Dine Skrevet 11. august 2011 #3881 Skrevet 11. august 2011 Ikke lenge til både 1 årsdag og barnehage... Spennende!! Får oppdatere meg litt bedre når jeg har bedre tid, men innom og sier hei hvertfall
Mokkon83 Skrevet 11. august 2011 #3882 Skrevet 11. august 2011 så gøy med fotografbilder!! spennende tid fremover nå med barnehagegutt blir moro å få med hjem gaver som de har lagd til mamma og pappa *sukk*
Neytiri Skrevet 11. august 2011 #3883 Skrevet 11. august 2011 Dere er så flinke å ta bilder hos fotograf, det har ikke vi gjort untatt den ene gangen gleder oss å treffes i morra, Bumba blir nok glad å se sin Gofflus.....hun ble nemlig sjarmert av en annen prins som ga henne et slott jo! haha......men hun koser seg med puta som hun fikk fra Gofflus da
Pupsilure Skrevet 12. august 2011 Forfatter #3884 Skrevet 12. august 2011 (endret) En som gav henne et slott ja Tror ikke Goffel kan konkurrere med det altså Men han skal gi tilbake klossen han stjal fra henne da Sees etterpå snuppa ---- Goffel våknet 7.50 i dag Han er veldig blid og fornøyd i dag er lit usikker på hvordan jeg skal gjøre det med søvn, men det er nok ikke nor håp om å få han til å sovne enda, så han sover nok i bilen enten til eller fra Cypress. Jeg jobber i kveld, så skal kjøre han til tanta hans før jobb, så henter mannen han der i kveld. Endret 12. august 2011 av Pupsilure
Pupsilure Skrevet 12. august 2011 Forfatter #3885 Skrevet 12. august 2011 I dag har vi vært på hyggelig besøk hos Cypress Og etter det var jeg på jobb. Tilbragte mesteparten av arbeidsdagen på kjøpesenter, og spiste på Dolly I morgen skal jeg bare jobbe fra 13-15, men søndag har jeg full vakt. Nå sitter jeg oppe og koser med med brus og sjokolade, mens guttene mine sover
Spatula Skrevet 12. august 2011 #3886 Skrevet 12. august 2011 Lurer egentlig fælt på hva du egentlig jobber med?
Pupsilure Skrevet 12. august 2011 Forfatter #3887 Skrevet 12. august 2011 Haha, ja kan være en skikkelig kosejobb innimellom Hvis nysgjerrigheten tar overhånd så får du sende meg pm da.
Pupsilure Skrevet 13. august 2011 Forfatter #3889 Skrevet 13. august 2011 Det er så koselig med (snart) ettåring Han er så stor gutt nå! klarer og forstår så mye. Peker på bilder og vil at jeg skal si hva det er. Og han danser hvis jeg sier danse Han klarer å klatre opp i sofaen, men det er vanskelig for han. Men å komme seg ned klarer han helt fint, da bare snur han seg og går ned med bena først. I dag fikk han brødskive med prim for første gang. Jeg har ikke villet kjøpe det, for det er så mye sukker i det, men jeg var så lei alt pålegget, så jeg gjorde det allikevel. Og jeg kan rapportere at det falt i smak hos Goffern han spiste 2 brødskiver på kort tid, og ville ha mer, men jeg sa nei. Hvor mange brødskiver spiser deres barn? Venninnen min sin jente på samme alder spiser en halv Goffel spiser ofte to, og noen ganger en. Og han spiser skorper uten problemer. Han og mannen var med meg på jobben i dag, jeg måtte jobbe to timer. Det var veldig hyggelig å få vist han frem. Goffel altså
Neytiri Skrevet 13. august 2011 #3890 Skrevet 13. august 2011 Her spiser Bumba stort sett en skive med skorper, men jeg lager alltid to, for hender hun vil ha en halv til. Så to skiver med to forskjellige pålegg Hva er prim? Siden det er sukker
Pupsilure Skrevet 13. august 2011 Forfatter #3891 Skrevet 13. august 2011 Prim er et smørepålegg, lagt av geitemelk tror jeg Litt som flytende brunost.
Neytiri Skrevet 13. august 2011 #3892 Skrevet 13. august 2011 Ok, hvorfor er det så mye sukker i det? *nyskjerrig*
Spatula Skrevet 13. august 2011 #3893 Skrevet 13. august 2011 Prim kan man lage selv, brunost, melk og sirup evt litt sukker.. Det er tilsatt sukker.. Synnøve Finden sin er ikke så aller verst
Pupsilure Skrevet 14. august 2011 Forfatter #3895 Skrevet 14. august 2011 Goffel har lært å gi mannen politibilen når han sier "kan pappa få bilen" Og han finner Ole Brumm i en bok når mannen sier "Finn Ole Brumm" Føler at det skjer mye nå, det har ikke vært så mye siden han lærte å krabbe/reise seg/gå rundt bordet. Men nå kommer det. Veldig gøy med stor gutt, altså Men lurer på når han skal si mamma
Spatula Skrevet 14. august 2011 #3896 Skrevet 14. august 2011 Sirup? Hva slags sirup da?? slik som denne.
Pupsilure Skrevet 14. august 2011 Forfatter #3897 Skrevet 14. august 2011 (endret) Puh, nå har vi gått en time lang tur i skogen. Sliten! Jeg har bare to arbeidsdager igjen, så har jeg 5 dager fri Det er deilig å jobbe turnus På onsdag og torsdag må jeg nok lage masse kakepynt, og Siebaeo kommer til meg en av dagene Fredag er jo selveste ettårsdagen Så da må jeg bare kose meg med gullet. Men vi kjeder oss lett hjemme, så det beste ville vært å dra til et sted der han kan leke litt. Lørdag er det familieselskap med ca 22 mennesker i vår lille leilighet Og søndag er det barnebursdag med ca 10 babyer og 10 mammaer Skulle gjerne bedt flere, men det blir så dårlig med plass her Endret 14. august 2011 av Pupsilure
Devilina Skrevet 14. august 2011 #3898 Skrevet 14. august 2011 22 mennesker!!! eller... jeg skal vel ikke klage. Hadde alle familie medlemmene jeg ba til W sin bursdag kommet, så hadde vi vært det samme antallet MEN... det hadde ikke vært plass hos oss. Godt jeg fikk låne huset til svigers.... Det kommer til å bli så kos med barnebursdag, men forberd deg på myyyye rydding etterpå Det så ikke ut her, vi satt bare på kjøkkenet, har stort kjøkkengulv med utgang til verandaen, så fikk heldigvis plass til alle der
Pupsilure Skrevet 15. august 2011 Forfatter #3899 Skrevet 15. august 2011 Det er egentlig ikke plass her heller, men vil ikke ha to familieselskaper, så da får vi bare presse oss sammen Går nok greit, håper noen ikke kommer Tenker det blir mye søl med masse babyer som skal spise kake ja Goffel er superblid i dag Han har blitt passet i dag, og har sovet lur i reiseseng Hun hadde bare lagt han ned, og han sovnet Vi leker og tuller, og det er så koselig med en liten tass Nå kom pappaen akkurat hjem.
Pupsilure Skrevet 15. august 2011 Forfatter #3900 Skrevet 15. august 2011 Og han sov i 2 timer Utrolig hvor flink han er med andre. Hjemme får vi til 1 time i vogn, med byssing
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå