Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skjønner godt at du syns det er tøft å være tilbake på jobb og være så mye vekke fra Goffel :klemmer: Men så kommer du til å bli vant med det etterhvert, og så får du bare nyte hvert eneste sekund du har med han når du har fri fra jobb.. :)

Men min hemmelige plan er at mannen skal bli kjemperik sånn at jeg aldri trenger å jobbe mer enn det jeg evnt. ønsker selv, sånn at jeg bare kan være så mye jeg bare vil sammen med barna.. :lur::fnise: Har ikke fortalt mannen om denne planen da.. :ler:

Endret av Jesse
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som min plan også Jesse :fnise:

Jeg må bare sjekke med mannen når han kan komme hjem fra jobb, men i 15 tiden kanskje? Mulig han slutter tidligere, men det vet han ikke før i morgen tidlig kanskje. Greit om vi tar det litt på sparket i morgen? :)

Skrevet

Jeg har ikke tid til noe som helst jeg :sur: dette er virkelig dritt!! :sukk:

Og så har jeg vært så dum som har satt opp tannlege/frisør og slike ting, og jeg vil jo helst bare være hjemme med babyen min :sur: Fri i dag, men tannlege på sinsen kl 10 og frisør på majorstua kl 12. Hjemme igjen ca 15-16.

Ammingen går det dårlig med. Får mindre og mindre melk. men jeg skal prøve å få økt den i helgen!

Skulle egentlig hatt fri på fredag, og har gledet meg masse, men så er turnusen feil, og jeg må jobbe :frustrert: Men har fri i helgen. Da skal vi til svigermor, men tror jeg blir hjemme og slapper av. Får skylde på at jeg jobber :sjenert: jeg er så utslitt, og trenger masse hvile. Utrolig tøft å jobbe igjen. Føler meg helt utslitt og nesten syk. Mannen er kjempebekymret for meg.

Skrevet

:klemmer:

Går seg nok til når du blir vant til å jobbe igjen. Gruer meg fælt jeg og,man vil jo bare være sammen med babyen sin.

Skrevet

:klem1:

Jeg har som sagt en venninne som le deprimert da hun begynte å jobbe igjen, fordi det var tøft å kombinere barn og jobb. Og det skjønner jeg godt! Synes du er kjempe flink som står på og det er ikke rart at du blir sliten og lei deg fordi du er opptatt hele tiden og ikke får vært sammen med babyen din lenger. Det er virkeligheten og alle vet at det er sånn det er, men skal jeg være ærlig klarer jeg ikke helt se for meg at jeg skal jobbe igjen. Jeg har jo lyst forsåvidt, men jeg kunne godt vært hjemme til neste sommer.. Man ser ikke helt realiteten før den er der tror jeg.. Og da er det lov å si at man ikke synes det er så stas. Det kommer til å bli bedre, det gikk over etter et par mnder for venninnen min, men hun synes rett og slett det var skikkelig pyton i starten.

Synes du gjør en bra jobb både på jobben med med Goffel! :kose:

Skrevet

Huff... Håper det går seg til etter hvert :troest: Ikke noe gøy å føle at man ikke strekker til.

Lykke til hos frisør og tannlege :klem:

Skrevet

Ja dette er skikkelig fælt. Brøt helt sammen i morges.... Mannen blir mer og mer bekymret. Nå venter jeg på frisøren. Gikk bra hos tannlegen. Hun var veldig søt og det var ikke vondt. Tror jeg hadde grudd meg endel for jeg følte meg virkelig 10 kg lettere etterpå!!

Skrevet

Ja dette er skikkelig fælt. Brøt helt sammen i morges.... Mannen blir mer og mer bekymret. Nå venter jeg på frisøren. Gikk bra hos tannlegen. Hun var veldig søt og det var ikke vondt. Tror jeg hadde grudd meg endel for jeg følte meg virkelig 10 kg lettere etterpå!!

Skrevet

Huff, vil bare gi deg en god :klemmer:

Så godt at det gikk fint hos tannlegen da ihvertfall, èn ting mindre å bekymre seg over :)

:hug:

Skrevet

Håret ble greit, tror jeg. Vanskelig å si før jeg får stylet det selv. Ble endel kortere, og litt mørkere. Mannen ble ikke så fornøyd :gjeiper: For han vil at jeg skal ha langt hår. Han skjønner ikke at man må ha tykt hår for at det skal bli fint :rolleyes:

Nå sover babyen. Han har vært ganske grinete i dag og sovet lite. Men han var bare blid mot meg :) Han begynte å gråte da jeg kom hjem, og krabbet gråtende inn på badet til meg, og ville løftes opp :sjenert: Stakkars liten! Han vil ha mamman sin hjemme.

Jeg fikk lerretsbildet fra eBay i går. Det var kjempefint!! Det er det samme som profilbildet mitt på fb. Veldig fornøyd med de lerretene, og kjempebillig! :)

Føler meg litt bedre nå. Ble bedre etter tannlegen faktisk.

Har tenkt litt, og merker at jeg blir mest lei meg når jeg tenker på at Goffel har blitt så stor. Det er nesten en sorgreaksjon. Jeg føler at jeg har mistet den lille babyen :klaske: Det høres teit ut, men jeg tror kanskje problemet ligger litt der. For jeg har egentlig ikke SÅ mye å gjøre på jobb (enda) :)

Skrevet

Håper du har en fin dag i dag :klem1:

Skrevet

Har tenkt litt, og merker at jeg blir mest lei meg når jeg tenker på at Goffel har blitt så stor. Det er nesten en sorgreaksjon. Jeg føler at jeg har mistet den lille babyen :klaske: Det høres teit ut, men jeg tror kanskje problemet ligger litt der.

AKKURAT sånn tenker jeg og :sjenert: Synes det er så trist at tida har gått så fort.

:klemmer:

Skrevet

Ja, det har gått altfor fort :Nikke: Men alle babyene vokser jo like fort da :) er en liten trøst i det. Ingen forblir bittesmå. Og dette er heller ikke mitt siste barn :)

Dagen i dag har gått bra. Føler meg ganske bra nå :nigo: Mannen sa at han så det på meg i stad også. Jeg har vært på jobb, men jeg er ikke utslitt. Bare så sliten som man skal være etter en dag på jobb. tanken på å jobbe i morgen er grei den også. Kanskje jeg begynner å bli vant til å jobbe? Det føles nesten sånn.

I dag MÅ jeg trene :daane: Nå er det vel nesten to uker siden :sjenert: har skikkelig dårlig samvittighet :sukk: Det er pilates i kveld. Og jeg skal ta sol.

Skrevet

Det jeg skulle si ista og jeg rakk ikke er at du vil nok få et annet baby en annen gang til og da vil du kunne nyte det igjen å være hjemme og ha en liten baby. Heldigvis er det sånn at hver alder har sin sjarm, er sikker på at du vil få samme følelsen når Goffel engang begynner skolen osv...... :)

Skrevet

Jeg har heller ikke trent denne uken pga alt leilighetsstyret, men kjenner jeg gjerne skulle gjort det igjen snart.. Men nå reiser vi i morgen formiddag og blir borte til mandag ettermiddag, men neste uke skal jeg :nigo: Har jo nesten bare 1 mnd igjen av den dealen der også, går fort unna!

Lurer på om jeg skal melde meg inn på Actic... Får se :) Deilig å ha et sted å gå til kjenner jeg, men så er det også litt usikkert mtp flytting og sånn. Får se! Foreløpig benytter jeg meg av Elixia, men har ikke gått på noen timer enda... :sjenert: Er bare så kjipe tider ift Lilletassen og greier.. Kanskje vi kan prøve oss på en time neste uke..?

Lilletassen skal ta vaksine tirsdag og da bør vi holde oss hjemme begge to, den kvelden + onsdagen sier hs. Men vi kan jo se på timeplanen og se om det er noe vi vil. Jeg må gjøre noe av det enkleste, for selv om jeg har trent 1 mnd tid nå, så er jeg ikke så godt trent akkurat..

Skrevet

Har ikke kommet meg avgårde til pilates enda. Liker ikke så godt å være med på gruppetimer på kvelden for da er det masse spreke folk der. Bedre med formiddagen sammen med pensjonistene og mammaene i permisjon ;) Men jeg skal ta en tur snart og ta sol og kanskje trene litt :sjenert: Er redd for å ikke få brukt opp solkortet mitt :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...