo:

Han fikk leker og klær, og en bok.

Han slipper seg mer og mer nå altså :hoppe: I stad tok han faktisk et skritt til siden mens han stod alene :overrasket:

Skrevet

Takk Dine, vi skrev samtidig :fnise: Håper dere blir friske fort :klem:

Skrevet

wow, hårklipp og gåsteg - det er litt av en feiring ;)

Ja, håper vi blir det.. Nå har jeg hanglet lenge med både hosting og tett i bihulene, men synes faktisk at fribol hjelper litt.. Og så har jeg unnet meg snytepapir med balsam :fnise:

Lilletassen hoster fælt også, men det er vel ingenting han kan ta..? Var innom et apotek i ferien og der sa de at jeg ikke kunne ta noe annet enn hostetabletter (drops) pga ammingen. :snurt:

Skrevet

Det er kjedelig å være syk :( Nei, da er det vel kanskje ikke noe du kan gjøre...

Skrevet

Nei.. Men det går nok over - får smøre meg inn med det ene og det andre :gjeiper:

*Skal ta en titt på fb og se på kaken etterpå i kveld*

Skrevet

Nå har jeg ny ticker, 1 år og 2 dager gammel :rodmer:

Det er nesten bare kos for tiden. Han sover hele natta, sover bare en lur på dagen, og er stort sett veldig blid og glad. Spiser maten sin, og bæsjer hver morgen :fnise:

Nå skal jeg legge meg, er sliten etter helgens to selskaper. Fri i morgen, men skal på Elixia kl 10. :roll:

Jeg har bestilt navnelapper i dag, fra askeladden. Gruer meg litt til strykejobben :sjenert: Men det må jo gjøres ;) Ble 135 kr for 150 lapper.

Skrevet

Så fin ticker! :hoppe: Goffel er GOD altså! :rodmer: Skikkelig kjekk liten gutt (og litt baby :fnise: ) Og så flink og stor han har blitt! Synes det er så gøy å ha truffet han noen ganger i det siste. Føler at jeg blir litt kjent med han :)

Hårklipp er det nok leeenge til vi har bruk for! :ler:

Har hatt en sånn fin dag i dag! Og mye takket være deg! Hadde ikke turt å gå for kakeprosjekt uten hjelp.. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...