Pupsilure Skrevet 1. august 2011 Forfatter #3801 Skrevet 1. august 2011 Skjønner at du syns det er litt skummelt etter det som skjedde ja Jeg håper jeg skal komme igang med trening fast. Og innså at det hvertfall ikke skjer hvis jeg ikke er medlem noe sted. Og når Elixia får pilates omtrent hver dag, da har jeg ikke noen grunn til å ikke gå. Men vi får se Jeg har vært hos tannlegen og boret to hull. Gjorde ikke vondt, men nå som bedøvelsen er ute merker jeg litt. Det kostet 2600 Men jeg er veldig fornøyd med tannlegen, hun virker veldig flink. Og jeg har blitt veldig motivert til å ta vare på tennene mine. I to måneder har jeg pusset tenner morgen og kveld, brukt tanntråd morgen og kveld + fluorvann hver kveld. Tannlegen sa at jeg er flinkere enn henne Har et hull igjen som skal tas 6. september. Det ene hullet mitt var sekundærkaries, som hun kalte det, og det betyr at det har ligget karies under en fylling, og at en tidligere tannlege har gjort en dårlig jobb og ikke fjernet alt Vi har vært på Nebbursvollen i dag, Goffel har badet
Dine Skrevet 1. august 2011 #3802 Skrevet 1. august 2011 Så spennende med bading! Lilletassen har ikke badet ute enda, annet i det lille plaskebassenget sitt. Men håper på å få det til når mannen har ferie Var det mange på Nebbursvollen? Så deilig å få overstått tannlegebesøk..! Jeg er litt engstelig for å gå til tannlegen, men jeg må absolutt gjøre det snart.. Kanskje jeg kan få navnet til hun du gikk til - siden du var så fornøyd? Det er vel ikke noe billigere andre steder kan jeg tenke meg..
Pupsilure Skrevet 1. august 2011 Forfatter #3803 Skrevet 1. august 2011 Nei, det var ikke så altfor mange på Nebursvollen i dag, sikkert fordi mange har begynt å jobbe igjen. Tenker jeg tar en tur til senere i uka, for det er spådd fint vær Jeg går til Groupontannlegen min, som Jesse ikke var fornøyd med Men jeg likte henne godt jeg da Syns hun virker veldig flink, og er forsiktig. I dag kjente jeg ingenting egentlig, ikke stikkene fra bedøvelsen engang, for hun klemte en dråpe med bedøvelsesmiddel ut der hun skulle stikke.Sinsen Tannhelse Ingrid et eller annet. Er veldig skeptisk til tannleger, for jeg føler at de kan si hva som helst, uten at jeg får sjekket det skikkelig. Men man må jo bare ta sjansen, og gå til en. Dessverre var ikke den forrige tannlegen min så veldig flink Så tror jeg holder meg til denne, selv om jeg ikke skal ha flere hull
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. august 2011 #3804 Skrevet 2. august 2011 Grøsser av å lese her inne.. jeg og tannleger går ikke overens... har så tannlegeskrekk Kommer tilbake når dere har skiftet tema
Neytiri Skrevet 2. august 2011 #3806 Skrevet 2. august 2011 (endret) Du, har ikke lyst å dele hvor du kjøpte den puten da? har et par mammaer som kunne så tenkt seg en sånn og de har bursdager snart! Når starter barnehagen for Goffel da? edit: altså mammaene ønsker til sine babyer, haha var litt for i svingen her i stad når jeg skrev! Endret 2. august 2011 av Neytiri
captiva Skrevet 2. august 2011 #3807 Skrevet 2. august 2011 Lurer og på hvor den puta er kjøpt,var så fin
Jesse Skrevet 2. august 2011 #3808 Skrevet 2. august 2011 (endret) Jeg går til Groupontannlegen min, som Jesse ikke var fornøyd med Men jeg likte henne godt jeg da Syns hun virker veldig flink, og er forsiktig. I dag kjente jeg ingenting egentlig, ikke stikkene fra bedøvelsen engang, for hun klemte en dråpe med bedøvelsesmiddel ut der hun skulle stikke.Sinsen Tannhelse Ingrid et eller annet. Er veldig skeptisk til tannleger, for jeg føler at de kan si hva som helst, uten at jeg får sjekket det skikkelig. Men man må jo bare ta sjansen, og gå til en. Dessverre var ikke den forrige tannlegen min så veldig flink Så tror jeg holder meg til denne, selv om jeg ikke skal ha flere hull Måtte inn og kikke, og det er ikke henne jeg var hos Jeg var hos ei svensk ei, husker ikke helt hva hun het, men det er ihvertfall ikke hun som det er bilde av på sidene der (med mindre hun har forandret seg veldig) Så bra at du er fornøyd! Det hørtes deilig ut på Nebbursvollen, har lurt på å ta en tur dit til helga hvis det blir like fint vær, men da blir vi nok definitivt ikke alene Endret 2. august 2011 av Jesse
Pupsilure Skrevet 3. august 2011 Forfatter #3809 Skrevet 3. august 2011 Skal gi deg linken jeg, neytiri Godt det ikke var hun samme da, Jesse, jeg har lurt litt på det, for jeg likte henne godt. Goffel har fått tann nr 5
Zia Skrevet 3. august 2011 #3810 Skrevet 3. august 2011 Jeg blir nysgjerrig på puta jeg... har du linket til den her inne? Prøvde å grave bakover, men fant ingenting...
Pupsilure Skrevet 3. august 2011 Forfatter #3812 Skrevet 3. august 2011 I dag har vi besøkt barnehagen. Det gikk veldig fint! Goffel lekte fint der, og var helt seg selv, ikke noe skeptisk. Han starter ikke før 31. august, men greit å ha tatt et lite besøk før den tid Primærkontakten hans var en veldig hyggelig voksen dame. Gleder meg litt til han skal begynne, tenk så gøy det blir for han Mange å leke med hele tiden. En gjennomsnittlig jobbuke for meg er ca to stk 7-15 vakter og to stk 15-22 vakter. Og en dag fri. Så han kommer ikke til å være fulle dager i barnehagen.
Pupsilure Skrevet 3. august 2011 Forfatter #3813 Skrevet 3. august 2011 Vi har vært på babyshop en tur og endelig kjøpt speil til baksetet! Goffel lo hele veien hjem fra butikken Han elsker speil! Han har så mye morsomme lyder nå. Sier "det" hele tiden, og takkitakkitakkitakk og mmmba. Han viser så mye glede Kjøpte regndress til han også. Så nå mangler vi gummistøvler og tøfler, og da har han det han trenger til barnehagen. Fant noen billige tøfler på eBay, søk på shoeszoo hvis noen er interessert. De er ganske like som Robees. Han var så søt nå, gjemte seg bak sofaen når jeg sa borte, og reiste seg igjen når jeg sa tittei Mange ganger, så virker som han har skjønt det
Mokkon83 Skrevet 3. august 2011 #3814 Skrevet 3. august 2011 så bra at han likte seg i barnehagen skal dere begynne gradvis eller begynner han for fullt med en gang? er det bamsespeil dere har kjøpt?
Dine Skrevet 4. august 2011 #3815 Skrevet 4. august 2011 Vet allerede om en som jeg skal gi en sånn pute til i 1 årsgave (til vinteren). Takk for linken Blir nok skikkelig stas å begynne i barnehagen ja.. Tenk så morsomt! Men så vanskelig å gi fra seg han der også tenker jeg da.. Rart at andre skal passe han sånn. Men det er nok verre for oss foreldre enn barna heldigvis. Godt å vite at han koser seg der
Neytiri Skrevet 4. august 2011 #3816 Skrevet 4. august 2011 Takk for linken, tror nok jeg bestiller noen for bursdagsgaveer altså
Pupsilure Skrevet 4. august 2011 Forfatter #3817 Skrevet 4. august 2011 Mokkon: Han skal begynne skikkelig 31. august, og da er det tre dager med tilvenning, og så er han igang. han får nok litt korte dager uansett, for jeg jobber jo turnus, og han blir nok hjemme noen timer på dagen når jeg jobber kveld. Nei, kjøpte ikke bamsespeil, syns de er så dyre. Kjøpte et helt enkelt, rundt, svart speil Så gøy at det er flere som skal bestille puter da Har kjøpt en av henne tidligere også, og den har hun faktisk tatt bilde av og har på siden sin. Har hatt en grei dag på jobben, vært på cafe og gått lang tur Goffel er i seng, og jeg og mannen sitter i senga og spiser take away fra Burgen King
Neytiri Skrevet 4. august 2011 #3818 Skrevet 4. august 2011 ohh mener du at man kan spørre om flere bilder en det hun har i sjappa???? for ser ikke akkurat den du ga oss....
Pupsilure Skrevet 4. august 2011 Forfatter #3820 Skrevet 4. august 2011 Kjøpte akkurat 3 par tøfler til baby av merket shoezoo og den totale kostnaden ble 209 kr Kjøpte to par til goffel, både 6-12 mnd og 12-18 mnd. + et par i gave til ei venninnes jente som blir 1 år meget snart Gøy å kjøpe jenteting også! Det er sinnsykt mange fine tøfler, og jeg har brukt et par timer på å bestemme meg enormt utvalg! Goffel må nemlig ha tøfler på i barnehagen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå