Neytiri Skrevet 26. juni 2011 #3561 Skrevet 26. juni 2011 ok hehe trodde dere hadde lyst på det........nei selvfølgelig skal man ikke om man ikke har lyst bare sier at jeg hadde daua
Neala Skrevet 26. juni 2011 #3562 Skrevet 26. juni 2011 er så langt fra tankene mine som over hodet mulig Har kanskje litt med at jeg ikke har noen å hoppe i høyet med også da, men det er ikke noe savn... :gjeiper: Hvorfor bruker du ikke prevensjon?
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. juni 2011 #3563 Skrevet 26. juni 2011 Milla: Vårt lokale ligger ved siden av blokka vår, så blir for langt unna for deg. Det er det jeg vurderer å leie denne gangen også. Men syns 1200 er dyrt! Vi laget maten selv og det var masse styr, selv om vi gjorde det enkelt med koldtbord og laget mye klart dagen før. Ville helt klart bestilt mat hvis jeg skulle gjort det igjen. Eller laget gryterett Mange som har lokaler i nærheten, pokker også Men enig der altså, 1200,- er dyrt uten mat eller noe
Becky1 Skrevet 26. juni 2011 #3564 Skrevet 26. juni 2011 Hva er egentlig det grupon-greiene du snakker om hele tiden? At du orker å gjøre så mye av en 1-årsdag. Misforstå meg rett, det blir sikkert hyggelig, men det høres mye mer behaglig ut å slenge sammen en ferdigkake og be en 5-6 stk. Babyen merker jo ikke forskjell. Er mest for bildene sin del. Samtidig så er det en hyggelig anledning å samles
Gjest Ruccola Skrevet 26. juni 2011 #3565 Skrevet 26. juni 2011 Her jeg bor er det mulig å leie bedehus, frelsesarmeens lokaler, diverse foreninger sine forsamlingshus og også små samfunnshus til en ok penge om man vasker selv etterpå Med vask komer det vel oppi de summene du snakker om Fungerer veldig fint til det meste, og min familie bruker slike til bursdager (vi er mange, blir for fullt i en stue hjemme), barnedåper, konfirmasjoner og bryllup Her er også mulighet til å ha barnebursdager i idrettshallen, der barna får leke fritt i storsalen, men det er jo for større barn da ...og så må jeg bare spørre jeg altså...har dere ikke hatt sex i det hele tatt etter fødselen...? der er jeg nok litt som Neytiri... tror kanskje jeg hadde dødd - eller ihvertfall ikke vert god å ha med å gjøre....
Spatula Skrevet 26. juni 2011 #3566 Skrevet 26. juni 2011 Kaster meg ut i sexdebatten.. Mannen hadde lagt ned forbud om sex, i minst to uker etter at jeg var operert nå.. Alikevel er det jeg som er mest frampå og nøden ...eeh... men jeg forstår at er man vant til å avstå, får man mindre lyst også, og for at man skal ha lyst på sex må man ha sex, MEN man må også ha nok overskudd til å ha
Pupsilure Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #3567 Skrevet 26. juni 2011 Joda, vi har hatt sex mange ganger siden fødselen, men ikke den siste måneden hoppet av i svingen før, men er blitt litt for redde for at det skal gå galt jeg bruker ikke prevensjon pga bivirkninger, men skal begynne med p-ring når jeg slutter å amme.
Gjest Ruccola Skrevet 26. juni 2011 #3568 Skrevet 26. juni 2011 (endret) okai, da er jeg med Så et øyeblikk for meg at jeg og sambo kanskje ikke skulle ha sex på 10 mnd, og fikk nesten tårer i øynene her! Vet man kan revne i alle vinkler og alt det der, og dermed ha problemer i etterkant, men håper jo å slippe det da.. Vi er ganske så avhengige av sex vi... Blir mye sure miner her i hus uten..... Nå kan det faktisk gå opptil en mnd imellom, siden jeg legger meg før ham og han jobber mye. Tror også han begyner å synes magen er litt turn off siden babyen vår faktisk er der inne.... men vi koser veldig mye generellt da Vet det ikke er noe som heter sikre perioder, men tror nok ikke vi hadde klart å holde oss uansett om vi var i deres situasjon (Men nå vil jeg gjerne ha to tette da, men helst mellom 1,5 og 2 år imellom ) EDIT: Og du er forresten sikker på at forrige mens var en skikkelig mens...? Jeg har flere venninner som har vert mye lenger på vei en de trodde fordi de hadde en menslignende blødning rundt IKM... Endret 26. juni 2011 av Ruccola
Neytiri Skrevet 26. juni 2011 #3569 Skrevet 26. juni 2011 hehe ler litt Ruccola, du høres sååååååååå gravid ut når du nesten fikk tårer i øyne... du vet at DDuck var påen 2 uker eller noe etter fødsel her tok det oss 4 uker, var dagen etter vi kom hjem fra sykehuset....da var vi såå glade å hoppe i køya, men da med gummi på siden man skal det de første 6 ukene pga infeksjonsfare eller noe sånt.... Pupsilure, synd du ikke tørte å ta spiralen da, da hadde du ikke trengt å tenke på det!
Zia Skrevet 26. juni 2011 #3570 Skrevet 26. juni 2011 Wow, imponerende planer for bursdag - det skal du ha Blir sikkert hyggelig da, men skal dere gjøre det slik hvert år, eller er det kun 1-års dag? Følte plutselig at tradisjonene i vår familie ble litt tamme...
Dine Skrevet 27. juni 2011 #3571 Skrevet 27. juni 2011 Skjønner godt hvorfor du vil ha en stor bursdag for Goffel jeg! 1200kr er jo mye for et lokale sånn sett ja, men man må tenke om man synes det er verdt det. Vi brukte jo 1000kr på dåpslokale fordi vi skulle ha nesten 50 gjester, og det føler vi var verdt det. Blir jo nesten like mange (44?) dere skal ha og en 1 årsdag synes jeg faktisk er store greier.. Tenk at han blir 1 år snart... Jeg sladret jo nettopp jo!
Becky1 Skrevet 27. juni 2011 #3572 Skrevet 27. juni 2011 Jeg trodde og jeg kom til å dø uten sex, men en fødsel og kolikkunge etter så var ikke behovet helt det samme gitt - og vi var som dere Roccula. Her ble det dårlig stemning i heimen om det ikke ble på en stund. Jeg trodde lysta kom til å være der raskt. Har aldri hatt problemer med lyst før. Litt anneledes når alt dreier seg om tarmfunksjonen til en liten baby Misforstå meg rett den kommentaren om stort 1-årslag. Jeg hadde ikke orket det. Jeg er fryktelig makelig av meg sånn sett. Vi var jo bare 12 stk på navndagen, og det var inkl M...
Pupsilure Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #3573 Skrevet 28. juni 2011 Nesten ikke tid til å skrive i min egen bok, selv om jeg vil. hektiske dager med jobb I dag har jeg vært på senter med venninne. Hun skulle kjøpe klær, men hvem kom hjem med to poser?? Skal snart dra på jobb. I morgen skal vi besøke venninnen min med babyjente på 10 måneder. Jeg har fri fra jobb
Pupsilure Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #3574 Skrevet 29. juni 2011 Min tur til å stå opp tidlig. Hadde egentlig planer om å sove når babyen sover, men det hadde jeg glemt Var så innmari trøtt i morges. Men så kviknet jeg til. Pollenallergien min plager meg nå! Vært ille i går kveld og i dag. Var ute å lekte lenge på jobben i går kveld, så kanskje det er derfor. Ei i barselgruppa mi har kjøpt seg hus, så da flytter hun langt unna meget snart Litt lei meg for det Jeg skal til fysio 11.30, og tenker å ta sol rett etterpå. Og så drar jeg hjem og henter Goffel og besøker lille S. Det har ikke skjedd så mye på utviklingsfronten i det siste. Han har tre tenner nå, og krabber, reiser seg opp etter møbler, og går rundt bordet mens han holder seg fast. Han sier ikke noe enda, men lager mam-lyd hele tiden. Håper han snart skjønner at jeg er "mam"... Og så vinker han da Med hele armen Ofte vinker han når noen skal gå. Og noen ganger vinker han uanset
Gjest Marmot Skrevet 29. juni 2011 #3575 Skrevet 29. juni 2011 De er så søte når de vinker med hele armen.
Neytiri Skrevet 29. juni 2011 #3576 Skrevet 29. juni 2011 hihi de er så søte når de vinker sånn, Bumba lager lyd samtidig "heeeeeeeee" vi tror hun prøver å si HEI Høres ut som du er flink om dagen å nyte stundene med Goffel når du har fri
Dine Skrevet 30. juni 2011 #3577 Skrevet 30. juni 2011 Kjenner til det med å ikke ha tid til å skrive her inne... hehe Så morsomt at han lager "mam" lyd og vinker og greier Det skjedde jo veldig masse med utviklingen hans på kort tid, så er jo ikke så rart at den lille kroppen tar litt pause Pollenallergi er noe herk, det har mannen også og han bråker så fælt med hosting, nysing og harking om natta at både jeg og Lilletassen våkner Og det holder på i flere måneder.. Tar du noe for det?
Jesse Skrevet 30. juni 2011 #3578 Skrevet 30. juni 2011 Innom og oppdaterer meg litt, dagene flyr virkelig når man er på jobb, og det blir liten tid her inne gitt.. Først må jeg bare si at den boka hørtes skikkelig stilig ut! Fikk lyst til å lage en sånn en jeg også! Du må legge ut bilde på face når den er ferdig Så gøy at det har skjedd så mye i utviklingen til Goffel, tenk at han snart er et år Og apropos sex.. Kjenner meg veldig igjen i det du skriver.. Jeg er redd for å bli gravid igjen nå som jeg sluttet på Cerazette igjen, så det blir lite her om dagen også gitt.. Godt å høre at vi ikke er de eneste Ha en fortsatt fin torsdagskveld
Pupsilure Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #3579 Skrevet 30. juni 2011 Boka ja... Den er ferdig for lengst Jeg glemmer litt fort. Men skal få tatt bilder og lagt ut, en dag Gleder meg til ammingen er slutt og jeg begynner på p-ringen, for nå er vi i en fase der vi ikke tør å ha sex i det hele tatt. Har vært litt opp og ned om vi har turt eller ikke. Rr mest mannen som er livredd her Jeg jobber dag i morgen og så er det frihelg Skal til svigermor på lørdag og grille.
Mokkon83 Skrevet 30. juni 2011 #3580 Skrevet 30. juni 2011 Innom og oppdaterer meg Den boka høres jo utrolig morsom ut! skulle ønske jeg var så kreativ nøyer meg med vanlige fotoalbum, men det hadde jo vært moro med noe H kunne bla i også. kanskje det går an å få kjøpt noe sånt? Gøy med stort familieselskap Kommer du til å kjøre stort på til alle bursdager tror du? er jo noe ekstra spesielt med 1 år! man begynner på årene sine ville også fundert på om du er gravid... men om du blir dårlig av brød,kan det være glutenallergi? er du mye trøtt og slapp? kanskje ta en blodprøve hos legen? jeg satte inn kobberspiral og det gjorde ikke vondt i det hele tatt! det er vondere å få tatt celleprøve... med en pause nå så blir det vel ekstra stas når dere først er på an igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå