Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå legger M seg i 23-tiden, så det er fordeler og ulemper med alt. Håper på å snudd døgnrytmen noen timer. Vi var nede på 21.30 her en periode (da sov hun like lenge om "morgenen"), men det ble ødelagt av tenner + en biltur for ær leggetid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha Milla, pimp my gåvogn :lol: den blir sikkert kul Pupsilure!

Skrevet

Jeg må si det er deilig at han legger seg 18 da :) Får en fin kveld uten barn.

Håper gåvogna blir kul. :nigo: Har ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre med den enda. Tror ikke jeg skal endre fargen, for den er lakket, og det blir mye jobb. Og blåfargen er helt grei. Tenker mer å sette på noen wall stickers, helst noen apekatter, ugler eller elefanter. Men har ikke funnet noen i passende størrelse enda. Kan jo ikke være så store. Alternativt kan jeg bruke decoupage :klo:

Skrevet

Så tøft å pimpe gå-vogna da!! I dag sa søs at jeg hadde "pimp my baby" når jeg hadde pynta henne litt :fnise:

Vi har også sovet mye på hvert vårt rom. Jeg liker det ikke, mens samboeren elsker det :fnise: Men nå som tulla sover hele natta har han ingen grunn til å sove på gjesterommet, så må han finne seg i å sove ved sida av meg igjen!! Vi bytter litt på morgenene vi også, men egentlig ender det med at jeg sover lenge når sambo har fri på morgenen. Men når han vil sove lenger, får han lov til det. Sikkert litt annerledes når jeg begynner å jobbe, da tar vi sikkert annenvher dag i helga.

Ikke gøy å gå fra jobb med en stresa følelse :klemmer: Jeg har kaos-dager hver dag på jobb og rekker aldri det jeg skal, så jeg kjenner igjen følelsen :jepp:

Skrevet

Goffel er slitsom for tiden! Tror tann nr 4 er på vei opp. Han våkner i 5 tiden om natten og holder det gående til han får stå opp kl 6. Ellers er han ganske sutrete, og klengete. Og blir aldri fornøyd.

Jeg har vært hos manuellterapeuten i dag, og hun er kjempefornøyd. Jeg er veldig myk og fin i ryggen nå :nigo: Blir bedre for hver gang :hoppe:

Skrevet

Det er slitsomt med disse tannutbruddene. :klemmer: Er det oppe han holder på å få tann nå? Synes det virker som om de er mer plaget når de får tenner oppe enn nede jeg..

Så bra at du er blitt så bra i ryggen. :jepp:

Skrevet

Hipp hurra for bra i ryggen! Det hjelper sånn på.. Og ikke minst bra for den jobben du er i :)

Nå blir det forresten spennende med skoleplass snart også.. :sjenert:

Uffameg - tannutbrudd kan ikke være noe morsomt for verken liten eller stor.. Gruer meg til det kjenner jeg...

Skrevet

Det er oppe. De er jo mye større enn de nede, så ikke så rart at det er vondere egentlig :) Stakkars liten :(

Skoleplass ja :overrasket:

Skrevet

Gleder meg til å høre hvordan det har gått med skoleplassen :popcorn:

Skrevet

Ja, dere får nok vite det med en eneste gang ;) Men akkurat nå er det ikke så farlig om jeg ikke kommer inn. Får vel sjokk hvis jeg faktisk kommer inn, tenker jeg. Trives så godt på jobben nå, og det er skummelt å plutselig skulle begynne på skole, for ikke å snakke om økonomien. Men takker ikke nei altså :)

Nå driver jeg å bestiller litt bursdagsting på eBay. Må jo ha tallerkener/kopper/servietter osv med fine farger og 1-tall :rodmer:

Skrevet

Skikkelig spennende.. Men du har jo en bra innstilling til det da! :Nikke:

Hvis du kommer inn, kommer dere til å leve på 1 lønning da?

(Tenker litt ift ulønnet permisjon for vår del..)

Så morsomt å bestille sånne ting!! Må gjerne linke litt opp til det du finner altså :jepp: Jeg bestilte nettopp en wallsticker med ape på - gleder meg til å få den!!

Skrevet

Link til noe av det du har bestilt da ;)

Har handlet stort av Americolorfargene, de var helt supre.

Skrevet

Nei, vi har ikke råd til å leve på en lønning. Får ca 8000 fra lånekassen i måneden og må tjene ca 6000 på jobben i tillegg. Så det blir nok ganske hektisk...

Har akkurat bestilt nå :nigo: Kan legge ut link siden. :)

Skrevet

Jeg tør nesten ikke å si det her inne, men jeg har aldri vært på Ebay :sjenert: Lov å ikke le veldig av meg da, Pupsilure :fnise: Men høres veldig gøy ut å kikke etter ting til 1-årsdagen også sparer du vel masse penger i forhold til norske nettsider.

Disse tennene er det utrolig mye mas med, altså. Jeg har også hørt at enkelte er mer plaget med tennene nede enn oppe, så ikke lett å skjønne :vetikke: Men de blir jo så søte tilslutt da, med full tannrekke :)

Skrevet

Americolor, er det bare en annen variant av Wilton, eller er det pulver-farger? Har aldri prøvd det før. Bruker bare Wilton.

I dag kjøpte jeg dette

Vurderer å kjøpe dette til 1 årsdagen.

Har kjøpt denne

Og denne.

Denne er jeg veldig spent på :hoppe:

Skrevet

:ler: Må le litt av deg da, pusla :gjeiper: Du har gått glipp av noe altså ;)

Ja, de er kjempesøte med små tenner :rodmer:

Skrevet

Nå er det natta for meg. Typisk at alle dere andre endelig er på nett da :roll::lol:

Skrevet

Jeg synes Ebay virket veldig skummelt i starten, da svogeren min introduserte det til meg, men jeg skal aldri tilbake til tiden før Ebay :fnise: Er masse bra å finne der!!

Så mye fint du har kjøpt Pupsilure!! Kan godt tenke meg den treleken selv kanskje.. Også så billig! Hmm.. *tenkeboksen*

Er en liten stund til vi behøver bestille 1 års greier, men kjempe moro å se hva du ender opp med. Det selskapet blir nok så bra atte!!! :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...