Neala Skrevet 25. mai 2011 #3281 Skrevet 25. mai 2011 Så deilig med fin natt! Snuppa her tar også en lur etter en tima/halvannen time om morgenen, og det vet jeg søskenbarnet hennes på 9 mnd også gjør, så tror ikke det er så uvanlig at de blir trøtte igjen Gleder meg til å se bilde!!
Pupsilure Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #3282 Skrevet 25. mai 2011 Han har i perioder hatt en lur igjen etter 1-2 timer, men da har han ikke sovet så mange timer på natta. Og nå i det siste har det gått ca 3 timer. Han hadde nok vært trøtt en stund, for det klikka helt for han, og det tar gjerne litt tid før det går så langt. Ble bare 45 minutters lur da. Nå skal vi dra på senter å møte venninnen min og babyen hennes. Jenta er to uker yngre enn Goffel Og så skal vi rett videre til helsestasjonen. Dette høres sikkert helt rart ut, men jeg føler ikke at vi har vært på ferie. Klarer liksom ikke helt å tro at vi nettopp var der. Husker nesten ikke stedet i det hele tatt. Det føles som vi har vært hjemme hele tiden. Og når folk spør om ferien klarer jeg nesten ikke å svare, for jeg vet ikke hva jeg skal si, og jeg føler at det er så lenge siden at det ikke spiller noen rolle. Jeg føler muligens at det ikke skjedde noe særlig der nede, at det gjorde noe inntrykk. Vi så svært lite av Rhodos. Nesten bare hotellet, og det kunne vært hvor som helst. Hadde det jo fint, var deilig med sol og varme, vakre omgivelser, god og masse mat.
Gjest Marmot Skrevet 25. mai 2011 #3283 Skrevet 25. mai 2011 Byttet nick og avatar, og tok vekk signaturen min for en stund.
Pupsilure Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #3284 Skrevet 25. mai 2011 Hei Marmot! Kontrollen gikk fint. Han er 74,5 cm lang, 9750 gram og 46 i hodeomkrets. Fikk hentet bildet vårt hos fame, og jeg liker det ikke spesielt godt Men mannen ville veldig gjerne ha det, så jeg gikk med på det. Syns jeg ser så rar ut. Kjøpte en body og en lue/hatt til Goffern min da I morgen er det min sovedag Har blitt få sovedager i det siste, på oss begge.
Sequax Skrevet 25. mai 2011 #3285 Skrevet 25. mai 2011 Vi har også sovedager på tur! Utrolig deilig når mann og baby går ut av soverommet mellom 08 og 09...og jeg bare soooooooooover så lenge jeg vil! Apropos soving: nå er Lillemann ferdig sovet for en stund; det knirker i vogna!
Pupsilure Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #3286 Skrevet 25. mai 2011 Sovedager er deilig! Men syns det er ekstra slitsomt når mannen har sine da Da må vi være litt stille, og han står helst ikke opp før 12. Har blitt lite søvn på baby i dag. Han sov 45 minutter i morges, 30 minutter i bilen i 13 tiden, og mannen prøver å få han til å sove nå, men det ser dårlig ut. Syns de har holdt på en evighet.
Neala Skrevet 25. mai 2011 #3287 Skrevet 25. mai 2011 Jeg synes bildet var herlig! Ordentlig glad-bilde Du har en fin familie
Dine Skrevet 25. mai 2011 #3288 Skrevet 25. mai 2011 Sovedager er deilig! Men syns det er ekstra slitsomt når mannen har sine da Da må vi være litt stille, og han står helst ikke opp før 12. Har blitt lite søvn på baby i dag. Han sov 45 minutter i morges, 30 minutter i bilen i 13 tiden, og mannen prøver å få han til å sove nå, men det ser dårlig ut. Syns de har holdt på en evighet. Det høres nesten ut som om Goffel sover mer enn Lilletassen... Stort sett blir det bare 3 eller 4 lurer (og han er våken fra senest 5:30) til han legger seg kl.19. Og hver lur er på 30 min. Skulle ønske han sov mer, for jeg har utrolig lite "fritid" til å gjøre det jeg har lyst til. (Ordne praktiske ting etc). Så det blir også veldig lite KG, for babyen er litt klengete for tiden.. Men leser på tlf når jeg kveldsammer
Zia Skrevet 25. mai 2011 #3289 Skrevet 25. mai 2011 (endret) Oi oi, du hadde falt ut av mine innlegg Innom og oppdaterer meg nå, og håper virkelig å unngå at du faller ut igjen Endret 25. mai 2011 av Zia
Pupsilure Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #3290 Skrevet 25. mai 2011 Tusen takk, GUNS Kanskje du også skal prøve å legge han tidligere, Dine? Kan se ut som det var lurt her Det hender man faller ut, Zia Ikke alltid man har like mye å kommentere. Men hyggelig at du legger igjen spor Byttet bildet mitt med et annet, for jeg tror det er kopibeskyttet, og da er det vel kanskje ikke lov?
Neala Skrevet 25. mai 2011 #3291 Skrevet 25. mai 2011 Oi oi, du hadde falt ut av mine innlegg Innom og oppdaterer meg nå, og håper virkelig å unngå at du faller ut igjen Må bare meddele at min egen dagbok hadde falt ut av mine innlegg i dag tidlig, og jeg skjønte ingenting
Pupsilure Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #3293 Skrevet 25. mai 2011 Tror jeg har glemt å skrive at venninne K har spontanabortert igjen. Hun skulle hatt termin 22. desember. Nå er det andre gangen på rad Men heldigvis går det veldig bra med kusinen min, og Goffel får en liten tremenning i november da De har prøvd i 4 år, og lykkes med prøverør.
Dine Skrevet 26. mai 2011 #3294 Skrevet 26. mai 2011 Kanskje jeg skal prøve litt tidligere ja.. Kan jo se om det har en effekt.. Og så har jeg bestilt boken no cry sleep som Neytiri anbefaler, så krysser fingrene for at vi får til det med sovingen snart
Neytiri Skrevet 26. mai 2011 #3295 Skrevet 26. mai 2011 du leste kanskje ikke i boka mi, men der står det faktisk at å legge barn tidligere på kvelden tørr mange ikke i frykt for at barnet våkner midt på natta.....men det kan faktisk ha motsatt effekt. Det stemte her, forandret rutinene på 30-60min tidligere og hun sover 1-2 timer lenger!
Pupsilure Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #3296 Skrevet 26. mai 2011 Enda en natt der han sover ca 12 timer uten å våkne
Gjest Marmot Skrevet 26. mai 2011 #3297 Skrevet 26. mai 2011 Åh, dette er godt å lese. Er det noen som "fortjener" god nattesøvn er det dere.
Pupsilure Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #3300 Skrevet 26. mai 2011 Ja, det er helt supert!! 12 timer i strekk, heeel natta Kan jo bare håpe på at dette varer Men han er kjempesutrete på dagtid nå. Aaaner ikke hva det er som plager han. Kan være han kjeder seg Har vært på pilates på Elixia i dag. Dårlig time egentlig... Og fy for et kjøpsspress!!! Jeg stod i mot, og så ringte hun meg 5 minutter etter at jeg gikk og bad meg komme opp igjen for nå hadde hun et enda bedre tilbud til meg jeg sa det ikke passet, og hun ville vite når jeg skal trene igjen. Jeg sa kanskje lørdag. Og da lurte hun på om det passet kl 13 eller 16. Jeg sa at jeg kunne spørre etter henne istedenfor Jeg er ikke interessert!! Lurer nesten på å ta en Dine, og melde meg inn for å så gå å angre :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå