Becky1 Skrevet 3. mai 2011 #3141 Skrevet 3. mai 2011 Vogna er på finn ja, Becky Det er ikke bilde av den, og jeg vet lite om den, men har sendt noen mailer med selgeren. Den type vogn er innmari fin. Skikkelig klassisk gammeldags vogn. Vet ikke om de egner seg til barnehagesoving Åja, trodde det var snakk om en eldre modell jeg. Altså en som ikke er helt ny og moderne. Sorry, har veldig dårlig greie på vogner og slik. Men skjønner at du har lyst på, spesielt når man får skikkelig dilla. Jeg elsker gammeldags stil, men skal ikke få dilla på noe som er så dyrt
Pupsilure Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #3142 Skrevet 4. mai 2011 Goffel har vært litt slitsom i natt også, våknet tre ganger. Jeg er blitt bortskjemt Før var tre ganger bra. Men nå blir jeg helt utslitt av det. Han ville stå opp 5.40 Men da er det natta hos oss. Nå sover han i vogna si. Håper han sover i 2 timer, men det kan jeg vel bare drømme om :gjeiper: Vi skal på senter i tolvtiden. Skal låne prampack av ei venninne, og skal møte henne på kjøpesenter. Et stort senter som ligger et stykke herfra. men det er et veldig fint og nytt senter, har bare vært der noen få ganger før, så er ikke blitt kjent der enda, og heller ikke lei av butikkene Alt blir så mye lettere hvis babyen har sovet masse før vi drar. Merker at jeg syns det er litt urettferdig at det er bare jeg som tar nettene, mens vi deler ca likt på alt annet. Har lyst til å be om at mannen tar litt mer på dag/kveldstid, eventuelt står opp med han oftere enn annenhver dag Nå er vi jo hjemme begge to. Har også begynt å grue meg litt til nettene når jeg jobber igjen. Men det er puppen som fungerer best om natta, og mannen har (dessverre? ) ikke pupp
Pupsilure Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #3143 Skrevet 4. mai 2011 Jeg er forresten spurt om å være gruppeleder for etisk refleksjon på jobben, og må holde samlingsstunder, og gå på kurs månedlig i to år. Har veldig lyst til det Gleder meg litt til å begynne igjen, og tenker at jeg er heldig som har en jobb. Og at jeg er ganske fornøyd med jobben min. Man blir vel aldri 100 % fornøyd, men det kunne vært så utrolig mye verre, og jeg trives veldig godt der. Både med type arbeid, beliggenhet, arbeidstider, lønn og kollegaer
Gjest Iril Skrevet 4. mai 2011 #3144 Skrevet 4. mai 2011 Hva jobber du med? Jeg er så slem at om mannen hadde hatt permisjon og jeg ferie, hadde han pent måttet stå opp om natten.
Pupsilure Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #3145 Skrevet 4. mai 2011 Sender deg PM iril Vil ikke skrive det i dagboken. Hadde han vært flaskebaby hadde nok mannen måttet trå til nå ja
Gjest Iril Skrevet 4. mai 2011 #3146 Skrevet 4. mai 2011 Han kan bære ungen inn til deg i sengen. Neida, jeg skjønner deg godt. Det er mye som er lett i teorien, men som ikke er like enkelt i praksis.
Pupsilure Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #3147 Skrevet 4. mai 2011 Goffel sover fortsatt! Nå er det en time, og jeg har ikke vært ute å bysset. Prøver å finne ut hvilken bilstol vi skal kjøpe. Ikke lett! Goffel veier ca 9,5 kg nå Hvor er det blitt av den lille babyen min
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. mai 2011 #3148 Skrevet 4. mai 2011 Tiden går fort ja, synes ikke det er lenge siden han ble født jeg Hvordan er det med bilstoler... vi har en maxicosi nå, men neste bilsete.. hvor lenge kan de ha det? Har riktignok ikke satt meg inn i de større setene enda..
pusla Skrevet 4. mai 2011 #3149 Skrevet 4. mai 2011 Milla: de kan ha neste bilsete lenge, de varer som regel til 25 eller 36 kg. Jeg skjønner godt at du gjerne vil at mannen også skal ta sin del av nettene. Men det er jo fint med en sånn ordning at han tar babyen på morgenen da, sånn er det her og har skjønt at dere også gjør det? Det hjelper jo å få sove lenge, jeg har blitt rene murmeldyret jeg - bortskjemt Jeg har det vel som deg i forhold til jobb. Det er ikke alt jeg er fornøyd med, men alti alt har jeg det bra Det hørtes spennende ut med det du har fått tilbud om da; gøy med nye utfordringer Ha en fin dag videre, jeg ble brått litt nysgjerrig på hvilket senter du har vært på
Pupsilure Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #3150 Skrevet 4. mai 2011 Jeg tror jeg skal ha besafe izi combi x3 Men kjøper ikke enda, venter til det blir salg Det er jo nesten alltid salg på bilstoler et eller annet sted. Ble litt trist når jeg tittet på værvarselet for Hellas. Min lenke Ser ikke akkurat bra ut Vi skal være der to uker da, så får håpe det blir bedre uken etter.
Gjest Iril Skrevet 4. mai 2011 #3151 Skrevet 4. mai 2011 Vi tenker på dette med bilsete vi også, Murmel er jo snart 8 kg, og snart for lang for bilsetet sitt. Skjønner ikke at noen klarer å bruke det vi har til ungen er 1 år, men.. Tipper det blir det samme som dere skal ha her også, men har jo litt tid til å tenke på. Må nesten teste det i bilen også, før vi bestemmer oss.
Neytiri Skrevet 4. mai 2011 #3152 Skrevet 4. mai 2011 Her kan vi bruke bilstolen til over 1 år altså, men kjenner jeg har lyst å få henne høyere opp! Titter på stoler og har vært på kurs i dag ang stoler og sikkerhet og slikt. Jeg liker veldig besafe stolene, men siden vi har volvo er vel britax designet for den.... Hun på kurset anbefalte å få prøve stolene i bilen før man kjøper... Vi kommer nok til å gjøre det tenker jeg Flink du er å komme i gang med syinga, øving gjør mester eller hva?!
Dine Skrevet 5. mai 2011 #3153 Skrevet 5. mai 2011 Du Pupsilure - jeg har jo kjøpt de 12 fargene på Ebay som du anbefalte.. Det skal jo være mange forskjellige farger, men uten at jeg har åpnet de, så ser mange av de helt like ut utenpå.. Boksen er gjennomsiktig, så ser fargene gjennom, men den gule er ikke gul gjennom liksom.. Er dine også sånn? Blir de de bestemte fargene når man blander det inn i MMFen feks?
Neala Skrevet 5. mai 2011 #3154 Skrevet 5. mai 2011 Dine, det tenkte jeg også da jeg åpnet mine. Men de skal være sånn altså De blir kjempefine når du har blandet dem i MMF - husk å bruk tannpirker --- Huff, kjedelig at værmeldingene ikke er så gode. Håper dere får litt finere vær uken etter! Ha en fin dag, Pupsilure
Dine Skrevet 5. mai 2011 #3155 Skrevet 5. mai 2011 Så bra Guns Ble litt redd for at jeg hadde fått feil farger.. Men du - hvordan gjør jeg det med tannpirkeren da..?
Pupsilure Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #3156 Skrevet 5. mai 2011 Jeg stikker bare en tannpirker nedi, gjennom folien. Ikke ta av all folien!! Da tørker fargen inn etter relativt kort tid. I dag har vi vært hos ei i barselgruppen. Veldig koselig Vi har visst veldig mye til felles! Liker henne veldig godt Er litt sammen med ei til, og hun er også veldig grei. Men hun siste har meldt seg helt ut. Håper vi fortsetter å holde kontakten I morgen er det bassengtrening, og jeg skal ut å shoppe litt alene. Skal kjøpe noen topper, og ting til ferien. Grøt, bleier, våtservietter og slike ting. Vi reiser på søndag Tenk at vi er i mai allerede Nesten litt glad vi ikke er hjemme på 17. mai Blir trist bare jeg tenker på bunaden min som ikke passer. Og det faktum at jeg skulle legge den ut selv, og har sprettet den opp og laget et hull i den... Så den må sendes bort før jeg kan bruke den igjen.
pusla Skrevet 5. mai 2011 #3157 Skrevet 5. mai 2011 Neste 17. mai blir nok morsom, da er jo Goffel så stor at han får masse glede av det og Så koselig med nytt bekjentskap som du trives så godt med da Tenk, nå reiser dere snart!! Jeg skal reise bort i morra, så jeg vil ønske dere en riktig god tur allrede nå. Det kommer nok til å bli bra, kos dere masse
Becky1 Skrevet 5. mai 2011 #3158 Skrevet 5. mai 2011 Har skjønt du føler deg litt dvask om dagen. Synes du var slank da jeg møtte deg og da var jo Goffel bare 2 mnd... Tror nok ikke du er så ille som du tror. Langt derifra. Men vet hvordan det føles. Det er ikkeno særlig. Men ikke bruk så mye tid på å rakke ned på deg selv. Enten så gjør du noe med det, eller så lar du det vær. Det hjelper absolutt ingenting å rakke ned på seg selv i mellomtiden. Vet det er lettere sagt enn gjort, men ikke kast bort mer tid på å føle deg slik. Husker jeg leste en gang: "Hvordan vil du tenke tilbake på livet ditt? Vil du huske at du nøt livet, eller vil du huske at du tenkte på at rumpa di var for stor?". Ble litt dårlig formulert det her, men du skjønner vel. Dette tenker jeg på ofte. Vi bruker så utrolig mye tid på å tenke på utseende.
Pupsilure Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #3159 Skrevet 5. mai 2011 (endret) Tusen takk, Pusla Det var fint sagt, Becky Jeg har perioder der jeg plages, men stort sett tenker jeg ikke på det. Folk sier at jeg ser ut som jeg gjorde før graviditeten, men jeg merker på klærne at det er et par kilo for mye. Har meldt meg inn på elixia igjen, så får vi se ---- Jeg har farget håret nå. Var deilig å få gjort. Har prøvd min nye badedrakt igjen, og følte meg ganske fin Goffel sover med en diger pute ved siden av seg, så det er ganske trangt. Han har våknet maaaange ganger de siste kveldene, men ikke en eneste gang nå Kanskje det hjalp med puten? Han våkner fordi han snur seg til magen i søvne. Jeg kjøpte solskjerm til Simovogna i går, og ELSKER den!! Nå er det natta Endret 5. mai 2011 av Pupsilure
Neytiri Skrevet 5. mai 2011 #3160 Skrevet 5. mai 2011 Ikke lenge til dere skal dra, ohh så spennende! Gleder meg å høre hvordan flyturen går for begge gutta dine......husk, prøv å få mannen til å ta seg litt av Goffel, kanskje han glemmer litt av flyturen da Bumba hadde en liten periode hvor hun snudde seg og ikke kunne sove, plutselig sov hun bare på magen, og nå varierer hun ettersom hva hun har lyst tror jeg Håper den puta var tingen ja!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå