Dine Skrevet 14. juni 2011 #3461 Skrevet 14. juni 2011 Håper dere får litt finere vær til grillings etterpå... Så digg med feriepenger og det hele! Jeg har ikke fått mine enda, vet ikke engang hva jeg får, men krysser fingrene for at vi får kjøpt vaskemaskin, tørketrommel og kjøleskap dersom vi faktisk får leiligheten jeg da.. Så det blir min shopping Så bra at du føler det går bedre med jobbingen og Goffel og sånn nå.. Det er nok ikke lett å starte nei, jeg gruer meg skikkelig allerede, men det er godt å høre at det går over..
Devilina Skrevet 14. juni 2011 #3462 Skrevet 14. juni 2011 ååååå... misunner alle dere med masse feriepenger... hadde jo bare en liten stilling før jeg gikk ut i permisjon, så her får jeg bare 5000.... men penger er penger Håper været blir bra å grille i
Pupsilure Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #3463 Skrevet 14. juni 2011 Har vært på trening og tatt sol, og så har vi hatt besøk. Ble ikke noe grilling pga været Skal lage litt middag nå, og så er det jobb. Dagene går fort I morgen har jeg fri men skal på møte på jobben og fysio. Og torsdag er det jo KG-treff da!! Fantastisk at så mange kommer! Gleder meg veldig. Og så jobber jeg kveld fredag, lørdag og søndag. Godt med kveldsvakter, for da får jeg vært litt sammen med babyn på dagen
Pupsilure Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #3464 Skrevet 15. juni 2011 Nå skal jeg dra å kjøpe bilstol. Har bestemt oss for Besafe izi combi x3. Snakket med en hyggelig dame på Barnas Hus i stad. Jeg har shoppet litt i dag Kjøpte en linbukse, tights, bh, genser og to topper. Trenger nye klær!
Dine Skrevet 15. juni 2011 #3465 Skrevet 15. juni 2011 Det er stolen jeg vil ha til Lilletassen om vi får plass - så den er topp! Gleder meg masse til å treffe alle i morgen jeg også Når tenker du vi må dra? Hipp hurra for shopping!!! Så digg når man kan handle litt, blir alltid i godt humør av det..
Becky1 Skrevet 15. juni 2011 #3466 Skrevet 15. juni 2011 Jeg trenger og nye klær. Har nesten ingenting om dagen etter at jeg rensket skapet for alt jeg ikke bruker. Nå har mye og blitt for smått (heldigvis ). Gleder meg til å se dere i morgen
Pupsilure Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #3467 Skrevet 15. juni 2011 Nå har jeg kjøpt setet på barnas hus til 2999,- Men kom hjem og så at Thorsov bilrekvisita har det til 2790 nå At jeg ikke sjekket nøyere... Men Barnas Hus har prisgaranti så jeg kan be om mellomlegget. Gjorde faktisk akkurat samme stuntet med det første setet Da fikk jeg 200 kr av barnas hus Skal jeg være hos deg ca 11, Dine? Tar jo litt tid å sette inn setet og vogna. Og stille inn gpsen.
Dine Skrevet 15. juni 2011 #3468 Skrevet 15. juni 2011 Kl11 høres nok lurt ut ja Vet faktisk ikke helt hvor vi skal jeg, selv om jeg mener å huske at jeg kaaaaanskje har fått med meg i hvilket område hvertfall Bra de har prisgaranti, så får du tilbake pengene Det er til for å brukes Og det er forresten en veldig god pris også!
Pupsilure Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #3469 Skrevet 16. juni 2011 (endret) Goffel våknet en gang i natt, det er tre uker siden sist. Han virket visst veldig våken, sa mannen, men han sovnet igjen, og vekket meg 6.15. Vi har spist og ordnet oss, og vært på tur. Det er ekstra viktig at han sover godt før vi drar!! han sovnet 8.20, og nå tror jeg han er våken Høres ut som han ligger å leker i vogna. Men tør ikke å gå å titte for da vil han hvertfall opp. Håper at han kan sovne igjen. Jeg tittet allikevel, og han sover. Puh! I dag får mannen sove leeenge. Han kan sove helt til vi kommer hjem fra siebaeo Det er så deilig vær i dag Var koselig å ta en morgentur. Manuellterapeuten mener at jeg blir mykere og bedre i ryggen Hun tok i hardt i går, og merker jeg er litt støl/øm nå, men det føles bare godt egentlig. Da føler jeg at noe har skjedd, og blir minnet på å rette meg opp, og gjøre øvelser. Mannen monterte bilstolen i går. Han brukte TO timer Og da han kom inn igjen sa han at beskyttelsestrekket jeg hadde kjøpt var unødvendig og at jeg kunne levere det tilbake. Men etter en kort diskusjon bestemte vi å beholde det, og da gikk han ut igjen og demonterte og monterte bilstolen på nytt Hadde jeg aldri giddi! Jeg sa han kunne gjøre det en annen dag, men han er en sånn person som må gjøre ting med en gang. Kan ikke la noe vente. Jeg visste ikke om slike beskyttelsestrekk før jeg var i butikken i går. Men det er visst lurt å ha slik at ikke bilstolen lager merker i setet, og pga møkkete sko. Og, som jeg gleder meg til treff! Veldig lei meg for at Marmot ikke kommer.... Dine: skal jeg være hos deg 10.45 istedenfor? Vi bruker nok ca 20 minutter til Siebaeo. Men mulig du må hjelpe meg litt med nakkestøtten på den nye bilstolen Endret 16. juni 2011 av Pupsilure
pusla Skrevet 16. juni 2011 #3470 Skrevet 16. juni 2011 Hyggelig å se dere igjen i dag Goffel er blitt så stor gutt og så utrolig flink!! De bilsetene som er det andre setet er jaggu ikke like lette å montere, nei. Vi har jo et annet sete, men vi sleit veldig vi og. Men vi brukte ikke to timer da Og mannen din høres ut som han jeg har i hus her; må gjøre ting der og da, kan ikke vente med noe. Noe som er en god egenskap da! Beskyttelsestrekk ja, det var kanskje lurt. Det har ikke vi tenkt på...
Jesse Skrevet 16. juni 2011 #3471 Skrevet 16. juni 2011 Veldig hyggelig å treffe dere idag! Gøy å få hilst på lille Goffel etter å ha sett alle de fine bildene av han på face, han er virkelig en skikkelig sjamør Du, går du til samme manuellterapeut som Goffel og J har gått hos? Jeg er nødt til å få noen til å se på skuldrene mine, er så vanvittig stiv, så lurte på om jeg skulle ta kontakt med henne..Men man må kanskje ha henvisning?
Dine Skrevet 16. juni 2011 #3472 Skrevet 16. juni 2011 Takk for i dag Goffel og Pupsilure! Kjempe koselig å se dere igjen! Goffel satt jo så fint i stolen sin atte
Pupsilure Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #3473 Skrevet 17. juni 2011 Jesse: jeg går til en kollega av henne. Hun har så mye å gjøre selv. Men kollegaen er kjempeflink og like koselig Hun er student (manuellterapi) men har jobbet som fysio i mange år. Veldig fornøyd med behandlingene! Måtte ha henvisning ja Jeg har fått frikort jeg nå, så jeg har tenkt til å fortsette ut året
Pupsilure Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #3474 Skrevet 17. juni 2011 Nå har mannen dratt for å kjøpe babymat. han har en slektning som jobber i nestle. Er redd vi har bestilt altfor mye grøt, og for lite middag Syns det er vanskelig å vite. Helst vil jeg lage middagen selv, men han liker ikke middagene mine noe særlig han vil helst ha glass...
Mokkon83 Skrevet 17. juni 2011 #3475 Skrevet 17. juni 2011 Nå har mannen dratt for å kjøpe babymat. han har en slektning som jobber i nestle. Er redd vi har bestilt altfor mye grøt, og for lite middag Syns det er vanskelig å vite. Helst vil jeg lage middagen selv, men han liker ikke middagene mine noe særlig han vil helst ha glass... så kjekt!!! slike fordeler vil jeg også ha
Mokkon83 Skrevet 17. juni 2011 #3476 Skrevet 17. juni 2011 gratulerer med stor-bilstol forresten greit med beskyttelsestrekk da! de blir jo sittende bakovervendt ganske lenge, og da slipper du tenke på skitne sko som lager merker
Pupsilure Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #3477 Skrevet 17. juni 2011 Ja, det var supert med all den maten! Fylte opp en stor og dyp hylle i høyskapet på kjøkkenet, og det kostet ca 450 kr for alt sammen Nå har jeg vært på jobb og mannen er på sommerfest med jobben. Kusinen min har passet babyen, og det har gått helt fint Han var kjempeflink og sovnet med en gang. Men nå er han våken Men han skriker ikke, bare rører på seg og stønner litt. Skjønner ikke hvorfor dette plutselig skjer Har nok blitt litt bortskjemt med 18-06 Plutselig så snur det. Har hatt en slitsom vakt, og hele helgen blir det. Heldigvis jobber jeg korte vakter; 15.45-21.30 og 16-22.
Pupsilure Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #3478 Skrevet 18. juni 2011 Det har visst tittet enda en tann opp Har ikke oppdaget det før nå, og den har kommet godt opp... Ser ut som at en av tennene i overkjeven er på vei ut også. Gjetter at den kommer i løpet av noen dager. Jeg ble vekket 6.30 i dag Og nå tar han første luren. Han pleier å legge seg kl 8, men han virket ikke noe trøtt i det hele tatt Han sovnet relativt raskt, heldigvis. Når han våkner skal vi gå ned til kusina mi som passer 1,5 år gamle tvillinger Kanskje han kan lære å gå av dem? Virker som han har veldig lyst.
Neytiri Skrevet 18. juni 2011 #3479 Skrevet 18. juni 2011 Kanskje han begynner å kunne gå lengre strekk sånn som min på morran før første lur?? stemmer nok med alderen hans.... deilig at han sovnet fort da har han ikke vært plaget med tennene da eller?
Pupsilure Skrevet 18. juni 2011 Forfatter #3480 Skrevet 18. juni 2011 Nei, han har ikke vært noe plaget i det hele tatt hverken på denne eller den første tannen Kan jo eventuelt vært det som holdt han våken litt de to siste kveldene, men han har ikke skreket noe særlig, har bare virket våken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå