pusla Skrevet 15. august 2011 #3901 Skrevet 15. august 2011 Det er godt han vet å oppføre seg når han er hos andre da Tulla spiser mellom en halv og en hel brødskive uten skorper til lunsj. Da får hun litt frukt eller joghurt etterpå da. Jeg har ikke tenkt på å begynne med skorper, men kan kanskje forsøke det nå, ja. Høres ut som dere koser dere masse og at det skjer mye om dagen. Og tenk at han er 1 år denne uka
Neytiri Skrevet 15. august 2011 #3902 Skrevet 15. august 2011 hehe han er flink, tror han bara vil teste mamma og pappa sin.......håper han snart skjønner at han trenger ikke noe byssing og den slags hos mamma også
Pupsilure Skrevet 16. august 2011 Forfatter #3903 Skrevet 16. august 2011 I dag våknet han 6.15 Jeg som hadde gledet meg til å sove til 7-8. Men jaja, da får jeg hvertfall mer tid med han da Vi skulle egentlig til byen, men det ble avlyst, så da tenker jeg at vi bare koser oss hjemme. Jeg har tusen ting å gjøre så. Prøvde å gjøre ferdig filmen hans i går, men den tok en evighet å åpne, så jeg rakk det ikke før vi skulle legge oss. Men jeg har begynt å åpne den nå, så kanskje den er åpen om et par timer. Jeg hadde også tenkt til å lage litt kakepynt, men tror jeg bare må vente med det. Tror alltid at jeg skal få gjort så mye mer enn det som er mulig. I går kveld la jeg fra meg stelleveska på gulvet, og plutselig hadde Goffel tatt ut tåteflaska av den, tatt av lokket og drakk Og da han var ferdig satt han på lokket igjen (ganske hardt, har aldri sett han klare det før). Nå prøver jeg å lære han å strekke armene over hodet og vise hvor stor han er.
Devilina Skrevet 16. august 2011 #3904 Skrevet 16. august 2011 Så flink han er da Har leeeenge prøvd å få W til å drikke selv, men nei... hun skjønner at hun skal holde og sutte på flaska... men å helle på flaska sånn at vannet eller melka kommer i tutten, det sjønner vi ikke
Pupsilure Skrevet 16. august 2011 Forfatter #3905 Skrevet 16. august 2011 Ja, han er flink med tåteflaska, har drukket selv av den lenge, men tutekopp blir bare søl, han bare spytter ut igjen
siebaeo Skrevet 16. august 2011 #3906 Skrevet 16. august 2011 Hei! Kan ikke du sende meg en sms. Jeg har ny telefon og ikke nr ditt lenger.. Tenkte kanskje vi kunne lage pynt i morra?
pusla Skrevet 16. august 2011 #3907 Skrevet 16. august 2011 Tulla viser hvor stor hun er, det gikk ganske fort å lære inn egentlig. Goffel kan det nok snart han og Hehe, så kjekt at han kan forsyne seg selv med drikke da Her går det også kjempefint med tåteflaske, annen type drikkeflaske og tutekopp også faktisk. Neste blir vel å øve på kopp uten tuten, men tror jeg venter litt med det etter åha forsøkt såvidt i går Kos deg med forberedelsene denne uka, håper det ikek blir stress da
Pupsilure Skrevet 17. august 2011 Forfatter #3908 Skrevet 17. august 2011 til pusla Her våknet han heldigvis 7.50 i dag Ble litt redd etter den tidlige morgenen i går. Men jeg tror årsaken til at han våknet tidlig var fordi vinduet var åpent. Vi må holde det lukket fremover, for det begynner å bli kaldt. Tror også jeg skal kjøpe noen nye pysjer, eller kanskje ulldress som han kan sove i... Nå har jeg fri i 6 dager Men i mellomtiden skal det bakes en toetasjes bondegård-kake, det skal gjøres ferdig en film med klipp fra Goffels første år, det skal arrangeres to bursdagsfester, og sikkert ryddes og vaskes en hel masse Siebaeo kommer til meg etterpå, og vi skal lage kakepynt Får også besøk av venninne K en eller annen gang. Lurer på å spørre om venninne P vil passe Goffel. Goffel er forresten veldig blid i dag Han er det når han får sovet lenge.
Tinio Skrevet 17. august 2011 #3909 Skrevet 17. august 2011 Hihi så søt og flink han er med flasken! Deilig at han har begynt å sove lengre nå da. Kos dere i dag!
Pupsilure Skrevet 17. august 2011 Forfatter #3910 Skrevet 17. august 2011 Takk, Tinio Hvis noen ser etter billig fotografering er det her
siebaeo Skrevet 17. august 2011 #3911 Skrevet 17. august 2011 Hei! Når passer det at jeg kommer og hva skal jeg ta med?? Masse masse marhmallows, fett og farger? Jeg håper jeg skal få tatt en tur innom IKEA først. Jeg kan forsåvidt komme i ettermiddag om det passer bedre. Bare jeg er hjemme i åttetia eller noe. Hva passer best for deg? Jeg skal ta med litt av kakevraket mitt! Den ble faktisk kjempegod! Selv om den så SYK ut!
Pupsilure Skrevet 17. august 2011 Forfatter #3912 Skrevet 17. august 2011 Hei Ta med mm (marshmellows ), melis og farger Og KAKE! Du kan egentlig komme når det passer deg altså, jeg vet ikke om noen tid er bedre enn en annen. Mannen min kommer hjem ca 17.30, og da tar han Goffel. Men kan godt hende at det funker selv om Goffel er her, for han kan sitte i tripp trappen og se på oss. Han liker det Får en venninne på besøk snart, men det blir nok et kort besøk Men fint hvis du sender melding først da Du må vel ha adressen også, du har vel ikke vært her før.
siebaeo Skrevet 17. august 2011 #3913 Skrevet 17. august 2011 Må vel det Har du fortsatt nr mitt? VI drar på IKEA nå snart og der tar sikkert 2-3 timer før jeg evt kan være hos deg. Jeg kan evt ringe deg når vi er på IKEA og planlegge?
Pupsilure Skrevet 17. august 2011 Forfatter #3914 Skrevet 17. august 2011 Nei, har ikke nr ditt. Sender deg adressen jeg Ja, bare å ringe når du er på IKEA
Pupsilure Skrevet 18. august 2011 Forfatter #3915 Skrevet 18. august 2011 Jeg har en rampegutt! Han hører ikke på meg, prøver å skru av tven/dekoderen/wii/vaskemaskinen/komfyren hele tiden Jeg kjefter og flytter han, men så krabber han tilbake igjen. Vi har vært på plantasjen og funnet hagemøbler som vi skal kjøpe i morgen. Og så har vi vært på et senter. Jeg håpet å plassere Goffel i barnepassen, men han var for liten. Det ble så kjedelig for han å være med, og nesten umulig for meg å prøve klær. Men han gråt heldigvis ikke, bare klådde på alt han fikk tak i, og ville hoppe ut av vogna
Neytiri Skrevet 19. august 2011 #3916 Skrevet 19. august 2011 Hurra for dig som fyller ditt år! Ja dig vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står og se, nå vil vi marsjere, bukke, nikke, neie, snu oss omkring, danse for dig med hopp og sprett og spring, Ønske dig av hjertet alle gode ting! og si meg så, hva vil du mere! GRATULERER GOFFEL!!!
Zia Skrevet 19. august 2011 #3918 Skrevet 19. august 2011 (endret) Gratulerer til Goffel og mamman+pappan med 1-års dagen! :danser: Endret 19. august 2011 av Zia
Pupsilure Skrevet 19. august 2011 Forfatter #3919 Skrevet 19. august 2011 Tusen takk dere! Han har fått gave, bursdagssang og masse oppmerksomhet i dag Vi har en bursdagsscd med barnesanger som spilles i hele dag Og så fikk han prim på brødskiva da
Småkjekset Skrevet 19. august 2011 #3920 Skrevet 19. august 2011 (endret) Hurra for Goffel! Endret 19. august 2011 av Småkjekset
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå