Pupsilure Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #3381 Skrevet 4. juni 2011 Jeg har så flink baby Han har fortsatt med å sove 12 timer hver natt uten å våkne Nå er det ca 2 uker. I går tullet han bittelitt ved leggingen, men vi lar han skrike litt. Bare noen minutter, men det funker Og så turner han veldig i sengen Han snur seg rundt og rundt, og sover i de rareste stillingene Søtnosen Tenk å være så heldig å få en så nydelig og flink baby da
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. juni 2011 #3382 Skrevet 4. juni 2011 Jeg har så flink baby Han har fortsatt med å sove 12 timer hver natt uten å våkne Nå er det ca 2 uker. I går tullet han bittelitt ved leggingen, men vi lar han skrike litt. Bare noen minutter, men det funker Og så turner han veldig i sengen Han snur seg rundt og rundt, og sover i de rareste stillingene Søtnosen Tenk å være så heldig å få en så nydelig og flink baby da Så herlig Flinke Goffel
Pupsilure Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #3385 Skrevet 4. juni 2011 Ja, han er flink Og det er veldig gøy å se at ting løser seg Vi har jo slitt sånn med søvnen, og jeg har tenkt så mange ganger at han aldri kommer til å lære seg å sove rundt Nå har han sovnet for kvelden. Han skrek i 1-2 minutter. Stod litt i sengen, men la seg ned igjen og sovnet Jeg har vært hos hudpleie. Grouponkupong. Fikk hudpleie og full kroppsmassasje for 450 kr Det var greit. Hang meg litt opp i endel feil (jeg er jo hudpleier selv) men hun var veldig hyggelig, og hadde gode hender, så det var en fin opplevelse, om enn noe kaotisk. Hun var ikke utdannet hudpleier, og det merket jeg. Nå lager jeg pizza til oss Har kjøpt skikkelig pizzamel, Tipo 00. Skulle lage sausen selv også, men jeg orker bare ikke Kjøpte en ferdigsaus som jeg ikke har smakt før. En litt dyr en, så håper den er god. Vi har en sånn pizzaovn også, så pleier å bli veldig godt Fant ut at "Norge rundt" isbilen (som terroriserer både meg og Dine) selger pizzabunner med saus, som visstnok skal være ganske gode. Noen som har prøvd de? Googlet litt oppskrifter nå, og kom over den informasjonen. og på nettsiden stod det at 5 bunner med saus koster 109 kr
Gjest Ruccola Skrevet 4. juni 2011 #3386 Skrevet 4. juni 2011 Ja, vi bruker de pizzabunnene Vi syns de er gode! Både som uhevede, tynne og spør pizzaer, men også når en gir seg tid og den får tine og heve (Best når den hever, da er den litt sånn peppesdeig, men sjelden vi husker å ta opp før vi trenger den ) (Om jeg ikke har husket å ta ut på forhånd, men ikke vil ha den helt tynn, pleier jeg av og til å slenge den i micro på tining en stund, sånn at sausen oppå blir myk, og bunnen ikke er frossen lenger. Da får jeg smøre sausen heeeelt ut på kantene, og så hever den seg litt i ovnen ) Vi bruker ikke den pizzformen man kan kjøpe til....setter seg bare fast i den Vanlig bakepapir holder i massevis!
Pupsilure Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #3387 Skrevet 4. juni 2011 Supert! Tror jeg skal prøve altså
pusla Skrevet 4. juni 2011 #3388 Skrevet 4. juni 2011 Så flott at Goffel er så flink til å sove!! Det må være deilig etter at dere jo har slitt litt med søvn, som du sier. Pizzaovn ja, synes dere det har noe for seg? Jeg tenker at det blir en sånn typisk ting som blir stående i skapet her
Pupsilure Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #3389 Skrevet 4. juni 2011 Pizzaovnen har stått i skapet i ca 5 år Nei, det er ikke veldig mye vits. Vi har brukt den tre ganger. Og det har jo blitt veldig bra pizza da. og det har vært veldig raskt. Men sånne maskiner blir ofte stuet vekk inni et skap ja Pizzaen ble forresten ikke noe god Sausen smakte ingenting, og den ble svidd i bunnen. Mannen sin ble god, for han bruker en sterk saus (på alt mulig ) som jeg ikke liker. Tar meg en liten datapause før jeg skal gå å lage et bursdagskort. Vi skal jo i ettårsdag i morgen
Pupsilure Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #3390 Skrevet 4. juni 2011 Huff, nå rotet jeg akkurat i søpla Jeg fikk solariumskremen i posten i går, og kastet emballasjen. Og nå kom jeg plutselig på at jeg skulle få med et par briller. Mannen hadde heldigvis ikke gått ut med søpla, så den stod i gangen. Og utrolig nok fant jeg brillene i embalasjen med en gang Hadde ikke gjort det hvis vi ikke hadde sorteringssystem. Nå har vi mat og plast i egne poser Jeg kjøpte solariumskort hos elixia, så jeg skal bli brun
Pupsilure Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #3391 Skrevet 5. juni 2011 I dag var det min tur til å stå opp tidlig; 5.48. Jeg er glad for det, for jeg føler at jeg har sett babyen min ALTFOR lite i det siste Angrer på at jeg satt opp time til hudpleie og massasje i går, for jeg ble jo borte i mange timer mens han var våken Men da har jeg lært Heretter skal all ledig tid tilbringes med babyen, så får jeg legge trening og slikt til etter 18. Han legger seg jo så tidlig. Nå sover han første lur i vogna. Sovnet 8. Vi må dra 10.30, for vi skal i bursdag. Så jeg håper han sover mest mulig nå, for det blir ikke noe mer soving på en stund. Fint vær i dag også Jeg skulle så inderlig ønske jeg fortsatt hadde permisjon! Tiden gikk så altfor fort Men trøster meg med at det er sånn for alle, og at alle må tilbake i jobb når babyene er omtrent på denne alderen.
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. juni 2011 #3392 Skrevet 5. juni 2011 Tiden fyker avgårde. Synes selv dagene er over nesten før de får begynt. Nå har jeg også oppdaget Groupon og Sweetdeal Måtte ta turen inn og sjekke ut hva det var flere av dere snakket om. Men, er det bare et tilbud pr dag? SKjønte ikke helt det der....
Pupsilure Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #3393 Skrevet 5. juni 2011 Ja, det er stort sett et tilbud pr dag Men hender det er ekstra deals og sånt da Det er helt genialt! Til nå har jeg brukt: -375 kr for klipp, kur, og produkter -250 kr for hot stone massasje 60 min -450 kr for hudpleie + full kroppsmassasje -100 kr for indisk forrett, hovedrett, dessert -250 kr for treretters for to personer -400 for to måneders trening hos Elixia (uten binding) -200 for gavekort på 400 kr hos Heppo Orker ikke å ramse opp mer Det er mye mer Et av mine beste kjøp er klipp og farging, kur og produkter for 500 kr. Alt sammen kostet 600 Nok Groupon snakk for i dag Fant forresten ut at det finnes mange flere. Si fra hvis jeg skal invitere noen av dere
Dine Skrevet 6. juni 2011 #3394 Skrevet 6. juni 2011 Det er masse fint på Groupon ja Har bestilt sushi, massasjetimer, frisørtime (samme deal som deg - det var gull verdt!), sydentur og noe diverse spagreier.. Genialt!! Håper du får en fin dag på jobb! Skal vi trene onsdag forresten?
pusla Skrevet 6. juni 2011 #3395 Skrevet 6. juni 2011 Liker du å shoppe, Pupsilure eller bare ser det sånn ut Det er lurt å ha nese for gode tilbud iallefall Jeg har bare bestilt en frisørpakke på groupon sålangt, men tenker å bruke det litt som gaver etterhvert som det dukker opp bursdager og sånt. skjønner godt at du synes det er en tøff overgang å begynne å jobbe, det er jo veldig mye mindre tid man får med babyen enn når man er hjemme. jeg gruer meg litt jeg og, men det blir nok greit når man kommer i gang!! Ser at dere legger Goffel kl 18. Jeg vurderer å legge tulla litt tidligere jeg og, for hun sover en lur så sent som kl 17 for tida. Hvordan ser måltidene og soving ut for Goffel på en normal dag??
Pupsilure Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #3396 Skrevet 6. juni 2011 Dine: blir med på trening på onsdag Når passer det for deg? Jeg har fri. Pusla: det var veldig lurt å legge han tidligere! Var da han begynte å sove natten gjennom. En vanlig dag: 06 - baby våkner 06.30 - frokost, grøt 08 - baby trøtt, sover ca 1 time 10 - baby sulten, grøt/brød 11 - baby trøtt, sover ca 1 time 13-14 - middagsmat 15-16 - liten lur omtrent på denne tiden 17 - grøt/brød 17.30 - kveldsrituale 18 - i seng Men det må sies at lurene ikke er skikkelig innarbeidet! Det kan variere veldig fra dag til dag. På søndag sov han nesten to timer på den første luren, og i dag var det 45 minutter eller noe slikt. Han er vanskelig med dagsoving, men nettene går kjempebra
Pupsilure Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #3397 Skrevet 6. juni 2011 Enda en dag på jobb da. Misliker dette mer og mer. Tror jeg begynner å innse at dette ikke er for en periode, jeg er tilbake på jobb! Babyen min er blitt stor Jeg skal ikke være hjemme noe mer. Heretter må jeg regne med å kun se han 2-3 timer om kvelden og på fridager/kveldsvakter Eneste lyspunktet er at jeg jobber turnus, men jeg syns det er ille allikevel. Tenk de som jobber 8-4 hver dag da :daane: Da hadde jeg nesten ikke sett han i det hele tatt. Men det er ingen stor trøst egentlig Dette er skikkelig kjipt Og stakkars babyen savner mammaen sin Vi merket det veldig tydelig i dag.
pusla Skrevet 6. juni 2011 #3399 Skrevet 6. juni 2011 takk for dagsrutine Nå sover jo tulla natta gjennom fra før og vi har en veldig god rutine nå egentlig, men vurderer å droppe siste luren og legge henne før. men da må vi jo skyve på måltider og alt, så får se det an litt. Skjønner godt at du synes det er tøft med jobb igjen. Og at det begynner å gå opp for deg at du er tilbake på jobb "på ordentlig nå". Stakkars Goffel, klart han savner mammaen sin
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå