Pupsilure Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #3641 Skrevet 6. juli 2011 vet du hva, treleken har de billigere på IKEA
Spatula Skrevet 6. juli 2011 #3642 Skrevet 6. juli 2011 Jeg har også Wiltonfargene, men syns det blir litt klissete å bruke de, Americolor kommer på flasker som man squizer på så kommer fargen. Slipper sølet. Mye kult på Ebay Sov godt
Dine Skrevet 6. juli 2011 #3643 Skrevet 6. juli 2011 vet du hva, treleken har de billigere på IKEA Takk for at du sa fra Da kjøper vi den nok der tenker jeg Men tenk på alt annet du har spart på på Ebay da..!
Gjest Marmot Skrevet 6. juli 2011 #3644 Skrevet 6. juli 2011 Pga. deg har jeg begynt å fantasere om 1-årsdagen til Murmel. Jeg håper svigersene kommer, og planlegger fiiiin kake. Det betyr at jeg må test-bake utover høsten, for jeg er virkelig ikke flink.
Becky1 Skrevet 6. juli 2011 #3645 Skrevet 6. juli 2011 Jeg er så dårlig på ebay. Ender ofte med at det blir dyrt siden jeg kun kjøper "buy it now" og ikke sjekker frakten først. Har til og med klart å bli lurt en gang for ca 1000 kr av en av top-rated-selgerne uten å giddet å følge det ordentlig opp. Bare sendt vedkommende et par mailer, uten å få svar. Nei, jeg burde virkelig gi h*n dårlig tilbakemelding nå, selv om det er 1-2 år siden. Har bare ikke fått somlet meg til det...
Pupsilure Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #3646 Skrevet 7. juli 2011 Spatula: så smart med skviseflasker Dine: Ja, jeg har nok spart endel penger Men vet ikke om mannen er enig Marmot: Så gøy med kake da! Bare si fra hvis du trenger tips Becky: Hva var det du kjøpte da?? Hadde helt klart gitt negativ feedback
Pupsilure Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #3647 Skrevet 7. juli 2011 Goffel er slitsom nå altså! Våknet 20, 23, 3 og ville stå opp 5. Han sov 30 minutters lur kl 8-8.30. Jeg og mannen er veldig slitne nå. Skal få pass til han i kveld. Og på mandag skal mamma ta han hele dagen. Tann nr 4 holder på å bryte gjennom
Pupsilure Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #3649 Skrevet 7. juli 2011 Takk pusla Har gått relativt greit i dag. Han var borte i et par timer bare. Men har vært ganske snill. Nå spiser han kveldsmat med pappan sin Tannen har kommet mer frem for hver gang jeg har sjekket! Ikke rart at det gjør vondt Men han kommer til å få et skikkelig stort mellomrom mellom fortennene da De fleste babyer har vel det. Det er vel slik fordi at det skal være plass til voksentennene Jeg har gått litt opp i vekt (ca 1-2 kg), og føler meg skikkelig feit nå! Og vi skal spise kebab til middag i kveld
Gjest Marmot Skrevet 7. juli 2011 #3650 Skrevet 7. juli 2011 Jeg har gått litt opp i vekt (ca 1-2 kg), og føler meg skikkelig feit nå! Synes det er så trist at du sier sånn! Skjønner at det føles sånn altså, jeg har jo veid 35 kg og følt meg feit, men du VET jo at det ikke er sant. Du er langt unna feit, om du ikke innerst inne vet det selv, håper jeg du tar kontakt med en psykolog.
Pupsilure Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #3651 Skrevet 7. juli 2011 Jeg vet jo at jeg ikke er feit egentlig, men de 2 ekstra kiloene (+3 fra før som jeg enda ikke har gått ned) merkes innmari godt nå. Magen henger over buksa, og går lenger ut enn jeg er vant med. Føler meg skikkelig ekkel når jeg ser meg i speilet. Men har nok ikke noe problemer med det, for det plager meg ikke spesielt mye i hverdagen, tenker over det en gang iblant og blir lei meg, men så er det glemt igjen nesten med en gang. Og nå skal jeg spise kebab, selv om jeg vet det er dumt. Men tenker at en kebab fra eller til ikke betyr all verden 35 kg Takk for omtanken!
pusla Skrevet 7. juli 2011 #3652 Skrevet 7. juli 2011 (endret) Jeg kan kjenne igjen følelsen av å synes man er feit, det er vel sånn mange jenter gjør innimellom når man går litt opp og ned i vekt. men du er jo absolutt ikke feit, så jeg håper du rister det av deg og koser deg med kebaben Jeg har gått opp fire-fem kg etter jeg sluttet å amme, så føler meg ikke så fresh jeg heller De fleste babyer jeg har sett med fortenner, har mellomrom ja Det er litt søtt da!! Endret 7. juli 2011 av pusla
Pupsilure Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #3653 Skrevet 7. juli 2011 Koste meg med kebaben ja Nå planlegger jeg bursdagskaken. Hadde først tenkt på noe slikt. Men så syns jeg denne her var veldig kul også Tror jeg kan klare det, men må få satt av god tid. Hvilken skal jeg velge? Lager nok min egen utgave av den, skal ikke kopiere helt, men bare bruke som inspirasjon.
Pupsilure Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #3654 Skrevet 7. juli 2011 Etter å ha postet innlegget merket jeg at jeg likte den første best Syntes plutselig at Mariokaka så så rotete ut herregud, jeg som var helt bestemt på den tidligere i dag Kanskje jeg bør finne enda flere alternativer
Pupsilure Skrevet 7. juli 2011 Forfatter #3656 Skrevet 7. juli 2011 Nuvel, jeg har jo ikke laget den enda da Men tror kanskje jeg klarer det Vi får se. Fikk litt ekstra inspirasjon etter linken du sendte meg Nr 1 føles mest riktig
Spatula Skrevet 7. juli 2011 #3657 Skrevet 7. juli 2011 Likte den første best, ble mer renere stil på en måte Har du gått på kurs, eller er du bare kreativ og begavet.. Jeg holder meg til muffinsene jeg..
Gjest Marmot Skrevet 7. juli 2011 #3658 Skrevet 7. juli 2011 Oj! Om jeg så baker hver eneste dag frem til vinteren, kommer jeg likevel ikke til å bli flink nok til å få til noe av det der.
Neytiri Skrevet 7. juli 2011 #3659 Skrevet 7. juli 2011 Nr 1 var finest! Jeg VET du er rå på baking og pynting! Hadde du vært nærmere hadde jeg spurt deg om å lage kaka til Bumba
Dine Skrevet 8. juli 2011 #3660 Skrevet 8. juli 2011 Wow, kan du klare noe sånt så blir jeg skikkelig imponert!!!! Men så vet jeg hvor flink du er også da.. Jeg likte også nr.1 best - den var skikkelig fin! Og utrolig passende til 1 årsdag Goffel er så tøff han.. Han kommer til å bli en skikkelig kjekkas når han blir stor - en kar som maaaange jenter kommer til å få kjærlighetssorg av..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå