Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi hadde i en periode veldig problemer med dagsovingen, men det ser ut til *bank i bordet* at det har løsnet nå, problemet vi gjorde var å legge henne i sengen i stedet for vognen, eller at hun knapt nok ikke sov på dagtid i det hele tatt. Nå er vi tilbake på tre dupper på 45 min-1 time 2-3 ganger daglig og hun sover utrolig godt om natten :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har vi droppet lur nr to. Han sov litt over en time i 10 tiden, og han startet neste lur kl 16. Sover under parasollen nå mens jeg soler meg og mannen har en time fri på rommet.

Har det så deilig nå. Vekta viste 59,8 i dag, så lavt har jeg ikke vært på et år. Jeg har blitt litt brun, og føler meg veldig fin :nigo:

Skrevet

Har det så deilig nå. Vekta viste 59,8 i dag, så lavt har jeg ikke vært på et år. Jeg har blitt litt brun, og føler meg veldig fin :nigo:

Så bra! Det var hyggelig å lese!! :)

Skrevet

Hurra for 5-tallet :hoppe: Deilig å føle seg bedre :jepp: Når det er sagt, du så sikkert like fin ut på 6-tallet ;)

Skrevet

Det er så godt å lese når folk har det bra med seg selv!!! Jeg blir så glad :nigo:

Skrevet

Utrolig deilig å føle seg litt fin igjen ja :nigo: har nok litt med sol og fint vær å gjøre også. Kommer ikke over hvor merkelig det er at jeg har gått ned i vekt og ikke opp! Jeg spiser veldig mye mat og dessert her. Forsyner meg to ganger til hvert måltid + dessert, og noen ganger går jeg to ganger til frokosten :sjenert: og jeg spiser ca to is hver dag mellom måltidene.

Skrevet

Ok, nå er jeg litt redd her. Det er gresshoppeinvasjon! De er digre, og overalt! De hopper langt. Har sett kanskje tre gresshopper tidligere her, og nå har jeg sett ca 50 på ti minutter.

Hjelper ikke at jeg leste at dommedagen er i dag heller. Selv om jeg ikke er kristen. Var det ikke noe med gresshoppeinvasjon i Bibelen?

Skrevet

Da vi gikk ut til middag nå var det ikke så mange, heldigvis!

Skrevet

Da vi gikk ut til middag nå var det ikke så mange, heldigvis!

Skrevet

Oi, jeg hadde freaka ut :daane: Bra det var litt færre nå :Nikke:

Skrevet

oi! gresshoppeinvasjon... grøss og gru! er det dommedag i dag sier du? :fnise:

:hoppe: det er deilig å føle seg lekker :)

når reiser dere hjem igjen? føler dere har vært borte en evighet! :ler:

Skrevet

Gresshoppeinvasjon :sjokkert: Jeg tror jeg hadde friket helt ut -:daane:

Håper de siste dagene deres blir bra :klemmer:

Skrevet

:sjokkert: da hadde jeg freaka tror jeg! GOd tur hjem, er ikke det i morra??

:klem:

Skrevet

Nå drar vi snart fra hotellet. Gleder meg til å komme hjem!

Skrevet

Kanskje du har fått høyere forbrenning av å spise så mye. Eller kanskje kroppen din trodde du var ferdig med å amme. Du sa jo du hadde gelmt det en periode. Holder ikke kroppen litt på fettet til man er ferdig med amminga? Du har jo gått litt turer og forteller du, som nok har hjulpet. Eller så har du bevegd deg så lite at du rett og slett har mistet muskelmasse :fnise: Vi satser ikke på den siste :gjeiper:

Fint at du har kost deg. Det har du fortjent. Tenk så lenge du har håp på å kunne reise på ferie med mannen. Ble det så bra som forventet? :jepp:

Funnet ut hva det blir til på tirsdag? :)

Skrevet

Hadde skrevet det lengste innlegget, og så forsvant det :rasende: :rasende: :frustrert::sur::grine:

Becky: vet ikke enda om jeg kommer, prøver å få tak i manuellterapeuten og høre om hun har en time til meg i dag istedenfor :) Sier fra så fort jeg vet.

Orker ikke å skrive mer, ble så sur nå!!

Skrevet

Prøver meg på å skrive litt til, for nå har jeg glemt hvor sinna jeg ble i stad :fnise:

Lille rampetrollet mitt er overalt nå! Han krabber i full fart, opp og forbi hindringer, bort til nærmeste høye ting han kan ta tak i å fra seg opp :fnise: Jeg syns det er litt skummelt, for han skjønner ikke at han må holde seg fast hele tiden.

Gjest ~Milla~
Skrevet

Det blir vel sånn at man har ingenting i hyllene og vinduskarmene, og bokhyllen har ikke bøker i de to nederste hyllene osv.. ser helt ribbet ut i huset, de siste 60cm ned mot gulvet :fnise:

En venninne av meg hadde sønnen krabbende rundt, så ringer tlf, hun løper og tar med seg den trådløse ut på kjøkkenet. Da har lillemann fått tak i havregrynsposen, helt den utover gulvet og ligger nærmest i spagaten og spiser havregryn fra gulvet :skratte:

De er ekstremt raske disse krabatene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...