Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så leit at du ikke kom inn :kose:

Kan dessverre ikke hjelpe deg med utregningen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant ut at eksamenskarakteren også gjelder, så da blir gjennomsnittet mitt 4,5.

Kom akkurat på at den nye karakteren jeg får i f.eks naturfag sikkert overskrider den 5ern jeg har fra før, så da bør jeg nok få litt mer enn 2 :sjenert:

Skrevet

Alders/folkehøyskolepoeng skal bare plusses på slik ja! :)

Skrevet

Men det snittet for fjoråret, var det for de som søkte på primært eller sekundært grunnlag? Du søker jo med sekundært grunnlag, og da kreves det flere poeng..

Skrevet

Neytiri: Jeg er ferdig på jobb kl 15. Mannen mener det er tryggest å dra rett etter jobb, slik at han kan legge seg kl 18-18.30 hjemme hos deg. Og jeg er egentlig enig, dumt å klusse for mye med rutinen hans. Gruer meg bare litt til å kjøre rett etter jobb :sjenert:

Supert at du har reiseseng :tommelopp: Han bruker ikke dyne, så det trenger vi ikke :)

Fint at du har fikset værbestillingen ;) Hadde vært hyggelig å tusle rundt i byen på lørdag :)

Dette blir hyggelig!! :nigo:

ja er enig at du bør dra etter jobben, da legger han seg ikke for sent heller. Men hvorfor er du nervøs å dra rett etter jobb da?

ja håper virkelig for bra vær, de har meldt dårlig vær hele uka, MEN da har det liksom regnet nok så helgen blir fin, sånn vi skal satse på hehe.

noe spes du vil spise, eller noe du IKKE kan spise?

kan ikke svare deg på skolegreia, men skjønner du ble skuffa.......håper du får tatt det som privatist da og kommer in til slutt på det du ønsker deg :)

Skrevet

Så kjipt at du ikke kom inn.. Men det kan jo være du kan det hvis du tar noen fag ja, jeg ville ringt høyskolen og spurt jeg.. Vet dessverre ikke hvordan du skal regne deg frem.. Det positive er jo at dere nå får to lønninger og at du trives så godt på jobben! Det er kanskje noe oppi det hele..

Når begynner Goffel i barnehagen?

Skrevet

Tinio: Jeg har sett på denne siden... Var ikke klar over det du skrev der, ang primær og sekundær.

Neytiri: Gruer meg til å kjøre fordi jeg er så sliten etter jobb vanligvis. Regner med at fredag blir en ganske slitsom dag på jobb uten å gå mer i detalj på hvorfor ;) Men kan nok få slappet av en halvtimes tid hjemme før jeg drar :) Går nok fint. Bør jeg tenke på kø?? :overrasket:

Jeg spiser alt :nigo: Tåler alt, og liker det meste.

Dine: han begynner 31. august :) Glad for at det er en liten stund til enda. Ja, jeg trives jo godt på jobben nå, og vi trenger to lønninger! :jepp:

Skrevet

Var ikke slik det stod da jeg drev og søkte! :P Det ser ut som om de nå kaller primært grunnlag for førstegangsvitnemål, og sekundært grunnlag for ordinær. Hvis det er sånn, så ser det hvertfall ikke så ille ut med de snittene der. Tar du opp de fagene så kommer du nok nesten helt sikkert inn! :) Ser skolen min er vanskeligst å komme inn på i hele landet nå, godt det ikke var slik da jeg søkte for å si det sånn. :fnise:

Skrevet

Det er godt det er en liten stund til ja ;) Han kommer nok til å stortrives der, men det er ikke så kult for oss mødre tror jeg.. hehe

Hvis ikke jeg sier det før, så må dere kose dere masse i helgen :sol:

Skrevet

Tinio: Ja, tror nok jeg skal komme inn hvis jeg får tatt fagene, må bare finne ut hvilke fag først. Hvem henvender man seg til da? Høyskolen/Samordna opptak/videregående skole? :vetikke: Syns det står litt forskjellig ang hvilke fag jeg trenger for å få generell studiekompetanse...

Dine: Tusen takk :)

Gjest Krizzy
Skrevet

Hei. Synd du ikke kom inn. Satser på neste år. :):jepp:

Har du ikke studiekompetanse, du heller? :ler: Kanskje vi kan lese litt sammen nå i år? Studiekompetanse 2012, here we go! :duskedame:

Skrevet

Tror jeg ville hørt med vgs eller samordnaopptak kanskje? Vgs bør da hvertfall kunne vite svaret på det. Er ikke sikkert de på høyskolen har helt oversikten, vet ikke jeg.. Har du sett denne?

Skrevet

Neytiri: Gruer meg til å kjøre fordi jeg er så sliten etter jobb vanligvis. Regner med at fredag blir en ganske slitsom dag på jobb uten å gå mer i detalj på hvorfor ;) Men kan nok få slappet av en halvtimes tid hjemme før jeg drar :) Går nok fint. Bør jeg tenke på kø?? :overrasket:

Jeg spiser alt :nigo: Tåler alt, og liker det meste.

skjønner, ha en barnevennlig cd på veien, og ikke stress, er du trøtt stopper du for en pause ;) Jeg skjønner at det kan være litt stress å kjøre den turen, men går nok helt sikkert bra. Kø kan det være litt ut fra deg og helt til du kommer ut fra byen, men til og med på en fredag er det ikke noe masse kø som regel.....vi har kjørt det den veien på den tiden du skal så. Er ihvertfall ikke kø videre, og du kommer hit etter polet er stengt så INGEN kø da :lol:

så bra, da skal jeg lage noe godt for oss :)

Skrevet

Hei, Pupsi! :vinke:

Utrolig kjipt at vi ikke kom inn.....kommer ikke helt over det. Har vært noen triste par dager nå...:sukk:

Skrevet

Krizzy: Ja, vi kan godt hjelpe hverandre litt :jepp: Gruer meg...

Tinio: Takk for linken! :nigo:

Neytiri: Får håpe bilturen går greit. Han liker å kjøre bil, skriker sjeldent. Er mer bekymret for at det er slitsomt for meg. Men det går sikkert helt fint :) Skal jeg kjøpe med noe spesielt fra Norge? Jeg er så usikker på hvilken vogn jeg skal ta med.... Han sover jo best i Simoen, men den er så tung å gå på senter med, og jeg har en følelse av at det blir noen timer på senter. Xploryen er fantastisk på senter, men ikke så god å sove i.

Sequax: Ja, utrolig kjedelig :sur: Hadde ikke de største forventningene, men lei meg allikevel.

Skrevet

Jobber med filmen til Goffel :hjerte: Det tar masse tid, men er veldig koselig også! Herregud, så heldige vi er som har fått en så god og søt gutt :yvonne: Tror filmen havner på fb etterhvert. Etter bursdagen da :)

Jeg skulle sove lenge i dag, men det er umulig med alt bråket fra Goffel. Så jeg har vært våken siden 8, men ikke stått opp enda. Ligger i senga med laptopen :)

Skal på senter med mann og baby i dag. Gleder meg til det! Vi skal ikke kjøpe noe spesielt, bare titte, og komme oss ut av leiligheten.

Skrevet

Litt for mange prosjekter pågang samtidig :sjenert: I stuen holder jeg på med Goffels film (som jeg tror jeg skal legge på hylla i noen dager). På kjøkkenet opptar jeg nesten hele bordet med maling, gåvogn, decoupagelakk. Driver også å dekorerer en boks til Goffel, som han kan legge bursdagkort i :rodmer: Og så var det kake til mannens bursdag i morgen da :daane: Og så vil jeg gjerne få ryddet og ordnet litt her til bursdagen. Vet at mannen setter stor pris på et ryddig hjem.

Det eneste mannen ønsker seg i morgen er en fin dag med god mat/kaker, og barnefri ;) Skal kjøre Goffel til mamma på morgenen, og så kjører hun han hjem igjen i 17 tiden. Etter at han er lagt skal jeg dra ut å kjøpe tapas til oss fra Toro Toro. Vi kjøpte en kupong der for en stund siden, og mannen syntes det var noe av det beste han hadde smakt!! Jeg syntes det var helt greit, eller litt under :lol: Så da hadde vi flaks når det kom et nytt tilbud nå :nigo:

Huff, får vel sette igang med kaken. Merker at jeg gruer meg litt, blir så mye oppvask :fnise: Ikke sikkert at jeg orker å pynte den, men hvis jeg gjør det kommer det blide på fb :)

:vinke:

Skrevet

Ja, jeg må si meg enig med deg i at du har noen prosjekter på gang :fnise: Du er flink da, som gjør så mye fint som Goffel vil ha glede av når han blir større :)

Kos deg masse med mannen sin bursdag og god tur til Neytiri til helga :klem: Barne-cd i bilen er en god idè forresten, det bruker å gjøre bilturen bedre for tulla iallefall.

Skrevet

Neytiri: Får håpe bilturen går greit. Han liker å kjøre bil, skriker sjeldent. Er mer bekymret for at det er slitsomt for meg. Men det går sikkert helt fint :) Skal jeg kjøpe med noe spesielt fra Norge? Jeg er så usikker på hvilken vogn jeg skal ta med.... Han sover jo best i Simoen, men den er så tung å gå på senter med, og jeg har en følelse av at det blir noen timer på senter. Xploryen er fantastisk på senter, men ikke så god å sove i.

heldiggrisen, min HATER å kjøre bil! hmmmm kan du kjøpe majones til meg??hehe to tuber ekte majones hadde vært fint, crap majones i sverige :fnise:

Hvor ofte sover han på dagen nå da? Jeg har jo sovevogn som Bumba sover i ute, så har jeg jo min emmaljunga som han kunne sovet i hvis du tror han ville sovet i den da? ellers har jeg Chicco trilla som har full liggestilling, Bumba har jo fått sove godt i den et par ganger nå ute. Så hvis du ville tatt med xploryen og heller låne vogn her til å sove kan du det ;)

Skrevet

Takk, pusla :klem:

To tuber ekte majones skal bli :opplyser:

Supert at han kan sove i en av vognene dine, det tenkte jeg ikke på engang! Han sover to lurer nå. En fra 8, og en fra 15. Sånn ca. Så kanskje han kan sove litt i bilen mens jeg kjører :jepp: Angrer på at jeg aldri kjøpte speil til bilen, men nå er han så stor at det føles litt bortkastet. Syns de er for dyre :rolleyes: 300 kr for et speil liksom :fnise:

Har laget kaken nå, og holder på med pynten :hoppe: Det blir en Super Mario kake!! :overrasket: Hva har jeg begitt meg ut på :sjenert: Men men, vi får se hvordan det går. Ikke sikkert den blir så veldig super :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...