Neytiri Skrevet 18. juni 2011 #3481 Skrevet 18. juni 2011 Heldiggrisen du er da her får vi gråting, feber og nattevåk! Her håper jeg virkelig det slutter snart og de bryter igjennom!
Pupsilure Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #3482 Skrevet 19. juni 2011 Ja, har vært veldig heldig! Men er spent på om det blir verre når tannen i overkjeven kommer ut. Nå er det blitt rødt der, så tipper at den kommer meget snart. Vi må kjøpe komfyrbeskyttelse snart, han klarer å ta på mer og mer. Er glad vi har barnesikring på oppvaskmaskinen, for den driver han med hele tiden. Herregud, i går gikk mannen inn på kjøkkenet for å hente seg drikke alene, og da han kom ut hadde Goffel reist seg opp til tvbenken der nintendoen er, trykket på knappen for å få ut spillet, tatt det ut og dratt det bortover gulvet så det ble ripete og helt ødelagt Stygt å le, mannen ble så lei seg for at spillet hans til 500 kr var ødelagt Forresten, de tvillingjentene fra i går var mindre enn Goffel! Hun ene var ca like høy og tung, og hun andre var endel lavere og veide bare ca 8 kg. men de gikk begge to da Rart å tenke på at de var like gamle som Goffel er nå da han ble født. Hurra for 10 måneder gammel gutt Jeg er forresten blitt litt syk, hes, hoster og tett...
Dine Skrevet 19. juni 2011 #3483 Skrevet 19. juni 2011 Gratulerer med 10 måneder i dag Goffel!! Barnesikring er veldig greit å ha ja.. hehe Jeg har bestemt meg for rundt bord, etter vi snakket om det hos Siebaeo, og fant ut at det var ekstra lurt fordi det ikke er noen skarpe kanter der Å være syk er ikke deilig, så få i deg masse c vitaminer, ingefær og hvitløk før du blir ordentlig syk..! God bedring
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. juni 2011 #3484 Skrevet 19. juni 2011 10mnd Spennende med tenner! Ammer du fortsatt? Bare lurer på hvordan det er med amming og tenner... Litt tidlig her enda, men frister ikke med biting i brystvorten
Pupsilure Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #3485 Skrevet 19. juni 2011 Ammer fortsatt Han har ikke bitt, men kjenner tennene hans når han suger også! det gjør litt vondt Nå har jeg kjøpt 5 fettfjerningsbehandlinger på groupon 1725 kr. Har googlet masse, og føler meg klar for å bli kvitt litt fett
Neytiri Skrevet 19. juni 2011 #3486 Skrevet 19. juni 2011 fettfjerningsbehandling, mener du liposuction??????? spennende da, er fint for dere som i utgangspunktet er slanke for å få litt bedre fasong
Becky1 Skrevet 19. juni 2011 #3487 Skrevet 19. juni 2011 Fettfjerning? Selv tar jeg litt bodywrap innimellom. Er bare detox, så det kommer fort tilbake, men ser veldig bra ut så lenge det varer. Trengte dere mye barnesikring da Goffern var rundt 8 mnd? Vi flytter når M er rundt den tiden og lurer på om vi kan vente med barnesikring til den tiden. Nå øver vi oss på å ikke ha håndtak til stekepanner og kjeler utover. Vi glemmer oss stadig. Har med vaner å gjøre det der.
Pupsilure Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #3488 Skrevet 20. juni 2011 Ultrasonic liposuction Det er uten nåler eller noe sånt da. Spennende å se om det funker, om det så kun er noen cm så blir jeg fornøyd jeg Han begynte å krabbe da han var 8 mnd, så det var da vi begynte å barnesikre, men noen barn krabber jo før det også. Eller åler seg. Tann nr 3 har kommet Han reagerer litt når jeg tar der, så det er nok litt ømt. Men gikk fint å spise brødskive, og han sover godt. Jeg har fri i dag Mann og baby reiser til byen kl 12.30 for å møte små og store venner. Men jeg blir hjemme. Har ikke vært alene hjemme på så lenge jeg kan huske
Pupsilure Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #3489 Skrevet 20. juni 2011 (endret) Noen sa til meg at barna mister tennene i samme rekkefølgen som de fikk de, så det kan være litt gøy å skrive opp hvor de kom. Så her er Goffels Tannliste: 10. juni 2011: Nede til høyre 18. juni: Nede til venstre 20. juni: Oppe til høyre 8. juli: Oppe til venstre 3. august: Oppe til høyre ved siden av fortannen 27. august: Oppe til venstre ved siden av fortannen 3. oktober: Nede til høyre 3. november: Jeksel nede til høyre, mangler 1-2 tenner i mellom 4. november: Nede til venstre ved siden av de andre 10. desember: Oppe til høyre, mangler 1-2 tenner i mellom 23. januar 2012: Hjørnetann nede til høyre, jeksel + hjørnetann oppe til venstre 06. mars 2012: Hjørnetann nede til venstre 01.oktober 2012: Den bakerste jekselen på høyre side nede Har glemt å føre opp to tenner tror jeg.... Endret 2. oktober 2012 av Pupsilure
Zia Skrevet 20. juni 2011 #3492 Skrevet 20. juni 2011 jøss, her popper det frem tenner! Synd med feber da - håper på bedring
Pupsilure Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #3494 Skrevet 20. juni 2011 Ikke mer enn 2-3 uker siden forrige feberrunde. vet ikke om det har sammenheng med tanna. Sist gang hadde han muligens hatt ørebetennelse Virker som han har litt vondt i øret nå også. Men han er ganske blid heldigvis. 39,6 nå. Vi har ikke målt før nå, for han hater termometeret.
pusla Skrevet 20. juni 2011 #3495 Skrevet 20. juni 2011 Huff, ikke gøy med enda en runde med feber Det kan absolutt henge sammen med tennene ja, men har han først hatt ørebetennelse er jo det sånt som lett kommer igjen og igjen også. God bedring til Goffel
Neytiri Skrevet 20. juni 2011 #3496 Skrevet 20. juni 2011 Uff da, feber kan komme ved tannfrembrud ja, vi har hatt det..... Men tar han seg i et øre ofte så ville jeg fått legen til å titte på det!
Pupsilure Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #3498 Skrevet 20. juni 2011 Nå har jeg solgt vogna mi (Goffern sin )!! Herregud, det ble trist... Han lå jo i den og var bitteliten Men han er jo her fortsatt, bare større, og trenger ikke babybag lenger. Jeg har ikke villet skrive noe om det siden det ikke ligger SÅ mange av de vognene på finn Men jeg har altså solgt xploryen med masse utstyr for 5800 og kjøpt en ny en i turkis med mindre utstyr for 2000 Men fikk med ganske mye for pengene altså, både stelleveske og pose Og så byttet jeg selvfølgelig om på understellene og sittedelen slik at jeg har beholdt den beste selv
Jesse Skrevet 20. juni 2011 #3499 Skrevet 20. juni 2011 Hørtes ut som at du gjorde en grei deal med vogna da Jeg syns det var veldig trist da vi bare testet ut sportsvogna jeg, fordi en liten del av meg vil at hun skal være bitteliten baby som ligger i baggen for alltid Håper feberen til Goffel forsvinner snart Fikk forresten tips da vi mistenkte ørebetennelse her også om å klemme inn litt forrest på øret, og hvis det var betennelse ville de reagere kraftig på det (på den lille flippen foran øregangen..eller hva man skal kalle den )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå