Gå til innhold

Pupsilures verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er også spent på samtalen med sjefen! Håper det går til din fordel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ohh så kjipt det ble tull med permisjonen da! skjønner ikke at det går an jeg!

sender deg en :klem:

Skrevet (endret)

Det er egentlig min egen feil, så skal ikke skylde på nav denne gangen ;) Det ordnet seg :hoppe: Så jeg begynner på jobb 31. mai :) Og har kun 1 ukes ferie igjen i år etter det, som tas i august tenker jeg.

Endret av Pupsilure
Skrevet

:hoppe: så bra det ordnet seg! herregud,tenk om du skulle begynt å jobbe i morgen!!! synes permisjonen går altfor fort altså.

:klemmer:

Skrevet

Godt at du slapp å gå på jobb i morra da! Det hadde vært passe pyton, tenker jeg.

Skrevet

Ja, det hadde vært kjedelig! :daane: En måned til med fri :nigo: Men så blir det masse jobbing.

Jeg har vært hos manuellterapeuten nå, og Goffel hos tante. han var helt rød rundt øynene da jeg hentet han, hadde grått litt. Lurer på hvor lenge :sjenert: Rødfargen gikk ikke bort heller, så jeg syntes så synd på han. Men han var blid da jeg kom for å hente han. Og jeg la han på gulvet og viste dem krabbingen hans :rodmer: Måtte finne frem nøkkelknippet mitt med en blinkende garasjeportåpner, og da krabbet han bort for å ta den :hjerte:

Jeg fikk shoppet litt på senteret også. Kjøpte to topper og en shorts. Deilig med nye klær! :nigo:

Mannen er på styremøte nå. Lurer på hvordan dagen i morgen blir jeg. Bør vel forvente at mannen tar Goffel mest, siden han har perm?

Jeg har en kinobillett som må brukes innen lørdag (fikk et gavekort pga en visning som ble avbrutt på tekniske problemer) så vurderer å dra alene på kino i morgen eller torsdag kveld!

Skrevet

Føler du deg klar til å begynne å jobbe? :jepp: Eller er det vemodig at du ikke skal være sammen med Goffel så mye mer? Kanskje litt deilig og, eller?

Fortsetter du samme sted som før? Du snakket om en utdannelse. Ble det ikke noe av? Husker du hadde noen papirer du måtte ordne.

Skrevet

Jeg skal jobbe på samme sted ja. Har søkt skole, men ganske usikkert om jeg kommer inn til høsten.

Vanskelig å svare på hva jeg tenker om å begynne å jobbe. Alle spør. Jeg tror jeg både gleder og gruer meg, og er likegylding til det :rolleyes::ler: Jeg jobber jo turnus, så blir ganske mye tid med babyen allikevel :) Jobber enten fra 7-14/15 eller 15-22, sånn ca. Og har bare ti minutters kjøring. Og 90 % stilling. Så blir endel tid med Søtnosen allikevel :hjerte:

Skrevet

Så deilig at du slipper jobb i morgen :hoppe:

Håper det blir en fin dag med pappa på perm i morgen :nigo: Skjønner at du på en måte forventer han skal ta han mest, og jeg er enig. Det er jo ikke helt ferie og slabbedaskeri når man har pappaperm! :)

Skrevet

Har tenkt litt på dette med jobben, og jeg gruer meg ikke til å være borte fra Goffel, heller ikke til å gjøre arbeidsoppgavene mine. Men det jeg gruer meg til er alt dramaet det er på jobb. Sladring, baksnakking osv. :sukk: Vet at jeg er en del av det selv også. Problemet for min del er at jeg blir så sint når folk ikke gjør jobben sin som de skal. Og det er det veldig mye av på min jobb. Og det går ut over menneskene vi jobber for, og det er ikke riktig! :sur: Men får prøve å ikke involvere meg for mye...

Goffel våknet 3 og 4 i natt. Litt rart at han våknet to ganger så tett. Og så ville han stå opp atten minutter over sju :daane: Kan ikke huske sist han sov lenge.

Det er kjempefint vær ute :sol: Og vi har friiii :hoppe:

Skrevet

Det er jo veldig bra at du ikke gruer deg til å være borte fra Goffel når du skal begynne på jobb igjen. Skjønner godt at det er kjipt med drama, spesielt når det går ut over noen :kjefte:

Superdeilig at flinke Goffel sov så fint i natt :nigo: Nyt den fine dagen, snuppa :sol:

Skrevet

Håper dere får en flott dag i finværet :sol:

Skrevet

Tusen takk, GUNS og Småkjekset :klemmer:

Vi har gått tur nå. Goffel hadde problemer med å sove, så jeg gikk til butikken og kjøpte halvstekte rundstykker til oss :) Mannen har laget mat og vi har spist, og nå gir han babyen mat. Vi skal reise til Fame snart. Gruer meg! Fotografen minnet meg på å huske å ta mål av veggen :rolleyes: Særlig. Vi har ikke råd til å kjøpe noe som helst der, og de blir vel sure tenker jeg..... Men det billigste bildet koster 800 kr for 13x18 cm.

Gjest ~Milla~
Skrevet

800kr for 13*18cm? :daane:

Nyt finværet og søte Goffel :)

Skrevet

Ja, det er kjempedyrt!

Men det gikk bra da :) Jeg sa ganske tidlig at vi ikke hadde råd til å kjøpe noe nå, at vi bare skulle velge ut bilder til gratisbildet vårt. Vi måtte si ja og nei på alle bildene, og så satt vi igjen med 6 stk som var aktuelle. Valgte et av oss alle tre. Jeg lot mannen bestemme. Jeg var egentlig uenig, men man må gi seg noen ganger også. Minnet han på det etterpå :ler: Jeg får nesten alltid viljen min, nemlig :fnise: Det var et dynamisk bilde, tror mannen løftet Goffern, og jeg tittet på dem. Mannen og babyen var veldig fine på bildet, men det var ikke jeg... Syns jeg så teit ut. Men men.

Har kjøpt hjulbeskyttelse til vogna. Men ikke fått tak i solskjerming.

Skrevet

Fame er helt latterlig dyrt. Jeg skjønner ikke at de overlever med de prisene der.

Skrevet

Tror Fame overlever på at de lokker med gratisbilde også er det nok endel som faller så mye for bildene at de kjøper selvom de egentlig ikke skulle. Men det er jo helt sykt å betale 800 kr for et så lite bilde! Jeg tør ikke ta bilder der, for jeg vet hvordan det ville endt :fnise: Verken mannen eller jeg eier viljestyrke ;)

Så deilig med litt fri sammen da :) Må være godt å ha mannen hjemme litt og være sammen som familie.

Skrevet

Og så er det nok endel som ikke sjekker prisene på forhånd, tenker umulig at det kan være fullt SÅ dyrt.

Nei, det får holde med gratisbildet. Kan jo scanne det og bestille kopier til besteforeldrene. Og så skal vi jo til ny fotograf, og da får vi 8 bilder :nigo:

Skrevet

Nå har jeg bestemt meg for hvordan kaken til fredag skal være :nigo: Har noen nye ting som jeg gjerne vil prøve ut. Gleder meg til å bake og pynte. Må helst være hvit, så blir vel MMF. Burde hatt hvit marsipan i fryseren egentlig. Det kjøper man på PALS ved majorstua/bislett. Men man må kjøpe 5 kg av gangen eller noe, så den må fryses.

I morgen skal babyen til fysioen kl 12. Gleder meg alltid til timen, for jeg er så spent på hva hun mener om utviklingen hans, og få tips til å oppmuntre han. Både jeg og mannen skal dra. Og så skal vi innom apoteket for å hente stesolid til han (pga krampeanfallet) og vi må ha en bekreftelse på at vi kan ha den med til Hellas.

Jeg vurderer også å reise ut i morgen kveld og dra på kino helt alene. Har en kinobillett som må brukes innen lørdag.

Skrevet

Veninna mi har en ganske stor ramme med fire bilder av henne og barna på veggen sin, det kostet faktisk 7.000 hos Fame-fotografene :daane: Da hadde jeg heller reist på Syden-tur ellernoe :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...