Pupsilure Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #3161 Skrevet 6. mai 2011 Puta fungerte ganske bra ja! Ikke noe tull på kvelden, men litt på morgenen (natta). Han ville stå opp i 4 tiden Etter en time måtte jeg be mannen overta, for jeg var så lei og irritert. Og mannen fikk han til å sove fra 5.30-7.15 Jeg har vært på bassengtrening for siste gang. Mulig jeg starter opp igjen til høsten. Jeg har også vært på shopping. Kjøpte tre topper i barneavdelingen på Kappahl , to topper og en bukse og en buksedress på h&m Nå pakker vi som bare det. Mannen er stille og rar. Han gruer seg! Ikke greit med flyskrekk. Han vil ikke prate om det heller. Goffel har begynt å reise seg opp! Men han har ikke helt turt å komme lenger opp enn på knærne da. Han prøvde å flytte foten i stad også, men da mistet han balansen litt og turte ikke mer Tenker at den urolige natta også kan skyldes utviklingen hans Flere ganger i dag har han satt seg opp på knærne, med begge hendene på noe som er i samme høyde som han.
Mokkon83 Skrevet 6. mai 2011 #3162 Skrevet 6. mai 2011 kan du legge ut bilde av den solskjermen? er det en sånn du fester på bagen som skal nedi vogna? ser det er fester til et eller annet på bagen min... kjøpte brukt så jeg vet ikke om det er noe som er standard eller som man kjøper utenom... tenker det blir deilig med sydenferie!!! skjønner godt at mannen din gruer seg, det er ikke noe særlig når en er redd for noe utrolig kjekt at du har fått låne pram-pack! er du nervøs for det praktiske når dere skal være borte hjemmefra så lenge?
Pupsilure Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #3163 Skrevet 6. mai 2011 Min lenke Det er tre hemper inni vogna, som du kan feste den på. Jeg er kjempefornøyd med den Goffel kan være ganske vanskelig på tur. Vil ikke sove for det er så mye å se på Men det hjelper masse med solskjermen. Jeg er veldig nervøs for flyturen/tiden på gardermoen pga skrikebaby. Og jeg er nervøs for nettene der nede. Vi vil da sove i samme rom alle tre, og jeg frykter at han vil holde oss endel våken om nettene, og at vi derfor vil bli sure og grinete begge to Ellers har jeg ingen bekymringer Goffel trives nok, og han spiser alt av mat. Jo, jeg tenker litt på været også da
Pupsilure Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #3164 Skrevet 6. mai 2011 Nå er det natta her. Skal se en episode av Big Bang Theory i senga som mannen har lastet ned. Vi pleier alltid å se det sammen Syns det er så koselig å ha faste ting vi ser på sammen. Og jeg byttet sengetøy i dag I morgen tidlig er det min tur til å stå opp med babyen. Tar han med meg til mamma, så får mannen uforstyrret søvn. Blir jo ikke så mye søvn på oss natt til søndag, da vi skal dra herfra kl 4. kjenner jeg mannen rett får han ikke sove noe særlig, mens jeg nok får noen gode timer, for jeg sovner mye raskere enn han. Flyturen får bare gå som den går. Jeg får gjort ganske lite for å påvirke det uansett, jeg tror det eneste jeg kan gjøre er å ta det som det kommer, og å være mest mulig rolig. Ikke overføre stresset mitt til babyen
Neytiri Skrevet 6. mai 2011 #3165 Skrevet 6. mai 2011 Den solskjermen var jo kjempefin, jeg fant ut at kalesjen på min kan dras ekstra langt ned, brukes innimellom når hun skal sove og blir for forstyrret av ting ute. men kjære Pupsilure......du må ikke ta "sorgene" på forskudd.......vær positiv og du vil se at mann og baby kan overraske deg tidlig fly dere skal ta da. Jeg leste faktisk om en som satt babyen til å sove på baderommet på hotellet fordi de forstyrret han når de så på tv på kvelden.......kanskje noe man kan gjøre så dere ikke trenger legge dere sammen med goffel? men da bør ingen drikke øl for da blir det vel litt dobesøk Nei hvis ikke jeg rekker innom her i morra så får dere ha en riktig fin tur, kose dere maks, og husk SLAPPE AV, du kommer tilbake og begynner jobb....da er det godt å ikke ha stresset på ferie......er ingeting dere MÅ gjøre da....og det er jo deilig!
Neala Skrevet 6. mai 2011 #3166 Skrevet 6. mai 2011 Koselig med fast serie dere ser sammen! Det hadde jeg med eksen min også (ikke pappaen til snuppa, altså), vi så Prison Break sammen. Det er noe med at da må begge ha tid og ork og lyst, og da blir det ekstra å glede seg til Kjenner jeg har så lyst å etter hvert møte Mannen med stor M, og ha noen å dele hverdagen med (utenom snuppa såklart) Det går nok fint på ferie, Pupsilure. Man klarer som regel det man må klare! Dere er jo to stykker som skal passe på Goffel og hverandre, så litt mindre søvn kan jo evt taes igjen med en liten time hver noen dager, der dere kan sove litt? Uansett så er ferie med baby, ferie med baby - det er nok noe annet enn å reise alene Sov godt, Pupsi
Devilina Skrevet 6. mai 2011 #3167 Skrevet 6. mai 2011 Den solskjermen var jo kjempefin, jeg fant ut at kalesjen på min kan dras ekstra langt ned, brukes innimellom når hun skal sove og blir for forstyrret av ting ute.
Neytiri Skrevet 6. mai 2011 #3168 Skrevet 6. mai 2011 [quote name='Devilina' timestamp='1304714016' post= Den solskjermen var jo kjempefin, jeg fant ut at kalesjen på min kan dras ekstra langt ned, brukes innimellom når hun skal sove og blir for forstyrret av ting ute. Hihi takket være deg ja snuppa Takket være meg Å du får ha virkelig en god tur Pupsilure jeg og vil......
siebaeo Skrevet 6. mai 2011 #3169 Skrevet 6. mai 2011 Jeg tror flyturen kommer til å gå veldig bra Håper dere får det kjempefint!! Litt sol på kroppen gjør nok godt kan jeg tenke meg. Gleder meg til det selv God tur om jeg ikke er innom før dere drar Kos dere masse og nyt i fulle drag!
Dine Skrevet 7. mai 2011 #3170 Skrevet 7. mai 2011 God tur i morgen til dere alle 3!!! Gleder meg til å høre hvordan flyturen, oppholdet og alt har vært. Kos dere masse og nyt ferie sammen
Gjest Iril Skrevet 7. mai 2011 #3171 Skrevet 7. mai 2011 Jeg er litt misunnelig på dere faktisk, selv om jeg egentlig ikke har noe som helst ønske om "sydenreise". Men det høres deilig ut å dra bort! Håper dere får en supersuperfin ferie alle 3, og at mannen din kanskje får det lettere med flyskrekken sin når han ser at det går bra!
Pupsilure Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #3172 Skrevet 7. mai 2011 Tusen takk, dere :klemmer: I dag har vi vært sammen med mamma og pappa og sett på at de har sjøsatt båten sin Ble mest bilkjøring da Og Goffel var flink gutt og sov i bilen begge veier Nå gjenstår litt mer pakking, besøk av svigermor, gulvvask, levere kjæledyret vårt hos kusina mi, og legge oss! Tror vi legger oss i 19 tiden. Må jo stå opp ca 3. Gleder meg til vi er fremme i hellas!
Pupsilure Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #3174 Skrevet 7. mai 2011 Tusen takk, HopsiDeisi Det blir mye stress sånn rett før man skal dra! Men nå er det meste ordnet. Jeg skal stå opp 2.30 Koffertene våre veier litt mye, så prøver å ta ut litt... Ikke lett. Mannen har farget øyenvippene mine, og leggene er vokset, så jeg er klar Vi har nett på hotellet, så dere får nok ikke ferie fra meg :gjeiper:
Gjest Ruccola Skrevet 7. mai 2011 #3175 Skrevet 7. mai 2011 Pappa har lært meg en god regel for pakking til syden Pakk først vanlig, så tar du ut igjen ALT fra kofferten! Pakk så en gang til, men litt mer kresent. Da skal du ende opp med ca halvparten av det du pakken første gangen, og alikevel har du sikkert med deg RIKELIG! Ønsker dere en god tur alle tre, og håper dere slipper turbulens så samboeren din kan få en ok opplevelse i flyet
Dine Skrevet 7. mai 2011 #3176 Skrevet 7. mai 2011 Vi har nett på hotellet, så dere får nok ikke ferie fra meg :gjeiper:
cypress Skrevet 7. mai 2011 #3178 Skrevet 7. mai 2011 God tur!!! Skulle gjerne reist en tur jeg og, men det får vente til i sommer.. Håper dere får fint vær, og at flyturen går greit!!
Becky1 Skrevet 7. mai 2011 #3179 Skrevet 7. mai 2011 God tur Føler med mannen din. Er ikkeno gøy å være ordentlig redd for noe. Håper valiumen hjelper
Neala Skrevet 7. mai 2011 #3180 Skrevet 7. mai 2011 Jeg har laget meg ny dagbok: Accept your destiny Mine skravlerier som alenemamma
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå