Pupsilure Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #3761 Skrevet 20. juli 2011 Det ringte en headhunter til mannen i dag og ville få han til å bytte jobb Mannen takket høflig nei, han trives så godt der han er, men sa at det kan være aktuelt om noen år. Håper han kan få en annen jobb etterhvert hvis det betyr mer penger
Pupsilure Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #3762 Skrevet 22. juli 2011 Nå drar jeg snart til Neytiri Har vært en skikkelig kosedag på jobb Ble bedre bemannet enn vi trodde. Så jeg har spilt yatzi og hørt på postgirobygget i hele dag
Neytiri Skrevet 22. juli 2011 #3763 Skrevet 22. juli 2011 Nå drar jeg snart til Neytiri Har vært en skikkelig kosedag på jobb Ble bedre bemannet enn vi trodde. Så jeg har spilt yatzi og hørt på postgirobygget i hele dag gleder oss! håper du ikke får helt forferdelig trafik etter den bomben!!
Pupsilure Skrevet 24. juli 2011 Forfatter #3764 Skrevet 24. juli 2011 Hjemme igjen fra en koselig helg hos Neytiri og Bumba Må hoppe litt for Ruccola som har fått baby :hoppe:
Pupsilure Skrevet 25. juli 2011 Forfatter #3765 Skrevet 25. juli 2011 Så tragisk det som har skjedd i Oslo og Utøya Tenker på alle de som har mistet noen de var glade i Goffel sov til 7.30 i dag Var vel utslitt etter helgen Mannen gikk ut med han i morges, så jeg sov til 11 Trengte det etter lite søvn to netter Det var kjempehyggelig å få komme på besøk til Neytiri Hun er utrolig flink til å lage mat Den meksikanske risen var nyyydelig Jeg kjøpte meg rosa Hunter gummistøvler i går Håpet at det skulle være regnvær i dag, men det ser dårlig ut
Mokkon83 Skrevet 25. juli 2011 #3766 Skrevet 25. juli 2011 ja huff... det er helt uvirkelig... her nede regner det i bøtter og spann! så da hadde du virkelig fått brukt støvlene dine har meldt mer regn denne helga enn det pleier å komme i hele juli... oi, nå tordner det her!!! huff... Mmmmm,meksikansk ris kjekt å bli invitert på middag!
Neytiri Skrevet 25. juli 2011 #3767 Skrevet 25. juli 2011 Så tragisk det som har skjedd i Oslo og Utøya Tenker på alle de som har mistet noen de var glade i Goffel sov til 7.30 i dag Var vel utslitt etter helgen Mannen gikk ut med han i morges, så jeg sov til 11 Trengte det etter lite søvn to netter Det var kjempehyggelig å få komme på besøk til Neytiri Hun er utrolig flink til å lage mat Den meksikanske risen var nyyydelig Jeg kjøpte meg rosa Hunter gummistøvler i går Håpet at det skulle være regnvær i dag, men det ser dårlig ut helt uvirkelig! flinke gutten da, hjemme i senga si var vel best tenker jeg og takk for komplimentet, det jeg kan lage lager jeg bra, men er ikke såå flink på ting som baking feks sånn som deg altså ohhh rosa gummistøvler, fant du de på sjoppingsenteret? var de dyre? skal sette oppskriften av risen in i boka mi nå, så kan du prøve selv
Pupsilure Skrevet 25. juli 2011 Forfatter #3768 Skrevet 25. juli 2011 Ja, jeg fant dem tilslutt, etter mye leting. Var nesten helt borte ved det gamle senteret. Kostet 625 norske Spurte Goffel om jeg skulle kjøpe dem og han sa "jajajajaja" Føler meg litt dårlig nå, nesten som blodtryksfall. Måtte bare ta en pause inne på soverommet med vinduet på vidt gap. Tror jeg spiste litt for mye sjokolade til lunsj Har vondt i ryggen også. Jeg skal dra til jobben om en times tid, så bør nok begynne å sminke meg og slikt snart. Goffel er så søt, han har skjønt at han må krabbe baklengs ned fra sofaen Mannen har visst prøvd å lære han det lenge Gjorde det første gang i senga hos Neytiri. Han har også klappet noen få ganger! Og når jeg sier "legg deg ned" når han står i senga, så legger han seg ned i krabbestilling og med ansiktet rett ned i madrassen Han ligger i et par sekunder, og så reiser han seg igjen. Søte ungen min
Mokkon83 Skrevet 25. juli 2011 #3769 Skrevet 25. juli 2011 skjønningen ha en fin dag på jobb!! Mmmm, sjokolade.....! jeg er lett å friste i dag.. Skal prøve meg på oreokake til helgen
Neytiri Skrevet 25. juli 2011 #3770 Skrevet 25. juli 2011 Ja, jeg fant dem tilslutt, etter mye leting. Var nesten helt borte ved det gamle senteret. Kostet 625 norske Spurte Goffel om jeg skulle kjøpe dem og han sa "jajajajaja" Føler meg litt dårlig nå, nesten som blodtryksfall. Måtte bare ta en pause inne på soverommet med vinduet på vidt gap. Tror jeg spiste litt for mye sjokolade til lunsj Har vondt i ryggen også. Jeg skal dra til jobben om en times tid, så bør nok begynne å sminke meg og slikt snart. Goffel er så søt, han har skjønt at han må krabbe baklengs ned fra sofaen Mannen har visst prøvd å lære han det lenge Gjorde det første gang i senga hos Neytiri. Han har også klappet noen få ganger! Og når jeg sier "legg deg ned" når han står i senga, så legger han seg ned i krabbestilling og med ansiktet rett ned i madrassen Han ligger i et par sekunder, og så reiser han seg igjen. Søte ungen min ikke dårlig pris det! skulle ønske jeg hadde tynnere legger så hadde jeg kjøpt sånne! ehhh sjokolade til lunsj? det fyller ikke magen så mye vel håper det var desserten din ihvertfall Er ihvertfall utrolig ubehagelig å få blodtrykksfall, det beste er å legge seg sånn at leggene går høyere en hodet hvis du skjønner og drikke saft, det gjorde dem på sykehuset hos meg og funket veldig bra! hehe høres ut som Goffel var i senga mi, du mener vel in på gjesterommet synes han var skikkelig søt når jeg prøvde å roe han den ene kvelden, når han la seg sånn ned og gnidde øyene og syntes så synd på seg selv at han fikk ikke til å sove........Bumba sovner ofte i sånn krabbestilling hehe.
Pupsilure Skrevet 25. juli 2011 Forfatter #3771 Skrevet 25. juli 2011 (endret) Hehe, ja på gjesterommet I dag fikk jeg svar fra samordna opptak om at jeg har kommet inn på et studie jeg fant på restetorget Takker nok nei, men litt gøy at jeg kom inn Det var faglærer deltid. man må egentlig ha 2 års yrkespraksis i faget sitt, men jeg har bare 1,5, så trodde ikke at jeg skulle komme inn. Har ikke lyst til å bli lærer, så takker nok nei Endret 25. juli 2011 av Pupsilure
Pupsilure Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #3772 Skrevet 26. juli 2011 I dag sov han til kvart på sju Sang en sang til han i stad: "alle barna klapper" osv, og han klappet! Og når jeg sang "alle barna vinker" så begynte han å vinke! Trodde ikke han skjønte så mye Tydeligvis kjenner han ordene vinke, hadet og klappe Jeg nekter å tro at han ikke skjønner hva nei betyr :gjeiper: Han er skikkelig bøllete for tiden og bryr seg ikke om at vi sier nei...
Neytiri Skrevet 26. juli 2011 #3773 Skrevet 26. juli 2011 han velger å ikke skjønne nei tror jeg! Virker som han ikke ødela rythmen av å dra på besøk da Her skjønner Bumba mye av det samme, haha sier jeg pupp så blir det oooooo så hun vet nok helt klart hva det betyr
Pupsilure Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #3775 Skrevet 26. juli 2011 Pusla Nei, rytmen er ikke ødelagt, den har vært mye bedre enn vanlig I morgen skal jeg, mannen og Goffern til byen for å se på rosene
Pupsilure Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #3777 Skrevet 27. juli 2011 Goffel våknet 7.15 i dag Planen for i dag er jo å dra inn til byen. Skal innom cacas og kjøpe en grønn konditorfarge. Og i kveld skal jeg begynne å lage pynt til bestillingskaken. Er nødt til å få laget mesteparten av pynten i kveld. I morgen får jeg besøk kl 15 av to jenter som skal hjelpe meg. Men regner med at det blir mest skravling Jeg skal lage to sjokoladekakebunner, og to sukkerbrød. Fylle, og kle kakene med marsipan. Stikke pinner nedi den nederste for at den skal tåle vekten av den øverste. Sette de oppå hverandre. Og lime på pynten. Tenker jeg kjøper en blå spray, så jeg slipper å kna inn så mye farge i marsipanen Skal legge på grønne "busker" som bakgrunn, og sopper, stjerner, mursteiner, mynter, skilpadder, kjøttetende plante osv rundtomkring. På toppen er jeg i tvil, men vil gjerne at den skal være personlig med navn på bursdags"barna". Og jeg er nødt til å få laget en Mariofigur Det blir det vanskeligste tror jeg Tegnet alle figurene i går, og tror det skal gå ganske greit å lage det. Bortsett fra Mario. Men fy for en jobb. Kommer til å være så sliten og lei på torsdag. Så jeg bør prøve å gjøre mest mulig i dag. Men innmari gøy å få en bestilling på en så stor kake da. Tar aaaltfor lite betalt for den, men det er til en svært god venninne, og hun kommer jo og hjelper meg med den også.
Pupsilure Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #3778 Skrevet 27. juli 2011 Det var utrolig flott å se alle rosene!! :rose: Anbefaler alle i Oslo å gjøre det. Det var mer enn jeg hadde sett for meg, og fått inntrykk av fra tv. Fantastisk at så mange mennesker bryr seg om hverandre på den måten Er i god gang med kakepynt Men nå må jeg ta Goffel litt, for mannen var så sliten. Han står i hoppestolen sin og hopper til Mikkes Klubbhus-cden sin Så fort han er lagt skal jeg fortsette med kaka, skal lage MMF. Og jeg må i butikken for å kjøpe kremfløte og fruktcoctail. Vurderer også å dra til jernia for å se om de har Color Mist.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå