Neytiri Skrevet 19. juli 2011 #3741 Skrevet 19. juli 2011 Takk, pusla To tuber ekte majones skal bli Supert at han kan sove i en av vognene dine, det tenkte jeg ikke på engang! Han sover to lurer nå. En fra 8, og en fra 15. Sånn ca. Så kanskje han kan sove litt i bilen mens jeg kjører Angrer på at jeg aldri kjøpte speil til bilen, men nå er han så stor at det føles litt bortkastet. Syns de er for dyre 300 kr for et speil liksom Har laget kaken nå, og holder på med pynten Det blir en Super Mario kake!! Hva har jeg begitt meg ut på Men men, vi får se hvordan det går. Ikke sikkert den blir så veldig super Jada ingen problem å låne vogn her, Bumba sover i alle 3 så du får se an hvem du synes ville kanskje funket best for Goffel Ja da ville jeg kanskje hvis det går drøye luren hans til du kjører og da sover han på vei hit, ihvertfall sånn jeg pleier å gjøre det når vi kjører. Speil har vi, og tror ikke det er noe bortkastet, de skal sitte lenge bakovervendt og jeg vet ihvertfall at jeg synes det er superdeilig å kunne se henne, når vi har vært i kø så snur jeg hodet og når jeg ser henne så ser hun også meg, så er ikke så dumt i grunn. Men uhhh 300 kr tror jeg ikke vi brukte, tror den vi har var rundt 150kr, mulig jeg husker feil da men. super mario kake til bursdagen, kuuuuuuuult, bilde takk!
Pupsilure Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #3742 Skrevet 19. juli 2011 Kaka er ferdig! Puh... For en jobb. Syns ikke mannen ble så fornøyd som jeg hadde håpet, dessverre... Men vet at han elsker smaken på den, så han gleder seg nok til å spise den i morgen. Det er sukkerbrød med et lag med vaniljekrem/fruktcoctail, og et lag med bringebærsyltetøy/krem. marsipan som trekk. Ligger bilde på fb
Neytiri Skrevet 19. juli 2011 #3743 Skrevet 19. juli 2011 hehe den ble skikkelig kul synes jeg, er ikke noe jeg hadde klart for å si det sånn!
Pupsilure Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #3744 Skrevet 19. juli 2011 Takk takk Ganske fornøyd selv. Spesielt fordi det var et innfall, skulle egentlig bare lage et par roser. Og jeg brukte vel bare ca tre timer totalt, med baking, pynting og rydding. Men ser at den kunne vært mye finere med mer innsats. den er forresten knøttliten. Den står på en frokosttallerken
Gjest Marmot Skrevet 19. juli 2011 #3746 Skrevet 19. juli 2011 Klart du kan kjøpe speil nå, skjønner ikke hvordan dere har klart dere uten jeg? Han skal jo som Neytiri sier sitte bakovervendt lenge ennå, så det er da ikke poengløst. Vi betalte 117 kr for vårt speil i Sverige, og bruker sånn øvingskjøringsekstraspeil så jeg (den som sitter i passasjersetet) kan se ham. Og han elsker å sitte og titte på seg selv også, så litt ekstra underholdning der også.. Fin kake, du er så flink! Jeg skal bake noe om to uker, bør være sjokoladekake og det bør være nok til ganske mange. Tips til en god en?
Neytiri Skrevet 19. juli 2011 #3747 Skrevet 19. juli 2011 haha når du sa hvor liten kaka var så måtte jeg titte igjen, ser det, da synes jeg den er enda kulere, mannen bør vel være fornøyd at kona si baker en barnebursdagskake til han og da favoritt spillet da!
Pupsilure Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #3748 Skrevet 20. juli 2011 Ja, jeg skal faktisk kjøpe speil! Vil ha han bakovervendt så lenge som mulig, og det er veldig greit å kunne se han. Har dessverre ikke noe tips om oppskrift, marmot... Sjokoladekakebaking er jeg ikke noe god på. Men kan skrive en bok om pynting derimot Goffel våknet 06.10 i dag Det har gradvis blitt senere de siste dagene, så håper han kan våkne i 6 tiden fremover. Vi spiste, kledde på oss, og kjørte til mamma. 30-45 minutter unna oss. Hun kommer tilbake med han kl 17. Blir godt å få litt fri. Vi skal kose oss med pølser til frokost, og kake. Og til kvelden skal vi spise tapas. Bare to dager igjen til vi skal til Sverige
Sequax Skrevet 20. juli 2011 #3749 Skrevet 20. juli 2011 Kommer jo f**n ikke inn på drittsida til SO!!
Pupsilure Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #3750 Skrevet 20. juli 2011 Nei, gjør ikke det jeg heller. Var inne i noen minutter i stad bare...
Neytiri Skrevet 20. juli 2011 #3751 Skrevet 20. juli 2011 gleder oss å få besøk, ser for meg at Bumba blir glad å få kjæresten på besøk
Sequax Skrevet 20. juli 2011 #3752 Skrevet 20. juli 2011 Sånn. Da var to restplasser registrert! Ikke rart det var vanskelig å komme inn på SO sine sider idag: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/elevavisen/artikkel.php?artid=10096967
Sequax Skrevet 20. juli 2011 #3753 Skrevet 20. juli 2011 (endret) gleder oss å få besøk, ser for meg at Bumba blir glad å få kjæresten på besøk ? Sorry, Neytiri! Jeg trudde jeg skrev i min egen dagbok!! Endret 20. juli 2011 av Sequax
Gjest Krizzy Skrevet 20. juli 2011 #3757 Skrevet 20. juli 2011 Krizzy: Ja, vi kan godt hjelpe hverandre litt Gruer meg... Jeg, å! Men det skal bli deilig å komme seg gjennom alle fagene for å så begynne på noe jeg faktisk er interessert i. Det er jo noe positivt.
Neytiri Skrevet 20. juli 2011 #3758 Skrevet 20. juli 2011 Husk den reisestolen til Goffel, jeg har nemlig ingen ekstra barnestol og om vi alle spiser sammen så er det vel greit tenker jeg Håper dere har hatt en fin dag, her har det vært strandvær
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. juli 2011 #3759 Skrevet 20. juli 2011 Kaken ble bare helt herlig! Så utrolig flink du er
Pupsilure Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #3760 Skrevet 20. juli 2011 Ja, reisestolen er på lista mi Takk, Milla ----- Nå har Goffel kommet hjem igjen. Men han vil ikke leke med mamman sin, han er så gira nå, og leker på egenhånd. Tror han har savnet lekene sine Han er så søt og morsom nå! Han har blitt mer selvstendig igjen, etter at han var så innmari klengete for en liten stund siden. Da ville han ikke være på gulvet alene i det hele tatt. Men det hjalp da han lærte seg å sette seg. Vi har forskjøvet leggetiden fra 18 til 18.30, og nå tror jeg at jeg skal forskyve den enda litt til, siden han er så aktiv nå. Har gått over en lang periode. Han hadde hatt det så koselig hos mormor og morfar De hadde vært ute hele dagen, og han er møkkete og fin Vært på besøk hos oldemor hadde de og.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå