Pupsilure Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #3542 Skrevet 25. juni 2011 Goffel er mye bedre i dag Vi har vært på shopping med kusina mi og hennes sønn. Kjøpte 6 topper Goffern har oppført seg helt eksemplarisk Bare sittet i vogna helt stille og fulgt med hele tiden. Og vi var borte lenge.
Pupsilure Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #3543 Skrevet 25. juni 2011 (endret) Jeg lager en kjempefin bok til Goffel Har kjøpt en pappbok fra Nille, som er helt hvit, formet som en bil. Og så har jeg klippet ut bilder av familiemedlemmer og Goffel, som jeg har limt inn. Har først dekorert sidene med kule retroark (ugler, snegler, brunt, grønt, oransj osv), og til slutt legger jeg på decoupagelakk Det blir skikkelig kult!! Har tre ark ferdige nå. Har vel 2-3 ark igjen, som skal dekoreres på begge sider. Men usikker på hvordan jeg skal binde den sammen da Det fulgte med ringer for å feste den, men hullene er blitt borte siden jeg har limt ark, bilder og lakk oppå... Planen er at han skal få leke med denne boka så mye han vil, i motsetning til andre album som vi nesten ikke kan titte i, for han skal bare ødelegge. Og han kan ha den med seg i barnehagen i starten. Sikkert gøy å ta vare på til han blir stor også Endret 25. juni 2011 av Pupsilure
Pupsilure Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #3544 Skrevet 25. juni 2011 Tror jeg skal bore hull så jeg får festet den med ringene :jepp. Kanskje jeg kjøper enda en bok også, så han kan få flere sider var plass til mye mellom ringene.
Neytiri Skrevet 25. juni 2011 #3545 Skrevet 25. juni 2011 ohhh høres veldig fin ut den boken.....du er så kreativ Pupsilure Jeg ville borret hull for ringene ja.
Pupsilure Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #3546 Skrevet 25. juni 2011 Det er kjempegøy Blir veldig fin! Kan legge ut bilde etterhvert Blir vel på fb da. Oj, jeg skulle jo legge ut bilde av nye vognen også Jeg elsker den Mannen får bore hull Nå har vi akkurat spist kjip mat. Vi har ny stekepanne, og maten får ikke stekeskorpe i det hele tatt! Og jeg som spiste grillmat, føltes som den var kokt. Kjøpt IKEA stekepanne for første (og siste? ) gang Neste gang blir det Jamie Oliver igjen, som vi pleier!! tror teflonbelegget er altfor effektivt men virker ikke som panna blir skikkelig varm heller.
Neytiri Skrevet 25. juni 2011 #3547 Skrevet 25. juni 2011 ja legge ut bilde av vognen og albumet ahh så kjipt da, jeg er aldri noe særlig glad i panner fra ikea, men woken jeg har er veldig fin da! Jamie Oliver panna er rååå men koster da litt mer.....
Pupsilure Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #3548 Skrevet 25. juni 2011 Holder på å planlegge 1 årsdagen nå. Herregud, så mange vi blir med bare nærmeste familie, de som alltid kommer i bursdager, er vi 23 (2 barn). Og vi har jo ikke plass til så mange! Har sitteplass til ca 17 stk (stue, kjøkken og veranda)... Og hvis han skal invitere venner i tillegg blir vi 44 stk Så må nok leie lokale. Han har bursdag på en fredag og jeg jobber fredag, lørdag, søndag. Og lokalet er utleid da. Men helgen før er lokalet ledig og jeg har fri Så da blir det nok uansett bursdag lørdag eller søndag. Vil helst unngå å leie lokale, da det koster 1200 kr Kan jo dele opp og ha familieselskap og barneselskap. Men det hjelper ikke så mye når vi er 23 stk i familieselskapet. Kan ikke droppe noen heller, max 4 stk i så fall.
Neytiri Skrevet 25. juni 2011 #3549 Skrevet 25. juni 2011 1200kr for lokale?? du kan nok finne noe rimeligere en det eller? ingen av deres foreldre som har større plass da??? Ja noen er så heldige å ha så stor familie som faktisk kommer i bursdagsselskap, mine svigers booket ferien sin 2 uker før og 2 uker etter bursdagen til Bumba Vet om mange som deler opp selskaper, men er dere så mange som er bare familie ville jeg likevel bare leid lokale og hatt alt i et selskap
Pupsilure Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #3550 Skrevet 25. juni 2011 Ja, kan nok kanskje finne noe billigere, men det er rett utenfor døra vår, og det var der vi hadde fødselsfesten hans, så vi vil gjerne bruke det. 1200 er for hele helgen da. Koster 600 for en ukedag. Men blir vanskelig med ukedag fordi folk jobber, og han legger seg jo kl 18.
Pupsilure Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #3551 Skrevet 25. juni 2011 Joda, svigers har nok kanskje plass, men det er langt for min familie å dra... Og jeg vil ikke være der. Utrolig kjipt at svigerforeldrene dine prioriterer slik
Neytiri Skrevet 25. juni 2011 #3552 Skrevet 25. juni 2011 DA skjønner jeg lokalevalget da, er nok bare å bruke pengene da for det.....blir nok dyrere å ha to fester uansett da spesielt hvis du ikke kan ha det hjemme hos deg. ja synes det var utrolig kjipt, men what ya gonna do
Pupsilure Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #3553 Skrevet 26. juni 2011 Jeg har hatt så lite matlyst i et par uker nå. Blir kvalm når jeg spiser. Og nå måtte jeg bare løpe inn på kjøkkenet for å få i meg noe mat, følte meg skikkelig uvel Men ingenting frister, og da jeg tok ut brød fra kjøleskapet ble jeg enda mer kvalm Jeg er ikke gravid, det er fysisk umulig Men hadde det vært mulig ville jeg gjettet på det. Det er mest brød som er problemet. Baguetter også. Klarte å tvinge i meg en halv baguette med majones, salat, ost og skinke i går. Jeg som pleier å elske det! Jaja. Jeg stod opp 6 med babyen i dag, og vi har dusjet. Jeg måtte dusje, så jeg satt han i en fotbalje fra IKEA ved siden av meg. Den har akkurat plass til han, og holder han på plass så han ikke sklir. Den har høye kanter også, så det er ikke så lett for han å klatre ut. Den gamle baljen kan vi nesten ikke bruke lenger, for han sklir bare i den. Han satt fint i fotbalja med litt vann i, og lekte med en såpeflaske Nå ligger han ute i vogna. Han har ligger i kanskje 10 minutter og skravlet litt, men ikke noe gråting, utrolig nok Og nå har han akkurat sovnet på egenhånd Flink baby Jeg er nødt til å spise noe mer, men har ikke lyst på. Har spist en yoghurt og en halv banan. Knekkebrød høres faktisk litt godt ut, håper vi har det Boka til Goffern blir finere og finere Alle sidene er ferdige nå, så nå driver jeg å legger mange lag med decoupagelakk oppå. Og så må mannen bore hull for meg, så jeg får bunder den sammen. Den får sine skjønnhetsfeil da Sidene bøyer seg litt, det er noen luftbobler under, og litt ujevn klipping noen steder, men pytt pytt. Veldig gøy å lage slikt! Anbefales.
Pupsilure Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #3554 Skrevet 26. juni 2011 Jeg kjøpte jo liposuction via groupon, men får ikke kontakt med hun som driver klinikken. Så at det er solgt 314 kuponger, og alle skal ha 5 behandlinger hver Så vidt jeg har skjønt det er det bare ei dame som jobber der. Tror hun får det litt hektisk i sommer Vurderer om jeg skal glemme den, og be om pengene tilbake. Groupon gir deg det uten problemer, har gjort det før. Og så har jeg litt lyst til å kjøpe gavekort på 1500 kr hos magic til 500 kr. Og det vil jeg bruke på vippeekstentions Men er litt usikker. Syns det er mye stress å dra inn til byen, og varigheten er kort. Nå har jeg spist et knekkebrød, og det gikk fint Jeg sitter og slapper av og nyter stillheten. Om 1,5 time skal vi møte venninnen til Goffel. Vi skal leke med henne og mamman på lekeplass. Kanskje vi bruker barnehagen sin Fint at barna kan bli vant til stedet. De skal begynne i samme barnehage, men hver sin avdeling. I kveld skal jeg og mannen på date. Forsinket bryllupsdagsfeiring Vi skal på kino og indisk restaurant Mamma og pappa kommer kl 16 for å passe søtnosen. Håper han vil sove! Kusina mi har klart å legge han to ganger, men mamma har aldri prøvd før.
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. juni 2011 #3555 Skrevet 26. juni 2011 Hva slags lokale har dere leid før? Har du noen tips om lokale vi kunne leie til å ha navnefesten i? Regner med at vi blir en 25stykker. Er litt usikker på om vi skal lage maten selv, bruke catering eller hva.. men er absolutt på leting etter lokale
Neytiri Skrevet 26. juni 2011 #3556 Skrevet 26. juni 2011 Skulle akkurat til å si at det hørtes ut som du var gravid! men fysisk umulig??? husk jeg ble sånn ved eggløsning, mulig du har el i disse dager?? vi har kjøpt ny balje også, flexibath..tar INGEN plass da den klappes sammen og hun sklir ikke så lett, så den liker jeg godt! gleder meg til å få se boka du har lagd da, høres fin ut kos dere på date
Pupsilure Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #3557 Skrevet 26. juni 2011 Milla: Vårt lokale ligger ved siden av blokka vår, så blir for langt unna for deg. Det er det jeg vurderer å leie denne gangen også. Men syns 1200 er dyrt! Vi laget maten selv og det var masse styr, selv om vi gjorde det enkelt med koldtbord og laget mye klart dagen før. Ville helt klart bestilt mat hvis jeg skulle gjort det igjen. Eller laget gryterett Neytiri: Fysisk umulig som i har ikke hatt sex :gjeiper: El ja, det kan det være! Skal nok ha det i disse dager.
Neytiri Skrevet 26. juni 2011 #3558 Skrevet 26. juni 2011 sorry jeg tenkte ikke på den muligheten......må nå hoppe i køya snart da!!! eller har dere ikke lyst på to tette? ja fullt mulig å bli sånn ved EL, det sa gyn til meg.....er noe med hormon ubalanse.
Pupsilure Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #3559 Skrevet 26. juni 2011 Ikke så veldig lyst på en til med det første nei Og jeg bruker jo ikke prevensjon, så det blir lite
Gjest Marmot Skrevet 26. juni 2011 #3560 Skrevet 26. juni 2011 Hvis dere ikke har lyst å ha sex, så trenger dere ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå