captiva Skrevet 22. april 2011 #3021 Skrevet 22. april 2011 Så flink han er! er så moro når de mestrer nye ting
Becky1 Skrevet 22. april 2011 #3022 Skrevet 22. april 2011 Wow, hi five, Goffern Så flink Dette har han nok planlagt hele tiden. Han har nok øvd seg i smug når dere ikke har sett på, for så å vise frem alt på en gang Kjedelig med krangleperioder, men husk at det er helt normalt. Hadde vært unormalt om dere aldri krangla Det viktigste er at man klarer å komme seg ut av det igjen.
Gjest Iril Skrevet 22. april 2011 #3023 Skrevet 22. april 2011 Så artig med krabbing da, så flink han er!
Neala Skrevet 22. april 2011 #3024 Skrevet 22. april 2011 Flinke Goffel! Supergøy når de lærer nye ting! NH rullet fra mage til rygg i går, og det var uforventa Hun har drevet på i dag også, så jeg tenker det er spennende
Pupsilure Skrevet 22. april 2011 Forfatter #3025 Skrevet 22. april 2011 Ja, han er flink Og det er kjempegøy! Kan tenke meg det er gøy for han også. Han har vært så frustrert lenge nå, fordi han ikke har fått tak i lekene han vil ha, men nå klarer han det endelig Fortsatt litt småkrangling mellom meg og mannen. Skjønner ikke hvorfor egentlig! Fikk mensen i dag, kanskje jeg er litt ekstra hormonell? Merker ikke noe til det selv. I morgen skal jeg sove lenge. Og så får vi middagsbesøk. Mamma, pappa, tante og onkel Vi skulle egentlig være hos mamma, men det ble endret nå nettopp. Men mamma lager lammelåret hos seg selv, og tar det med hit da. Så jeg slipper å lage noe mat. Jeg er kjempetrøtt! Vært det i mange timer. Jeg stod jo faktisk opp 4.45. Natta
Jesse Skrevet 22. april 2011 #3026 Skrevet 22. april 2011 Flinke Goffel Er så morro at ting kan skje så fort, helt plutselig! Må jo være kjempegøy for han å endelig få tak i de lekene han vil ha! Tipper han var ganske så fornøyd med seg selv da, når han endelig knakk koden Ha en god natt Pupsilure
Neytiri Skrevet 23. april 2011 #3027 Skrevet 23. april 2011 så flink goffel er da!! Nå blir det ikke noe sitte på sofaen når han beveger seg fremover skal nyte det mens jeg kan! håper dere får en fin dag, sola har allerede funnet frem hos oss
Pupsilure Skrevet 23. april 2011 Forfatter #3028 Skrevet 23. april 2011 Goffel sov helt til 5.30 før han våknet i dag Da fikk han mat, og virket ganske trøtt, så jeg la han igjen 5.50, men han våknet 6.15 og da tok mannen han. Jeg sov videre til 10.30 Det var skikkelig godt! Jeg var så sliten og trøtt i går. Nå prater han masse. Blablabla, dadada osv Det har blitt skikkelig babybabbling de siste to ukene Han har krabbet litt i dag også, men han har ikke helt riktig teknikk enda. Men det kommer vel. Han kommer seg fint fremover, og tar det han vil ha Han har aldri kommet seg en cm fremover før i går. Bare ligget og svømt med armer og bein og skreket frustrert "mamama"
Pupsilure Skrevet 23. april 2011 Forfatter #3029 Skrevet 23. april 2011 Nå har besøket vårt dratt. Det var veldig hyggelig Goffel er søt og god som alltid Og det er kjempedeilig vær! Skulle ønske jeg kunne sitte ute med venner eller noe... Føler meg ganske låst når jeg har en baby som starter leggingen i 18 tiden. Mannen kan selvfølgelig legge han, men det er ikke like lett å finne på noe spontant lenger. I morgen skal jeg møte mamma og pappa på plantasjen. Og på mandag skal de passe han fra 8-17 Jeg kommer vel opp til dem i 16 tiden, for de skal grille
Dine Skrevet 23. april 2011 #3030 Skrevet 23. april 2011 Så deilig med besøk og HURRA for krabbing! (Selv om det ikke er 100% enda) Skjønner godt hva du mener, for nå som det er så deilig vær har jeg skikkelig lyst å ta et glass vin eller to og skravle med venninner Men det er virkelig ikke lett.. Det kommer seg vel Gi meg beskjed ang betalingen av turen
Pupsilure Skrevet 23. april 2011 Forfatter #3031 Skrevet 23. april 2011 (endret) Turen ja! Det hadde jeg glemt Det er 31 mil hvertfall og bilen bruker nesten 1 liter pr mil. Og flere bomringer. Skal prøve å finne ut av det Endret 23. april 2011 av Pupsilure
Pupsilure Skrevet 23. april 2011 Forfatter #3032 Skrevet 23. april 2011 Nå syr jeg en vognpose! Den blir liten og tynn, Goffel liker å ligge trangt. Og så hadde jeg litt lite stoff Måtte bare ha en pause. Får så vondt i bena av å gå på kjøkkengulvet, og jeg er sliten. Prøver å finne ut hvordan jeg vil ha den, men det er ikke så lett. Og så klarer jeg ikke å klippe rett da hvis jeg noen gang blir ferdig kommer det bilde her eller på fb
cypress Skrevet 23. april 2011 #3033 Skrevet 23. april 2011 (endret) Så kult at du syr pose!! Skulle ønske jeg var like flink.. I stedet gikk jeg for tilbudet om å abbonere på Foreldre og Barn og få med en tynn pose. Har ikke fått den enda, så jeg håper den er fin! Så flink Goffel er!! Endret 23. april 2011 av cypress
Pupsilure Skrevet 23. april 2011 Forfatter #3034 Skrevet 23. april 2011 Føler meg litt flink nå ja :gjeiper: Men ikke sikkert at den blir noe fin da. Jeg har faktisk tegnet abonnement på F&B jeg også, i mannens navn Men har ikke fått første blad + regning enda engang, så tar nok laaang tid før jeg får posen. Jeg meldte meg selv inn for 6 mnd siden da de hadde klær fra Polarn o. pyret. Men har meldt meg ut igjen.
Pupsilure Skrevet 23. april 2011 Forfatter #3035 Skrevet 23. april 2011 Jeg holder på fortsatt Men jeg trenger noen råd! Får ikke til å sy knappehull. Vet at jeg har gjort det før, og at det var superlett, men nå går det ikke. Stiller maskinen inn på knappehull. Tar først venstre siden og den blir bra, bytter så til den øverste og den blir fin. Men så kommer problemet. Høyresiden blir ikke tett nok, og maskinen stopper ikke ved sttarten av venstre siden, så jeg må gjette når jeg skal stoppe den Nederste kanten blir også fin. trenger å sy 6 knappehull, og så er posen ferdig ( - seler) Jeg har også sydd en bukse En fin og morsom bukse til Goffel. Den første er bare en prøve, da jeg ikke har mønster, så den er ikke noe fin, men jeg skal prøve den på han i morgen, og lage en ordentlig en Men nå er det natta!! Jeg er vant til å legge meg 21-21.30
Neytiri Skrevet 23. april 2011 #3036 Skrevet 23. april 2011 Har du på knapphullfoten da? For da er det litt lettere å stoppe på riktig sted. Hvis ikke kan du merke en lang strek der du skal ha hullet innimellom med krit så ser du hvor du bør stoppe.... Går også an med nåler men krit er nok bedre. Spennt å se posen da! Fortsatt god påske
Gjest Iril Skrevet 23. april 2011 #3037 Skrevet 23. april 2011 Knapphull er "umulig" uten knapphullsfoten, ja. Jeg åpnet ikke engang "boksen" som er i symaskinen min, så det tok en god stund før jeg oppdaget at jeg fikk med noen andre sånne føtter (heter det det? ), så jeg strevde fælt i begynnelsen.
Pupsilure Skrevet 24. april 2011 Forfatter #3038 Skrevet 24. april 2011 Nei, den hadde jeg glemt! Tusen takk
Pupsilure Skrevet 24. april 2011 Forfatter #3039 Skrevet 24. april 2011 Jeg har så lyst til å sy mer Men mannen sover, og jeg kan ikke bråke sånn. Nå sover babyen også. Burde vel prøvd på det samme, for det ble kun 6 timers søvn på meg i natt. I natt våknet han 24 og fikk litt melk. Og så ville han stå opp 6 som alltid Nå har vi spist og lekt, og jeg har vasket alle vinduene i stua innvendig og utvendig. Planen for uka som kommer er: Mandag: Mamma og pappa skal passe Goffel hele dagen Tirsdag: Babysang + Jeg skal til manuellterapeut, må muligens ha med meg Goffel Onsdag: Visningstime hos Fame. Mannen har første dag med pappaperm Torsdag: Goffel skal til fysio, tror både jeg og mannen drar. Bake bryllupskake på kvelden Fredag: Bassengtrening 9-10.30. Se på bryllupet hos Dine kl 11, og Goffel skal til manuellterapeut kl 12.30 Ikke sikker på hvordan jeg skal få det til, men mannen er jo hjemme, så tenker at han muligens får ta med seg Goffel til behandlingen. Det var den eneste timen manuellterapeuten hadde ledig dessverre. Jeg har bedt om en ny time til han, for vi trenger en sjekk på han pga forsikringen.
Dine Skrevet 24. april 2011 #3040 Skrevet 24. april 2011 Det høres ut som en fin uke! Og ingen dum idé at mannen kan ta med seg Goffel ja, så får du kost deg og sett bryllupet Gleder meg veldig, de hauser det jo sånn opp også, så man blir jo litt ekstra spent.. Deilig med barnefri i morgen da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå